-
Καλησπέρα σε όλους σας και συγνώμη αν κάνω αυτό το τοπικό σε μέρος που δεν πρέπει.
Λοιπόν εγώ έχω ένα αυτοκίνητο αγοράσαμε ο μεταχειρισμένο προφανώς και έχω το εξής πρόβλημα που σιγά σιγά έχει γίνει αρκετά εκνευριστηκο και δε θέλω να μαλώσω με τα συνεργεία , θα ήθελα τις απόψεις σας.Το αμάξι μου είναι Γιαρις 2009 μοντέλο πετρέλαιο 1400 κυβικά 90 άλογα. Μου έβγαλε πρόβλημα το φίλτρο σωματιδίων και όπως όλοι πιθανών γνωρίζουμε επέλεξα να το καταργήσω έως ότου βρω χρήματα και άκρη για να το αντικαταστήσω. Έναν μήνα μετά όμως έμεινα ξανά και μετά από αρκετές ημέρες στο συνεργείο μου είπαν ότι έχει βουλωμένο καταλύτη του αμάξι (πριν φτάσουμε εκεί πίστευαν πως είναι τα μπεκ και έγινε καθαρισμός στα μπεκ όπου δε διαπιστώθηκε τίποτα , πλήρωσα όμως!!) Εν τέλεια αλλάζω καταλύτη και προχωράω παρακάτω, ώσπου έναν μήνα περίπου αργότερα το αμάξι μου υπολειτουργεί. Πριν το Πάσχα στον δρόμο ξαφνικά έχανε ισχύ και γκάζι και έπεφταν οι στροφές του . Σβήνω βάζω μπροστά ξανά ξεκιναω κανονικά και στις 2,500-3.000 στροφές το αμάξι μουλαρωνε και δε με άφηνε να πάω παραπάνω και δεν έδινε γκάζι καθόλου , σα να μην έπαιρνε πλέον εντολή για γκάζι.
Το βάζω συνεργείο ΞΑΝΑ και μετά από 20 μέρες παιδιά κυριολεκτικά έχει το αμάξι μου 20 μέρες μέσα , αφου όπως μου είπαν έχει τσεκαριστει τρόμπα , μπεκιερα , μπεκ , βαλβίδες μου ανακοίνωσαν πως θέλει εγκέφαλο αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ότι είναι αυτό το πρόβλημα. Εάν δε ξέρουν αυτοί , ποιος ξέρει στην τελική; Τους εξήγησα πως δε μπορώ να να πληρώσω εγκέφαλο και μια στο εκατομμύριο να μην είναι αυτή η ζημιά , καθώς δεν έχω λεφτά να πετάω στα χαμένα.
Μήπως έχετε κάτι άλλο στο μυαλό σας ; Περιττό θεώρησα να σας πω ότι το αμάξι το είδε και εκείνος που μου κατήργησε το dpf , το έκανε εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά πάλι έκανε τα ίδια τα και αυτό που έβγαζε σαν σφάλμα είναι η πίεση στην μπεκιερα , αν κατάλαβα σωστά αλλά αυτοί λένε ότι το έχουν δει και πως δεν είναι εκεί το πρόβλημα.Τι να κάνω; Έχω αγανακτήσει τελείως... ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σας
-
Απλά να σου πω ότι το αυτοκίνητο σου ΔΕΝ έχει καταλύτη. Σαν καταλύτης λειτουργεί το DPF που ήδη σου έχουν αφαιρέσει!!!
Βάλε άμεσα φίλτρο καινούργιο και λογικά θα σταματήσουν οι δυσλειτουργίες.
Εκτός αυτού όσο κυκλοφορείς έτσι μοιράζεις απλόχερα αναπνευστικά προβλήματα....... -
@ggab said in Πρόβλημα με yaris 2009 d4d:
Απλά να σου πω ότι το αυτοκίνητο σου ΔΕΝ έχει καταλύτη. Σαν καταλύτης λειτουργεί το DPF που ήδη σου έχουν αφαιρέσει!!!
Βάλε άμεσα φίλτρο καινούργιο και λογικά θα σταματήσουν οι δυσλειτουργίες.
Εκτός αυτού όσο κυκλοφορείς έτσι μοιράζεις απλόχερα αναπνευστικά προβλήματα.......Δεν τον αφαίρεσα τον καταλύτη αλλά τον άλλαξα
-
Λογικά είσαι επαρχία γιατί το αμάξι είναι euro4 , αν είσαι Λάρισα ξέρω που να πας...
-
@evangelosp said in Πρόβλημα με yaris 2009 d4d:
@ggab said in Πρόβλημα με yaris 2009 d4d:
Απλά να σου πω ότι το αυτοκίνητο σου ΔΕΝ έχει καταλύτη. Σαν καταλύτης λειτουργεί το DPF που ήδη σου έχουν αφαιρέσει!!!
Βάλε άμεσα φίλτρο καινούργιο και λογικά θα σταματήσουν οι δυσλειτουργίες.
Εκτός αυτού όσο κυκλοφορείς έτσι μοιράζεις απλόχερα αναπνευστικά προβλήματα.......Δεν τον αφαίρεσα τον καταλύτη αλλά τον άλλαξα
Στα γραφόμενα σου λες ότι κατήργησες το φίλτρο σωματιδίων.
Τα diesel δεν έχουν καταλύτη! -
Μια χαρά έχουν και έναν απλό καταλύτη τα diesel πριν το dpf.
-
@ggab said in Πρόβλημα με yaris 2009 d4d:
@evangelosp said in Πρόβλημα με yaris 2009 d4d:
@ggab said in Πρόβλημα με yaris 2009 d4d:
Απλά να σου πω ότι το αυτοκίνητο σου ΔΕΝ έχει καταλύτη. Σαν καταλύτης λειτουργεί το DPF που ήδη σου έχουν αφαιρέσει!!!
Βάλε άμεσα φίλτρο καινούργιο και λογικά θα σταματήσουν οι δυσλειτουργίες.
Εκτός αυτού όσο κυκλοφορείς έτσι μοιράζεις απλόχερα αναπνευστικά προβλήματα.......Δεν τον αφαίρεσα τον καταλύτη αλλά τον άλλαξα
Στα γραφόμενα σου λες ότι κατήργησες το φίλτρο σωματιδίων.
Τα diesel δεν έχουν καταλύτη!Και καταλύτη έχουν και προ καταλύτη. Το θέμα μου τώρα , αυτή τη στιγμή δεν είναι αυτό όμως , είναι ότι δεν έχω αμάξι και δεν ξέρουν ένα μήνα τι έχει το αυτοκίνητο μου. Ξαφνικά μου λένε για εγκέφαλο. Ρωτάω λοιπόν είναι δυνατόν αν έχει βλάβη ο εγκέφαλος μέχρι 60-70 χλμ και 2.5000 στροφές το αμάξι να δουλεύει ολοσωστα και από εκεί και μετά όχι; Είναι αυτό θέμα εγκεφάλου , είναι δυνατόν; Αυτό ρωτάω πιο πολύ.....
-
@evangelosp said in Πρόβλημα με yaris 2009 d4d:
@ggab said in Πρόβλημα με yaris 2009 d4d:
@evangelosp said in Πρόβλημα με yaris 2009 d4d:
@ggab said in Πρόβλημα με yaris 2009 d4d:
Απλά να σου πω ότι το αυτοκίνητο σου ΔΕΝ έχει καταλύτη. Σαν καταλύτης λειτουργεί το DPF που ήδη σου έχουν αφαιρέσει!!!
Βάλε άμεσα φίλτρο καινούργιο και λογικά θα σταματήσουν οι δυσλειτουργίες.
Εκτός αυτού όσο κυκλοφορείς έτσι μοιράζεις απλόχερα αναπνευστικά προβλήματα.......Δεν τον αφαίρεσα τον καταλύτη αλλά τον άλλαξα
Στα γραφόμενα σου λες ότι κατήργησες το φίλτρο σωματιδίων.
Τα diesel δεν έχουν καταλύτη!Και καταλύτη έχουν και προ καταλύτη. Το θέμα μου τώρα , αυτή τη στιγμή δεν είναι αυτό όμως , είναι ότι δεν έχω αμάξι και δεν ξέρουν ένα μήνα τι έχει το αυτοκίνητο μου. Ξαφνικά μου λένε για εγκέφαλο. Ρωτάω λοιπόν είναι δυνατόν αν έχει βλάβη ο εγκέφαλος μέχρι 60-70 χλμ και 2.5000 στροφές το αμάξι να δουλεύει ολοσωστα και από εκεί και μετά όχι; Είναι αυτό θέμα εγκεφάλου , είναι δυνατόν; Αυτό ρωτάω πιο πολύ.....
Όταν ο μηχανικός δεν μπορεί να βρει τη βλάβη τα ρίχνει στον εγκέφαλο, γιατί όλα περνάνε από κει. Δεν αποκλείεται πάντως να είναι εγκέφαλος. Πάρε και μια 2η γνώμη από άλλο συνεργείο.
-
Αντλία υψηλής, τσεκ. Για ¨Eγκέφαλο", τσεκ ότι τα MOSFET του προς εντολές ψεκασμού, δουλεύουν σωστά.
-
@evangelosp said in Πρόβλημα με yaris 2009 d4d:
Καλησπέρα σε όλους σας και συγνώμη αν κάνω αυτό το τοπικό σε μέρος που δεν πρέπει.
Λοιπόν εγώ έχω ένα αυτοκίνητο αγοράσαμε ο μεταχειρισμένο προφανώς και έχω το εξής πρόβλημα που σιγά σιγά έχει γίνει αρκετά εκνευριστηκο και δε θέλω να μαλώσω με τα συνεργεία , θα ήθελα τις απόψεις σας.Το αμάξι μου είναι Γιαρις 2009 μοντέλο πετρέλαιο 1400 κυβικά 90 άλογα. Μου έβγαλε πρόβλημα το φίλτρο σωματιδίων και όπως όλοι πιθανών γνωρίζουμε επέλεξα να το καταργήσω έως ότου βρω χρήματα και άκρη για να το αντικαταστήσω. Έναν μήνα μετά όμως έμεινα ξανά και μετά από αρκετές ημέρες στο συνεργείο μου είπαν ότι έχει βουλωμένο καταλύτη του αμάξι (πριν φτάσουμε εκεί πίστευαν πως είναι τα μπεκ και έγινε καθαρισμός στα μπεκ όπου δε διαπιστώθηκε τίποτα , πλήρωσα όμως!!) Εν τέλεια αλλάζω καταλύτη και προχωράω παρακάτω, ώσπου έναν μήνα περίπου αργότερα το αμάξι μου υπολειτουργεί. Πριν το Πάσχα στον δρόμο ξαφνικά έχανε ισχύ και γκάζι και έπεφταν οι στροφές του . Σβήνω βάζω μπροστά ξανά ξεκιναω κανονικά και στις 2,500-3.000 στροφές το αμάξι μουλαρωνε και δε με άφηνε να πάω παραπάνω και δεν έδινε γκάζι καθόλου , σα να μην έπαιρνε πλέον εντολή για γκάζι.
Το βάζω συνεργείο ΞΑΝΑ και μετά από 20 μέρες παιδιά κυριολεκτικά έχει το αμάξι μου 20 μέρες μέσα , αφου όπως μου είπαν έχει τσεκαριστει τρόμπα , μπεκιερα , μπεκ , βαλβίδες μου ανακοίνωσαν πως θέλει εγκέφαλο αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ότι είναι αυτό το πρόβλημα. Εάν δε ξέρουν αυτοί , ποιος ξέρει στην τελική; Τους εξήγησα πως δε μπορώ να να πληρώσω εγκέφαλο και μια στο εκατομμύριο να μην είναι αυτή η ζημιά , καθώς δεν έχω λεφτά να πετάω στα χαμένα.
Μήπως έχετε κάτι άλλο στο μυαλό σας ; Περιττό θεώρησα να σας πω ότι το αμάξι το είδε και εκείνος που μου κατήργησε το dpf , το έκανε εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά πάλι έκανε τα ίδια τα και αυτό που έβγαζε σαν σφάλμα είναι η πίεση στην μπεκιερα , αν κατάλαβα σωστά αλλά αυτοί λένε ότι το έχουν δει και πως δεν είναι εκεί το πρόβλημα.Τι να κάνω; Έχω αγανακτήσει τελείως... ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σας
λοιπόν παιδιά το πήγα στην αντιπροσωπεία γιατί μόνο εκεί θα βγάλω άκρη και λυπάμαι γιατί είχα έμπιστους ανθρώπους στα συνεργεία που πήγα. Εκεί μου είπαν θα δούνε μήπως έγινε λάθος σε κάποιον προγραμματισμό του εγκεφάλου και προχωράμε αναλόγως! Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας
Πρόβλημα με yaris 2009 d4d