-
Καλημέρα! Νέος στο forum αν και το έλιωσα μέχρι να καταλήξω ότι τελικά το Pick-up (4πορτο) που θα στοχεύω είναι το Dmax για να είναι όλα σε ένα,αντοχή στους δρόμους του νησιού χειμερινές εργασίες και να ταξιδέψει στην υπόλοιπη Ελλάδα ...Ψάχνω για μεταχειρισμένο ταβάνι 10.000 βαριά 11.000...Οπότε πέφτουμε στα 2007 με 2010 μοντέλα ...Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σε αυτά και αν ναι είναι σημαντικές?θυσιάζουμε χιλιόμετρα ή χρονολογία? Ευχαριστώ πολύ εξαρχής!
-
Καλημέρα! Νέος στο forum αν και το έλιωσα μέχρι να καταλήξω ότι τελικά το Pick-up (4πορτο) που θα στοχεύω είναι το Dmax για να είναι όλα σε ένα,αντοχή στους δρόμους του νησιού χειμερινές εργασίες και να ταξιδέψει στην υπόλοιπη Ελλάδα ...Ψάχνω για μεταχειρισμένο ταβάνι 10.000 βαριά 11.000...Οπότε πέφτουμε στα 2007 με 2010 μοντέλα ...Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σε αυτά και αν ναι είναι σημαντικές?θυσιάζουμε χιλιόμετρα ή χρονολογία? Ευχαριστώ πολύ εξαρχής!
-
Καλημέρα! Νέος στο forum αν και το έλιωσα μέχρι να καταλήξω ότι τελικά το Pick-up (4πορτο) που θα στοχεύω είναι το Dmax για να είναι όλα σε ένα,αντοχή στους δρόμους του νησιού χειμερινές εργασίες και να ταξιδέψει στην υπόλοιπη Ελλάδα ...Ψάχνω για μεταχειρισμένο ταβάνι 10.000 βαριά 11.000...Οπότε πέφτουμε στα 2007 με 2010 μοντέλα ...Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σε αυτά και αν ναι είναι σημαντικές?θυσιάζουμε χιλιόμετρα ή χρονολογία? Ευχαριστώ πολύ εξαρχής!
-
Από το 2007 έως 2011 οι κινητήρες της Isuzu είναι οι ίδιοι στο μοντέλο που κοιτάς. Να προσέξεις πραγματικά χιλιόμετρα, γερά τρακαρίσματα, σωστά service και που έγιναν, σκουριές στο σασί κυρίως στου εξωτερικού κλπ. Πάντως καλή περίπτωση είναι στην ίδια χρονολογία και το Mitsubishi L200 σε 4πορτο ίσως και πιο οικονομικό.
-
Ανάμεσα στο L200 και DMax ήμουν, από ότι διάβασε το Dmax υστερεί σε 4 κίνηση, κάτι όμως που δεν επηρεάζει την επιλογή μου, πάνω κάτω τα λεφτά όντως ίδια είναι... ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
-
Τίποτα, αφού κλείνεις προς Isuzu D-Max όταν με το καλό βρεις κάποιο πόσταρέ το εδώ να δούμε. Για πληροφορίες σχετικά με το όχημα που θα βρεις θα πάρεις τηλέφωνο στον κεντρικό αντιπρόσωπο στην Ελλάδα (Πετρόπουλος στην Ιερά Οδό) στο τμήμα service 210-3499328 και θα τους δώσεις τον αριθμό πλαισίου ή τον αριθμό κυκλοφορίας. Ο αριθμός πλαισίου βρίσκεται σε τρία σημεία, 1) κάτω άκρη δεξιά στο παμπριζ, 2) σε καρτελάκι κάτω δεξιά πάνω στη μάσκα όταν ανοίγεις το καπό της μηχανής και 3) χαραγμένος στο σασί ακριβώς κάτω από την πόρτα του συνοδηγού.
-
Το έχει οικογενειακός φίλος εδώ και 10+ χρόνια. Σκυλί του πολέμου του βγήκε!!! Εκτός δρόμου η τετρακίνηση δεν υπολείπεται έναντι του L200. Απλά το L200, καθότι έχει 3 διαφορικά, μπορεί να είναι τετρακίνητο και στην άσφαλτο.
-
παντως ζευς,
εκανα τεστ ντράιβ το νεο ντι-μαχ με τον 1.9 σε εκδοση γκραβιτι.
ειναι εκδοση που τη φτιαχνουν εδω, με το φουλ εξοπλισμενο + μαντολαστιχα + arb αναρτηση + ποδιες + κατι τσουτσουνακια
το πηγα σε πιστα. οφ φυσικα.
μια χαρα τα πηγαινε και χωρις κοντα.
με κοντα, ξεκολλαγε απο παντου, και απο τον λασπολακο.
μεσα σαν μαζντα 10 ετιας, επισης καλα δηλαδη χωρις πολλα φωτακια
πισω θεσεις, πολυς χωρος.
στον κανονικο δρομο ομως, με τα μαντολαστιχα, ψιλουπεφερε, σκεψου θορυβο λαβοτσκιν πεντε πανω απο 120.
καταναλωση, στα 9.5-10.
...με εβαλε σε σκεψεις, στα 26k (κλειδι με τα παντα ολα απο φορους-τελη) χωρις βι-έι-τι που κοστιζει...
αν παρκαρε κιολας... -
Καλό το Dmax αλλά νομίζω βγαίνει με δυο ιπποδυνάμεις για εκείνες τις χρονολογίες. Να πάρεις το μεγάλο γιατί το μικρό ΣΕΡΝΕΤΕ. Από αξιοπιστία είναι σκυλιά, το μόνο που χαλάει και χαλάει σε όλα είναι ο δείκτης πετρελαίου από τη φούσκα του ρεζερβουάρ. Εγώ πήρα το Fullback 181hp σε τετράπορτο και είναι αρκετά καλό.
-
spagric για γράψε λίγα πράγματα για τη βλάβη στον δείκτη πετρελαίου από τη φούσκα του ρεζερβουάρ, κόστος, στα πόσα περίπου χλμ συμβαίνει κλπ
-
Re: Τελικά Dmax αλλά πια χρονολογία??
Δημοσίευσηαπό tesa54 » 23 Οκτ 2018 11:03spagric για γράψε λίγα πράγματα για τη βλάβη στον δείκτη πετρελαίου από τη φούσκα του ρεζερβουάρ, κόστος, στα πόσα περίπου χλμ συμβαίνει κλπ
Είναι μία περίπλοκη κατάσταση, γνώρισα έναν βενζινοπόλη που είναι 2 dmax το ένα 70000 στο κατραν το άλλο 240000 και μου είπε ότι έχει αλλάξει 2-3 στο παλίο και 1 φορά στο καινούργιο (εγγυηση) το φλοτέρ. Αλλά πάλι του χάλασαν. Δεν μπορώ να καταλάνω γιατί η Isuzu επιμένει στο ίδιο ανταλλακτικό.
-
Επανήλθα με νέο ονομα γιατί δεν κατάφερα να ανακτήσω το παλιό…
Τελικά είχα πάρει μια κλούβα λόγο οικονομικής στενότητας …
Πλέον μπορώ να δώσω μια προκαταβολή για καινούργιο …λέω να πάω στο δικαμπινο που είναι σε προσφορά κιόλας …
Ερώτηση αν κάποιος έχει οδηγησει και τα 2 σειριακό ή χειροκίνητο;;;
Υπενθυμίζω μικρό νησί πολλές στροφές ανυφωρες κατηφόρες και μεταφορά σε δύσκολα σημεία ….
Ευχαριστώ!!!
Και καλημέρα!!!
Τελικά Dmax αλλά πια χρονολογία??