-
Πήγα και το είδα σε μια έκθεση σήμερα...
Άσπρο με μαύρα αυτοκόλλητα ρίγες και τη ζάντα που προωθείται πολύ με τις 5 ακτίνες.
Ήμουν πολύ θετικά προκατειλημμένος με το 500. Λοιπόν, εμφανισιακά live το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο, αυτό όμως το ήξερα και φαινόταν και από τις φωτό. Τι μου έκανε εντύπωση:
Πολύ μεγάλες πόρτες. Πολύ μέταλλο και μικρά σχετικά παράθυρα. Πρέπει να είναι οι πιο περίεργες πόρτες που έχω συναντήσει ποτέ. Φαίνονται λεπτές και λίγο 'αναλώσιμες', όμως περνάει με πολύ καλό βαθμό το ποιοτικό τεστ του κλεισίματος! Πολύ ενδιαφέρον και το ότι από κάποιο σημείο και μετά, ακόμα και χωρίς να τις τραβήξεις, ΚΛΕΙΝΟΥΝ μόνες τους σαν να τις έχουν τοποθετήσει ειδικό αμορτισέρ. Για να γίνω κατανοητός, στα περισσότερα αυτοκίνητα δεν θα κλείσουν ερμητικά, αλλά θα μισοκλείσουν.
Το είδα με ημι-δερμάτινα καθίσματα τα οποία του πήγαιναν πολύ. Φαίνονται λίγο μικρά σε μέγεθος και είναι αρκετά λεπτά. Το σχεδιαστικό τρυκ με το φιλετάκι στις πόρτες σαν παλιό αυτοκίνητο (εκείνο το -σαν- δέρμα που είχαν πολλά αυτοκίνητα δεκαετίας 70 και παλιότερα) ήταν αρκετά έξυπνο.
Μου άρεσε το μαλακό πλαστικό στα ραδιόCD. Φαίνεται ότι οι άνθρωποι ήθελαν να αποφύγουν πάση θυσία την (μη) ποιότητα του Panda. Το άσπρο βαμμένο φιλέτο είναι πανέμορφο, αν και δεν ξέρω την αντοχή του σε γρατζουνιές κλπ. Θα είναι πολύ άσχημο να έχει χαρακιές πάντως...Τιμόνι και όργανα πολύ όμορφα, τα χειριστήρια σε πολύ σωστές θέσεις. Ντουλαπάκι μπορούσαν να βάλουν πάντως. Άσχημη επίσης η έλλειψη αποθηκευτικών χώρων.
Χώροι πίσω για γόνατα αποδεκτοί για αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους (πλην του μαγικού Cuore), αλλά για το κεφάλι πρέπει οι πίσω επιβάτες να έχουν ύψος μικρότερο του 1,70-1,75. Εγώ δεν χωρούσα με καμιά Παναγία για ταξίδι, σε λακούβα θα τρυπούσα την οροφή (μια που το κεφάλι μου είναι αρκετά ισχυρό και με αποδείξεις). Επίσης, πίσω τα υλικά είναι 1-2-3 κατηγορίες πιο κάτω από τις μπροστά θέσεις. Ξεκάθαρα, οι άνθρωποι λένε ότι πίσω δεν θα κάτσει κανείς πλην μικρών παιδιών.
Το αυτοκίνητο με τη θέση οδήγησης που έχει (κάθεσαι ψηλά, η ορατότητα είναι κάπως) δεν με ενέπνευσε καθόλου για να το οδηγήσω γρήγορα. Θα το προτιμούσα σε μια σαφώς βολταδόρικη μορφή, ενώ Abarth κλπ. τα βρίσκω λίγο άκαιρα. Θα δείξει όμως, χωρίς να το οδηγήσω δεν δικαιούμαι να μιλάω. Μόνο σαν εντύπωση...
Αν θα το αγόραζα; Ναι, και μάλιστα χωρίς test drive. Απλά, τώρα βλέπω με καλύτερο μάτι την 1.2αρα εκδοχή του που ελπίζω να βγαίνει σε καλύτερη τιμή. Το 1.4αρι με τα 100 άλογα θα είναι καλύτερο λόγω περισσότερης δύναμης, σπορ όμως δε θα το χαρακτήριζα. Οπότε...και τα 1.2 για την πόλη, μια χαρά ίσως είναι.
Και, απαντώντας στον krusemnastermen, νομίζω ότι το 500 φαίνεται ποιοτικότερο από το Twingo, χωρίς να ξέρουμε τι θα μείνει από τα 2 σε μερικά χρόνια. Με τον τουρμποκινητήρα των 1.2 και το κούνημα της ουράς που είδα, μάλλον στο Twingo θα πήγαινα για οδήγηση και ταξίδια (βλέπε χώροι), ενώ στο 500 για όλα τα υπόλοιπα.
Ωραία διλήμματα άρχισαν να μπαίνουν...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Οπως θα έλεγε και ο καρτμαν ομως στο σαουθπαρκ,το 500 είναι sooo gay!
Ασε τηλεφωνο για κρατήσεις σκαι,θα σε πέρνω κάθε παρασκευή βράδυ να μου κρατάς 2 καλές θέσεις απο εκείνες τις αμπαρθ!
Ρε συ χαι φιντέλιτι έγραψες 1 ποστ με ενα εκατομυριο λέξεις για να μας πείσεις οτι η επιλογή σου θα ήταν ενα Υ ντίζελ?
Ε πως μπορείς να γουστάρεις κουπερ ες και να ψωνίζεις Υ ντίζελ θα μας το εξηγήσεις άλλη φορα.
Ο sv2 έχει μια Ferrari 430, μια Cayenne Turbo και θ'αγοράσει λέει κι ένα 500 αυτόματο diesel.
Κι εγώ κάτι τέτοιο θ'αγόραζα αν ήμουν επαρχία και ήμουν νόμιμος...
Τα σύγχρονα diesel είναι ταχύτατα , προσπερνούν αέρα και είναι παράλληλα και πιο οικονομικά από τα βενζινοκίνητα.
**Αν υπήρχε και Cooper TD , έστω και λίγο πιο αργό από το S, χαλαρά αυτό θα έπαιρνα αντί του S. ΑΝ είχα τα λεφτά εννοείται!
**mini cooper D υπαρχει
1.6 litre, 4 cylinder/16VMax. output/hp/revs
80 kW (110 hp) at 4000 rpm
Max. torque/revs
240 Nm at 1750-2000 rpm (260 Nm with Overboost function)
Acceleration 0-100 km/h
9.9 s [10.3]³
Top speed
195 km/h [190]³
Acceleration 80-120 km/h (4th / 5th gear)
7.4 s / 9.5 s [n/a]³
Fuel consumption (urban)¹
4.7 l/100 km [6.5]³
Fuel consumption (extra-urban)¹
3.5 l/100 km [4.2]³
Fuel consumption (combined)¹
3.9 l/100 km [5.0]³
-
funkyreverend θα συμφωνήσω σε όλα μαζί σου.
- Το ντουλαπάκι λείπει όπως και τα όργανα προβληματίζουν με τη διάταξή τους. Μένει να δούμε πως φαίνονται εν κινήσει. Προφανώς είναι προσπάθεια να διατηρηθούν ορισμένα ρετρό στοιχεία αλλά και λίγη πρακτικότητα ίσως να μην έβλαπτε.
- Το εσωτερικό φαίνεται κλάσεις ανώτερο από το φτηνιάρικο Twingo.
- Η ορατότητα δε περίμενα να είναι τόσο περιορισμένη σε ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο. Και πάλι, περιμλενω να το οδηγήσω για να μπορώ να κρίνω ασφαλέστερα.
- Πίσω δε χωράει κανείς πάνω από 1,80 καθώς το κεφάλι βρίσκει στην οροφή.
-
Eχω δει απο κοντα αρκετα 500 .... ειναι πολυ ομορφα!!!!
Αλλα ενα πραγμα με χαλαει και μου κανει εντυπωση που δεν εχω δει να το αναφερει κανενας και πουθενα .........τοσο παραξενος κολογερος ειμαι πλεον...... και εξηγουμαι ...... στο τελος του ουρανου οταν το κοιτας απο το πλαι φαινεται σαν να προεξεχει ενα με δυο δαχτυλα απο την λαμαρινα του πισω πλαινου παραθυρου ..... το εχει προσεξει κανενας αλλος?????
-
Δεν έχει και ντουλαπάκι? Α καλά....
-
Άραγε θα φάει τόσο κράξιμο όσα τα τρίδυμα για το ντουλαπάκι αυτό;
-
Πραγματικά τις έχει πιάσει μια ηλίθια μόδα τώρα τελευταία τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μην βάζουν ντουλαπάκι σε μικρά αυτοκίνητα πόλης (ή να το χρεώνουν έξτρα).
-
Γιατί ρε παιδιά, στις περισσότερες εκδόσεις του είχε ντουλαπάκι το Υ10; Το δικό μου δεν είχε - ήταν διαθέσιμο στην έκδοση LX.
-
Μου τη σπάει αφάνταστα η νέα μόδα τα αυτοκίνητα να μην έχουν κάτι από τα επόμενα.
1)Ντουλαπάκι (αν είναι δυνατόν να αφήνουμε στην κοινή θέα κλεφτρονιών τα πράγματα μας η να αναγκαζόμαστε να τα παίρνουμε συνέχεια μαζί μας η να φαίνεται γύφτικο τσαντίρι το ανοικτό ντουλαπάκι με μικροπράγματα που θα πηγαίνουν πέρα δώθε στις στροφές... ΑΙΣΧΟΣ!
2)Τασάκι, έλεος δηλαδή. Να αναγκαζόμαστε να πετάμε τα τσιγάρα έξω η αγοράζει κανείς αμάξι για να κόψει το κάπνισμα? ΑΙΣΧΟΣ!
3)Ρεζέρβα, δε χρειάζεται και πολύ μυαλό. Σκίζω το λάστιχο στους τραγικούς ελληνικούς δρόμους, ποιο κιτ επισκευής θα το επισκευάσει, πλάκα μας κάνουν? ΑΙΣΧΟΣ!
4)Δείκτη θερμοκρασίας. Να μη ξέρω ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται η θερμοκρασία? Θα περιμένω να ανάψει το λαμπάκι όταν θα είναι αργά? ΑΙΣΧΟΣ!
5)θέσεις για μικροαντικείμενα πάνω στο ταμπλό η την κονσόλα. Που θα ακουμπήσω το κινητό, τον αναπτήρα, τα τσιγάρα, τα κλειδιά, ένα κάτι τις ρε αδερφέ? Θα τα κουβαλάω όλα μέσα στις τσέπες και δεμένος με τη ζώνη στο κάθισμα? Μπαίνω στο Astra και με πιάνει η καρδιά μου...ΑΙΣΧΟΣ! -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Άραγε θα φάει τόσο κράξιμο όσα τα τρίδυμα για το ντουλαπάκι αυτό;οχι βεβαια αλλα δεν το θεωρω και τπτ απαραιτητο..
-
Mίλτο είναι τελικά... Και το κατάλαβα με το 107...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Άραγε θα φάει τόσο κράξιμο όσα τα τρίδυμα για το ντουλαπάκι αυτό;
οχι βεβαια αλλα δεν το θεωρω και τπτ απαραιτητο..
Είναι μέχρι να ξεχαστεί κάποιο αντικείμενο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σε κοινή θέα, και κάποιος καλοθελητής να σπάσει το τζάμι να το αρπάξει...
-
ναι εχει αναγκη αυτος που θελει να κλεψει να κοιταξει πρωτα...
βαλτα κατω απο το καθισμα..
κλαιν μαιν, απλως η θηκη ναναι πρακτικη...μη κανεις καταδυση να βγαλεις κατι..
-
Tουλάχιστον το 500 έχει τη δικαιολογία ότι θα 'πρεπε να'ναι και ρετρό.
Τα τρίδυμα για ποιό λόγο να μην έχουν (πέρα ίσως από μια προσπάθεια για μείωση του κόστους που είναι εμφανής σε ολόκληρο το αυτοκίνητο...και στα 3 εννοείται)
Πάντως συμφωνώ με τον ferox!!! -
Όπα...ντουλαπάκι συνοδηγού ΔΕΝ έχει????
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Όπα...ντουλαπάκι συνοδηγού ΔΕΝ έχει????Έχει θήκη-ραφάκι που δεν κλείνει. Τουλάχιστον στον στάνταρ εξοπλισμό, δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο στα έξτρα.
-
ΕΛΕΟΟΟΣΣ!!!!
Τι τσιγκουνιές είναι αυτές ρε παιδιά...με ξενέρωσε τώρα! Που θα βάλει κάποιος άδειες, διπλώματα, πορτοφόλια, manual, φορτιστές κινητού κλπ???? Ειδικά για μια γυναίκα είναι πολύ χρήσιμο.
Ψιλό ξενέρωσε η δικιά μου πάντως...θα πάμε πάντως να το δούμε.
Έξτρα δε μπαίνει??
-
Ο χρήστης ferox έγραψε:
[...]
5)θέσεις για μικροαντικείμενα πάνω στο ταμπλό η την κονσόλα. Που θα ακουμπήσω το κινητό, τον αναπτήρα, τα τσιγάρα, τα κλειδιά, ένα κάτι τις ρε αδερφέ? Θα τα κουβαλάω όλα μέσα στις τσέπες και δεμένος με τη ζώνη στο κάθισμα? Μπαίνω στο Astra και με πιάνει η καρδιά μου...ΑΙΣΧΟΣ!αυτό νομίζω πως είναι λόγω αερόσακου συνοδηγού. Αν είχε κάτι σε στυλ εταζέρας όπως στα παλιότερα αυτοκίνητα, μάλλον αυτόματα ό,τι είχες εκεί πάνω θα ενσωματονόταν στα κρανίο του συνοδηγου...
Θήκες/κουτάκια στην κονσόλα (κάτω/πάνω από ραδιοCD) τα περισσότερα έχουν, ναξερτήτως κατηγορίας. -
Έχει ένα ντουλαπάκι στα δεξιά του λεβιέ ταχυτήτων και νομίζω έχει και ένα ντουλαπάκι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού.
-
Κλείνουν και τα 2???
FIAT 5oo 2007