-
Δεν έχω καταλαβει τίποτα....
Χαχα
Τι να ψεκασεις;
-
Σαν ειδικός ncap-ολογος του φόρουμ που είσαι, απαιτώ εξηγήσεις. Τι παίζει εδώ;
Μήπως τα εξωτικά μοντέλα του δεύτερου κόσμου που θαυμάζουμε και δεν βλέπουμε ποτέ Ελλάδα έχουν καλά κρυμμένα μυστικά;
Για κάνε μια έρευνα γιατί ξεκίνησα δουλειά και δεν θα έχω τόσο ελεύθερο χρόνο..
Πάντως και αυτό το VW B suv που ήρθε Ευρώπη, και αυτό κάτι προβλήματα τα είχε. Τα ίδια λέγανε για το πρώτο Ecosport που ήταν Ford South America made, ότι δεν κάλυπτε τα Ευρωπαϊκά στάνταρντ (εγώ το λατρεύω το αυτοκινητάκι αυτό, το έχω στα υπόψιν..).
-
Είναι πολύ σοβαρό θέμα, ήξερα ότι τους έλειπαν αερόσακοι/ηλεκτρικά βοηθήματα, αλλά μάλλον μιλάμε για τεράστιες διαφορές τελικά.
Ας πούμε το C5 Aircross είδα πουλιέται πλέον στην Ινδία, αλλά ΚΑΙ κατασκευάζεται εκεί. Να είναι μόνο στα εργατικά/μεταφορικά το κέρδος, ή και αλλού; Και εκεί διάβαζα πάντως ότι αυστηροποιουν τις προδιαγραφές, αλλά δεν είμαι σιγουρος αν ισχύει ήδη, ή στο κοντινό μέλλον.
Πάντως η νέα C5X (αν θυμάμαι καλά) θα κατασκευάζεται Κίνα, και θα έρχεται Ευρώπη από εκεί. Έχει ενδιαφέρον όλη αυτή η παγκοσμιοποίηση, αλλά φαίνεται ότι ο κόσμος τρέχει σε πολλές ταχύτητες.. από μια απόψη, είμαστε με τους 'καλούς' σε θέματα ασφάλειας/οικολογίας/προστασίας προσωπικών δεδομένων και μονοπωλιακών πρακτικών.
Κάτι είναι και αυτό, κυρίως για μεταφορές και τρόφιμα, που είναι σοβαρά θέματα.
Θα έχω και εγώ το νου μου αν βλέπω τέτοια παραδείγματα.
-
Εκ πρώτης όψεως του λείπουν 4 αερόσακοι, συστήματα adas, esp, lane assist κτλ.
4 αστερια είχε πάρει σε εμάς με ολα αυτα....
Γενικα και η πλατφόρμες είναι ίδιες αλλά με άλλα υλικά. Αυτό ισχύει για το προηγούμενο swift στα σίγουρα. Σε αυτό δεν γνωριζω, βλέπω να μην τσακίζει το a pillar. Στο προηγούμενο σαν χαρτόνι τσακιζε το τριτοκοσμικο και σαν γρανίτης εμενε το ευρωπαϊκό.
Ντροπή....
Θα το ψαξω πάντως.
Εννοειται πως πάντα μιλάμε για ευρωπαϊκές εκδόσεις στα φθηνα μοντέλα που προτείνουμε..
Και να σου πω κάτι. Καλά τους κάνουν.... Δεν το κατάλαβα; Εκεί οι άνθρωποι δεν εχουν ψυχή και σώμα;;; Ετσι μηδέν και συμβουλή να μην το αγοράσουν. Νισάφι πια.... Φτάσαμε 2021 και δεν βάζουν 6 αερόσακους ως standard για όλες τις αγορές....
Παντως με μια ματιά δες τι βρήκα...
With the Protocol 2020, Latin NCAP is very close to the 2014 Euro NCAP Protocol. In some respects it is above Euro NCAP and in others not so much.
Φαντάσου δηλαδή το ποσό μεγάλη διαφορά έχουν οι δύο εκδόσεις (ευρωπαικη/ιαπωνική με την ινδικη/λατινική)
-
Γι' αυτό στο ανέφερα, επειδή τα ψάχνεις αυτά! Εγώ βρήκα κάτι άλλο, αφορά το Duster που είχε πάρει 0 στην Ινδία (δεν είχε καν αερόσακο, και μετά το τεστ βάλανε οδηγού!)
'Διαπιστώθηκε, ότι το ινδικό Duster διαθέτει μικρότερο αερόσακο, από αυτό που προσφέρεται στο μοντέλο της Νότιας Αμερικής, και αυτό όπως καταλαβαίνεις επηρεάζει την ασφάλεια των επιβατών.'
Ούτε αυτό το ήξερα, νόμιζα ότι οι αερόσακοι έχουν στάνταρ standards!
Επίσης και αυτό περίεργο, https://www.motor1.com/news/399262/nissan-np300-navara-crash-test/
Φτιάχνουν τα παλιά μοντέλα και τα πουλάνε καινούργια, είναι μία τακτική που συνέβαινε πάντα φυσικά σε χώρες μη δυτικές, αλλά κανονικά θα έπρεπε να είχαν κανονισμούς που να απαγόρευαν την κατασκευή τόσο παλιών οχημάτων.
-
Κάτσε γιατί έχει ζουμί η υπόθεση.....
Διαβάζω έτσι χαλαρά τις τεχνικές λεπτομέρειες των αξιολογήσεων και τι να δω ....... Το λατινικό έχει αυστηρότερα όρια για το στήθος του οδηγου από τα ευρωπαϊκά.... Ενώ στο κεφάλι έχουν τα ίδια ανώτατα και κατωτα όρια. Μιλάμε για valid του 2020
Ε ρε γλέντια....
Υ. Γ Δεν ξερω μήπως δεν τα διαβάζω σωστά... Μήπως κάτι μου ξεφεύγει...
Σε αυτό το κομμάτι, δηλαδή στήθος, μοιάζει το λατινικό να έχει τα 'μελλοντικά' πρότυπα του euroncap.
Χμμμμ
Σας το έχω πει ξεχάστε ότι ξέρατε μέχρι τώρα.... Ένα 5αστερο το σε 5 ετη θα έχει 1 με 2 αστέρια...
-
Πω πω σαν σακί πατάτες βλεπουν τους πελάτες τους. Ντροπή. Ένα από τα πολλά καλά του να είσαι Ευρωπαίος.
-
Ρε συ Φανη 16310 έχει η gl+ cvt που έχει τα πάντα σχεδόν.
Εγω οταν το πείρα μου εκ; να και 600+300 ευρω έκπτωση με την διαπραγμάτευση...
Για σκέψου το!!!!
-
Ρε συ Φανη 16310 έχει η gl+ cvt που έχει τα πάντα σχεδόν.
Για σκέψου το!!!!
H τιμή που μου έδωσαν το καλοκαίρι ήταν €17.200 (είπε ότι για έκπτωση, μόνο δώρα) και παράδοση κάπου τέλος του 2021 με αρχές του 2022. Επίσης για εμένα έχει ελλείψεις η GL+, αλλά ΟΚ τις δέχομαι άνετα στις €15.000, αλλά όχι στις €17.000. Καθαρά προσωπική άποψη.
-
Μάλλον το 16.000 περιλαμβάνει και το όφελος του hybrid κτλ.που τρέχει αυτές τις μέρες.
Οποτε κάνα 300, 400 ευρώ έκπτωση με χίλια ζόρια πιστεύω θα κάνουν και αυτό αν έχουν δυνατότητά όπως τότε με εμένα.
Εγω πάλι για το hybrid yaris όταν ρωτησα για μια μεση προς βασικη έκδοση, έπιασε τα 20.500 ευρώ.
Αυτη που ήθελα έπιανε τα 23.000 με την διχρωμία κόκκινο μαυρο. Πολύ ωραίο!!!
Μεταξυ των δύο και εγω στην ίδια τιμή το yaris θα έπαιρνα. Κακά τα ψέματα. Είναι πιο σύγχρονο. Και έχει καλύτερο αυτοματο κιβωτιο.
-
Μάλλον το 16.000 περιλαμβάνει και το όφελος του hybrid κτλ.που τρέχει αυτές τις μέρες.
Εγω πάλι για το hybrid yaris όταν ρωτησα για μια μεση προς βασικη έκδοση, έπιασε τα 20.500 ευρώ.
-
Τα €16.300 του Swift δεν έχουν το χρώμα και το PDI. Οπότε αγγίζει τα €17.200.
-
Το Γιαρις στην μεσαία έχει €17.500 με το χρώμα και μια μικρή έκπτωση που μου έκαναν. Είναι συγκρίσιμο σε εξοπλισμό με την μεγαλύτερη διαφορά υπερ του Swift τα φώτα Led.
-
Τα €20.500 είναι σχεδόν τοπ έκδοση, οχι βασική και όχι μεσαία. Είναι πάνω από την μεσαία έκδοση (τώρα έβγαλαν και νέες, πριν ήταν 1 από την τοπ).
-
Όπως είπα, στα €15.000 το είχα πάει εχτές. Στα €17.000 μου κάθεται ώς πολλά χρήματα...ψυχολογικό είναι. Ίσως αλλάξω....αχαχα!!
-
-
Για το full hybrid 17;;;;
17 είχε το 1.5
Απο τα 19.020 ξεκινα η βασική του hybrid.
Εγω μιλώ για το full hybrid με παρόμοια και κάπως καλύτερη καταναλωση.
-
Για το full hybrid 17;;;;
17 είχε το 1.5
Απο τα 19.020 ξεκινα η βασική του hybrid.
Εγω μιλώ για το full hybrid με παρόμοια και κάπως καλύτερη καταναλωση.
Mαλλον δεν στα είπαν καλά ή κάτι έχεις μπερδέψει (προφανώς μιλάω για Full Hybrid).
To 1.5 ξεκινάει από τα €14.900.
Το Hybrid ξεκινάει από €17.460.
-
Σωστα.... Δηλαδη με τα pdi κτλ 18000 πάρα κατι χοντρικα. Με τον εξοπλισμό που έχω στο δικό μου έβγαινε πάνω από 4000 ευρώ διαφορας.
Ειχα βαλει τα led φωτα εγώ ίσως για αυτό με πήγε σε άλλη έκδοση. Αλλά και πάλι δεν είχα τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων ούτε Navi κτλ
Αν τα έβαζα αυτά τότε πήγαινα καλύτερα στην κορυφαίαμε την διχρωμία. .
-
Σωστα.... Δηλαδη με τα pdi κτλ 18000 πάρα κατι χοντρικα. Με τον εξοπλισμό που έχω στο δικό μου έβγαινε πάνω από 4000 ευρώ διαφορας.
Όχι, αυτό γράφω. Η Τογιότα δίνει τελικές τιμές (μόνο το χρώμα προσθέτεις), δεν χρεώνει €300-400 για pdi. Αρα τα €17.460 είναι τελική τιμή (μείον την όποια έκπτωση). Εμένα μου το άφηναν στρογγυλά €17.500 με το μεταλλικό, τελική τιμή με όλα.
-
Τι να σου πω Φανη πέρασε και ένα έτος από τοτε..
Εγω θυμάμαι ότι είχε κάποια έξτρα ακόμα, ίσως ήταν το χρώμα.
Καλή τιμή αλλά γενικά θα πήγαινα στη active plus εγώ.
-
Καλή τιμή αλλά γενικά θα πήγαινα στη active plus εγώ.
Συμφωνούμε!! Εγώ βασικά ούτε καν στν Active+, από Style και πάνω για να έχω led...για αυτό κατέληξα στην Κορόλλα. €20.800 το Γιάρις, €21.500 η Κορόλα...no brainer που λένε και στο χωριό μου!
-
This post is deleted! -
Καλησπέρα αγαπητοί !!
Νέος στο φόρουμ και ψιλο-ασχετος από αυτοκίνητα γενικά.
Σκέφτομαι την αγορά μεταχειρισμένου Swift (2018-2019) ως 2ο αυτοκίνητο που βασικά θα εξυπηρετεί μετακινήσεις εντός Αθήνας (υπάρχει οικογενειακό αυτοκίνητο για χώρους).
Κάθε γνώμη/συμβουλή ευπρόσδεκτη...
Έχει νόημα λέτε να ανέβω οικονομικά για καινούριο? Έχουν διαφορές τα μοντέλα 2018/2019 με το καινούριο?
Swift vs ανταγωνισμού τι λέτε? Στα 11-12k τι προτείνετε με βασικά κριτήρια αξιοπιστία και οικονομικό αστικό commuting ?
Ευχαριστώ!
-
Είναι ένα πολύ αξιοπρεπές αυτοκίνητο πόλης με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Αν πάρεις κάποιο mHEV, τότε με χαλαρή οδήγηση που κανείς την δουλειά σου βλέπεις μικτές καταναλώσεις από 4.6 έως 5.2λ/100χλμ.
Ο καλύτερος συνδιασμός για την πόλη είναι αυτός ο κινητήρας. Για πιο ολοκληρωμένο σύνολο εκτός πόλης είναι με τον 1.0 turbo.Γενικά παρουσιάζει μια αρκετά καλή αξιοπιστία μέχρι στιγμής και ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση στην οδήγηση. Είναι τόσο ελαφρύ που αν έρθεις από μεγαλύτερο αυτοκίνητο θα σου φανεί σαν παιχνιδάκι. Είναι εντυπωσιακά πιο ελαφρύ από ότι έχει συνηθίσει ο κόσμος από τα σημερινά αυτοκίνητα. Σαν καρτακι ή σκουτερακι με 4 τροχούς το νιώθεις.
Οι χώροι του θα σε εντυπωσιάσουν. Δυσκολεύεσαι να αντιληφθείς το τι χώρους έχει όταν το κοιτάς απ' έξω. Εχουν κάνει εξαιρετική εκμετάλλευση χώρων.
Αρνητικά έχει τον κάπως πιο έντονο θόρυβο τροχασμου σε σαθρό οδόστρωμα και την κάπως πιο απότομη ανάρτηση σε συνδιασμό με τα σκληρά και μέτρια ελαστικά 16 ιντσών.
Αξίζει μνεία το κιβώτιο ταχυτήτων που είναι πάρα πολύ ελαφρύ μαζί με έναν παναλφρο και κοντό σε διαδρομη συμπλέκτη. Το κούμπωμα είναι ακριβές και η αίσθηση πολύ καλή. Στα πολύ γρήγορα και στις γρήγορες αλλαγές γρατζουνα κάποια γρανάζια μέχρι να ζεσταθεί επαρκώς η βαλβολινη του.
Suzuki Swift A2L (2017)