-
Νέο ρεκόρ:
http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=17133 -
Όλο το ζουμί βρίσκεται εδώ:
Looking at the picture of this CSL it’s hardly the sort of thing that you could use for anything other than assaulting European track days. While we do like the idea of the continuing war on the Nordschleife, it does beg the question just what the definition of a production car actually is?
Κι εγώ γουστάρω που σκοτώνονται όλοι για τα ρεκόρ στο ring, αλλά εντάξει, στην τελική για μένα είναι πολύ σημαντικότερο το 7:28 του Zonda F που είναι ένα αμάξι που έχει μέσα δέρματα και luxuries, παρά η CSL των 600 ίππων που είναι χρήσιμη ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε trackdays και απλώς της επιτρέπεται η κυκλοφορία στο δρόμο.
-
Γιατί, η κατάσταση με το Zonda είναι πολύ καλύτερη; Που βγαίνει ένα Zonda R και μετά βγαίνει ένα Zonda X και μετά ένα Zonda Z και μετά ένα Zonda F. Όλα αυτά παράλληλα με το Κoenigsegg, το Koenigsegg CC, το Koenigsegg CCR, το Koenigsegg CCTRR, το Koenigsegg CCTTTRRRRR και τελειωμό δε (θα) έχει.
Οι μόνοι χρόνοι που θεωρώ πως αξίζει να με (το βάζω και με bold για να μην έχουμε παρεξηγημένους) απασχολούν πλέον, είναι των γερμανικών αυτοκινήτων. Η κλασική κόντρα Μ3 και RS4 που έχει πλάκα και οι χρόνοι από τις διάφορες Porsche που βάζει μέσα ο Ρερλ. Eξαίρεση στον κανόνα, οι πρόσφατοι χρόνοι που έπεφταν σταδιακά από τα 7:38, στα 7:35 και τέλος στα 7:32 από το γνωστό τζαπόνι. Άξιο! -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Γιατί, η κατάσταση με το Zonda είναι πολύ καλύτερη;Γιατί.......εεε........δεν ξέρω.....!!
Εντάξει, αν το πάμε σε τι έχει πραγματικά ενδιαφέρον, τότε κι εγώ μπορώ να σου πω ότι δε με ενδιαφέρουν καθόλου οι χρόνοι του ring
-
Ρε παιδιά, υπάρχει κριτήριο για ένα αυτοκίνητο παραγωγής: πουλιέται (ή πουλιόταν) ΟΠΩΣ ΕΤΡΕΞΕ στο Ring από το επίσημο δίκτυο του κατασκευαστή ? (ενδεχομένως μόνο με μικροαλλαγές ασφάλειας όπως ένα μπάκετ και ζώνες ή έστω και roll cage)
Δηλαδή αν πάρεις μια E46 CSL M3 και της βάλεις κανονικά 'σλικς' έχασες...
Οπότε το Zonda πουλιέται έτσι ή όχι ?
Το Μ3 των Σουηδών είναι για γέλια φυσικά. Προτιμώ να δω τις επιδόσεις του Atom
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ρε παιδιά, υπάρχει κριτήριο για ένα αυτοκίνητο παραγωγής: πουλιέται (ή πουλιόταν) ΟΠΩΣ ΕΤΡΕΞΕ στο Ring από το επίσημο δίκτυο του κατασκευαστή ? (ενδεχομένως μόνο με μικροαλλαγές ασφάλειας όπως ένα μπάκετ και ζώνες ή έστω και roll cage)Δηλαδή αν πάρεις μια E46 CSL M3 και της βάλεις κανονικά 'σλικς' έχασες...
Οπότε το Zonda πουλιέται έτσι ή όχι ?
Το Μ3 των Σουηδών είναι για γέλια φυσικά. Προτιμώ να δω τις επιδόσεις του Atom
Yποτίθεται πως είναι μετρήσεις για road legal, όχι απλά για 'production cars'. Oπότε θεωρείται θεμιτό να βάλεις semislicks σε μια Μ3 αν οι προδιαγραφές των ελαστικών αυτών είναι ΟΚ και για δημόσιο δρόμο. Επίσης για να θεωρείται ένα αυτοκίνητο road legal χρειάζεται απλά να έχει φώτα μπρος πίσω ξέρω γω... Γι αυτό και βλέπεις και κάτι κωμωδίες του στυλ Radical και Atom να μετράνε το ίδιο 'νόμιμα' με το RS4. Eπίσης αυτός είναι ο λόγος που 'μετράει' ο χρόνος της κανιβαλισμένης CSL.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ρε παιδιά, υπάρχει κριτήριο για ένα αυτοκίνητο παραγωγής: πουλιέται (ή πουλιόταν) ΟΠΩΣ ΕΤΡΕΞΕ στο Ring από το επίσημο δίκτυο του κατασκευαστή ? (ενδεχομένως μόνο με μικροαλλαγές ασφάλειας όπως ένα μπάκετ και ζώνες ή έστω και roll cage)Όπως λέει ο Cavallino, το Radical πχ. έκανε 6:55 κι έτρεχε έτσι ακριβώς όπως το γέννησε η μάνα του [μάλιστα λέγανε ότι σε race trim θα έριχνε ακόμα μισό λεπτό περίπου], αλλά το Radical το θεωρείς production CAR;
Αντικειμενικά όρια λοιπόν, ΔΕΝ μπορούν να τεθούν, οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα παρά να παραοκολουθούμε το χορό και να κοιτάμε αυτά που έχουν πραγματικά αξία για τον καθένα μας.
-
Pagani sets new 'Ring record
Road-legal Zonda F Clubsport knocks four seconds off Carrera GT timeThe Porsche Carrera GT is no longer the fastest production supercar around the Nürburgring Nordschleife. That honour now rests with Italian supercar builder Pagani after Nordschleife expert Marc Basseng drove a road-going Zonda F Clubsport around the challenging 12.9-mile lap in just 7:27.82, eclipsing the Porsche’s unofficial record by almost 4sec.
Ολο το αρθρο με εισαγωγικο βιντεο εδω: http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... ecord.html
και εδω:
http://www.evo.co.uk/news/evonews/21144 ... ecord.html
full lap here: http://www.supercarmovies.com/html/interface.html -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Οι μόνοι χρόνοι που θεωρώ πως αξίζει να με (το βάζω και με bold για να μην έχουμε παρεξηγημένους) απασχολούν πλέον, είναι των γερμανικών αυτοκινήτων. Η κλασική κόντρα Μ3 και RS4 που έχει πλάκα και οι χρόνοι από τις διάφορες Porsche που βάζει μέσα ο Ρερλ.Ξέχασες τους χρόνους του Reuter με τα Opc!!
-
Φοβερο το βιντεο με το Zonda...
-
-
-
-
Τσκ τσκ τσκ.
Σταματηστε να χαλατε κατα 0.01% το επιπεδο προσφυσης του δρομου.
Αλητηριοι.
-
Ιδού και το τελικό αποτέλεσμα:
Όπως θα δείτε, η αγωνιστική γραμμή παρέμεινε ακάθεκτη...
-
Nürburgring, Nordschleife Safety Video.
Από τους καλούς μας φίλους στο Ring που νοιάζονται για την ασφάλειά μας!!!
-
Μεχρι πριν 2 μηνες δεν ηξερα για τί πραγμα μιλατε σε αυτο το θεμα
Λεω πριν 2 μηνες ομως γιατι τοτε πηρε το Gran Tourismo 4 και... εμαθα.Φοβερη πιστα. Εκανα 8 λεπτα με ενα Merc 190 AMG.
-
http://www.r40.gr/index.php?option=com_ ... 0&Itemid=1
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
http://www.r40.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=750&Itemid=1Έξοχος...
Διαπράττει και 2-3 τροχαίες παραβάσεις προσπερνώντας από δεξιά (ισχύει κανονικά ο ΚΟΚ πλην ορίου ταχύτητος, στο Ριγκ).
Αλλά, γίνονται αλλιώς τα ρεκόρ; Δε γίνονται! -
Ειχα την εντυπωση οτι τετοιες προσπαθειες γινονται με την πιστα κλεισμενη για αποκλειστικη χρηση!Μονο απο την κινηση που συναντησε εχει χασει 2-3 δλ νομιζω...Φοβερος γυρος!!!
Nuerburgring!