Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 249
    • 250
    • 251
    • 252
    • 253
    • 315
    • 316
    • 251 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49098
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Neos έγραψε:
      Συνέβει κάτι τραγικό.
      Ενώ ήμουν σε ερημική ορεινή τοποθεσία μόνος μου και έκοβα βόλτες σε στροφές πριν λίγη ώρα μέσα στα μαύρα σκοτάδια, σε κάποια φάση βγάζει στο display ένα σήμα-χιονάκι δίπλα στη θερμοκρασία που ήταν 3 βαθμοί, έκανε μερικά έντονα μπιπ και η μηχανή συμπεριφερόταν σαν να μην λειτουργούσαν τα τούρμπο μέχρι που κατέβηκα σε χαμηλότερο υψόμετρο με θερμοκρασία 7 βαθμούς οπότε όλα επανήλθαν και έφυγε το σήμα-χιονάκι.

      (Χέστηκα επάνω μου εκεί στην ερημιά)

      Read the manual!

      Τερμα ο τουρμποκαιρος δλδ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Ο χρήστης Neos έγραψε:
        Συνέβει κάτι τραγικό.
        Ενώ ήμουν σε ερημική ορεινή τοποθεσία μόνος μου και έκοβα βόλτες σε στροφές πριν λίγη ώρα μέσα στα μαύρα σκοτάδια, σε κάποια φάση βγάζει στο display ένα σήμα-χιονάκι δίπλα στη θερμοκρασία που ήταν 3 βαθμοί, έκανε μερικά έντονα μπιπ και η μηχανή συμπεριφερόταν σαν να μην λειτουργούσαν τα τούρμπο μέχρι που κατέβηκα σε χαμηλότερο υψόμετρο με θερμοκρασία 7 βαθμούς οπότε όλα επανήλθαν και έφυγε το σήμα-χιονάκι.

        Και εμένα το κάνει αυτό με το μπιπ και το χιονόσημα, δεν πέφτει όμως η απόδοση καθόλου. (1.8Τ)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Και σε εμένα κάνει μπιπ και σήμα, αλλά δεν έχω καμία μεταβολή (1,6Α).

          Τα 2 γεγονότα που περιγράφετε είναι διαφορετικά. Το μπιπ και το χιονόσημα είναι προειδοποίηση πάγου, η μείωση της απόδοσης είναι κάτι άλλο εντελώς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Και σε εμένα κάνει μπιπ και σήμα, αλλά δεν έχω καμία μεταβολή (1,6Α).

            Τα 2 γεγονότα που περιγράφετε είναι διαφορετικά. Το μπιπ και το χιονόσημα είναι προειδοποίηση πάγου, η μείωση της απόδοσης είναι κάτι άλλο εντελώς.

            Μήπως είναι πατημένο κάποιο κουμπάκι και μπαίνει αυτόματα το W όταν έχει παγετό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Το 140αρι δεν έχει W από όσο γνωρίζω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                catalyst last edited by

                To 140ρι DSG έχει W, το χειροκίνητο δε νομίζω. Δεν έχω παρατηρήσει καμια διαφορά στην απόδοση όταν ανάβει το χιονόσημα, ενώ όταν βάλεις το W είναι σα να οδηγείς αυτοκίνητο με 40 ίππους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  neos last edited by

                  Επικοινώνησα σήμερα με αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι αυτό μπορεί να συμβεί σε καταστάσεις υπερβολικής υγρασίας και ψύχους, περίπου σαν αυτόματη λειτουργία W.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    Ο χρήστης Neos έγραψε:
                    Επικοινώνησα σήμερα με αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι αυτό μπορεί να συμβεί σε καταστάσεις υπερβολικής υγρασίας και ψύχους, περίπου σαν αυτόματη λειτουργία W.

                    Ενδιαφέρον...

                    _

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Μπαίνει το μοτέρ σε safe mode λόγω κρύου δλδ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        neos last edited by

                        Σε συνδυασμό υπερβολικής υγρασίας και ψύχους μου είπαν. Δεν απενεργοποιούνται πλήρως οι υπερσυμπιεστές, απλώς περιορίζεται η λειτουργία τους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by

                          Δηλαδή στα Σκανδιναβικά κράτη και γενικότερα στην βόρεια Ευρώπη που ο καιρός αυτός είναι συνηθισμένος και διαρκεί ...μήνες τ' αυτοκίνητα δουλεύουν σε 'ασφαλή' λειτουργία για τόσο καιρό;; Μου φαίνεται περίεργο για να είναι αληθινό. Θα το είχαν σίγουρα προβλέψει οι τεχνικοί της εταιρείας και σίγουρα θα το έγραφε το μάνουαλ. Στη θέση σου θα το έψαχνα σε αγγλικά φόρουμ.
                          Βέβαια υπάρχει η απάντηση στο παραπάνω ότι σε αυτές τις χώρες παίρνουν τα φοβερά και τρομερά πετρελαιοκίνητα με τούρμπο και ησυχάζουν...
                          Οι άνθρωποι μιλούν -τουλάχιστον για το σιβικ που ξέρω- για διπλάσια ροπή και ανώτερες επιδόσεις με οικονομία ανάλογη με...υβριδικό. Τα ίδια θα ισχύουν και γι' αυτό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johnkyr last edited by

                            Ο χρήστης Neos έγραψε:
                            Σε συνδυασμό υπερβολικής υγρασίας και ψύχους μου είπαν. Δεν απενεργοποιούνται πλήρως οι υπερσυμπιεστές, απλώς περιορίζεται η λειτουργία τους.

                            μήπως δεν ξερουν ...τι να πουν και λενε .....'!$£'%$£¬'¬ για να κλείσουν το τηλέφωνο ......

                            δεν θα έπρεπε αυτό να το ήξερε ο καταναλωτής και τουλάχιστον να το έγραφε το manual ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

                              Σε συνδυασμό υπερβολικής υγρασίας και ψύχους μου είπαν. Δεν απενεργοποιούνται πλήρως οι υπερσυμπιεστές, απλώς περιορίζεται η λειτουργία τους.

                              μήπως δεν ξερουν ...τι να πουν και λενε .....'!$£'%$£¬'¬ για να κλείσουν το τηλέφωνο ......

                              δεν θα έπρεπε αυτό να το ήξερε ο καταναλωτής και τουλάχιστον να το έγραφε το manual ....

                              Aυτό ισχύει μόνο στην περίπτωση που ενεργοποιηθεί το 'W'', όπου υπάρχει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                και αν δεν υπάρχει _°°°

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  adis4gr last edited by

                                  εχουμε συμπτωμα κλαρκσον...

                                  neos να πας να το ριξουν μια ματια για καλο και για κακο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    ...εκτός αν φυσικά ήταν αυθυποβολή η μείωση της απόδοσης.

                                    Πάντως αν όντως μπήκε σε safe mode το μοτέρ, κατά πάσα πιθανότητα θα έχει κρατήσει κάποιο σφάλμα στον εγκέφαλο. Να πας να το ελέγξουν για καλό και για κακό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      neos last edited by

                                      Η μείωση της απόδοσης σίγουρα δεν ήταν αυθυποβολή, γιατί επανειλημένα πάτησα το γκάζι και αρχικά ανέβαζε αργά στροφές, ο ήχος του/των turbo άρχιζε να ακούγεται καθυστερημένα μετά από 2-3 δευτερόλεπτα και με μειωμένη ένταση και τέλος η απόδοση δεν ήταν η συνηθισμένη. Στο τηλέφωνο με διαβεβαίωσαν πάντως ότι είναι φυσιολογικό να συμβεί αυτό από τη στιγμή που πήγα σχετικά απότομα σε μέρος με 9 βαθμούς κελσίου λιγότερους και τρελή υγρασία γιατί ο εγκέφαλος προσπαθεί να προσαρμόσει τη λειτουργία του μοτέρ στα νέα δεδομένα
                                      Πάντως κάποιο άλλο πρόβλημα δεν έχω παρατηρήσει μέχρι τώρα και όλα δουλεύουν όπως την πρώτη μέρα οπότε δεν ανησυχώ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Μήπως γλιστρούσαν τα λάστιχα (χιόνια) και έχει κάποιο σύστημα για να μη σπινιάρει;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          neos last edited by

                                          Έχει ASR αλλά δεν άναψε καθόλου η ένδειξή του οπότε μάλλον όχι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            m1234 last edited by

                                            από
                                            http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=14482

                                            *Volkswagen: Βραβεύσεις στην Ιαπωνία για την τεχνολογία TSI
                                            Δύο κριτικές επιτροπές με Ιάπωνες ειδικούς ξεχώρισαν την τεχνολογία TSI των κινητήρων της Volkswagen χαρίζοντάς της δύο κορυφαίες για τη χώρα βραβεύσεις.

                                            Η Volkswagen κατάφερε να αποσπάσει δύο από τις σημαντικότερες βραβεύσεις στην Ιαπωνία αναφορικά με την τεχνολογία κινητήρων στον τομέα της αυτοκίνησης. Οι βραβεύσεις αυτές αφορούν στην τεχνολογία TSI των κινητήρων της Volkswagen και προέρχονται από την επιτροπή του ιαπωνικού CAR OF THE YEAR και τους κριτές του Automotive Researchers’ and Journalists’ Conference (RJC).
                                            Τα μοντέλα Golf GT, Golf estate και Touran που εξοπλίζονται με κινητήρες τεχνολογίας TSI κατέκτησαν τις κορυφαίες θέσεις του φετινού διαγωνισμού του ιαπωνικού CAR OF THE YEAR στην κατηγορία “Most Advanced Technology Award 2008”. Επίσης, η κριτική επιτροπή του RJC, που αποτελείται από Ιάπωνες δημοσιογράφους και εμπόρους αυτοκινήτων, απένειμε την κορυφαία βράβευση “Technology of the Year” στην τεχνολογία TSI της Volkswagen. *

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 251 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr