-
T-REX!!!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
@leonp, κατα 99% το πρόβλημα ειναι αισθητήρας στροφάλου...
Κόστος περί τα 40-50 ευρώ εκτός αντιπροσωπείας...
Αυτό μου είπαν σε συνεργείο δίπλα στο σπίτι μου, θα το πάω αύριο.
Ο Στρούλιος σου το είπε τελικά; Το έφτιαξες;
-
Δεν τον άλλαξα. Το άφησα εκεί ένα πρωί αλλά το αμάξι έπαιρνε μπρος κανονικά (όπως και τη τελευταία βδομάδα). Μου είπε ότι μάλλον ήταν ο αισθητήρας που έκανε τα προβλήματα αλλά επειδή τώρα δεν τα κάνει, μπορεί να μη τα ξανακάνει ποτέ (όμως μπορεί να χαλάσει και αύριο).
Θα το πάω κάποια στιγμή να αλλάξει βαλβολίνες και μετά όταν έρθει η ώρα για σέρβις.
Όταν άφησα το αμάξι εκεί, μέσα ήταν ένα άσπρο μεγκάν που το ετοίμαζε για το Χαλκιδικής. Ο Αντρέας (hunter) τον ήξερε.
-
Ζεστό το δοκιμάσατε αν έπαιρνε μπροστά ή μόνο κρύο; Αν είναι αυτός ο αισθητήρας το πρόβλημα, να ξέρεις ότι μπορεί να μείνει σε κάνα φανάρι (να σβήσει κατά λάθος από κακή αποσύμπλεξη) και να μην παίρνει μπροστά επειδή ο κινητήρας είναι ζεστός. Δηλαδή μπορεί να μπλέξεις χωρίς να το υπολογίζεις.
Για ράλι ετοίμαζε, ε; Και εμένα μου είπε ότι θα έφτιαχνε πολλά αυτοκίνητα με μεγάλα σέρβις (ιμάντες κλπ.) και για αυτό με μετέθεσε την άλλη εβδομάδα για το σέρβις των 90Κ. Τον τσακώσαμε!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για ράλι ετοίμαζε, ε; Και εμένα μου είπε ότι θα έφτιαχνε πολλά αυτοκίνητα με μεγάλα σέρβις (ιμάντες κλπ.) και για αυτό με μετέθεσε την άλλη εβδομάδα για το σέρβις των 90Κ. Τον τσακώσαμε!Είχε πολύ δουλειά με το κουπέ μεγκάν, καθόταν μέχρι τις 7 το βράδυ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν τον άλλαξα. Το άφησα εκεί ένα πρωί αλλά το αμάξι έπαιρνε μπρος κανονικά (όπως και τη τελευταία βδομάδα). Μου είπε ότι μάλλον ήταν ο αισθητήρας που έκανε τα προβλήματα αλλά επειδή τώρα δεν τα κάνει, μπορεί να μη τα ξανακάνει ποτέ (όμως μπορεί να χαλάσει και αύριο).Θα το πάω κάποια στιγμή να αλλάξει βαλβολίνες και μετά όταν έρθει η ώρα για σέρβις.
Όταν άφησα το αμάξι εκεί, μέσα ήταν ένα άσπρο μεγκάν που το ετοίμαζε για το Χαλκιδικής. Ο Αντρέας (hunter) τον ήξερε.
Mπορείς να δοκιμάσεις και την λύση καθαρισμού του αισθητήρα (βρωμίζει και χαλάει το σήμα του απο ρινίσματα και λοιπές ακαθαρσίες)...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Mπορείς να δοκιμάσεις και την λύση καθαρισμού του αισθητήρα (βρωμίζει και χαλάει το σήμα του απο ρινίσματα και λοιπές ακαθαρσίες)...Που είναι αυτός ο αισθητήρας;
(ένα φωτοκύτταρο είναι).
-
Δεν ειναι φωτοκύταρρο, ειναι Hall effect sensor.
Ειναι στο δεξί μέρος της μηχανής (οπως την κοιτάζουμε απο πάνω), ακριβώς πάνω απο το στρόφαλο και μοιάζει κάπως έτσι:
Βιδώνει με 2 10αρια μπουλόνια.
Προσοχή - υπάρχουν 2 versions του αισθητήρα. Και οι δύο κάνουν την ίδια δουλειά ΑΛΛΑ έχουν το φυσάκι η μια προς τα αριστερά και η άλλη προς τα δεξιά. Ανάλογα με την καλωδίωση του εκάστοτε μοντέλου πιθανόν να μη φτάνει το καλώδιο οπότε καλό ειναι να σιγουρευτείς για το ποιά version του αισθητήρα έχεις...
Ρε γμτ είχα εναν αισθητήρα αχρησιμοποιήτο σπίτι να σου στείλω αλλα τον έδωσα σε φίλο με Κλιό ΙΙ πριν λίγο καιρό..
-
Πολύ κατατοπιστικός, ευχαριστώ.
-
Τώρα είδα πως έγραψα 'ακριβώς πάνω απο το στρόφαλο', εννοώ ακριβώς πάνω απο τον οδοντοτό τροχό του στροφάλου...
-
Κατάλαβα που είναι γιατί μπερδεύομαι μερικές φορές με τους όρους. Στο βολάν που είναι στο πίσω μέρος του στροφάλου.
Κανονικά λέγεται σφόνδυλος;
-
Ναι.
-
Τί εγινε με τη Laguna ξερει κανεις; Νομιζω οτι πηρε το ματι μου μια καινουργια στην αντιπ. Ειναι αληθεια οτι υπαρχει μονο με μοτερ 2.0;
Θα πουλησει τρελά
-
αμεσως τη καταστροφη να φερεις...
περιμενουμε τη τετραδιευθυνση να δουμε τι σκαμπαζει..
-
Νομίζω ναι, προς το παρόν δεν υπάρχει 1.6 ή 1.8. Δίλιτρες απλές, τούρμπο και ντήζελ.
-
Δεν είχα που αλλού να το βάλω (δεν έχουμε Renault Forum?),οπότε ερωτώ από το παρόν
Αδελφικός φίλος με Clio II 1.4 16v του 2003,θέλει να αλλάξει τα αμορτισέρ της Κλιούς,ένεκα φυσιολογικής φθοράς..
Ποια πιστεύετε ως λογικότερη οικονομικά πρόταση (έως 400 ευρώ),για αμορτισέρ αντικατάστασης?
Υπ΄όψιν ότι ο φίλος μου είναι απολύτως ευχαριστημένος από το εργοστασιακό σετ απ...
Η πρόταση να αντικατασταθούν με εργοστασικά κρίνεται απολύτως λογική,αλλά διερωτώμαι αν υπάρχει καλύτερο πακέτο απόδοσης-κόστους!!
-
Τα DeCarbon είναι καλά επίσης, πολύ κοντά στα εργοστασιακά και έχουν διαφορά τιμής προς το φθηνότερο.
Ακριβώς στην ίδια θέση (Clio II 2001 1.4 16V ικανοποιημένοι από τα εργοστασιακά KYB Excel-G μπρος και Gas-A-Just πίσω) βρεθήκαμε και εμείς πριν καιρό και πήραμε τα DeCarbon. Ελάχιστα πιο σκληρά μου φάνηκαν, αλλά ουσιαστικά δεν άλλαξε τίποτα. Τιμή στα 200+50 πέρασμα.
Τα εργοστασιακά νομίζω έβγαιναν 300.
Τα παραπάνω λεφτά στην τσέπη ας τα κάνει μια εκδρομούλα ή να τα βάλει για καλύτερο λάστιχο.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Δεν είχα που αλλού να το βάλω (δεν έχουμε Renault Forum?),οπότε ερωτώ από το παρόνΑδελφικός φίλος με Clio II 1.4 16v του 2003,θέλει να αλλάξει τα αμορτισέρ της Κλιούς,ένεκα φυσιολογικής φθοράς..
Ποια πιστεύετε ως λογικότερη οικονομικά πρόταση (έως 400 ευρώ),για αμορτισέρ αντικατάστασης?
Υπ΄όψιν ότι ο φίλος μου είναι απολύτως ευχαριστημένος από το εργοστασιακό σετ απ...
Η πρόταση να αντικατασταθούν με εργοστασικά κρίνεται απολύτως λογική,αλλά διερωτώμαι αν υπάρχει καλύτερο πακέτο απόδοσης-κόστους!!
Μαρακακης με 400-450 MAX.
-
Πηγα σε ενα γαμο προχθες. Δυο ντοπιες, γνωστες στην κοινωνια οικογενειες μεγαλοεπιχειρηματιων παντρεψαν το παιδια τους. Πολλα εξοδα, πολλα στολιδια στην εκκλησια κοσμος πολυς.
Το κερασακι στην τουρτα ηταν η αφιξη νυφης και γαμπρου με Megane sedan.
Αυτο ειναι γαμος με κυρος!!!!Καλα ενταξει το υπογραμισμενο κομματι το εβαλα εγω.
-
Εδώ και κάποιο διάστημα, διαβάζω για τον 'σάλο' που έχει γίνει στη Μ.Βρετανία με το ζήτημα των ασφαλειών των καπώ (κυρίως) των Clio II (phase 1 μάλλον), που ανοίγει απροειδοποίητα εν κινήσει κι όταν η πίεση του αέρα είναι αρκετή (=μετά από κάποια km/h) !! Συγχωρήστε με αν το 'χουμε ξανασυζητήσει, αλλά μιλάμε για εκατοντάδες περιστατικά, που έχουν οδηγήσει σε μαζικές αγωγές στα δικαστήρια, χωρίς η εταιρεία να έχει προβεί σε κάποια ανακοίνωση, παρά μόνον στο παρακάτω βίντεο, που δεν ξέρω αν είναι χρήσιμο ή όχι.
Έχετε ακούσει εσείς κάτι σχετικό ;;
RENAULT FORUM