-
έχω ένα mini cooper r56 2009 μοντέλο με λίγα χιλιόμετρα 67000 είχε χρησιμοποιηθεί σαν αμάξι πόλης κυρίως μικρών αποστάσεων . τελευταία αλλαγή λαδιών το Μάρτιο μέχρι τον Άυγουστο δέν είχε σταγόνα μέσα,σε σημείο που να ρετάρει , επίσης παρατήρησα το βεντιλατέρ να παίρνει μπρός πολ'υ εύκολα και στο τέλος τη κάθε διαδρομής το μοτέρ να καίει πολύ ακόμη και σε μικρές αποστάσεις εν τω μεταξύ αυτα τα αυτοκίνητα δεν έχουν δείκτη θερμοκρασίας,.... σε εξηδικευμένο συνεργίο και όχι μόνο μου ίπαν οτι άν αρχισει το συγκεκριμένο μοτέρ να καίει λάδια πας για γενική επισκευή . Κάποιος με σχετική εμπειρία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα εκτιμουσα τη γνώμη του και κάθε σχόλιο δεκτό γενικά , ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Τώρα τι να σου πούμε... Όλα είναι πολύ συνηθισμένα για αυτό το αυτοκίνητο.
Εγω το πούλησα δεν ασχολήθηκα με επισκευές. Όλο κάτι θα χαλαει. -
Καλα αν στις 67.000 θες γενικη επισκευη, φτιαξτο και ξεφορτωσου το αμεσα. Παντως εσενα δρν καιει απλα λαδια, εχεις τρελο θεμα. Ποιον κινητηρα φορας, 1.4βή 1.6 vti?
-
1600 απλο
-
Εβαλες λαδι και συνεχιζει να ειναι ζεματιστο ?
-
@takistasio said in mini cooper r56 λάδια και αυξημένη θερμοκρασία:
1600 απλο
Vti ονομαζεται ο ατμο 1.6. Τραγικος κινητηρας δυστυχως.
-
Το να του βάλω κινητήρα απο Cooper S από το 2011 και μετά πως το βλέπετε?
-
Τραγικό.
-
οπότε δεν αξίζει κανενός είδος επισκευή , το κρατάω όπως είναι μέχρρι να πεθάνει τελείως και τέλος ....
-
-
@takistasio said in mini cooper r56 λάδια και αυξημένη θερμοκρασία:
https://www.steelsealhellas.com/restore-oil?gad_source=1&gad_campaignid=22587116792&gbraid=0AAAAAqnrReFJnbjJE1T5gTeF92NWYyndZ&gclid=CjwKCAiA24XJBhBXEiwAXElO33Ho8Zqzygh9GY-sUSdqdfOON8occ-BcCxeWpv-vL0_ddwTuk8F4JBoCvwQQAvD_BwE αυτό το γνωρίζει κανείς?
Αυτο για καμμενες φλατζες ειναι απ'ο,τι ξερω και καποιοι λενε οτι δουλευει. Στην κατασταση που ειναι ο κινητηρας σου δεν θεωρω οτι χανεις και πολλα να το δοκιμασεις.
mini cooper r56 λάδια και αυξημένη θερμοκρασία