jmalous
@jmalous
Ap' ola kai se kali timi
Latest posts made by jmalous
-
RE: ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ-ΠΙΤΙΤΣΑ
Οι συμμετοχές μέχρι τώρα είναι:
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΝ1
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΝ1
ΠΑΝΕΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΝ1
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝ1
ΝΤΕΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΝ1
ΤΣΑΜΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΝ1
ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΝ1
ΠΑΡΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΒΤΙΝΟΣ ΕΝ1ΜΠΟΥΡΟΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ Ν2
ΚΡΕΤΣΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ν2
ΤΣΑΠΕΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ν2
ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ Ν2
ΙΩΑΝΝΗΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Ν2
ΜΑΥΡΟΕΙΔΑΚΟΣ ΣΠΥΡΟΣ Ν2
ΝΤΕΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ν2ΜΑΝΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν3
ΚΑΤΣΙΜΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ Ν4
ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ Ν4
ΚΑΡΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ Ν4
ΓΟΡΙΤΣΑΣ ΠΟΣΕΙΔΟΝ Ν4
ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ Ν4
ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ Ν4
ΤΣΙΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ν4
ΠΑΤΣΟΥΡΕΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ν4ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Α+
ΓΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Α+ΦΙΦΛΗΣ ΝΙΚΟΣ Α5
ΜΑΛΑΜΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Α5
ΚΑΓΚΕΛΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α5ΛΑΙΝΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α6
ΝΤΟΦΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Α6
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ Α6
ΒΟΡΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ Α6
ΔΕΓΛΕΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Α6
ΜΑΡΓΑΡΟΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Α6
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Α6
ΒΕΛΛΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α6
ΖΑΓΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α6
ΛΑΖΑΝΑΣ ΗΛΙΑΣ Α6+
ΑΤΖΕΜΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ Α6ΦΩΤΕΙΝΕΛΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α7
ΦΩΤΕΙΝΕΛΛΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ Α7ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ Α8
ΤΣΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ Α8
ΖΟΡΜΠΑΛΑ ΠΕΤΤΑ ΑΘΗΝΑ Α8ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΕΑ8
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΕ10
ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΕ10
ΜΑΡΜΑΡΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΕΕ10
ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΕΕ10
ΜΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΕ10
ΤΣΑΜΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΕΕ10
ΣΟΥΒΑΛΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΕ10
ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΕ10
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΕ10ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΕΕ11
ΜΕΛΙΓΚΟΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΕ11
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΕ11
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΕ11
ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Ε11
ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΕΕ11
ΡΕΤΣΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΕΕ11ΤΖΙΓΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ Ε11
ΝΤΕΡΜΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ Ε11
ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε11ΓΡΗΓΟΡΑΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΕΑ11
ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΕΕ12
ΑΓΓΛΟΥΠΑΣ ΝΙΚΟΣ ΕΕ12
ΚΩΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΕ12
ΤΣΑΦΑΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ε12
ΑΘΥΜΑΡΙΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ Ε12
ΡΑΠΑΤΖΙΚΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΕΕ12
ΔΕΛΛΑΣ ΣΠΥΡΟΣ ΕΕ12
ΠΛΕΣΣΑΣ ΝΙΚΟΣ Ε12
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΠΑΜΠΗΣ Ε12
ΤΡΟΒΑΣ ΔΙΟΝΗΣΗΣ Ε12
ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ Ε12ΙΣΤΟΡΙΚΑ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΟΣ
ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
ΓΟΝΤΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΡΕΚΚΑΣ ΝΙΚΟΣ -
RE: ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ-ΠΙΤΙΤΣΑ
Λόγο κάποιων τεχνικών προβλημάτων που είχε ο οτε στη περιοχή της λέσχης, παρακαλούνται οι φίλοι οδηγοί που έχουν στείλει τη συμμετοχή τους με fax και δεν έχουν καλέσει για επιβεβαίωση να το πράξουν το συντομότερο δυνατόν.
-
RE: ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ-ΠΙΤΙΤΣΑ
ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ .
ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΑΔΙΑΚΟΠΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΑΝΑΒΑΣΗ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΕΣ .
ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΛΜΑΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ. -
RE: 35ο ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ
1970-2010 40 ΧΡΟΝΙΑ ΑΟΠ
35ο ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΗ 17-18 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο 1
ΠΑΤΡΑ 15.6.2010
Ο ΑΟΠ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΟ ΄΄ 35ο ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ- ΄΄Το Σάββατο και την Κυριακή 17-18 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010 Ο ΑΟΠ διοργανώνει τον αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου ΄΄ 35ο ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ΄΄ στην ευρύτερη περιοχή του νομού ΑΧΑΙΑΣ
Το 35ο ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ περιλαμβάνει 3 ειδικές διαδρομές επαναλαμβανόμενες , service park και σταθμό ανασυγκρότησης ,με σκοπό να γίνει ένας συγκροτημένος και ενδιαφέρον αγώνας.
Το ΣΑΒΒΑΤΟ 17-7-2010 και ώρα 21.00 θα γίνει πανηγυρική εκκίνηση των πληρωμάτων από την Πλατεία ΓΕΩΡΓΙΟΥ της ΠΑΤΡΑΣ Όλοι οι φίλοι του αυτοκινήτου να είστε εκείΗ εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί την ΚΥΡΙΑΚΗ 18-7-2010 ώρα 08.15από το ΠΑΜΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΑΤΡΑΣ στην οδό ΠΑΤΡΩΝ ΚΛΑΟΥΣ
Ο τερματισμός των αυτοκινήτων θα γίνει την ΚΥΡΙΑΚΗ 18-7-2010 στην Πλατεία ΓΕΩΡΓΙΟΥ στις 14.03
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΛΗΞΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010 ωρα 21.00
ΔΙΑΝΟΜΗ ROAD BOOK Από ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010
Για πληροφορίες και συμμετοχές καθημερινά εκτός ΣΑΒΒΑΤΟΥ και ΚΥΡΙΑΚΗΣ
στο τηλέφωνο 2610 432 737 και [fax] ώρες 19.00 - 22.00 η στο site http://www.aop.grΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010 ώρα
ΟΜΑΔΑ Ν ωρα 16.00 – 16.30
ΟΜΑΔΑ Α ώρα 16.30 – 17.00
ΟΜΑΔΑ Ε – ΙΣΤΟΡΙΚΑ ώρα 17.00 – 17.30Ιδιαίτερη φροντίδα έχει ληφθεί από τον Α.Ο.Π για την ασφάλεια αγωνιζομένων και θεατών.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ Α. Ο. Π.
-
RE: Ανακοινώσεις του Α.Ο.Πάτρας
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών θα ήθελε να εκφράσει τα θερμά του συγχαρητήρια και τις καλύτερες ευχές στο μέλος του Κωνσταντίνο Κούλη ο οποίος από τις 7/6/2010 βρίσκεται πάνω στο άρμα της Ο.Μ.Α.Ε. (Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας) που έχει αναλάβει να οδηγήσει τις τύχες του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας μας σε μια νέα εποχή.
Το μέλος μας εξελέγη στη τιμητική 7η θέση μέσα σε 20 υποψηφίους από όλη την Ελλάδα γεγονός που καταδεικνύει την αποδοχή του ιδίου αλλά και του ομίλου που εκπροσωπεί.Του ευχόμαστε ολόψυχα καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που έχει αναλάβει εκπροσωπώντας το Νομό μας και την ευρύτερη περιοχή.
Επίσης θα θέλαμε να συγχαρούμε τον Πρόεδρο της φίλης και γείτονας λέσχης του Αιγίου ΑΛΜΑ Κο Κώστα Μιχαλο για την εκλογή του στην εξελεγκτική επιτροπή της Ο.Μ.Α.Ε.Το Δ.Σ. του Α.Ο.Π.
-
RE: 1o Time Attack Patras 2010
Θυμίζουμε στους φίλους που θα συμμετάσχουν στους αγώνες ΤΑΡ 2010 ότι από φέτος υπάρχει μόνο ΕΤΗΣΙΑ LICANSE για αγώνες παιδιών πανελλαδικά και απαιτούνται για την έκδοσή της τα ακόλουθα:
-
Φωτοαντίγραφο διπλώματος οδήγησης
-
Φωτοαντίγραφο ταυτότητας
-
Αίτηση προς την ΕΘ.Ε.Α.(συμπληρώνεται στα κατατόπους γραφεία της ΕΛΠΑ)
-
Παράβολο 60 ευρώ (πληρώνεται στα γραφεία της ΕΛΠΑ)
Ισχύει για όλους τους αγώνες (παιδιές) σε όλη την Ελλάδα και ισχύει για όλο το 2010.
-
-
RE: 1o Time Attack Patras 2010
Και επειδή το ΝΕΟ site του ΑΟΠ είναι υπο κατασκευή
εδώ είναι ο κανονισμός...........ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών με την έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. - Ε.Λ.Π.Α. διοργανώνει ατομική χρονομέτρηση(παιδιές αυτοκινήτων) με την ονομασία 1ο T.A.P.(Time Attack Patras) 2011
στην πίστα ΚΑΡΤΜΑΝΙΑ στα Βραχνέικα Πατρών.
Ο εκδήλωση θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις
α. Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (ΔΑΚ) και των παραρτημάτων του.
β. Του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (ΕΑΚ) και των παραρτημάτων του.
γ. Του παρόντος κανονισμού και των παραρτημάτων του.ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών: ……………………………………….Λήξη εγγραφών: …………………………………….
Έλεγχος εξακρίβωσης: Στο χώρο διεξαγωγής,πρίν την έναρξη της παιδιάςΈναρξη Παιδιάς: Κυριακή 11 Απριλίου 10.00μμ
Δημοσίευση αποτελεσμάτων: 30 λεπτά μετά τη λήξη της παιδιάς.
Απονομή Επάθλων: μετά το τέλος της παιδιάς στο χώρο της πίστας.
Γραμματεία εκδήλωσης: Στα γραφεία του ΑΟΠ (Προύσσης 73-Πάτρα)και στο χώρο της εκδήλωσης κατά τη διάρκεια της παιδιάς.
Πίνακας ανακοινώσεων: Στα γραφεία του ΑΟΠ και στο χώρο της εκδήλωσης
. κατά τη διάρκεια της παιδιάςΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος ---------------------------------
Μέλη ----------------------------------------,
Οι διοργανώτρια Λέσχη, η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι οδηγοί της εκδήλωσης δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατυχήματα που μπορεί να συμβούν κατά την διάρκεια των δοκιμών και της εκδήλωσης.
Η αστική ευθύνη βαρύνει την Ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Αγωνοδίκης ------------------------.
Αλυτάρχης ------------------------
Βοηθός Αλυτάρχη ---------------------------
Γραμματεία του αγώνα ---------------------------
Τεχνικός Εφορος ------------------------------
Επικεφαλής Ιατρός --------------------------------
Χρονομέτρησης- Αποτελεσμάτα -----------------------------------ΑΡΘΡΟ 1: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
1.1 Όνομα Παιδιάς: T.A.P. (Time Attack Patras )ατομική χρονομέτρηση.
1.2 Περιγραφή Παιδιάς:
Τα αυτοκίνητα που θα συμμετέχουν θα είναι χωρισμένα σε Κατηγορίες. Οι συμμετέχοντες θα διαγωνίζονται στην Κατηγορία που ανήκουν ανά δυάδες.
Η χρονομέτρηση θα γίνεται σε δύο σκέλη των τεσσάρων(4) χρονομετρημένων γύρων.
Κάθε αυτοκίνητο σε κάθε σκέλος, θα εκτελεί δύο (2) ελεύθερο και τέσσερεις (4) χρονομετρημένους γύρους εκ των οποίων θα προσμετρά ο συνολικός χρόνος και θα λαμβάνεται υπ' όψη για την Κατηγορία στην οποία διαγωνίζεται. Η Εκκίνηση δίδεται εν κινή¬σει (Flying) με την συμπλήρωση του αναγνωριστικού γύρου στη γραμμή χρονομέτρησης.Για λόγους ασφαλείας τα αυτοκίνητα θα έχουν διαφορά μεταξύ τους, ενώ δεν επιτρέπεται η προσπέραση.
1.3 Κατηγορίες:
A. έως έως 1.400cc / έως1150cc με Turbo
Β. Από 1401 cc έως 1.600cc / έως1400cc με Turbo
C. Από 1601 cc έως 2000cc / έως 1600cc με Turbo
D. Από 2000cc ΚΑΙ άνω / έως 2.000cc και άνω με Turbo
S. (Sport) Αγωνιστικά και οχήματα που δεν ανήκουν στις υπόλοιπες κατηγορίεςΠαρατηρήσεις
1.3.1 Στην Κατηγορία S κατατάσσονται
1)Οσα αυτοκίνητα δεν ανήκουν στις υπόλοιπες κατηγορίες
2) Τα αυτοκίνητα που φέρουν κλωβό ασφαλείας(roil bar-roll cage)
3)Ττα αυτοκίνητα που δεν έχουν ελαστικά χρήσης δρόμου (βλέπε παρ.1.6)
4)Ττα αγωνιστικά αυτοκίνητα που διαθέτουν Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας.
1.3.2. Αυτοκίνητα με κινητήρα περιστροφικό(Wankel-Rotary)διπλασιάζονται τα κυβικά της άδειας κυκλοφορίας του πχ 1300ccΧ2=2600cc.
1.4 Συμμετοχές
Η Οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί περισσότερες από 100 συμμέτοχες και λιγότερες από 20.
1.5 Γενικές Διατάξεις
Η εκδήλωση απευθύνεται σε κατόχους αυτοκινήτων , οι οποίοι διαθέτουν δίπλωμα οδήγησης και άδεια κυκλοφορίας, ανεξάρτητα από το είδος αριθμού κυκλοφορίας που μπορεί να διαθέτουν.1.6 Ελαστικά
Τα αυτοκίνητα επιτρέπεται να διαθέτουν μόνο ελαστικά χρήσης δρόμου. Όσα αυτοκίνητα δεν έχουν ελαστικά χρήσης δρόμου, μπορούν να συμμετέχουν στην κατηγορία S (Sport) ανεξάρτητα αν διαθέτουν κλωβό ασφαλείας(roll-cage).
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
Ελαστικά δρόμου θεωρούνται όσα ελαστικά δεν αναφέρουν οτιδήποτε για αγωνιστική χρήση δηλ.FOR COMPETITION USE η οτιδήποτε σχετικό.
ΑΡΘΡΟ 2: ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
2.1. Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, και κατέχει έγκυρη αγω¬νιστική άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου κατηγορίας C, ή σχετική αγωνιστική άδεια ημέρας της ίδιας κατηγορίας, σύμφωνα με τις εγκυκλίους της ΕΘΕΑ.
ΑΡΘΡΟ 3: ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΕΓΓΡΑΦΕΣ
3.1 Όποιος επιθυμεί να συμμετέχει στην εκδήλωση οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλει στη Γραμματεία της εκδήλωσης μέχρι την Κυριακή 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2010 στα γραφεία της Λέσχης. Οι συμμετέχοντες μαζί με τη δήλωση, πρέπει να προσκομίσουν φωτοτυπίες του διπλώματος, την αγωνιστική άδεια και την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο, δεν είναι στο όνομα του, πρέπει να υπάρχει και σχετι¬κή εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη. Τα παραπάνω έγγραφα θα κρατηθούν σε φωτοαντίγραφο στην γραμματεία της Παιδιάς.
3.2 Μετά την υποβολή της δήλωσης δεν επιτρέπεται η τροποποίηση της, εκτός από τις περιπτώσεις που αυτό προβλέπεται από τον κανονισμό της παιδιάς. Ο διαγωνιζόμενος μπορεί όμως να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο που δήλωσε με άλλο της ίδιας κατηγορίας μέχρι τον έλεγχο εξακρίβωσης.
Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης ένα αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται στην κατηγορία που έχει εγγραφεί, το αυτοκίνη¬το αυτό μπορεί μετά από πρόταση του τεχνικού εφόρου και απόφαση του αγωνοδίκη, να μεταφερθεί στην κατηγορία που ανταποκρίνεται ή να μην γίνει αποδεκτό.
3.3 Η Οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα, να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζόμενου ή οδηγού χωρίς να είναι υποχρεωμένη να αιτιολογήσει τους λόγους άρνησης. Η απόρριψη πρέπει να γνω¬στοποιηθεί στον ενδιαφερόμενο το αργότερο 24 ώρες μετά το κλείσιμο των εγγραφών.
3.4 Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων και/ή ο οδηγός αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον κανονισμό της παιδιάς και παραδέχεται ότι οι καθιερωμένες από τον ΔΑΚ και ΕΑΚ δωσιδικίες, ισχύουν αποκλειστι¬κά για κάθε θέμα που αφορά την παιδιά.
ΑΡΘΡΟ 4: ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΑΣΦΑΛΙΣΗ
4.1. Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται σε 40 ευρώ . Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής, την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, την άδεια οδήγησης του οδηγού,ή τον αριθμό αγωνιστικής αδείας και τον αριθμό αγωνιστικής πινακίδας της ΕΘΕΑ θεωρημένα για το τρέχον έτος.
4.2 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και ασφάλιση του διαγωνιζόμενου που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρί¬τους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια τα εκδήλωσης από τη στιγμή της εκκίνησης τους και παύει να ισχύ¬ει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης της παιδιάς ή του απο¬κλεισμού από αυτήν.
4.3 Τα παράβολα συμμετοχής επιστρέφονται στις εξής περιπτώσεις
Α. Εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή και
Β. Εάν η εκδήλωση ματαιωθεί.
ΑΡΘΡΟ 5: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
5.1 Για την ασφάλεια τους οι συμμετέχοντες πρέπει υποχρεωτικά να φέρουν προστατευτικό κράνος. Ακόμη πρέπει υποχρεωτικά να είναι δεμένοι με ζώνη ασφαλείας 3 τουλάχιστον σημείων και να διαθέτουν πυροσβεστήρα ενός (1) κιλού τοπο¬θετημένο σταθερά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και να είναι εύκολα προσβάσιμος από τον οδηγό. Μέσα στο αυτο¬κίνητο απαγορεύεται να υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα ή εργαλεία. Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω δεν θα επιτρέπεται η εκκίνηση.
Όσα από τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα είναι ανοιχτού τύπου (cabrio) θα πρέπει υποχρεωτικά η οροφή (υφασμάτινη ή μεταλλική) να είναι κλειστή. Σε όλη την διάρκεια τα παιδιάς θα βρίσκονται στο χώρο ασθενοφόρο, πυροσβεστικό όχημα και γιατρός.
ΑΡΘΡΟ 6: ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ
6.1 Για λόγους ασφαλείας, σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η προσπέραση κατά την ώρα τα παιδιάς. Σε περίπτωση που ένας διαγωνιζόμενος πλησιάσει προπορευόμενο όχημα και κινείται πιο γρήγορα από αυτό, τότε και μόνο μετά από ένδειξη μπλε σημαίας από τον αλυτάρχη, ο διαγωνιζόμενος που θα εμποδίζεται, θα βγαίνει στον χώρο των pits όπου
θα ξανά πραγματοποιήσει την προσπάθεια του από την αρχή. Ο πιο αργός διαγωνιζόμενος θα συνεχίζει κανονικά την προσπάθεια του.
ΑΡΘΡΟ 7: ΠΟΙΝΕΣ
7.1 Σε περίπτωση που διακοπεί ο αγώνας (κόκκινη σημαία) για λόγους ασφαλείας (κατάσταση πίστας) εξαιτίας κάποιου δια¬γωνιζόμενου ( λάθος κλπ.), τότε ο διαγωνιζόμενος που δεν ευθύνεται, μπορεί να ξεκινήσει ξανά την προσπάθεια του από την αρχή .
Επίσης, ποινή 5' δευτερολέπτων επι¬φέρει επαφή επιβεβαιωμένη από αρμόδιο κριτή των πρόσθετων εμποδίων (κορύνες) που έχουν τοποθετηθεί από την οργάνωση.
ΑΡΘΡΟ 8: ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ
8.1 Σε καμία περίπτωση αυτοκίνητο που έχει εκκινήσει από την έξοδο των pits δεν επιτρέπεται κατά την διάρκεια της προσπάθειας του (συμπεριλαμβανομένου και το γύρου Warm-up) να επιστρέψει στα pits, παρά μόνο μετά από ένδειξη του αλυτάρχη (άρθρο 6). Αν κάποιος διαγωνιζόμενος επιστρέψει στα pits από λάθος ή από τεχνικό πρόβλημα, αποκλείεται από την παιδιά.
ΑΡΘΡΟ 9: ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ - ΕΦΕΣΕΙΣ
9.1 Οι ενστάσεις υποβάλλονται ως εξής:
Α. Σχετικά με αντικανονική εγγραφή ή με τον έλεγχο εξακρίβωσης ως 30 λεπτά μετά το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης.
Β. Σχετικά με τεχνικά θέματα μέσα σε 15 λεπτά από τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου.
Γ. Σχετικά με τα προσωρινά αποτελέσματα της τελικής κατάταξης, μέσα σε 20 λεπτά από την ανάρτηση τους.
Δ. Κατά τη χρονομέτρηση δεν χωράει καμία ένσταση.
9.2. Οι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη, στο βοηθό του ή αν λείπουν σε ένα από τους Αγωνοδίκες και πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό παράβολο που είναι ίσο με το ποσό της συμμετοχής. Το παράβολο επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή.
Σε περίπτωση υποβολής ένστασης ο διαγωνιζόμενος κατά του οποίου έγινε η ένσταση, θέτει στη διάθεση των αγωνοδικών το αυτοκίνητο του χωρίς καμία επιφύλαξη και συμμορφώνεται με τις υποδείξεις τους. Κάθε παράβαση επιφέρει τον αποκλεισμό του από την εκδήλωση και αναφορά στην ΕΘΕΑ.
Η ένσταση που γίνεται για τεχνικά θέματα πρέπει να αφορά απόλυτος συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου και ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει στον Αλυτάρχη συμπληρωματικά ποσά δαπανών αποσυναρμολόγησης που απαιτούνται σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΕΘΕΑ. Σχετικά με το ποσό που απαιτείται για εξαρτήματα που δεν αναφέρονται στη σχε¬τική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ αποφασίζουν οι Αγωνοδίκες (βλέπε σχετική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ).
Τα έξοδα για την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση του αυτοκινήτου καθώς και τα έξοδα μεταφοράς του αυτο¬κινήτου επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον διαγωνιζόμενο κατά του οποίου έγινε η ένσταση αν αυτή γίνει δεκτή. Αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τα έξοδα για τις εργασίες και τη μεταφορά του αυτοκι¬νήτου είναι μεγαλύτερα από το ποσόν που έχει κατατεθεί η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο. Σε αντίθετη περί¬πτωση αν τα έξοδα είναι λιγότερα θα του επιστραφεί η διαφορά.
9.3 Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο ΕΑΚ (άρθρο 181 και επόμενα) και πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο που θα ορίσει η ΕΘΕΑ.
Για ότι δεν προβλέπεται στον παρόντα κανονισμό θα ισχύουν οι διατάξει του ΕΑΚ (άρθρο 171 κλπ).
ΑΡΘΡΟ 10: ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται στο χώρο τα εκδήλωσης, εντός (30) τριάντα λεπτών μετά τη λήξη της εκδήλωσης και θα αναρτώνται στον Επίσημο Πίνακα ανακοινώσεων.
ΑΡΘΡΟ 11: ΕΠΑΘΛΑ
Απονέμονται έπαθλα στους 3 πρώτους κάθε κατηγορίας εφόσον περάσουν τεχνικό έλεγχο τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα ανά κατη¬γορία. Σε αντίθετη περίπτωση στα 4 αυτοκίνητα παίρνουν έπαθλο οι 2 πρώτοι στα 3 αυτοκίνητα μόνο ο πρώτος .και σε όλους τους συμμετέχοντες μετάλλια.
Σε περίπτωση δύο η μιας συμμετοχής σε μία κατηγορία αυτομάτως η κατηγορία συμπτύσσετε στην επόμενη μεγαλύτερη.
ΑΡΘΡΟ 12: ΑΠΟΝΟΜΗ
Η απονομή των Επάθλων θα γίνεται μετά το τέλος της εκδήλωσης.
ΑΡΘΡΟ 13: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
13.1 Σε κάθε παιδιά, συντάσσονται 2 πίνακες γενικής κατάταξης μία αφορά τις κατηγορίες από Α εώς και C και η άλλη τις κατηγορίες από D και S. Ελέγχεται αν ο αριθμός των εκκινησάντων ήταν ίσος ή μεγαλύτερος από 8, και απονέμονται οι πιο κάτω βαθμοί:
0 πρώτος 20 Βαθμ.
0 δεύτερος 17 Βαθμ
0 τρίτος 15 Βαθμ
0 τέταρτος 13 Βαθμ
0 πέμπτος 11 Βαθμ
0 έκτος 9 Βαθμ
0 έβδομος 7 Βαθμ
0 όγδοος 5 Βαθμ
0 ένατος 3 Βαθμ
0 δέκατος 1 ΒαθμΑπό αυτές τις κατατάξεις θα βγούν η τελικές βαθμολογίες του κυπέλλου TAP στο τέλος της χρονιάς.
13.2 Επίλυση Ισοβαθμιών
Για την επίλυση ισοβαθμιών που προκύπτουν στο τέλος της βαθμολογίας για την απονομή των τίτλων (όταν έχει ολο¬κληρωθεί το πρόγραμμα των παιδιών του έτους) εφαρμόζεται η αρχή της επίλυσης της ισοβαθμίας με την πρόκριση του ισοβαθμούντων που διαθέτει τις περισσότερες καλύτερες Θέσεις. Δηλαδή, ελέγχονται πόσες πρώτες Θέσεις έχει, πόσες δεύτερες κλπ, μέχρι ότου επιλυθεί η ισοβαθμία. Εάν η ισοβαθμία συνεχίζεται τότε οι ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στον πίνακα κατάταξης, ο δε επόμενος παίρνει την μεθεπόμενη.
13.3 Ένας διαγωνιζόμενος μπορεί κατά τη διάρκεια του έτους να αλλάξει κατηγορία, οπότε το όνομα του θα αναφερθεί στους αντίστοιχους πίνακες βαθμολογίας της κατηγορίας στην οποία συμμετείχε κατά την διάρκεια του έτους και για τις αντίστοιχες παιδιές.
13.4 Κάτοχος κάθε τίτλου στο τέλος της περιόδου των παιδιών είναι αυτός που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο σύνολο των βαθμών.Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής,
-
1o Time Attack Patras 2010
Στις 11 Απριλίου 2010 στην ΚΑΡΤΜΑΝΙΑ ο ΑΟΠ διοργανώνει το πρώτο Time Attack Patras.
Οι αγώνες θα γίνονται όπως πέρσι(ίδια διαδικασία-άθροισμα χρόνων τεσσάρων γύρων!!! κλπ)με την βασική διαφορά ότι θα γίνονται δύο σκέλη των τεσσάρων χρονομετρημένων γύρων το οποίο θα μετράει το καλύτερο.Δηλ.η κάθε συμμετοχή αφού κάνει ένα γύρο προθέρμανσης θα κάνει τέσσερεις(4) χρονομετρημένους γύρους όπου θα μετρά το άθροισμα αυτών των γύρων. Αμέσως μετά και εφ όσον ολοκληρώσουν όλοι οι συμμετέχοντες, η διαδικασία θα επαναλαμβάνεται για ένα ακόμη σκέλος και από τις δύο χρονομετρήσεις θα «μετρά»η ταχύτερη.
Αυτοί που θα βαθμολογηθούν στις κατηγορίες τους(καλύτεροι χρόνοι κλπ), θα προσμετρά η βαθμολογία τους(σύνολο τέσσερεις(4) αγώνες) για τον Κυπελλούχο ΤΑΡ 2010 ο οποίος του χρόνου θα παρει ως έπαθλο εκτός των άλλων την δωρεάν συμμετοχή του στο 4ο Κύπελλο ΤΑΡ 2011.
Το παράβολο συμμετοχής είναι στα 40 ευρώ ανά συμμετοχή.
Υπενθυμίζεται στους φίλους που θα συμμετάσχουν ότι θα πρέπει να εκδώσουν αγωνιστική άδεια παιδιάς στα κατά τόπους γραφεία της ΕΛΠΑ.
Για οποιαδήποτε πληροφορία καλέστε στο 6944925661 Κον Θέο Αποστόλη.