-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Αρρώστησα!!Kοίταξε και αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=f2ZOstit ... &sear%20...
Σεμινάριο αγωνιστικής οδήγησης στο χώμα,από τον ταλαντούχο Ingvar Carlsson πίσω στο 1984,με την πλέον παρεξηγημένη 3άρα,την Ε21!
Το έχω ξαναβάλει,αλλά κάθε φορά που το βλέπω εντυπωσιάζομαι!
-
πιάσατε του αγώνες?
http://uk.youtube.com/watch?v=HLt532ClzuI
http://uk.youtube.com/watch?v=71qDUT4_zz4Υπάρχουν βέβαια και τα χειρότερα
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Υπάρχουν βέβαια και τα χειρότερα
Το δικό μας από το ΟΑΚΑ το 2006 το έχει κανείς?
-
Μ'αυτήν λέει έτρεχε ο Lauda
Κάποιες από τις φώτο τις πήρα από αυτό το αιγηπτιακό forum. Προσέξτε που ο πλαινός κέρσορας είναι στα αριστερά...
http://forum.egypt.com/arforum/showthread-t_7128.html -
Κύριοι, τις γνώμες σας.
Εχω πάρει ενα 1802, με 78000χλμ μόνο, σε υπεράριστη κατάσταση μηχανικά, αλλά χρειάζεται ενα ρετουσάρισμα μέσα έξω.
Είναι μοντέλο 71 από τα πρώτα 1802, και εδω εχει γίνει φάουλ. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης εχει βάλει την ποδιά με τα τετράγωνα φανάρια πίσω, και διπλά φανάρια με τη στενή μάσκα μπροστα.
Συνήθως δεν μου συμβαίνει αυτό, αλλά με αυτό το αυτοκίνητο δεν ξέρω τι έχω πάθει. Λέω να το κρατήσω έτσι και να μην το επαναφέρω τελείως, αν και εχω πίσω ποδιά με στρογγυλά, είχα κάνει τα κουμάντα μου νωρίς, χεχεχε.
Μετά σκέφτομαι, θα το δεί κανένας που ξέρει και θα λέει 'τι μ@λ#κας...' όπως λέω και εγώ αν δω κάτι τέτοιο.
Τι να κάνω δεν ξέρω.
Πρέπει μέσα στον Ιανουάριο να πάρει σειρα στο φανοποιείο. (ένα βγαίνει, ένα μπαίνει...) -
Aν και είμαι οπαδός της αυθεντικότητας πιστεύω επίσης ότι όλα αυτά τα κάνουμε για το δικό μας κέφι και όχι για τους άλλους......
-
Ειναι κριμα αφου εχεις τα πραγματα και αφου θα μπει για φανοποιια και βαφη να το αφησεις ετσι.
Καντο λοιπον ORIGINAL. -
Aυτό πιστεύω και εγώ!
Εφ΄όσον έχεις τα πράγματα,να το κάνεις original
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Κύριοι, τις γνώμες σας.
Εχω πάρει ενα 1802 ...Πούλησέ το και πάρε μια Μερσεντές όσο προλαβαίνεις....
Λοιπόν, πέρα από την πλάκα, αν δεν κάνω λάθος έχεις ήδη ένα αστερατο 1602 (το άσπρο; ) και για τις 'αυθεντικές' βόλτες σου καλύπτεσαι απόλυτα... Αν δε σκέφτεσαι να το σπρώξεις άμεσα (οπότε και θα σε συμβούλευα να το φέρεις σε αυθεντικό look_γιατί σε κατάσταση αυθεντική απόλυτα δεν είναι δυνατό να επανέρθουν αυτοκίνητα με μετατροπές, τουλάχιστον σε λογικό budget_) και θέλεις απλά να το φχαριστηθείς, τότε άσ'το ως έχει και κάνε του ένα όμορφο φρεσκαρισματάκι να είναι παρουσιάσιμο...
Δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να σώσουμε όλα τα αυτοκίνητα του κόσμου (όσο και να το θέλουμε πολλοί) και πρέπει να κάνουμε πολύ σοβαρή διαχείριση του κεφαλαίου που σπαταλάμε... φύλαξέ, λοιπόν, τα λεφτά και τα ανταλλακτικά σου για 'την περίπτωση', που με τη φόρα που έχεις στα BMW δε θα αργήσει να έρθει...
Φαντάζεσαι να τα ρίξεις όλα σε αυτήν και να σου κάτσει το τρελό tii και να μη σου έχει μείνει ούτε φράγκο ούτε ανταλλακτικά; -
Εχω δύο 1602 στρογγυλοφάναρα, σε αυθεντική μορφή , το άσπρο που είναι σε επίπεδα concours πιστευω, και το ασημί που το έχω και για καθημερινό οπότε έχω κάνει κάποιες παραχωρήσεις.
Το 1802 αυτό, ήταν του τραγουδιστη Τόνυ Αρβανιτίδη, έχει και αυτό οπως και τ αλλα δυο matching numbers, και εκεί είναι το θέμα.
Να το φτιάξω και αυτό όπως το άσπρο, να είναι στην πένα και όπως βγήκε από το εργοστάσιο, ή να το φτιάξω όπως το είχε ο Τόνυ?
Η πρώτη επιλογή ανεβάζει πολύ ψηλά το budget, γιατί θα πρέπει να το επαναφέρω και στο αρχικό του πράσινο χρώμα.
Και εγω είμαι υπέρ του αθυεντικού, αλλά την έκανα την παρασπονδία μου,
στο αγωνιστικό που ετοιμάζω τώρα και είναι μοντέλο 1971, είχε στενή ποδιά μπροστά και τετράγωνα πίσω , αλλά τα πίσω φτερά και ποδιά ήτανε καινούργια, αλλαγμένα, ενω η μπροστινή και αυθεντική ήτανε χάλια. Οπότε, επειδή το λυπήθηκα να το κόψω και μπροστά και πίσω και στο πλάι, αποφάσισα να βάλω φαρδυά ποδιά μπροστά, τουλαχιστον να είναι ομοιόμορφο. Θα μου άρεσε βέβαια ενα φουσκωτό αλα ελεκτρόνικα στρογγυλοφάναρο αλλά .... -
-
ωραία... και που είναι η διαφορά?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
πλάκα κάνω -
Κατάλαβα...
πάμε σαν άλλοτε, ξήλωμα όλα... -
Ετσι πρεπει.Εμπρος λοιπον,μαθημενα τα βουνα απ'τα χιονια
-
yannis
καμμιά 4θυρη έχεις? -
Mια 1800 Ti του 66, γνήσια Ti, αλλά σε άθλια κατάσταση. καινούργιο φρούτο δεν το έχω δεί, σε καμια δεκαριά ημέρες που επιστρέφω θα σας δείξω φώτο.
Εχασα μια πράσινη 2000 tilux πριν καιρό μέσα από τα χέρια μου.
Είναι πολλά και όλη την ωρα κάτι ζητάνε, μου έχει ξεφύγει η κατάσταση... -
δες αυτό το λινκ...
http://thedotcommune.com/NK/photos.phtml
εγώ μετάνοιωσα πικρά που πούλησα τη δικιά μου.
Νομίζω όμως ότι έχω κάποιο manual. Αν συναντηθούμε κάποια στιγμή, να στο δώσω. Σε σένα θα πιάσει πιο πολύ τόπο, από το να κάθεται στο ράφι της βιβλιοθήκης μου και να σκονίζεται.
-
Κρίμα που το έδωσες Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, άριστο.
Το 'δικό μας', το βρήκε ο πατέρας μου έχει 6ψήφιο αριθμό κυκλοφορίας, έχει μπεί στην Ελλάδα το 1970, και είναι μοντέλο 1966.
Μου έχει κάνει εντύπωση πως αυτά τα αυτοκίνητα τα πετάνε, δεν ενδιαφέρεται κανείς.
( Γνωρίζει κανείς τι απέγινε το 1800 ti που ήτανε πολύ καιρό - χρόνια έξω από το συνεργείο του Γιαλούρη στην Καλλιρόης?)
Προφανώς τα επισκίασε η σειρά -02 αλλά δεν πάυει να είναι ενα ενδιαφέρον κλασσικό αυτοκίνητο. Να σας πώ την αμαρτία μου, αν δεν ήταν ti δεν θα συναινούσα στην αγορά, θα προτιμούσα κάποιο τούρινγκ ή κάποιο 2002 από την τελευταία γενιά, που δεν έχω αξιωθεί να πετύχω κάποιο καλό.
Αυτό το αυτοκίνητο, σκοπεύω να το βάλω στην άκρη, και να μην ασχοληθώ μαζί του άμεσα, ξέρω και 2-3 αυτοκίνητα που είναι πεταμένα και προς πώληση για ανταλλακτικά, θα κινηθώ να πάρω κάποιο από αυτά και ως εκεί.
Πρέπει να τελειώσω το αγωνιστικό, μετά το 1802, το τάουνους και μετά βλέπουμε...πάει πολύ μακριά η βαλίτσα.
Μάλλον το επόμενο που θα αγοράσω θα πρέπει να είναι έτοιμο... -
**BMW 1600 GT - 1967 - **
BMW 2800 CS 1969
**BMW 2002 Cabriolet Baur - 1971 - **
-
http://news-images.caradisiac.com/IMG/j ... Frua-2.jpg
Ααααααυτό που λέει ακριβώς... 2002GT4 by Frua....
(δεν είμαι στα καλά μου πρώι πρωί να κόβω βόλτες εδώ....α παπαπα... μπόμπες ήταν τα ποτά χτες... )
CLASSIC BMW FORUM