-
75 τα λαδια και αλλα 10 η εργασια με τα υπολοιπα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
75 τα λαδια και αλλα 10 η εργασια με τα υπολοιπα?Γενικά η αλλαγή κανα 100 και το σερβις κανα 200 χωρις μπουζι
Ειναι και 2000 γι αυτό παίρνει 5 λιτρα
το υβριδικό ειναι 1300
-
Καλησπέρα και στο civic topic.
Μαλλον είμαι ο πρώτος που από Golf Plus TSi, βρίσκομαι να περιμένω Civic Sport Executive.
Αν και αλλάζω για εργασιακούς λόγους, δεν ξεχνώ ότι και το Golf υπήρξε για εμένα κορυφαία επιλογή, χωρίς προβλήματα και με εξαιρετικά περιορισμένη κατανάλωση. Ελπίζω και το civic να βγει το ίδιο!. Ισως τελικά το ιδανικό να είναι κάπου στη μέση = civic looks + Golf engineering.
Σε λίγες ημέρες που το παραλαμβάνω (για ποιά αναμονή μιλούσατε τόσο καιρό? - η παράδοση είναι 8 εργάσιμες) θα έχω και εντυπώσεις - συγκρίσεις με το απερχόμενο Golf+ TSi.
Gatoz -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
75 τα λαδια και αλλα 10 η εργασια με τα υπολοιπα?
Γενικά η αλλαγή κανα 100 και το σερβις κανα 200 χωρις μπουζι
Ειναι και 2000 γι αυτό παίρνει 5 λιτρα
το υβριδικό ειναι 1300
Σε σχέση με το 1.8 δεν έχει διαφορά.
Έτσι και αλλιώς άλλο 200 άλογα άλλο 95 μουλάρια .....
(που τραβάνε από χαμηλά....)
-
Επιτέλους το όχημα απέκτησε νέα CDέρα.
Σήμερα στον Παπρά έγινε η αλλαγή με μηδενικό κόστος (κάλυψη από την εγγύηση).
Το κομμάτι έκανε συνολικά 3 εβδομάδες να έρθει. Η υπάλληλος του ταμείου στο συνεργείο μου δήλωσε ότι σπάνια βλέπει κάτι τέτοιο (αλλά συμβαίνει). Ο ηλεκτρολογός δήλωσε ότι οφείλεται σε αστοχία υλικού το όλο πρόβλημα....
Όσον αφορά τον ΠΑΠΡΑ στη Θηβών η δουλεία του ήταν άψογη καθώς δεν ακουγόταν τσικ. Μάλιστα κάτι πρέπει να έσφιξαν ή απλά κάτι θα είχε σπάσει στη παλαιά CDέρα καθώς πια δεν ακούγεται ένα σπάνιο άλλο ενοχλητικό τσικ που ακουγόταν ως το πρωί.
-
Μια ερώτηση: Το Type S 1.800 βγαίνει σε αυτόματο?
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Μια ερώτηση: Το Type S 1.800 βγαίνει σε αυτόματο?από όσα ξέρω όχι. Μόνο το 5θυρο σε εκδόσεις σπορτ και ex με i-shift
-
Έχουν πανηγύρι στο Σουίντον...κατασκεύασαν ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα...να δούμε πότε θα φέρουν καλύτερης απόσβεσης αμορτισέρ...
μας βλέπω να το γυρνάμε σε αφτερμαρκετ όλοι στο τέλοςΤο βίντεο
Youtube Video -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Έχουν πανηγύρι στο Σουίντον...κατασκεύασαν ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα...να δούμε πότε θα φέρουν καλύτερης απόσβεσης αμορτισέρ...
μας βλέπω να το γυρνάμε σε αφτερμαρκετ όλοι στο τέλοςΤο βίντεο
Youtube VideoΜε την τιμή των original με βλέπω με after market έτσι και αλλιώς..... Μάλιστα με το τι κυκλοφορεί στην αγορά για Honda....
Πάντως ΙΜΗΟ δεν έχω παρατηρήσει προβλήματα με την απόσβεση των αμορτισέρ. Το COLT είχε προβλήματα ναι και πραγματικά με ελάχιστα χρήματα από όσο γνωρίζω από το αντίστοιχο forum μπορείς να το απογειώσεις το συγκεκριμένο.
Επειδή το έχεις αναφέρει πολλές φορές και δεν θυμάμαι να σε έχω ρωτήσει???
Μιλάς για απόσβεση συμπίεσης ή αποσυμπίεσης??? Νιώθεις δηλαδή έντονα τα γκάπ γκουπ και έχεις μεγάλες κλίσεις ή στην έξοδο ξεκολλά ο τροχός που σπινάρει, μετά τη λακούβα νιώθεις ότι τα σφραγίσματα θα φύγουν και στις γνωστές εγκάρσιες ανωμαλίες σε πιάνει ναυτία???
Παίξε λίγο και με τις πιέσεις των ελαστικών (το 29 με 32 δεν πολύ πειράζει) καμιά φορά η διαφορά είναι αισθητή......
-
Χρήστο οι κλίσεις είναι ελάχιστες και το πίσω μέρος σχεδόν βιδωμένο στις στροφές. Πρόκειται καθαρά για θέμα θορύβου και 'χτυπήματος' της ανάρτησης εις βάρος της άνεσης αλλά και μελλοντικών τριγμών.
Μην το συγκρίνεις με το σεντάν ή το υβριδικό με τα μικρότερης διάστασης ελαστικά και τους πολλαπλούς συνδέσμους. Το αυτοκίνητο ΠΑΣΧΕΙ στην άνεση στους καρόδρομους. Σε καλό δρόμο απλά το απολαμβάνεις
-
Οτι πάσχει, πάσχει!
Έκανε ένα test-drive ένας φίλος μου κι εγώ καθόμουν πίσω και είναι αλήθεια ότι με χάλασε η (μη) άνεση του ημιάκαμπτου!
Καμία σχέση με το 4θ!! (αυτό το οδήγησα και εγώ..) -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Χρήστο οι κλίσεις είναι ελάχιστες και το πίσω μέρος σχεδόν βιδωμένο στις στροφές. Πρόκειται καθαρά για θέμα θορύβου και 'χτυπήματος' της ανάρτησης εις βάρος της άνεσης αλλά και μελλοντικών τριγμών.Μην το συγκρίνεις με το σεντάν ή το υβριδικό με τα μικρότερης διάστασης ελαστικά και τους πολλαπλούς συνδέσμους. Το αυτοκίνητο ΠΑΣΧΕΙ στην άνεση στους καρόδρομους. Σε καλό δρόμο απλά το απολαμβάνεις
Οπότε εδώ δεν νομίζω ότι θα βοηθούσε ιδιαίτερα να πειράξεις τα αμορτισέρ. Λύση θα ήταν 55άρια αντί για 45αριά ελαστικά σε 16άρες ζάντες αλλά τρέχα γύρευε μετά. Μία πιο στοιβαρή από πλευράς απόσβεσης ανάρτηση θα οδηγούσε σε ιδιαίτερα απότομες αντιδράσεις στο όριο (αποκόλληση του πίσω μέρους) και θα ήταν επικύνδυνη ΙΜΗΟ.
Περί τριγμών δεν θα ανησυχούσα και ιδιαίτερα. Εδώ καγκουροοχήματα CIVIC προηγουμένων γενεών και δεν ακούγεται κιχ. Τώρα δε, με τη ψύχωση της παθητικής δε όπου τα μέταλλα επιλέγονται για να αντέχουν τον Αρμαγέδωνα και να βγαίνεις ατσαλάκωτος τι να σου κάνουν οι λακούβες.... Δες αυτά που έγραφα περί ακαμψίας του αμαξώματος (εμπειρία με το COLT) που έπεσε μέσα σε λακούβα και ακούμπησε στο κάτω ψαλίδι αλλά λόγω της ακαμψίας της κατασκευής δεν χάλασε ούτε το χρώμα στο ψαλίδι πράγμα που με αμάξι της δεκαετίας του 80 θα ήταν εκτός πραγματικότητας και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Πάντως αν βρεις κάτι καλύτερο για αμορτισέρ για ρίξε κανένα post καθώς ποτέ δεν ξέρεις.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ mjacob, spyros.sΑμ δε που το έχει το υβριδικό..... Δεν έχω καρδιά μου το i.
(ή αν το έχω θα πέσω να πνιγώ γιατί δεν το έχει δει ποτέ).
για να μην συνεχίσουμε το hijack στο άλλο thread
ρε συ δεν μπορεί... το ίδιο ταμπλό πρέπει να είναι.
Δοκίμασε να αφήσεις καμιά βαριά τσάντα στη θέση του συνοδηγού και οδήγησε για λίγη ώρα (ώστε να βαράει το alarm της ζώνης).
Μετά από λίγο θα έπρεπε να ανάψει το διαβόητο (i).ή επισης προσπάθησε να δείς -αν πέφτει αρκετό φως πάνω- αν φαίνεται η ύπαρξή του χωρίς να ανάψει.
-
Βοήθεια!!!!!!!
Πρέπει να αλλάξω λάστιχα.
Τα Pilot Sport που φοράει κάνουν 700 -
Καλά, πόσα χλμ έκανες και θέλεις λάστιχα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Καλά, πόσα χλμ έκανες και θέλεις λάστιχα;59000
-
Α, οκ, δεν το περίμενα.
-
[quote='gxaral']Βοήθεια!!!!!!!
Πρέπει να αλλάξω λάστιχα.
Τα Pilot Sport που φοράει κάνουν 700 -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
για να μην συνεχίσουμε το hijack στο άλλο thread
ρε συ δεν μπορεί... το ίδιο ταμπλό πρέπει να είναι.
Δοκίμασε να αφήσεις καμιά βαριά τσάντα στη θέση του συνοδηγού και οδήγησε για λίγη ώρα (ώστε να βαράει το alarm της ζώνης).
Μετά από λίγο θα έπρεπε να ανάψει το διαβόητο (i).ή επισης προσπάθησε να δείς -αν πέφτει αρκετό φως πάνω- αν φαίνεται η ύπαρξή του χωρίς να ανάψει.
Δεν έχει ..... Το έλεγξα.... δεν έχει!
Ούτε στο βιβλιαράκι των οδηγιών γράφει κάτι σχετικό!
Το ταμπλώ δεν είναι το ίδιο. Στο φοβερό και τρομερό 5θυρο και 3θυρο στο μέσον της κύριας οθόνης υπάρχει μία οθόνη ενδείξεων που π.χ σου δείχνει με μεγάλα γραφικά την έλειψη βενζίνης (αν θυμάμαι καλά από το test drive). Αυτό δεν υφίσταται στο 4θυρο! Το συγκεκριμένο καθώς απευθύνεται σε μία αγορά πιο συντηρητική κάποια πράγματα τα περνά μέσα από πιο συμβατικά κανάλια.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δεν έχει ..... Το έλεγξα.... δεν έχει!
Ούτε στο βιβλιαράκι των οδηγιών γράφει κάτι σχετικό!
Το ταμπλώ δεν είναι το ίδιο. Στο φοβερό και τρομερό 5θυρο και 3θυρο στο μέσον της κύριας οθόνης υπάρχει μία οθόνη ενδείξεων που π.χ σου δείχνει με μεγάλα γραφικά την έλειψη βενζίνης (αν θυμάμαι καλά από το test drive). Αυτό δεν υφίσταται στο 4θυρο! Το συγκεκριμένο καθώς απευθύνεται σε μία αγορά πιο συντηρητική κάποια πράγματα τα περνά μέσα από πιο συμβατικά κανάλια.
Στο πεντάθυρο έχει και την επιλογή -που εργοστασιακά δεν είναι ενεργοποιημένη- να σου βγάζει το γραφικό + γραπτό μήνυμα, στο παράδειγμα σου γράφει low fuel...μου κάνει εντύπωση που δεν το έχει το σεντάν και απορώ γιατί...
Άσχετο: έχετε παρατηρήσει ότι όσο 'ανοίγει' το μοτέρ γίνεται και πιο ήσυχο;; Ίσως να είναι ιδέα μου όμως το αυτοκίνητο μηχανικά γίνεται όλο και πιο αθόρυβο. Η ησυχία αυτή βέβαια διαταράσσεται από τους ήχους από την ανάρτηση αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας...
Άσχετο2: πήγα τα ξημερώματα αεροδρόμιο με το cc στα 121χλμ....
Μέση κατανάλωση διαδρομής 6,4 λίτρα στα 100.
Ηonda Civic 2005