Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai IONIQ 5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai IONIQ 5
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 7 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    122
    23812
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dg79 last edited by

      Πόσο κρατάει η μπαταρία σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Επηρεάζεται από τη ζέστη; Πότε θα φτάσει η στιγμή που θα χαλάσει, πόση αυτονομία θα χάσει και πότε θα χρειαστεί αντικατάσταση; Αυτά είναι μερικά από τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα.

      Την καλύτερη απάντηση σε όλα τα παραπάνω δίνει ένα ηλεκτρικό ταξί μάρκας Hyundai το οποίο κυκλοφορεί στην Κύπρο, αφού έχει κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, με την μπαταρία να είναι σαν καινούρια.

      Όπως αναφέρει το philenews. com, πρόκειται για ένα Hyundai Ioniq 5 το οποίο ανήκει σε μία εταιρεία με ταξί, ιδιοκτησίας του κυρίου Φώτη. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κυκλοφορεί στην Κύπρο εδώ και τρία χρόνια.

      Σε αυτό το χρονικό διάστημα έχει «γράψει» στο κοντέρ 311.117 km, οπότε στο πλαίσιο της συντήρησης ο ιδιοκτήτης το πήγε σε μια αντιπροσωπεία της Hyundai στην Κύπρο για να ελέγξει την υγεία της μπαταρίας. Δηλαδή σε ποια κατάσταση είναι σε σχέση με την πρώτη μέρα που αγοράστηκε.

      Ο έλεγχος έγινε στα 305.000 km και το αποτέλεσμα προκάλεσε έκπληξη, αφού η μπαταρία του Hyundai Ioniq 5 βρέθηκε να έχει υγεία 100%. Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι με μία πλήρη φόρτιση μπορεί να προσφέρει ακριβώς την ίδια αυτονομία που πρόσφερε όταν αγοράστηκε.

      Ο ίδιος ο κ. Φώτης δήλωσε «Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το Ioniq 5. Με αυτονομία πάνω από 450 km, με οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, με τον τεράστιο χώρο αποσκευών και το άνετο σαλόνι του, πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα για ταξί, έχω συμπληρώσει 311.100 χιλιόμετρα.»

      Σύμφωνα με όσα αναφέρονται, ο μισός στόλος των ταξί που έχει η εταιρεία του κ. Φώτη αποτελείται από ηλεκτρικά Hyundai, κίνηση αναμενόμενη από τη στιγμή που βλέπει αυτήν την αντοχή στον χρόνο.

      Αποτελέσματα όπως αυτό επιτυγχάνονται με σωστή θερμική διαχείριση της μπαταρίας από το αυτοκίνητο, πιστή εφαρμογή της προληπτικής συντήρησης όπως αλλαγή του ψυκτικού υγρού όποτε προβλέπεται και πιθανόν, καλές συνήθειες όπως η κατά το δυνατόν διατήρηση της φόρτισης στο εύρος 20% - 80%.

      Επίσης, υπάρχει φημολογία στο internet ότι η Hyundai εφαρμόζει μία ιδιαίτερη τακτική για τη μακροζωία της μπαταρίας. Σύμφωνα με αυτήν τη φήμη, κάθε φορά που το BMS (σύστημα ελέγχου) διαπιστώνει ότι υπάρχει μείωση στην απόδοση, απελευθερώνει ένα κομμάτι από το buffer (επιπλέον χωρητικότητα που μένει αχρησιμοποίητη και υφίσταται σε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα). Έτσι, καθυστερεί πάρα πολύ η εμφάνιση φθοράς.

      Δεν ξέρουμε αν αυτή η φημολογία ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ή όχι, όμως δεν έχει και πολύ σημασία. Ακόμα κι αν η Hyundai κάτι τέτοιο, το αποτέλεσμα για τον οδηγό είναι το ίδιο. Χρόνια μετά την αγορά και έχοντας καλύψει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, έχει ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί όπως την πρώτη μέρα.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        dettol @dg79 last edited by

        @dg79 said in Hyundai IONIQ 5:

        Πόσο κρατάει η μπαταρία σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Επηρεάζεται από τη ζέστη; Πότε θα φτάσει η στιγμή που θα χαλάσει, πόση αυτονομία θα χάσει και πότε θα χρειαστεί αντικατάσταση; Αυτά είναι μερικά από τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα.

        Την καλύτερη απάντηση σε όλα τα παραπάνω δίνει ένα ηλεκτρικό ταξί μάρκας Hyundai το οποίο κυκλοφορεί στην Κύπρο, αφού έχει κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, με την μπαταρία να είναι σαν καινούρια.

        Όπως αναφέρει το philenews. com, πρόκειται για ένα Hyundai Ioniq 5 το οποίο ανήκει σε μία εταιρεία με ταξί, ιδιοκτησίας του κυρίου Φώτη. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κυκλοφορεί στην Κύπρο εδώ και τρία χρόνια.

        Σε αυτό το χρονικό διάστημα έχει «γράψει» στο κοντέρ 311.117 km, οπότε στο πλαίσιο της συντήρησης ο ιδιοκτήτης το πήγε σε μια αντιπροσωπεία της Hyundai στην Κύπρο για να ελέγξει την υγεία της μπαταρίας. Δηλαδή σε ποια κατάσταση είναι σε σχέση με την πρώτη μέρα που αγοράστηκε.

        Ο έλεγχος έγινε στα 305.000 km και το αποτέλεσμα προκάλεσε έκπληξη, αφού η μπαταρία του Hyundai Ioniq 5 βρέθηκε να έχει υγεία 100%. Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι με μία πλήρη φόρτιση μπορεί να προσφέρει ακριβώς την ίδια αυτονομία που πρόσφερε όταν αγοράστηκε.

        Ο ίδιος ο κ. Φώτης δήλωσε «Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το Ioniq 5. Με αυτονομία πάνω από 450 km, με οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, με τον τεράστιο χώρο αποσκευών και το άνετο σαλόνι του, πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα για ταξί, έχω συμπληρώσει 311.100 χιλιόμετρα.»

        Σύμφωνα με όσα αναφέρονται, ο μισός στόλος των ταξί που έχει η εταιρεία του κ. Φώτη αποτελείται από ηλεκτρικά Hyundai, κίνηση αναμενόμενη από τη στιγμή που βλέπει αυτήν την αντοχή στον χρόνο.

        Αποτελέσματα όπως αυτό επιτυγχάνονται με σωστή θερμική διαχείριση της μπαταρίας από το αυτοκίνητο, πιστή εφαρμογή της προληπτικής συντήρησης όπως αλλαγή του ψυκτικού υγρού όποτε προβλέπεται και πιθανόν, καλές συνήθειες όπως η κατά το δυνατόν διατήρηση της φόρτισης στο εύρος 20% - 80%.

        Επίσης, υπάρχει φημολογία στο internet ότι η Hyundai εφαρμόζει μία ιδιαίτερη τακτική για τη μακροζωία της μπαταρίας. Σύμφωνα με αυτήν τη φήμη, κάθε φορά που το BMS (σύστημα ελέγχου) διαπιστώνει ότι υπάρχει μείωση στην απόδοση, απελευθερώνει ένα κομμάτι από το buffer (επιπλέον χωρητικότητα που μένει αχρησιμοποίητη και υφίσταται σε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα). Έτσι, καθυστερεί πάρα πολύ η εμφάνιση φθοράς.

        Δεν ξέρουμε αν αυτή η φημολογία ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ή όχι, όμως δεν έχει και πολύ σημασία. Ακόμα κι αν η Hyundai κάτι τέτοιο, το αποτέλεσμα για τον οδηγό είναι το ίδιο. Χρόνια μετά την αγορά και έχοντας καλύψει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, έχει ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί όπως την πρώτη μέρα.

        Λυπάμαι αλλά δεν το πιστεύω. Τρία ενδεχόμενα δίνω.
        Είδαν κάποια λάθος ένδειξη, πχ «η μπαταρία είναι ok» αλλά όχι πραγματικό health test
        Ο bms δεν δίνει σωστά δεδομένα
        Το όχημα σταδιακά απελευθερώνει κομμάτι του buffer, όσο αυξάνεται το degradation, ώστε να κρατάει το usable capacity το ίδιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • D
          dg79 last edited by

          Το τρίτο υποστηρίζει και ο συντάκτης. Πιθανόν, όταν τελειώσει το buffer θα σου δείξει απότομα πχ -10% degradation.
          Βέβαια στα 3 χρόνια και 300.000+ χιλιόμετρα δεν έγινε ακόμα αυτό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • First post
            Last post
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          • 5
          • 6
          • 7
          • 7 / 7
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr