-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κοιτα φίλε σε πολλά σημεια συμφωνω μαζί σου αλλα δεν μπορεις να μου συγκρίνεις τον προσανατολισμο της 320 κουπε με το ττ. Καμία σχεση το ένα με το άλλο.
Μα... αυτό ακριβώς θέλω να τονίσω κι εγώ. Έχουν ένα και μοναδικό κοινό όμως: την τιμή (~40k). Γι' αυτό και συζητιούνται.
Με 50000 περίπου παιρνεις μια Ζ4 coupe 3.0 SI με πραγματικα εκπληκτικο 6κυλινδρο κινητηρα και εκει πίστεψε με τα δεδομενα αλλαζουν σχετικα με το ποιος ειναι γρηγορος και ποιος οχι........!
Καταρχήν δεν είναι 50.000** περίπου**. Μια Ζ4 3.0Si ΞΕΚΙΝΑΕΙ πάνω από τα 55k. Μιλάς για 15 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χιλιάρικα διαφορά από το ΤΤ. Ναι, η Ζ4 είναι απευθείας συγκρίσιμη με το ΤΤ, σε αντίθεση με την 3άρα κουπέ, αλλά είναι ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ πιο ακριβή. Στα λεφτά του ΤΤ των 200 ίππων παίρνεις το.... πτώμα Ζ4 2.0i. Και μόνο.
Α! Και δεν χρειάζεται να σε πιστέψω για τίποτα. Δεν θα έγραφα σεντόνια, αν δεν είχα οδηγήσει όλα τα αυτοκίνητα για τα οποία μιλάμε. Και δε μιλάω για απλή βόλτα φυσικά. Συμφωνούμε ότι η Ζ4 3.0 σκοτώνει, αλλά είναι σε άλλη κατηγορία τιμής.
Απο εκει και πέρα με 50000 παιρνεις 325 κουπε και 218 αλογα (δεν νομιζω να είναι τοσο πιο αργη απο το ΤΤ) και οχι 320.
Πάμε πάλι: στα λεφτά του ΤΤ ΔΕΝ παίρνεις 325.-
Άλλο 40, άλλο 50 χιλιάρικα. Ακόμα και η 325 είναι πιο αργή από το ΤΤ το 200άρι πάντως.Α και κατι τελευταιο, 50000 για slk στα 1800 δεν θα εδινα ποτε. Απο SLK350 και πάνω αξίζει........
Εδώ συμφωνούμε απόλυτα.
Λοιπόν το θεμα αναφέρει αυτοκινητα μεχρι 50000 νομιζω και οχι μεχρι 44000, γι αυτο και ανεφερα την Ζ4 coupe 3.0 si πο ξεκιναει απο τα 52.800 και με καλη ερευνα αγορας μπορεις να την παρεις με 51000 περιπου (το λεω μετα απο ερυνα αγορας).
Δεν μιλαμε για το τι αλλο παιρνεις στα λεφτα του audi αλλα για το τι παιρνεις με 50000euro. Αν το θεμα ηταν τι παιρνεις με 42000 euro θα σου ελεγα ναι, ττ γιατι συνδιαζει ποιοτητα ασφαλεια και καλο κινητηρα, αλλα εδω μιλαμε για αλλο οριο. Και εγω μπορω να σοθ πω οτι το mx5 ειναι πολυ καλο και εχει 12000 λιγοτερα απο το audi στην καλη του εκδοση. Ε και?
Α και επίσης μην με πιστευεις και γενικα μην πιστευεις τιποτα, αφου τα εχεις οδηγησει και τα ξερεις ολα..................
-
Ο χρήστης VAGELIS21 έγραψε:
Λοιπόν το θεμα αναφέρει αυτοκινητα μεχρι 50000 νομιζω και οχι μεχρι 44000, γι αυτο και ανεφερα την Ζ4 coupe 3.0 si πο ξεκιναει απο τα 52.800 και με καλη ερευνα αγορας μπορεις να την παρεις με 51000 περιπου (το λεω μετα απο ερυνα αγορας).Δεν μιλαμε για το τι αλλο παιρνεις στα λεφτα του audi αλλα για το τι παιρνεις με 50000euro. Αν το θεμα ηταν τι παιρνεις με 42000 euro θα σου ελεγα ναι, ττ γιατι συνδιαζει ποιοτητα ασφαλεια και καλο κινητηρα, αλλα εδω μιλαμε για αλλο οριο. Και εγω μπορω να σοθ πω οτι το mx5 ειναι πολυ καλο και εχει 12000 λιγοτερα απο το audi στην καλη του εκδοση. Ε και?
Α και επίσης μην με πιστευεις και γενικα μην πιστευεις τιποτα, αφου τα εχεις οδηγησει και τα ξερεις ολα..................
Κι όμως, στην παρούσα φάση μιλούσαμε ενώ ο άνθρωπος έχει σχεδόν καταλήξει στο ΤΤ. Αυτό που είπα, είναι ότι στα λεφτά του ΤΤ δεν παίζει τίποτα καλύτερο συνολικά. Αυτό μόνο. Και επειδή μυρίζομαι παρεξήγηση, για αυτοκίνητα που δεν έχω οδηγήσει δεν μιλάω, ούτε θεωρώ ότι έχω δικαίωμα να μιλάω. Αυτό εννοώ. Οι παντογνώστες, μακριά από μας.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Λοιπόν το θεμα αναφέρει αυτοκινητα μεχρι 50000 νομιζω και οχι μεχρι 44000, γι αυτο και ανεφερα την Ζ4 coupe 3.0 si πο ξεκιναει απο τα 52.800 και με καλη ερευνα αγορας μπορεις να την παρεις με 51000 περιπου (το λεω μετα απο ερυνα αγορας).
Δεν μιλαμε για το τι αλλο παιρνεις στα λεφτα του audi αλλα για το τι παιρνεις με 50000euro. Αν το θεμα ηταν τι παιρνεις με 42000 euro θα σου ελεγα ναι, ττ γιατι συνδιαζει ποιοτητα ασφαλεια και καλο κινητηρα, αλλα εδω μιλαμε για αλλο οριο. Και εγω μπορω να σοθ πω οτι το mx5 ειναι πολυ καλο και εχει 12000 λιγοτερα απο το audi στην καλη του εκδοση. Ε και?
Α και επίσης μην με πιστευεις και γενικα μην πιστευεις τιποτα, αφου τα εχεις οδηγησει και τα ξερεις ολα..................
Κι όμως, στην παρούσα φάση μιλούσαμε ενώ ο άνθρωπος έχει σχεδόν καταλήξει στο ΤΤ. Αυτό που είπα, είναι ότι στα λεφτά του ΤΤ δεν παίζει τίποτα καλύτερο συνολικά. Αυτό μόνο. Και επειδή μυρίζομαι παρεξήγηση, για αυτοκίνητα που δεν έχω οδηγήσει δεν μιλάω, ούτε θεωρώ ότι έχω δικαίωμα να μιλάω. Αυτό εννοώ. Οι παντογνώστες, μακριά από μας.
Don' t worry. Απλα φάνηκες λίγο απόλυτος γι αυτο το ειπα. Ναι το εχει σχεδον κλεισει αλλα ο τιτλος στο thread ειναι μεχρι 50000. Αυτο ειπα.
-
Ο χρήστης VAGELIS21 έγραψε:
Don' t worry. Απλα φάνηκες λίγο απόλυτος γι αυτο το ειπα. Ναι το εχει σχεδον κλεισει αλλα ο τιτλος στο thread ειναι μεχρι 50000. Αυτο ειπα.
Ναι μεχρι 50Κ ειναι, αλλα οχι να ξεκιναει απο 50 γυμνο και να θελει και 5-6 χιλιαρικα για εξτρα...Νομιζω ουτε η Ζ4 η 2.5 δεν βγαινει κατω απο 50 με λογικα αξεσουαρ.....Ποσο μαλλον η 3.0....
...Και να αλλαζει και σε 1 χρονο οπως φημολογειται....Που δεν ειναι οτι καλυτερο για αγορα καινουργιου αυτοκινητου....Οποτε για τη συγκεκριμμενη αν την σκεφτομουν, θα σκεφτομουν μια καλη μεταχειρισμενη....
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Don' t worry. Απλα φάνηκες λίγο απόλυτος γι αυτο το ειπα. Ναι το εχει σχεδον κλεισει αλλα ο τιτλος στο thread ειναι μεχρι 50000. Αυτο ειπα.
Ναι μεχρι 50Κ ειναι, αλλα οχι να ξεκιναει απο 50 γυμνο και να θελει και 5-6 χιλιαρικα για εξτρα...Νομιζω ουτε η Ζ4 η 2.5 δεν βγαινει κατω απο 50 με λογικα αξεσουαρ.....Ποσο μαλλον η 3.0....
...Και να αλλαζει και σε 1 χρονο οπως φημολογειται....Που δεν ειναι οτι καλυτερο για αγορα καινουργιου αυτοκινητου....Οποτε για τη συγκεκριμμενη αν την σκεφτομουν, θα σκεφτομουν μια καλη μεταχειρισμενη....
Κ
Θεμα επιλογων ειναι φίλε μου. Εγω πχ θα προτιμησω να αγορασω ενα αυτοκινητο που με καλυπτει περισσοτερο σε θεματα οπως κινητηρας, fun to drive κλπ παρα να επενδυσω σε τρελα εξτρα. Η βασικη 3.0si εχει πάνω αρκετα πραγματακια απο θεμα εξοπλισμου για να την πεις γυμνή.............Οσον αφορα για την αλλαγη, σιγουρα στα επόμενα 2 χρονια το roadster θα αλλάξει. Το κουπέ πιο μετα. Μην ξεχνάς ομως οτι τα bmw παραδοσιακά εχουν καλύτερη μεταπωληση απο τα audi.
-
...Το απογευμα κλεινω ΤΤ μαυρο!
Με παραδοση τις πρωτες μερες του 2008!ΥΓ. ...Αν και ακομα το σκεφτομαι ακομα αν κανω σωστα ή λαθος (και μιλαμε για αυτοκινητο 46Κ) θα κανω το βημα!!
-
Τη μεταχειρισμένη Boxster την ανέφερε κάποιος ή όχι;
Νομίζω με 46.000 ευρά πρέπει να παίρνεις και την καινούρια, δηλαδή 2-3 ετών μοντέλο... Που είναι και 200 τόσα άλογα. Αλλά και το προηγούμενο να είναι δεν νομίζω ότι συγκρίνεται από καμμία άποψη με το ΤΤ... -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
...Το απογευμα κλεινω ΤΤ μαυρο!
Με παραδοση τις πρωτες μερες του 2008!ΥΓ. ...Αν και ακομα το σκεφτομαι ακομα αν κανω σωστα ή λαθος (και μιλαμε για αυτοκινητο 46Κ) θα κανω το βημα!!
Εαν κάνεις παραγγελία (και δεν πας για κάποιο έτοιμο κομμάτι) και σε παίρνει οικονομικά, χτύπα τις 18άρες bi-collor... είναι χάρμα οφθαλμών στο μαύρο.
Με το καλό να το παραλάβεις! -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Εαν κάνεις παραγγελία (και δεν πας για κάποιο έτοιμο κομμάτι) και σε παίρνει οικονομικά, χτύπα τις 18άρες bi-collor... είναι χάρμα οφθαλμών στο μαύρο.
Με το καλό να το παραλάβεις!Παω σε ετοιμο γιατι εχω ηδη κλεισει να δωσω το δικο μου....
Και οι 17 αρες του πακετου παντως μια χαρα ειναι!Σ'ευχαριστω!!!
-
Eκλεισε ΤΤ 2.0 Coupe Black!
Πρωτη εβδομαδα του νεου χρονου ερχεται, σχεδον full extra!!!Νομιζω πλεον πως πρεπει να κλεισει τωρα το θεμα, περισσοτερα και κριτικη οταν το παραλαβω στο post ''Audi TT 2006''.
Σας ευχαριστω ολους για τα σχολια σας και τις προτασεις σας!!!
-
Ο χρήστης VAGELIS21 έγραψε:
Απο εκει και πέρα με 50000 παιρνεις 325 κουπε και 218 αλογα (δεν νομιζω να είναι τοσο πιο αργη απο το ΤΤ) και οχι 320..[/quote]
Το βάρος κάνει τη διαφορά (~250kgr)
Αγορα Coupe/Roadster εως 50Κ