-
Kινητήρες TSI (120 & 150) με ένα τούρμπο
και 170 με δύο, σύμφωνα με το άρθρο:http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... _golf.html
-
Ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Ακόμη κι αν γίνει τεχνικά το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου, να μου λείπει το βύσσινο. Για πολλούς λόγους (ναι, αντιπαθώ τη νοοτροπία της VW), αλλά η εμφάνισή του - εάν το τελικό αποτέλεσμα μοιάζει μ'αυτό το πράμα - είναι άθλια και είναι αρκετή για μένα (υποθέτοντας ότι όλοι οι άλλοι λόγοι απουσιάζουν) για να το απορρίψω.
Μ'αρέσει που κοροϊδεύαμε το Megane II και που ένα σωρό άτομα εδώ μέσα λέγανε ότι η μελλοντική Delta είναι άσχημη... Αυτό δηλαδή το άθλιο μείγμα Golf IV, V, κωλοφάναρων που φέρνουν στο παλιό Mazda 2 και σε κάτι άλλο που μπορεί να είναι γερμανικό αλλά μπορεί να είναι και ιαπωνικό, αλλά όμορφο δεν το λες, και μπροστινών φαναριών από Megane II είναι ΟΜΟΡΦΟ ή έστω ΑΠΟΔΕΚΤΟ;
Αρνούμαι να κατεβάσω τόσο χαμηλά τον αισθητικό μου πήχυ. Αυτό το πράγμα είναι βασανιστήριο για τα κακόμοιρα τα ματάκια μας.
-
Ηρέμησε, προς το παρόν γλιτώσαμε. Ένα άμοιρο σοπάκι είναι.
-
Το καλό που του θέλω να παραμείνει photoshop. Αυτό είναι χειρότερο κι απ'το πεντάπορτο Stilo! Τι λέω; Δεν θα το οδηγούσα ούτε καν φορώντας χαρτοσακούλα στο κεφάλι σαν το Χάμστερ όταν τέσταρε το Micra C+C!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το καλό που του θέλω να παραμείνει photoshop.** Αυτό είναι χειρότερο κι απ'το πεντάπορτο Stilo!** Τι λέω; Δεν θα το οδηγούσα ούτε καν φορώντας χαρτοσακούλα στο κεφάλι σαν το Χάμστερ όταν τέσταρε το Micra C+C!Kαλό αυτό δεν το πιάνει κανένα! παντού και σε όλα!
-
Μιλάμε είναι...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Για πολλούς λόγους (ναι, αντιπαθώ τη νοοτροπία της VW), .Δεν το 'χαμε καταλάβει!
-
Το δηλώνω όμως ανοιχτά. Καλύτερα να είναι κάποιος ξηγημένος απ'την αρχή και να λέει 'μ'αρέσει αυτό γι'αυτούς και γι'αυτούς τους λόγους και το άλλο δεν μ'αρέσει γι'αυτό και για εκείνο', παρά να παριστάνει τον αμερόληπτο - λες και υπάρχει αμερόληπτος άνθρωπος...
-
καλα αμα δεν το δεις σε καμια εκθεση δε μπορεις να ξερεις..
α) αυτο θαναι γκολφ υπο προθεσμια οπως διαβαζα σε γνωστο γερμανικο περιοδικο? αν θυμαμαι καλα ελεγε για 3 χρονια ζωης, αντε λιγο παραπανω..
β) ο tsi (ναι, αυτος με τον κομπρεσορα και τον υπερσυμπιεστη) στα 140 παιρνει ρεπο γενικως?
-
Πράγματι οι μέχρι τώρα φωτογραφίες δεν ενθουσιάζουν κανέναν.
Ομως:
-- Κανένας δεν είχε ενθουσιαστεί και με το golf 5 ομως τώρα αν και κοντεύει στο τέλος της ζωής δεν δείχνει ούτε ασχημο ούτε ξεπερασμένο και πουλάει μια χαρά.
-- Αυτό που βλέπουμε είναι το 5πορτο. Το 3πορτο θα είναι αρκετά πιο σπορτίφ. Και μην ξεχνάμε και το πολύ πιο σπορτίφ scirocco. Αρα η VW θα διαθέτει πιο επιθετικά σχήματα για όσους το θέλουν και θα κρατήσει την διαχρονική και ταυτόχρονα συντηρητική εικόνα στο 5πορτο golf που την έχει βγάλει ασπροπρόσωπη στις πωλήσεις. -
Και ένα αυγό με ρόδες να βγάλει η VW...βάλει πίσω το σήμα του Golf και μοτεράκι 2.0Τ...πάλι το ίδιο θα πουλήσει...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Και ένα αυγό με ρόδες να βγάλει η VW...βάλει πίσω το σήμα του Golf και μοτεράκι 2.0Τ...πάλι το ίδιο θα πουλήσει...συμφωνώ απόλυτα και απ' ότι βλέπω οι Γερμανικές εταιρείες έχουν επενδύσει τόσο πολύ και τόσο σωστά στο marketing και γενικότερα στην προώθηση των προϊόντων τους, που οι πελάτες αγοράζουν τα προϊόντα τους χωρίς να τους νοιάζει καθόλου η σχεδίαση τους.
Ας μου πει κάποιος αν οι Ιταλοί έβγαζαν ένα αυτοκίνητο με τον σχεδιασμό του γκόλφ ή του bmw 1,3,5,6,7 ή του audi ή mercedes c,b,a κτλ αν θα πούλαγε τίποτα.Αυτό είνια μεγάλο κέρδος για μία αυτοκινητοβιομηχανία γιατί τα κονδύλια που θα έδιναν για τον σχεδιασμό τα δίνουν για άλλα πράγματα.
Eγώ πάντως τους βγάζω το καπέλο.Με λίγα λόγια καλά κάνει η VW που βγάζει το ίδιο σχέδιο στο γκόλφ αλλάζοντας σχεδιαστικά μόνο τα φώτα και την μάσκα, αφού έτσι κι αλλιώς το προϊόν θα πουλήσει μία χαρά.
-
...αν οι Ιταλοί έβγαζαν ένα αυτοκίνητο με τον σχεδιασμό του γκόλφ ή του bmw 1,3,5,6,7 ή του audi ή mercedes c,b,a...
Φοβεροί οι Ιταλοί στο design αλλά μην υποτιμούμε και τους άλλους.
Προσωπικά οι bmw των τελευταίων χρόνων μου αρέσουν πάρα πολύ (ειδικά Ζ4, σειρά 1, Χ6) αλλά ακόμα κι αν δεν αρέσουν σε κάποιον είναι αυτοκίνητα που φωνάζουν από μακριά ότι έχει δαπανηθεί χρόνος και χρήμα για να έχουν ένα ιδιαίτερο design. To να αρέσει βέβαια σε όλους είναι αδύνατο.
Επίσης και οι audi-mercedes έχουν βγάλει ωραία σχεδιαστικά αυτοκίνητα.
(π.χ βλέπε ΤΤ, CLS κλπ).
Το design είχε έχει και θα έχει πάντα τον ρόλο του στην επιλογή ενός αυτοκινήτου. Αυτό το ξέρουν όλοι. Αν κάποιοι επιλέγουν να ακολουθούν μια συντηρητική σχεδίαση (βλ. golf) είναι θέμα στρατηγικής, στοχων και target group αγοραστών που έχουν θέσει. -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το δηλώνω όμως ανοιχτά. Καλύτερα να είναι κάποιος ξηγημένος απ'την αρχή και να λέει 'μ'αρέσει αυτό γι'αυτούς και γι'αυτούς τους λόγους και το άλλο δεν μ'αρέσει γι'αυτό και για εκείνο', παρά να παριστάνει τον αμερόληπτο - λες και υπάρχει αμερόληπτος άνθρωπος...Δε καταλαβαίνω γιατί στον τομέα της αυτοκίνησης δε γινεται να ειναι κανένας αμερόληπτος...
-
Ο χρήστης SSK έγραψε:
Και ένα αυγό με ρόδες να βγάλει η VW...βάλει πίσω το σήμα του Golf και μοτεράκι 2.0Τ...πάλι το ίδιο θα πουλήσει...
συμφωνώ απόλυτα και απ' ότι βλέπω οι Γερμανικές εταιρείες έχουν επενδύσει τόσο πολύ και τόσο σωστά στο marketing και γενικότερα στην προώθηση των προϊόντων τους, που οι πελάτες αγοράζουν τα προϊόντα τους χωρίς να τους νοιάζει καθόλου η σχεδίαση τους.
Ας μου πει κάποιος αν οι Ιταλοί έβγαζαν ένα αυτοκίνητο με τον σχεδιασμό του γκόλφ ή του bmw 1,3,5,6,7 ή του audi ή mercedes c,b,a κτλ αν θα πούλαγε τίποτα.Αυτό είνια μεγάλο κέρδος για μία αυτοκινητοβιομηχανία γιατί τα κονδύλια που θα έδιναν για τον σχεδιασμό τα δίνουν για άλλα πράγματα.
Eγώ πάντως τους βγάζω το καπέλο.Με λίγα λόγια καλά κάνει η VW που βγάζει το ίδιο σχέδιο στο γκόλφ αλλάζοντας σχεδιαστικά μόνο τα φώτα και την μάσκα, αφού έτσι κι αλλιώς το προϊόν θα πουλήσει μία χαρά.
Πλέον BMW, MERCEDES & AUDI παρουσιάζουν πολύ ωραία σχήματα και προφανώς πουλάνε καλά για άλλους -ευνόητους- λόγους
Ειδικά, η BMW, πιστεύω ότι σχεδιαστικά βρίσκεται μακράν μπροστά -ακόμα και από AR- και αυτό φαίνεται από το copy-paste πολλών κατασκευαστών!
Επιπλέον, αν έχεις την πολυτέλεια να πουλάς κρατόντας ουσιαστικά τις ίδιες γραμμές (π.χ. 911 ή κάτι αντίστοιχο το Golf), αυτό σημαίνει διαχρονικότητα.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πλέον BMW, MERCEDES & AUDI παρουσιάζουν πολύ ωραία σχήματα και προφανώς πουλάνε καλά για άλλους -ευνόητους- λόγους
Ειδικά, η BMW, πιστεύω ότι σχεδιαστικά βρίσκεται μακράν μπροστά -ακόμα και από AR- και αυτό φαίνεται από το copy-paste πολλών κατασκευαστών!
Σεβαστή η γνώμη σου αλλά έπετρεψε μου να διαφωνήσω.
Η BMW μετά τον μπάνγκλ δεν έχει φτιάξει ούτε ένα αμάξι της προκοπής σε θέμα ομορφιάς και φυσικά δεν φτάνει την ΑΡ ούτε στο ελάχιστο που είναι 30 χρόνια μπροστά. (κοίταξε που κοντεύω να γίνω Ιταλόφιλος )
Η Μερσεντές αν εξαιρέσεις την CLS, SLK, SLR όλα τα άλλα απλώς δεν βλέπονται.
Στα Αουντι όλο το μπροστινό μέρος είναι το ίδιο σε όλα τα μοντέλα και αλλάζει μόνο το πίσω μέρος ανάλογα με την έκδοση. Αρα δεν μπορώ να σχολιάσω το ίδιο αυτοκίνητο με πολλές παραλλαγές. μόνο το πρώτο ΤΤ ξεχώριζε για το σχεδιασμό του.Επιπλέον, αν έχεις την πολυτέλεια να πουλάς κρατόντας ουσιαστικά τις ίδιες γραμμές (π.χ. 911 ή κάτι αντίστοιχο το Golf), αυτό σημαίνει διαχρονικότητα.
Αυτό εγω δεν το θεωρώ διαχρονικότητα αλλά απλώς ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις.
Υπάρχουν πολλά άλλα διαχρονικά αυτοκίνητα που δεν χρειάστηκε να τα κρατήσουν με το ζόρι στην 'ζωή' τόσα χρόνια, διότι διαχρονικότητα ενός αυτοκινήτου δεν είναι το πόσα χρόνια είναι στην ζωή το ίδιο μοντέλο αλλά το πόσο αντέχει ένα σχέδιο στην πάροδο του χρόνου. -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Το δηλώνω όμως ανοιχτά. Καλύτερα να είναι κάποιος ξηγημένος απ'την αρχή και να λέει 'μ'αρέσει αυτό γι'αυτούς και γι'αυτούς τους λόγους και το άλλο δεν μ'αρέσει γι'αυτό και για εκείνο', παρά να παριστάνει τον αμερόληπτο - λες και υπάρχει αμερόληπτος άνθρωπος...
Δε καταλαβαίνω γιατί στον τομέα της αυτοκίνησης δε γινεται να ειναι κανένας αμερόληπτος...
Γιατί κανείς πουθενά δεν είναι αμερόληπτος, όσο κι αν θέλουν αρκετοί να παριστάνουν τους αμερόληπτους.
-
[quote='technik
Πλέον BMW, MERCEDES & AUDI παρουσιάζουν πολύ ωραία σχήματα και προφανώς πουλάνε καλά για άλλους -ευνόητους- λόγουςΕιδικά, η BMW, πιστεύω ότι σχεδιαστικά βρίσκεται μακράν μπροστά -ακόμα και από AR- και αυτό φαίνεται από το copy-paste πολλών κατασκευαστών!
Επιπλέον, αν έχεις την πολυτέλεια να πουλάς κρατόντας ουσιαστικά τις ίδιες γραμμές (π.χ. 911 ή κάτι αντίστοιχο το Golf), αυτό σημαίνει διαχρονικότητα.[/quote]
+10000
-
http://carscoop.blogspot.com/2008/01/sc ... lf-vi.html
http://bp1.blogger.com/_FoXyvaPSnVk/R5O ... tled-4.jpg
http://bp0.blogger.com/_FoXyvaPSnVk/R5O ... tled-2.jpg
http://bp0.blogger.com/_FoXyvaPSnVk/R5O ... tled-1.jpg
http://bp1.blogger.com/_FoXyvaPSnVk/R5O ... tled-3.jpgΚαθρέπτες α λα Scirocco βλέπω και κατά τ'άλλα κλασσικό Golf V σχήμα.
-
Wow. Στο τελος του 08 καινουργιο Γκολφ.
VW Golf VΙ