-
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
Εγινε κι άλλο ένα ιδιο συμβάν με τον ΤΣΑΦΑΡΑ νομίζω!Πέρασε απο Κ3 Κ4 με κοκκκινη σημαία και σταμάτησε τελικα στην Κ5 αφου μπήκε ο κριτης στη μεση του δρόμου. **ΥΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΝΩΜΙΖΩ! **
Κανονισμοί ναί..........αλλά πρώτα πρέπει να δει ο αγωνιζόμενος τη σημαία.....για ψάξτε τις φωτό σας να δουμε που κάθονται οι κριτές και πόσοι τα τους βρείτε..........φανταστειτε στην ένταση του αγωνα και στην ταχύτητα που εναλάσσονται οι εικόνες και τα χρωματα στα μάτια του οδηγού.......
στην πρωτη (ναι μου την χάλασε ο τυπος) ο κριτης της Κ10 έχει κρυφτει μεσα στον κόσμο και άν προσέξετε υπάρχουν άλλοι 6 που φοράνε κόκκινο μπουφάν....στο σημειο αυτο άν ο κριτης βγάλει την σημαία ο οδηγός όχι μονο δεν θα το δει γιατι δεν κοιτάει εκει που κάθεται (άλλωστε αγωνα κάνει δεν ψάχνει να δει αν υπάρχει κόκκινη σημαία) αλλα και να δει κατι κόκκινο σίγουρα θα το μπερδεψει με τα μπουφάν....στη δεύτερη με τους Γιαπωνέζους ο κριτης είναι μέρος του κόσμου ........και πάλι 4-5 με κόκκινα μπουφάν και ο κριτης σε τελείως ΛΑΘΟΣ θέση.........ας έβγαζε όχι μία αλλα 21 κόκκινες σημαίες.......αμφιβάλλω άν θα τον έβλεπε κανείς......
Για την πρώτη φωτο υπάρχει ένα δίκιο στα παραπάνω σχόλια και ο λόγος είναι ότι ο κριτής βρίσκεται πίσω από την μπαριέρα και σε περίπτωση συμβάντος τίθεται το ερώτημα εαν έχει την δυνατότητα να βγεί γρήγορα στο δρόμο για να γίνει εμφανής η κόκκινη.Στην δεύτερη φωτο δεν τίθεται θέμα πρόσβασης, εάν συνέβαινε κάτι με δύο βήματα ήταν στο δρόμο και απ' ότι βλέπω κάθεται με καλη ορατότητα της διαδρομής και κυρίως ασφαλές σημείο δεδομένου ότι εκείνη τη στιγμή παιρνανε ντριφτάροντας οι Γιαπωνέζοι.Δεν νομίζω ότι κανείς μεσα απο το Forum πιστεύει ότι οι κριτές δεν πρέπει να προστατεύουν την σωματική τους ακεραιότητα
-
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
Εγινε κι άλλο ένα ιδιο συμβάν με τον ΤΣΑΦΑΡΑ νομίζω!Πέρασε απο Κ3 Κ4 με κοκκκινη σημαία και σταμάτησε τελικα στην Κ5 αφου μπήκε ο κριτης στη μεση του δρόμου. **ΥΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΝΩΜΙΖΩ! **
Κανονισμοί ναί..........αλλά πρώτα πρέπει να δει ο αγωνιζόμενος τη σημαία.....για ψάξτε τις φωτό σας να δουμε που κάθονται οι κριτές και πόσοι τα τους βρείτε..........φανταστειτε στην ένταση του αγωνα και στην ταχύτητα που εναλάσσονται οι εικόνες και τα χρωματα στα μάτια του οδηγού.......
στην πρωτη (ναι μου την χάλασε ο τυπος) ο κριτης της Κ10 έχει κρυφτει μεσα στον κόσμο και άν προσέξετε υπάρχουν άλλοι 6 που φοράνε κόκκινο μπουφάν....στο σημειο αυτο άν ο κριτης βγάλει την σημαία ο οδηγός όχι μονο δεν θα το δει γιατι δεν κοιτάει εκει που κάθεται (άλλωστε αγωνα κάνει δεν ψάχνει να δει αν υπάρχει κόκκινη σημαία) αλλα και να δει κατι κόκκινο σίγουρα θα το μπερδεψει με τα μπουφάν....στη δεύτερη με τους Γιαπωνέζους ο κριτης είναι μέρος του κόσμου ........και πάλι 4-5 με κόκκινα μπουφάν και ο κριτης σε τελείως ΛΑΘΟΣ θέση.........ας έβγαζε όχι μία αλλα 21 κόκκινες σημαίες.......αμφιβάλλω άν θα τον έβλεπε κανείς......
Για την πρώτη φωτο υπάρχει ένα δίκιο στα παραπάνω σχόλια και ο λόγος είναι ότι ο κριτής βρίσκεται πίσω από την μπαριέρα και σε περίπτωση συμβάντος τίθεται το ερώτημα εαν έχει την δυνατότητα να βγεί γρήγορα στο δρόμο για να γίνει εμφανής η κόκκινη.Στην δεύτερη φωτο δεν τίθεται θέμα πρόσβασης, εάν συνέβαινε κάτι με δύο βήματα ήταν στο δρόμο και απ' ότι βλέπω κάθεται με καλη ορατότητα της διαδρομής και κυρίως ασφαλές σημείο δεδομένου ότι εκείνη τη στιγμή παιρνανε ντριφτάροντας οι Γιαπωνέζοι.Δεν νομίζω ότι κανείς μεσα απο το Forum πιστεύει ότι οι κριτές δεν πρέπει να προστατεύουν την σωματική τους ακεραιότητα
-
Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Είδα σε videaki το πέρασμα του Δέγλερη και ήταν όντως το λιγότερο που μπορώ να εκπληκτικό!!!!!!Αν το εχεις δει στο internet στείλε μας τη διεύθυνση να το δουμε και εμεις
-
Ο χρήστης Ερμής έγραψε:
[
Για την πρώτη φωτο υπάρχει ένα δίκιο στα παραπάνω σχόλια και ο λόγος είναι ότι ο κριτής βρίσκεται πίσω από την μπαριέρα και σε περίπτωση συμβάντος τίθεται το ερώτημα εαν έχει την δυνατότητα να βγεί γρήγορα στο δρόμο για να γίνει εμφανής η κόκκινη.Στην δεύτερη φωτο δεν τίθεται θέμα πρόσβασης, εάν συνέβαινε κάτι με δύο βήματα ήταν στο δρόμο και απ' ότι βλέπω κάθεται με καλη ορατότητα της διαδρομής και κυρίως ασφαλές σημείο δεδομένου ότι εκείνη τη στιγμή παιρνανε ντριφτάροντας οι Γιαπωνέζοι.Δεν νομίζω ότι κανείς μεσα απο το Forum πιστεύει ότι οι κριτές δεν πρέπει να προστατεύουν την σωματική τους ακεραιότηταKαί βέβαια να την προστατέψουν αλλα να προστατέψουν και την ακεραιότητα των οδηγων και των θεατων , αυτη ειναι η δουλειά τους και όχι να δουν αγώνα και να κάνουν κουβεντούλα. Οι κριτές δεν μπάινουν δύο δύο για να έχουν παρέα.....και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει μέρος στην εσωτερική ΑΠΟΛΥΤΑ ασφαλές για να κάτσει ο ένας και κυρίως αν τύχει και βγάλει σημαία αυτη θα βγει μεσα στα μούτρα του αγωνιζόμενου κυριολεκτικά οπότε είναι αδύνατο να μην την δει.....Οσον αφορά την δεύτερη φωτο ότι έχει καλή ορατότητα και είναι σε ασφαλές σημείο...οκ για το πρωτο (για το δεύτερο έχω κάποια αμφιβολία)...ποιός όμως λογικός άνθρωπος θα έβγαινε μέσα στο δρόμο (γιατι εκει πρέπει να βγει για να τον δουν) με την κόκινη σημαία να σταματήσει αγωνιζόμενο που θα ανεβαίνει με χίλια??? εσυ θα έβγαινες ??? Για ξανακοίτα το μέρος....... Μάλλον θα την κούναγε απο εκει που ήταν και ΑΝ έπεφτε στην αντίληψη του οδηγου καλώς.....(αυτος μια φορα την κούνησε)
απο ότι είδα αρκετοί συμφορουμίτες έλαβαν μέρος σαν οδηγοί....επειδή και εγω είχα άλλη γνωμη για την ασφάλεια βλέποντάς τα απο έξω και σχημάτισα άλλη όταν τα είδα απο μέσα μήπως θα ήταν καλό να μας έλεγαν τη γνωμη τους???
-
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
......απο ότι είδα αρκετοί συμφορουμίτες έλαβαν μέρος σαν οδηγοί....επειδή και εγω είχα άλλη γνωμη για την ασφάλεια βλέποντάς τα απο έξω και σχημάτισα άλλη όταν τα είδα απο μέσα μήπως θα ήταν καλό να μας έλεγαν τη γνωμη τους???Σωστός ο Γιωργος μπας και 'ανεβασουμε' καθολου το επιπεδο του διαλόγου. Ας μπει και ενας προβληματισμός ακομα! Μηπως Γιωργο θα πρεπει να σχολιασουν και το δημοσιευμα Αγγελου Σταθακοπουλου στο ert.gr που παραθετω κομματι του παρακατω αυτουσιο http://motorsport.ert.gr/news.asp?id=359755 )
(......Μια «επιτροπή» οδηγών ενεργώντας, όπως οι ίδιοι δήλωσαν, για λογαριασμό του ΣΟΑΑ απαίτησαν να ανέβουν στη διαδρομή ώστε να ελέγξουν αν είναι ασφαλής. Τέτοιος έλεγχος θα έπρεπε να είχε γίνει από τον ΣΟΑΑ πριν την έναρξη του αγώνα. Μετά τη διακοπή που προκλήθηκε η διαδρομή ελέγχθηκε από τους αγωνοδίκες και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, εξάλλου το ατύχημα συνέβη εκτός διαδρομής. Δυστυχώς, η «επιτροπή» δεν κράτησε ούτε τα προσχήματα αφού από τους 4 οδηγούς που την αποτελούσαν, μόνο ο ένας είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του συνδέσμου ενώ και οι 4 συμμετείχαν στον αγώνα, συνεπώς απέκτησαν πλεονέκτημα ανεβαίνοντας εκείνη την ώρα στη διαδρομή και βλέποντας αν υπήρχαν υγρασίες, ειδικά από τη στιγμή που δεν είχε προηγηθεί warm up. Τα ερωτήματα είναι απλά, ενεργούσαν όντως οι Σ.Φωτεινέλης, Π.Σμυρναίος, Δ.Παπαδιώτης και Ν.Πλέσσας για λογαριασμό του ΣΟΑΑ; Ήταν ο κ.Πλέσσας εκπρόσωπος του ΣΟΑΑ στον αγώνα ενώ ήταν και αγωνιζόμενος; Πως θα ενεργούσε αν συνέβαινε κάτι όταν εκείνος ήταν στον τερματισμό, παρκάροντας μάλιστα μπροστά από όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα παραβαίνοντας τον κανονισμό; Γιατί όταν η «επιτροπή» ολοκλήρωσε τον έλεγχο της δεν ενημέρωσε τους υπόλοιπους οδηγούς; Μήπως λοιπόν ήταν μια καλή πρόφαση ώστε συγκεκριμένοι οδηγοί να εκμεταλλευθούν την ανησυχία που προκλήθηκε με το ατύχημα; Γιατί η οργάνωση δέχθηκε να πραγματοποιηθεί ο έλεγχος της διαδρομής από 1 εκπρόσωπο του ΣΟΑΑ και 3 ακόμα οδηγούς; Αν δηλαδή πήγαιναν και άλλοι 4 οδηγοί που δεν είναι στο Δ.Σ του ΣΟΑΑ, θα ανέβαιναν εκείνη την ώρα στη διαδρομή ή κάθε φορά θα που υπήρχε διακοπή; Σε όλα αυτά τα ερωτήματα δεν περιμένουμε φυσικά απάντηση, απλά τα παραθέτουμε ώστε να προβληματιστούν και αυτοί που γνώριζαν τα γεγονότα αλλά και όσοι δεν τα γνώριζαν..............)
και ακομα γραφει πιο κατω ο Αγγελος Σταθακόπουλος παντα στο ert.gr....(..........Στην κατηγορία Ν νικητής αναδείχθηκε ο Βασίλης Κύρκος μετά από πολυετή απουσία από τους αγώνες. Οδηγώντας το αυτοκίνητο του Λεωνίδα, ο οποίος δε συμμετείχε, ο Βασίλης Κύρκος έκανε καλούς χρόνους και κέρδισε χωρίς αυτό να τον οδηγεί σε σκέψεις για πλήρη εμπλοκή το 2008. Στην προσπάθεια του αυτή δέχθηκε και χρηματικό πρόστιμο αφού αγνόησε την ένδειξη κόκκινης σημαίας από κριτές..............). Tο τελευταιο για οσο μελανι ¨χυθηκε¨πιο πανω για μη υπακοη Λαμπρου σε κοκκινες σημαιες. Τελικα ξεχώρισαν οι 'ειδικοι' ποιος των Κυρκαιων ανεβαινε και δεν υπακουσε η η ΜΗ παρουσία Λεωνιδα μπερδεψε τους παντες και τα παντα. Παντως στα αρχικα Κ, (Κ1-Κ6) οι κριτες ηταν διαμαντια οπως παρατηρουσε κανεις και ακουγε και απο τους ασυρματους. Φαινεται προς τα ψηλα θα 'πηρε φως' το φίλμ και οι βεβιασμενες αντιδρασεις μερικων και οι αδρανεις αντιδρασεις αλλων ισως δημιουργησαν το κομφουζιο που ευκολα μερικοι κρινουν. Ομως 'μην πυροβολειτε τον πιανίστα' γιατι οπως γραφει και ο MAGIK (ειδικα οι νεαροι που επι το πλειστον επιτιθενται σε κριτες και οχι μονον) ας μεγαλωσουν πρωτα, ας 'διπλωσουν-τριπλωσουν¨ την παρουσια τους στην πιό δύσκολη και γλιστερη (επικινδυνη?) αναβαση της Ελλαδας, και μετα ας αποκτησουν αποψη. Και μην μου επιτεθειτε, (γιατι αυτο θα κανετε ανωνυμα κατα την προσφιλη σας συνηθεια), γιατι δεν προκειται να σας απαντησω. Αρκετα με οσα γραφετε και σε αλλα ποστ αποκαλωντας οργανωτες 'ζωα' κ.λπ., κ.λπ. Καποια στιγμη πρεπει ο καθενας μας πριν γραψει κατι να σκεφτεται τι προκειται να γραψει και τι προκειται να πει. Εν πασει περιπτωσει καθε φορα βγαινουν τα παντα αχρηστα, ολοι ασχετοι-αχρηστοι ανιδεοι και οι πολυγνωστες που τα ξερουν ολα εκτοξεουν την λασπη με τους τόνους. Γιατι? -
Ο χρήστης karapetsanosj έγραψε:
Στην προσπάθεια του αυτή δέχθηκε και χρηματικό πρόστιμο αφού αγνόησε την ένδειξη κόκκινης σημαίας από κριτές..............)[/color].Κοίτα να δεις που στον επόμενο αγώνα θα με κάνουν να τραβάω φωτογραφίες και video τους.....κριτές όταν κουνανε (και απο που) τις σημαίες .....
Μα καλά πάμε 'καλά' ???? ΑΓΝΟΗΣΕ κόκκινη σημαία......δηλαδή ήξερε ότι μπροστά του υπάρχει εμπόδιο (και πιθανως αυτοκίνητο που επιστρέφει στην αφετηρία) και πήγε να αυτοκτονήσει και να πάρει μαζι του και εγω δεν ξερω πόσους.....μα είμαστε σοβαροι ?????
-
. Tο τελευταιο για οσο μελανι ¨χυθηκε¨πιο πανω για μη υπακοη Λαμπρου σε κοκκινες σημαιες. Τελικα ξεχώρισαν οι 'ειδικοι' ποιος των Κυρκαιων ανεβαινε και δεν υπακουσε η η ΜΗ παρουσία Λεωνιδα μπερδεψε τους παντες και τα παντα.
Μάλλον δεν διάβασες προσεχτικά για πιο περιστατικό αναφερόμαστε και θέλησες ώς συνήθως να κάνεις τον έξυπνο..........Δέν ξέρω για πιο λόγο έφαγε ποινή ο Βασίλης Κύρκος αλλά για το περιστατικό στο οποίο αναφέρθηκαν όλα τα παιδιά νωρίτερα ανάμεσα στην Κ10 και Κ11 που είχε μείνει ο Τζέκος αυτός που ερχόταν πίσω του και δημιουργήθηκε το θέμα για το άν υπάκουσε και κατά πόσο βγήκαν σημαίες σωστά ή όχι ήταν σίγουρα ο Λάμπρος Κύρκος........
-
Ο χρήστης Vlachos έγραψε:
Άλλη μια φορά πάντως, ο Σωτήρχος έδωσε μαθήμα του συνδιασμού ταχύτητα(αέρας) με γραμμές. Απλά τέλειος.
Πάρα πολύ καλοί και οι νοττέοι (σχεδόν όλοι). Ιδιαίτερα ο Ζάχος.Σωστός ο Πειραιάς από τα Β.Π.
Ανάποδα ,Β.Π απο τον Πειραιά
-
Όσο αφορά το θέμα του Κύρκου(ο Λάμπρος ήταν φυσικά),το θέμα με τις σημαίες στην Κ9, εκεί που ήταν ο Γάλλος κριτής(και εγώ)έχει ως εξής.Την ώρα που έφτανε το escort ειδοποιήθηκαν οι κριτές(ήταν και μια κοπέλα μαζί),ώστε να βγάλουν κόκκινη σημαία. Όπως και έκαναν, απλά το escort ειχε περάσει ήδη το μισό.Δηλαδή βγήκαν 2 κόκκινες σημαίες στο ίδιο σημείο αλλά την ώρα που ο Κύρκος περνούσε μπροστά τους με... όσα. Δε μπορούσα να δω πιο πάνω (στου Σαλιάρη)τι έγινε. Πάντως εκεί ήταν αδύνατο να δει ο οδηγός τις σημαίες.
-
Όσο αφορά το θέμα του Κύρκου(ο Λάμπρος ήταν φυσικά),το θέμα με τις σημαίες στην Κ9, εκεί που ήταν ο Γάλλος κριτής(και εγώ)έχει ως εξής.Την ώρα που έφτανε το escort ειδοποιήθηκαν οι κριτές(ήταν και μια κοπέλα μαζί),ώστε να βγάλουν κόκκινη σημαία. Όπως και έκαναν, απλά το escort ειχε περάσει ήδη το μισό.Δηλαδή βγήκαν 2 κόκκινες σημαίες στο ίδιο σημείο αλλά την ώρα που ο Κύρκος περνούσε μπροστά τους με... όσα. Δε μπορούσα να δω πιο πάνω (στου Σαλιάρη)τι έγινε. Πάντως εκεί ήταν αδύνατο να δει ο οδηγός τις σημαίες.
-
φιλε MAGIC δεν διαβασες καλα το post μου για τον Κυρκο...? εγω το πρωτοανεφερα.... και κε καραπετσανο σιγουρα το escort που εκανε οτι εκανε,το οδηγουσε ο Λαμπρος ... τωρα AN ?εκανε και ο Βασιλης μια απ'τα ιδια,ε,κριμα για τους Κυρκαιους... μπραβο για τη νικη τους,το παρασημο της ανοιχτης παλαμης κερδισαν σ'αυτη τη Ριτσωνα .
κατα τα αλλα,χαιρομαι που συμφωνουμε οι πιο πολλοι !.
α,και αν οντως ανεβηκαν κατα τη πρωτη διακοπη αγωνιζομενοι,για να 'τσεκαρουν' τη διαδρομη,και να δουν τις υγρασιες ΧΩΡΙΣ να το πουν στα αλλα παιδακια,επισης ευγε ...
'Δεν σωζεται με τιποτα..' κατα APR (πολυ ευστοχα) .
B. -
Ο χρήστης Billys! έγραψε:
α,και αν οντως ανεβηκαν κατα τη πρωτη διακοπη αγωνιζομενοι,για να 'τσεκαρουν' τη διαδρομη,και να δουν τις υγρασιες ΧΩΡΙΣ να το πουν στα αλλα παιδακια,επισης ευγε ...
**'Δεν σωζεται με τιποτα..' **κατα APR (πολυ ευστοχα) .
B.Στα ιστορικά τι έγινε τελικά? ποιός έκανε ένσταση σε ποιόν και γιατί?
-
Για ότι έγραψε ο Άγγελος στο ert.gr, θέλω να πιστεύω ότι είναι μια άτυχη στιγμή του απλά. Δεν είναι δυνατόν να πιστεύει κάτι τέτοιο. Ειδικά ότι ο ΣΟΑΑ είναι μόνο τα παιδιά που έχουν εκλεγεί. Ο ΣΟΑΑ αποτελείται από όλους τους εν ενεργεία οδηγούς και όλοι έχουν δικαίωμα (υποχρέωση;) να βοηθούν για το δικό τους καλό. Εξάλλου πιο είναι το συμφέρων του ΣΟΑΑ; Το συμφέρων των οδηγών είναι η απάντηση.
Την επόμενη φορά ας φροντίσει να είναι και ο ίδιος ανάμεσα σε αυτούς που θα κάνουν κάτι για το κοινό καλό. -
Το διάβασα και με αφορμή αυτό γίνεται η κουβέντα αυτή , και συμφωνούμε σε όλα ...απλά δεν μπορω να δεχτω την άποψη ότι σκόπιμα ΑΓΝΟΗΣΕ τις κόκκινες σημαίες.....ήδη ο Αγης ανέφερε ότι στο Κ9 δεν τις ειδε γιατι ειχε ήδη περάσει ο μισός !!!!!
....άρα αν η σημαία βγήκε όταν ο Κύρκος περνούσε απο το Κ9 τοτε το Κ8 δεν την έβγαλε καθόλου σε αυτόν αλλα στον επόμενο....και μετα το Κ9 είναι το Κ10 όπου είχε μείνει ο Τζέκος και οι δυο κριτές είχαν φύγει απο τη θέση τους ..........και ενδιάμεσα δεν έχει κανένα !!!!!!!!!!! Τυχεροί είμαστε.........
-
Κάτι ακόμα που θέλω να θίξω είναι ο εγωισμός (για να μην πω τίποτα χειρότερο) κάποιων οδηγών που ενώ βλέπουν το αυτοκίνητό τους να μένει, δε φροντίζουν να το κάνουν στην άκρη εγκαίρως(υπήρχαν σημεία για να βγουν στις περιπτώσεις που είδα) ώστε να μη δημιουργήσουν πρόβλημα σε μια οργάνωση που μύριζε μπαρούτι από το πρωί(ή από τότε που ανακοινώθηκαν οι τόσες συμμετοχές),παρά συνεχίζουν με σκοπό να φτάσουν στο τέλος ,αλλά με αποτέλεσμα να μένουν μέσα στη διαδρομή και να δημιουργείται η ατελείωτη καθυστέρηση.
Κύριοι, πρέπει να σέβεστε τους θεατές για να έρχονται θεατές -
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
Το διάβασα και με αφορμή αυτό γίνεται η κουβέντα αυτή , και συμφωνούμε σε όλα ...απλά δεν μπορω να δεχτω την άποψη ότι σκόπιμα ΑΓΝΟΗΣΕ τις κόκκινες σημαίες.....ήδη ο Αγης ανέφερε ότι στο Κ9 δεν τις ειδε γιατι ειχε ήδη περάσει ο μισός !!!!!....άρα αν η σημαία βγήκε όταν ο Κύρκος περνούσε απο το Κ9 τοτε το Κ8 δεν την έβγαλε καθόλου σε αυτόν αλλα στον επόμενο....και μετα το Κ9 είναι το Κ10 όπου είχε μείνει ο Τζέκος και οι δυο κριτές είχαν φύγει απο τη θέση τους ..........και ενδιάμεσα δεν έχει κανένα !!!!!!!!!!! Τυχεροί είμαστε.........
Έτσι ακριβώς
-
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
Κάτι ακόμα που θέλω να θίξω είναι ο εγωισμός (για να μην πω τίποτα χειρότερο) κάποιων οδηγών που ενώ βλέπουν το αυτοκίνητό τους να μένει, δε φροντίζουν να το κάνουν στην άκρη εγκαίρως(υπήρχαν σημεία για να βγουν στις περιπτώσεις που είδα) ώστε να μη δημιουργήσουν πρόβλημα σε μια οργάνωση που μύριζε μπαρούτι από το πρωί(ή από τότε που ανακοινώθηκαν οι τόσες συμμετοχές),παρά συνεχίζουν με σκοπό να φτάσουν στο τέλος ,αλλά με αποτέλεσμα να μένουν μέσα στη διαδρομή και να δημιουργείται η ατελείωτη καθυστέρηση.
Κύριοι, πρέπει να σέβεστε τους θεατές για να έρχονται θεατέςKάπως έτσι έγινε με ένα Ραλί στην Κ13 το Σάββατο και ενώ έπαθε σοβαρή ζημιά, αποφάσισε να φτάσει τερματισμό και να κάνει χάλια όλη τη διαδρομή μέχρι εκεί από βαλβολίνες.
Ούτε πρόστιμο, ούτε τίποτα κύριοι... Όποιος κάνει την επόμενη φορά κάτι τέτοιο, μόλις φτάσει τερματισμό (ή όπου φτάσει), να τον κατεβάζουν επί τόπου από το αυτοκίνητο και να τον πάνε στο σημείο που τα έκανε μπουρδέλο, να καθαρίσει μαζί με τους κριτές.Όσο για τη σημαία και αν την αγνοούν κάποιοι ή απλά δεν τη βλέπουν, θα σας πω περιστατικό όπου γνωστός αγωνιζόμενος πριν λίγα χρόνια αγνόησε σημαίες στα Κ12, 13, 14, δηλαδή σε 3 σημεία που ο κριτής φαίνεται (ιδιαίτερα στο 14 κάνει μπαμ από μακριά, ευθεία είναι) και επιπλέον δεν έχουν πολύ κόσμο ώστε να πει κανείς οτι ήταν χαμένος ανάμεσα στο πλήθος. Είχε γίνει σκηνικό τότε στο τερματισμό, είχε μαζευτεί κόσμος εκεί και πήγε να πάρει πολλούς στο κεφάλι του.
Αυτά για όσους απορούν και το θεωρούν αδιανόητο να αδιαφορήσει κάποιος επίτηδες για τις κόκκινες...Δυστυχώς υπάρχει πολύ καφριλίκι στο χώρο...
-
Δεν περνω το μέρος του κανενός, δεν εχω καμία σχέση ούτε με τον Κύρκο ουτε με την οργάνωση αλλα πραγματικά αν θελουμε να βελτιωθεί η κατάσταση καλό είναι να αναφερθούν μερικα περιστατικά.
Θα ηθελα απο οσους ανεφεραν οτι αγνοήθηκε σημαία... γιατι να το κάνει καποιος αυτο? Για να τσαλακώσει το αμαξι του και να απειλήσει την σωματικη ακεραίοτητα των θεατών και την δικια του ακόμα? Δεν μπορώ να το καταλάβω. αφου θα τον κατεβάσουν και θα ξανανέβει.
Στο θέμα των κριτών, ο Γαλλος και η κοπέλα πολύ ευγενικά τουλάχιστον οταν ημουν εγώ εκεί απομακρυναν τους θεατές κατάλληλα. Αυτοι που ηταν στην Κ10 ομως, λυπάμαι που το λεω, ή ηταν τελείως άχρηστοι ή δεν τους ειχαν δασκαλέψει σωστα αν τους δασκάλεψαν δλδ. Πέρα την ολη αντιμετωπιση του θέματος Τζέκου - Κύρκου, δειτε φωτο καρέ καρέ απο την Κ10 για το που καθόνταν.. στην εξοδο της στροφής! Ειμαστε με τα καλά μας? Είναι δυνατόν να ανεβαίνει αγωνιζόμενος να παει να στρίψει και να κοιταει στην κορυφή της στροφής αν κουνάει κανεις σημαία. Πριν την στροφή επρεπε να κάθονται, τουλάχιστον ο ένας.
Ορίστε οι φωτο απο Κ10 (απο είσοδο προς εξοδο), κλικ για μεγένθυση
Τον Κάκαρη δλδ πως τον εκοψε ο κριτης της Κ8 που καθόταν στην εισοδο της Κ8 ενω ο κακαρης ερχοταν με τα οσα? Οριστε η θεση του κριτη
Και μιας αρχίσαμε τα παραπονα, θα ηθελα να πω κατι αν με διαβάζουν τετοιου είδους θεατές. Κυριακή πρωί, κουρασμένος απο το Σαββατο στο βουνό, να με χτυπάει ο ήλιος, όρθιος περιμένοντας να συνεχιστεί ο αγωνας απο διακοπή άκουγα τι ζόρι,ντέρι και καημό εχει ο Ζαζόπουλος, ο Γονίδης και δεν ξέρω ποιος αλλος πιο δυνατά απ' οτι να καθόμουν σε συναυλία διπλα στα ηχεία. Μπερδέψαμε το ΣΕΦ με το βουνό... για συνέλθετε μερικοί. Ο αλλος ετρωγε τα μανταρίνια του και πεταγε τις φλουδες στο δρομο, ο αλλος πούλαγε νταβατζιλίκι στον 'γάλλο' κριτή, ο αλλος ηθελε με το μηχανακι να κατεβει τη διαδρομή την ωρα που ανεβαινε αγωνιστικό και πολλά άλλα.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αυτά για όσους απορούν και το θεωρούν αδιανόητο να αδιαφορήσει κάποιος επίτηδες για τις κόκκινες...
εξακολουθει να μου φαίνεται αδιανόητο........
-
Όταν κάποιος κάθεται σε ένα σημείο σε μια ειδική η σε μια στροφή σε ανάβαση και φοράει ένα γιλέκο με διακριτικά κριτή και μια σημαία στο χέρι σημαίνει ότι είναι και κριτής?
51η Ανάβαση Ριτσώνας ...