-
ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΥΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!! ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ!!! ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ........
ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΘΙΣΩ ΜΕ ΦΡΑΠΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
-
ΧΑΡΤΙ ...ΕΧΕΙΣ ?
-
Ολα αυτά που λέγονται καλά και εφαρμόζονται κατά το μάλλον ή ήττον από ορισμένες (όχι όλες) λέσχες. το σημαντικότερο όλων στη διαφήμηση των αγώνων μηχ/του αθλητισμού είναι όπως και σε όλες τις διαφημήσεις σήμερα η TV ο άρχων της πληροφόρησης. αν οι αγώνες αυτοκινήτου έιχαν το 1/20 του χρόνου που αφιερώνεται για το ποδόσφαιρο θα βρίσκονταν πολύ ψηλά σε αριθμούς φιλάθλων. Δυστυχώς στην TV όταν μιλούν για αθλητικά εννοούν ποδόσφαιρο άντε και λίγο μπάσκετ και μέχρι εκεί.
Η αρχή του σπορ θα έπερεπε πάση θυσία να είχε κάνει κάτι σε αυτό το θέμα. Ολα τα υπόλοιπα καλά είναι αλλά δεν είναι Η ΛΥΣΗ. -
Οι έμπειροι λοιπόν ας πούνε αφού οι ευκαιριακοί δεν μπορούν να πουνε κάτι.
Brainstorming γιου νόου? -
ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ , ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ , ΚΡΙΤΕΣ , ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ( κι εγω ,εδω).........
Η ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΣΚΕΨΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΛΩΡΗ -ΑΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥΣ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΛΑΔΙΟ .
ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟΝ , ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΨΕΓΑΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ Η ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ........
ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ ? Η Ο ΑΓΩΝΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ , ΟΠΟΤΕ ΘΕΤΕΙ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ .........
ΑΚΟΥΣΤΙΚΕ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ , ΟΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΗ .........
128 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ , < ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ> ΚΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ , ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ....ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ , ΣΕΡΒΙΣ ΠΑΡΚ , ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ , ΑΠΟΝΟΜΗΣ ......... ΕΙΝΑΙ ΑΠ'ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ , ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?
Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ , ΗΤΑΝ ΤΟ ......... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ , ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΗΔΙΕΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΩΡΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ , ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΣ ΠΑΡΚ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ Η ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ (αν εχει σουπερ ειδικη) ......
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΜΦΑΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΥΦΤΙΚΟ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣ Σ'ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ( αγωνιστικα προοδευμενο ) ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΣΤΗΝΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ (ετσι θα αναγκαστουν ολοι να παρουσιαζουν κατι αξιοπρεπες που χρειαζετε για το επιπεδο των αγωνων) , ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ , ΝΑ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ .......
ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΛΑΥΡΙΟ π.χ. ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ , ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ , ΔΩΡΑ , ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΑΝ ΘΕΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΡ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΦΙΡΜΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ......... ΘΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ? ΙΣΩΣ .........ΓΙΑ ΤΩΡΑ .
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ , ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΩ ΣΤΟ ΠΑΛΑΔΙΟ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΜΟΝΟ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ( εκτος απο 8-10 που εχουν εξασφαλισει κανα ευρω για να ξενιτευτουν στον βορρα , και οσους δεν υπολογιζουν τον Κορυδαλο ) ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ START LINE , ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΦΙΕΣΤΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ,ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΙ ΑΠ'ΤΟΝ ΦΕΤΙΝΟ , ΜΠΑΣ ΚΑΙ .................
Y.Γ. Για να μην ειμαι συναισθηματικα τσιγκουνης ....Μπραβο start line γιαυτον τον αγωνα !
-
Τα οργανωτικά 'tips' είναι πάαααρα πολλα, και θεωρώ το συγκεκριμένο θέμα πάααρα πολύ καλό, για να διαβάζουν οι 'νέοι' και να θυμούνται οι 'παλιοί'...
Έχοντας 11 χρονια στους αγώνες, θα σας πώ σίγουρα, οτι τίποτα και ποτέ δεν είναι αρκετό σε μια διοργάνωση. Όλο και κάτι βρίσκεις νεό, καλύτερο, και πιό έξυπνο για την 'επόμενη' φορά!
Θα σας πώ οτι όταν πρωτοέκατσα στην καρέκλα της Γραμματέας το μόνο που είχαμε ήταν ένα στυλό (που κρατούσα απο το σπίτι) και λευκές κόλλες, φτάνοντας στο σημείο τώρα η ΑΛΑΧ (συγκεκριμένα) να έχει λάπτοπ, 'βάση δεδομένων' με αρχεία του κάθε αγωνιζόμενου, και κάθε αγώνα.
Το μεγαλύτερο μυστικό στην καλή διοργάνωση είναι Η ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ. Αυτό είχε η ΑΛΑΧ και για αυτό μέσα σε μερικά χρόνια έδειξε τέτοια μεγάλη βελτίωση. Η καλή παρέα, η ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ μεταξύ τους, και η ομαδικότητα.
Σαφώς πιστεύω οτι 'σωματεία κερδοσκοπικού χαρακτήρα' κάνουν καλύτερες διοργανώσεις γιατί είναι η ΔΟΥΛΕΙΑ τους.
Δεν θα μείνουμε όμως εκεί, αλλά θα προσπαθήσουμε μέσα απο αυτό το 'τοπικ' να δώσουμε μερικά 'μυστικά' για μια σωστή και όμορφη διοργάνωση.
Αρχικά, αυτό που εγώ πρώτο θέλησα να βελτιώσω μέσα απο την Γραμματεία ήταν η 'εξυπηρέτηση' των αγωνιζομένων.
Δουλεύοντας πολύ πάνω σε αυτό το θέμα, δημιούργησα μια 'βαση δεδομένων' με τα στοιχεία του κάθε αγωνιζόμενου.
Ετοίμαζα τις 'φορμες συμμετοχών' απο τις προηγούμενες μέρες. Το μόνο που έκαναν αυτοί ήταν να υπογράψουν την 'Υπευθυνη Δήλωση' που υπάρχει στο κάτω μέρος της σελίδας. Ομοίως είχα ετοιμάσει και το χαρτί του Τεχνικού Ελεγχου του αυτ/του. Αυτά τα δύο τα είχα σε ένα φάκελο μαζί με το ΟΚ τους, αυτοκόλλητα χορηγών, χαρτί για σημειώσεις, στυλό (διαφημιστικό συνήθως), καρτελάκι 'λαιμού' για πλήρωμα και σέρβις, 'πάσο' για το αυτ/το του σέρβις τους, το road book τους, road book οταν είχαμε 'κανονίσει' ξενοδοχείο, λίστα με τηλέφωνα οργάνωσης, και χάρτη των Χανίων (για τους εκτός Κρήτης). Τα αυτ/τα νούμερα δεν χωράνε στο φάκελο, και τα είχα απέξω, πειράζει?
Μέρες πρίν στο site της λέσχης υπήρχαν ενημερωτικά, όσον αφορά απο το πού θα μείνουν, μέχρι και πού θα πάνε για φαγητό για καφέ και τα hot-spot της πόλης...
Πάντα είχαμε κάποιον 'Υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων με Αγωνιζομενους'. Ο Χαιρέτης ο Νεκτάριος έκανε άψογη δουλειά χρόνια σε αυτό το πόστο, 'βοηθώντας' τους αγωνιζόμενους με κάθε τρόπο, τρέχοντας να τους δώσει αποτελέσματα στο τέλος της ειδικής, μέχρι και να τους βρεί βενζίνα για το 'βολτάδικο' αυτ/το τους...
Ο Τεχνικός Έλεγχος γινεται το Σάββατο (τα τελευταία χρόνια στο μαγαζί του Προέδρου της λέσχης, Παπαδοκωνσταντάκη) το πρωί πράγμα που δεν καθιστά τον αγωνιζόμενο μεσοβδόμαδα να έρχετε στο σημείο που είχαμε ορίσει, και τα άτομα εκεί για την εξυπηρέτησή τους ήταν πάντα πολλά...αφού το μαγαζί απο μόνο τους παρείχε όλες τις ανέσεις και τα 'εργαλεία' αν κάποιος ήθελε να διορθώσει κάτι στο αυτ/το του. Να σημειώσουμε εδώ οτι ο Πρόεδρος επίσης πάντα είχε μεριμνήσει για μεζεδάκια και τσικουδιές στο Μπαρ του Συνεργείου.
Υπήρχε πάντα κάποιο 'γραφείο ενοικιάσεων αυτ/των' με ειδικές για μας τιμές για όποιον αγωνιζόμενο το χρειαζόταν.
Όπως επίσης υπήρχε και ξενοδοχείο - ενοικιαζόμενα δωματία για επιπλέον άτομα πάλι με ειδικές τιμές για αυτούς.Ο χώρος του Σερβις Πάρκ στο Ραλλύ μας νομίζω οτι ήταν πάντα ένα μεγάλο ατού της διοργάνωσης αφού υπήρχε αρκετός χώρος ο οποίος περιφρασόταν για την ασφάλεια όλων, υπήρχε τηλέφωνο και ρεύμα για την 'άμεση' αποστολή εκεί των αποτελεσμάτων.
Η μεγάλη βοηθεια που υπήρχε απο την ΑΝΕΚ καθιστούσε πολύ πιο εύκολη την αποφαση 'εκτός Κρήτης αγωνιζομενων' να έρθουν στο νησί. Κλείναμε τα εισιτήρια τους, τους στέλναμε sms τον κωδικό κράτησης και ο καθένας εάν και εφόσον ήθελε τελικά πήγαινε και τα πλήρωνε με 50% έκπτωση.
Η 'διαφήμιση' του αγώνα ξεκίναγε 40 μέρες πρίν σε ράδιο και εφημερίδες όλης της Κρήτης. Γίνονταν πάντα αναφορές σε πολλά site στο διαδίκτυο και φόρουμ. 1000 αφίσες τοιχοκολούνται παντού.
Μοιραζόταν 'ενημερωτικό' βιβλιαράκι μέρες πρίν σε κεντρικά σημεία της Κρήτης όσον αφορά το πρόγραμμα, τις συμμετοχές και τους χορηγούς.
Η Ράμπα της Εκκίνησης στήνεται πάντα απο την αρχή της εβδομάδας στην γνωστή Πλατεία της Αγοράς για την διαφήμιση και Προβολή των Χορηγών.
Την ώρα του αγώνα, κάθε κριτής και σημείο Χ (σεχ,εκκιν,flying...) έχει VHF και κινητό τηλέφωνο πάντα διαθέσιμο μόνο για τον αγώνα. Τα καίρια αυτά σημεία ήταν πάντα σε συνεννοηση τηλεφωνικα με την γραμματεία και συγκεκριμένα με μένα αφού με τους χρόνους εγώ δεν ανακατευόμουν, υπήρχε ο Μάγος κ.Λαοπόδης.
Υπήρχε ωράριο στο οποίο περνούσε ο delivery και μοίραζε σαντουιτς και νερά στους κριτές, αλλά και στο Σερβις Πάρκ τους αγωνιζόμενους και τους μηχανικούς.
Μέρες πρίν είχαν μαζευτεί όλοι οι κριτές, είχαν πάρει τα 'πολεμοφόδια' τους, (σκουπες,τσιμεντα,πριονιδια,φαρασια,κτλ κτλ) και είχαν ενημερωθεί πααααρα πολύ καλά ως προς το τί κάνει μια σημαία (?) και πως ενημερώνουμε στο vhf οτι μια κατσικα τρωει τις κορδελες...
Ιδιωτικη Εταιρεια Σεκιουριτι φυλασει το Σαββατο βραδυ το σερβις...
Μερες πριν άτομα της λέσχης με ειδικά μηχανήματα (jcb, bobkat...κτλ) επισκέπτονται τις διαδρομές και καθαρίζουν χώματα, κλαδιά και ότι 'μπαίνει' μέσα στην διαδρομή. Κολλάνε παντού αφίσες και 'ενημερψτικά' οτι την 'τάδε ημέρα, απο την ώρα .... εως την ωρα... ζητούμε κατανόηση που θα χρησιμοποιήσουμε το .... δρόμο σας για αγώνα ραλλυ', επισκέπτονται καφενεία και πλατείες οπου ενημερώνουν τους κατοίκους, αλλά κυρίως τον 'Πρόεδρο' ή τους 'αρχοντες' γενικότερα μήπως κ θέλουν να βοηθήσουν σε κάποιο 'μικρό εβεντ' στην πλατεία του χωριού.
Ερχονται σε συνεννόηση με τους εκάστοτε δήμους για την βελτίωση του οδοστρώματος (αμέτρητες οι λακούβες που έχει βουλώσει η λέσχη σε διάφορα οδικά δίκτυα!!!)...
Ενημερωτικές ταμπέλες στον εθνικό οδικό άξονα μπαίνουν ωστε να διευκολύνουν την πρόσβαση θεατών κοντά στις ειδικές...
Το ξημέρωμα του αγώνα, ο 'Υπεύθυνος' της κάθε ειδικής ξεκινάει με την 'ομάδα' του το κορδελιασμα-κάγκελα-φράγματα-φυσικά εμποδια, σε κάθε παράδρομο, σε κάθε στενάκι, σε κάθε 'πόρτα' χωραφιου-αμπελιου-ελαιώνα ... Δέματα με λάστιχα μπαίνουν σε καίρια σημεία, προστατεύοντας απο παρατιμονιές, και ατυχες στιγμές...Η Λέσχη 4Χ4 Χανίων με ειδικά διαμορφωμένα 'τερατάκια' βρίσκεται σε διάφορα σημεία σε όλες τις ειδικές για άμεση βοήθεια αν χρειαστεί...
Κριτές και φύλακες σε δυάδες βρίσκονται παντού, ενημερώνοντας, φωνάζοντας κάθε ανεγκέφαλο θεατή που θέλει να κάνει την αναποδιά του στην ειδική...Επιχειρήσαμε 2 φορές να 'ναυλώσουμε' μίνι bus με το οποίο θα 'ανεβάζουμε' τους θεατές μέσα στην ειδική, πράγμα που κόστιζε υπερβολικά πολύ χρηματικά αλλά και διοργανωτικά και έληξε άδοξα...είναι όμως μια καλή πρόταση για καποια λέσχη που έχει 'κονέ' με τουριστικά λεωφορεία κτλ!
Νομάρχης, Δημάρχοι κτλ πάντα έδιναν το παρών στην εκκίνηση και στον τερματισμό. Οι τοπικοί άρχοντες πάντα υποστήριζαν τις διοργανώσεις μας. Άλλωστε η Νομαρχία πάντα είναι συνδιοργανωτής μας, ενισχύοντάς μας με κάθε τρόπο.
Ασθενοφόρα οχήματα όχι μονο του ΕΚΑΒ αλλά και ιδιωτικών κλινικών και του Ναυτικού Νοσοκομείου είναι σε κάθε εκκίνηση ειδικής, όπως επίσης και Πυροσβεστικά οχήματα που τρέχουν απο την μία ειδική στην άλλη να προλάβουν γιατί είναι δυστυχώς μονο 3 στην πόλη μας διαθέσιμα...
Δυο χρονιές είμασταν και ζωντανά σε τοπικό κανάλι προβάλλοντας την Σούπερ Ειδική, και τον Τερματισμό, εχοντας κατά την διάρκεια της ημέρας κάμερες παντού ωστε μετά την λήξη του αγώνα ζωντανή ενημερωτική εκπομπή με τους νικητές και οργανωτές να προβληθεί με πλάνα του αγώνα.
Μια χρονιά επιχειρήσαμε και 'σφήνες' σε ραδιοφωνικό σταθμό, χορηγό της διοργάνωσης. Κατα τη διάρκεια της ημέρας, ανάμεσα στο πρόγραμμα του σταθμού ακούγονταν χρονοι των ειδικών, ποιοί εγκατέλειψαν ή ποιοί προηγούνται...
Το site της λέσχης μέχρι και πέρσι ενημερωνόταν κάθε 10 λεπτά με αποτελέσματα αναλυτικά κάθε ειδικής! (είμαστε πολύ πιο μπροστά απο το ethea-live!!!!)
Λουλούδια στους νικητές-βεγγαλικά-μουσική-ηχητική κάλυψη και σπικάζ με αναφορά σε πολλά παραλειπόμενα του διημέρου, έχουν θέση στην Πλατεία του Τερματισμού.
Dvd του αγώνα μοιράζεται μετά απο μέρες, βέβαια, στους αγωνιζόμενους αλλά και όσους αγαπούν το άθλημα...(αμέτρητα τα dvd που έχει κάψει το άτυχο το λαπτοπ μου!!!)
Αυτά είναι μόνο λίγα που μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό, αυτή τη στιγμή, αφού έχω και να ασχοληθώ πανω απο χρόνο...ίσως να έχουν 'ανακαλύψει' και ακόμα περισσότερα και καλύτερα!
Την επόμενη μέρα της διοργάνωσης μαζευόμαστε στην λέσχη, βριζόμαστε, δερνόμαστε, ρίχνουμε μπουνιές ο ένας στον άλλο, για το σάντουιτς που αντί για ζαμπον είχε γαλοπούλα, ή για το νερό που δεν ήταν 500ml αλλά 250ml... και ξεχνάμε τί όμορφος που ήταν για αλλη μια φορά ο αγώνας μας, και κάνοντας τους εαυτούς μας να αναρωτιούνται 'τί θέλουμε και μπλέκουμε!!!!!'
Το Βράδυ της Κυριακής μαζευόμαστε στην λέσχη, αρχίζοντας τις ιστορίες που έζησε ο καθένας μας εκείνη την ημέρα...τονίζοντας τα μελανά σημεία μας, τί δεν έγινε όπως είχε προγραμματιστεί και τί θα αλλάξουμε την επόμενη φορά...
Εγώ προσωπικά το βράδυ της Κυριακής πάω σπίτι μου, βλέπω τους γονείς μου, τα αδέρφια μου και τα σκυλιά μου που έχω να τους δώ μέρες, και κοιμάμαι για να παω την επόμενη στο μαγαζί μου που έχω εγκαταλείψει στο έλεος του Θεού μια βδομάδα πριν και τρέχω μαζί με τα αλλα παιδιά της λεσχης για τις ανάγκες του αγώνα...και όλα αυτά...κατα βάθος, να πώ και την αμαρτία μου, μου λείπουν...ενίοτε!!! αυτός και αν είναι μαζοχισμός, ε;
-
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΝΟΥΛΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ .
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟΝ ΜΕΣΟΝ , ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ .......
ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΜΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΔΙΠΛΑΝΟ ΠΟΣΤ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ........... ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΑΡΑΚΟΥΛΟ , ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ Μ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΟΡ .........ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΑ , ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥΣ Η ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΩΝ ΕΙΔΩΛΩΝ ΤΟΥΣ .
ΑΝ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΚΟΠΑΝΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΙΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΔΙΟ , ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΤΑΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ , ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ .
ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΝΝΑ .
-
καλό θα είναι Άννα αυτό το ωραίο κείμενο να το κάνεις ένα fax σε όλες τις λέσχες...
ένας ωραίος μπούσουλας με πολλές ιδέες που είναι κρίμα να μένει ανεκμετάλευτος.
-
Ο χρήστης anna1976gr έγραψε:
Τα οργανωτικά 'tips' είναι πάαααρα πολλα, και θεωρώ το συγκεκριμένο θέμα πάααρα πολύ καλό, για να διαβάζουν οι 'νέοι' και να θυμούνται οι 'παλιοί'......[/color][/size][/i]
Έχω μείνει άναυδος... speechless που λέμε στα ελληνικά!!
Άνθρωποι με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κέφι και αγάπη για τον μηχανοκίνητο, σε μια τοπική λέσχη οργανώνουν τόσο ωραία, τακτικά και νυκοκυρεμένα του αγώνες τους... και εδώ οι μεγαλόσχημοι το μόνο που κάνουν είναι να μιμούνται τον 'Μακάκα' του Λαζόπουλου...
Μας βλέπω όλους Κρήτη και σύντομα...
-
Ο χρήστης anna1976gr έγραψε:
..........Έχοντας 11 χρονια στους αγώνες, θα σας πώ σίγουρα, οτι τίποτα και ποτέ δεν είναι αρκετό σε μια διοργάνωση. Όλο και κάτι βρίσκεις νεό, καλύτερο, και πιό έξυπνο για την 'επόμενη' φορά!
Θα σας πώ οτι όταν πρωτοέκατσα στην καρέκλα της Γραμματέας το μόνο που είχαμε ήταν ένα στυλό (που κρατούσα απο το σπίτι) και λευκές κόλλες, φτάνοντας στο σημείο τώρα η ΑΛΑΧ (συγκεκριμένα) να έχει λάπτοπ, 'βάση δεδομένων' με αρχεία του κάθε αγωνιζόμενου, και κάθε αγώνα.
Το μεγαλύτερο μυστικό στην καλή διοργάνωση είναι Η ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ. Αυτό είχε η ΑΛΑΧ και για αυτό μέσα σε μερικά χρόνια έδειξε τέτοια μεγάλη βελτίωση. Η καλή παρέα, η ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ μεταξύ τους, και η ομαδικότητα.
Σαφώς πιστεύω οτι 'σωματεία κερδοσκοπικού χαρακτήρα' κάνουν καλύτερες διοργανώσεις γιατί είναι η ΔΟΥΛΕΙΑ τους.
.................Τα συγχαρητήρια τα πρόλαβαν οι προηγούμενοι συνφορουμίστες μας... αλλά άλλη μια φορά Σ Υ Γ Χ Α Ρ Η Τ Η Ρ Ι Α Κυρία Άννα.
Έχω μείνει άφωνος τόσο με τα γραφόμενα φυσικά αλλά κυρίως γιατί εγώ είμαι αυτός που φωνάζει εδώ μέσα και αλλού... ότι δεν έχουμε παρά να δούμε «πως το κάνουν» οι διάφοροι στις γειτονικές χώρες και να τους αντιγράψουμε αφού από μόνοι μας παιδευόμαστε κάνοντας συνεχώς λάθη... Βλέπω όμως πως όχι μόνο δεν χρειάζεται να πάμε τόσο μακριά αλλά το «σωστό παράδειγμα», για να ΜΑΘΟΥΜΕ εμείς οι ξερόλες της πρωτεύουσας, είναι πολύ πιο κοντά από κάθε προσδοκία.
Θα είναι καλό πιστεύω να μας κάνετε την τιμή με την παρουσία σας πιο συχνά σε αυτό το forum μήπως και ξεστραβωθούμε καμιά φορά...Με εκτίμηση
Speedy
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια... Πήρα πολλά πμ και mail που μου έλεγαν οτι τους αρεσε το ποστ μου και κάποιος μου το ζήτησε και για δημοσίευση αλλου... Θα το βελτιώσω λίγο, γιατί το έγραψα πολύ βιαστικά και θα το ανεβάσω καλύτερο...
Ευχαριστώ πάντως... πολύ συγκινήθηκα!
-
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ by @nn@
Κάθε λέσχη που σέβεται τον εαυτό της, τα μέλη της αλλά κυρίως τους αγωνιζόμενους οφείλει εκτός των βασικών (ένα χρονόμετρο στην εκκίνηση, ένα στον τερματισμό, μια καρώ σημαία και έναν να δίνει το go) να μεριμνεί ώστε ο αγώνας να μην είναι απλά ένα σαββατοκύριακο σε ένα βουνό, αλλά μια όμορφη γιορτή του μηχανοκίνητου σπόρ, ένας τρόπος να ξαναβρεθείς με τους συναθλητές σου (δεν θα πω αντιπάλους!), ενας λόγος να ξεφύγεις και να επισκεφτείς μια άλλη πόλη και να συμμετάσχεις σε έναν αγώνα που θα αξίζει τον κόπο!
Οι μέρες που διανύει το σπορ είναι λίγο δύσκολες γιατί μάλλον έχουμε χάσει το νόημα, κολλάμε σε μικρολεπτομέρειες, και κάνουμε μέγα-θέμα μικροπράγματα που δεν έχουν ουσία αλλά μόνο αιτίες για καυγάδες. Αναλωνόμαστε σε πράγματα τα οποία μπορούμε να αγνοήσουμε, ή ακόμα και να αποφύγουμε! Κανείς δεν μας υποχρεώνει να συμμετάσχουμε σε έναν αγώνα που ξέρουμε από το παρελθόν ότι η «ταδε» λέσχη θα το έχει κάνει τσίρκο, ή οπου εδρεύει μια «παράγκα». (δεν πιστεύω, και δεν θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν παράγκες, αλλα αφού αυτό λέγεται παντού, το αναφέρω!)
Εχοντας περάσει 11 χρόνια στο μπάγκετ....της γραμματέας, και έχοντας συμμετάσχει σε πάαααρα πολλούς αγώνες όχι μόνο ραλλυ, ραλλυ σπριντ αλλά και 4Χ4, Ιστορικών, Dragster, Motard, Moto Cross κτλ θα σας τονίσω κάποια σημεία που δίνουν στο θέμα «ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΑΓΩΝΑ by @nn@» την αληθινή του διάσταση.
Αρχικά, Τα οργανωτικά 'tips' είναι πάαααρα πολλα, και θεωρώ το συγκεκριμένο θέμα πάααρα πολύ καλό, για να διαβάζουν οι 'νέοι' και να θυμούνται οι 'παλιοί'...
Θα σας πώ σίγουρα, οτι τίποτα και ποτέ δεν είναι αρκετό σε μια διοργάνωση. Όλο και κάτι βρίσκεις νεό, καλύτερο, και πιό έξυπνο για την 'επόμενη' φορά!
Θα σας πώ οτι όταν πρωτοέκατσα στην καρέκλα της Γραμματέας το μόνο που είχαμε ήταν ένα στυλό (που κρατούσα απο το σπίτι) και λευκές κόλλες, φτάνοντας στο σημείο τώρα η ΑΛΑΧ (συγκεκριμένα) να έχει λάπτοπ, 'βάση δεδομένων' με αρχεία του κάθε αγωνιζόμενου, και κάθε αγώνα.
Το μεγαλύτερο μυστικό στην καλή διοργάνωση είναι Η ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ. Αυτό είχε η ΑΛΑΧ και για αυτό μέσα σε μερικά χρόνια έδειξε τέτοια μεγάλη βελτίωση. Η καλή παρέα, η ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ μεταξύ τους, και η ομαδικότητα.
Σαφώς πιστεύω οτι 'σωματεία κερδοσκοπικού χαρακτήρα' κάνουν καλύτερες διοργανώσεις γιατί είναι η ΔΟΥΛΕΙΑ τους. Και εγώ φτιάχνω ίσως το καλύτερο φραπεδάκι της πόλης, αλλά αυτό κάνω 8 ώρες την ημέρα εδώ και 7 χρόνια!!!
Οσοι νομίζουν ότι το να διοργανώσεις έναν αγώνα θέλει 2 ώρες το απόγευμα κάθε Δευτέρα και Τετάρτη, κάνει μέγα λάθος. Το τηλέφωνο στο μαγαζί μου χτυπούσε 400 φορές την ημέρα από τον Πρόεδρο που κάθε λίγο και λιγάκι θυμόταν ακόμα κάτι καλύτερο για να προετοιμάσω και να το παρουσιάσουμε το βράδυ στη Λέσχη στα υπόλοιπα παιδιά, και ο Αντιπρόεδρος έτρεχε ολη μέρα ψάχνοντας ακόμα καλύτερες λύσεις για να αποτευχθούν τα περσινά προβλήματα. Παιδιά που δεν είχαν κανένα «τιτλο» στο Δ.Σ. έπερναν την καλοκαιρινή τους άδεια για να μπορούν να τρέξουν την εβδομαδα του αγώνα, σαββατοκύριακα πριν μετρούσαμε και ξαναμετρούσαμε χλμ στις ειδικές ψάχνοντας τις καλύτερες και ενδιαφέρουσες λύσεις, ατελείωτες συναντήσεις με δημοτικούς φορείς, κυνήγι χορηγών, υποσχέσεις που πέρασαν και δεν υλοποιήθηκαν αλλά έμειναν στην πίσω μεριά του μυαλού μας για κάτι στο μέλλον. Άλλοι δούλευαν μέχρι αργά την νύκτα σε κάποιο μαγαζί για να φτιάχνουν κάγκελα (που θα στήναμε σε επικινδυνα, για τους θεατές, σημεία), ταμπέλες αυτοσχέδιες και ζωγραφισμένες στο χέρι για να μείνει όσο γίνεται χαμηλά το κόστος του αγώνα και να μην δώσουμε πάλι από την τσέπη μας, οι φίλοι μου που αγκάρευα στο μαγαζί για να περάσουν τις κορδέλες στα καρτελάκια του λαιμού, να βγάζουν φωτοτυπίες και να διαχωρίζουν ατελείωτες στοίβες χαρτομάνι, γιατί δεν προλαβαίναμε στην λέσχη το βράδυ, οι κοπέλες της παρέας να βοηθούν όπως μπορούν, ακόμα και φέρνοντας καφέδες στα διάφορα «εργαστήρια» οπου ετοιμάζονταν τα δέματα με τα λάστιχα, βαφόταν η ράμπα, ή πλένονταν τα τραπεζάκια και τα σκαμπό της οργάνωσης. Αλλοι κολλούσαν αφίσες, και όλοι αυτοί ακολουθούσαν «διαταγές» δικές μου, ώστε να μπορούμε να συντονιστούμε καλύτερα και να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα, και μια όμορφη γιορτή.
Δεν θα μείνουμε όμως εκεί, θα προσπαθήσουμε από δώ να δώσουμε μερικά 'μυστικά' για μια σωστή και όμορφη διοργάνωση.
Αρχικά, αυτό που εγώ πρώτο θέλησα να βελτιώσω μέσα απο την Γραμματεία ήταν η 'εξυπηρέτηση' των αγωνιζομένων.
Δουλεύοντας πολύ πάνω σε αυτό το θέμα, δημιούργησα μια 'βαση δεδομένων' με τα στοιχεία του κάθε αγωνιζόμενου.
Ετοίμαζα τις 'φορμες συμμετοχών' απο τις προηγούμενες μέρες. Οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι μας δήλωναν τηλεφωνικά, άλλοι με φαξ.
Το μόνο που έκαναν αυτοί ήταν να υπογράψουν την 'Υπευθυνη Δήλωση' που υπάρχει στο κάτω μέρος της σελίδας, το πρωινό που ερχόντουσαν για τον Τεχνικό Έλεγχο. Ομοίως είχα ετοιμάσει και το χαρτί του Τεχνικού Ελεγχου του αυτ/του. Αυτά τα δύο τα είχα σε ένα φάκελο μαζί με το ΟΚ (τεχνικού ελέγχου) τους, αυτοκόλλητα χορηγών, χαρτί για σημειώσεις, στυλό (διαφημιστικό συνήθως), καρτελάκι 'λαιμού' για πλήρωμα και σέρβις, 'πάσο' για το αυτ/το του σέρβις τους, το road book τους, ο ειδικός κανονισμός του αγώνα, road book οταν είχαμε 'κανονίσει' ξενοδοχείο, καρτελάκι για τη δωρεάν διαμονή στο ξενοδοχείο, λίστα με τηλέφωνα οργάνωσης, και χάρτη των Χανίων (για τους εκτός Κρήτης). Τα αυτ/τα νούμερα δεν χωράνε στο φάκελο, και τα είχα απέξω, πειράζει?Μέρες πρίν στο site της λέσχης υπήρχαν ενημερωτικά, όσον αφορά απο το πού θα μείνουν, μέχρι και πού θα πάνε για φαγητό, για καφέ και τα hot-spot της πόλης...
Πάντα είχαμε κάποιον 'Υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων με Αγωνιζομενους'. Ο Χαιρέτης ο Νεκτάριος έκανε άψογη δουλειά χρόνια σε αυτό το πόστο, 'βοηθώντας' τους αγωνιζόμενους με κάθε τρόπο, τρέχοντας να τους δώσει αποτελέσματα στο τέλος της ειδικής, μέχρι και να τους βρεί βενζίνα για το 'βολτάδικο' αυτ/το τους...
Ο Τεχνικός Έλεγχος γινεται το Σάββατο (τα τελευταία χρόνια στο μαγαζί του Προέδρου της λέσχης, Γιάννη Παπαδοκωνσταντάκη) το πρωί, πράγμα που δεν καθιστά τον αγωνιζόμενο μεσοβδόμαδα να έρχετε στο σημείο που είχαμε ορίσει, και τα άτομα εκεί για την εξυπηρέτησή τους ήταν πάντα πολλά...αφού το μαγαζί απο μόνο τους παρείχε όλες τις ανέσεις και τα 'εργαλεία' αν κάποιος ήθελε να διορθώσει κάτι στο αυτ/το του. Να σημειώσουμε εδώ οτι ο Πρόεδρος επίσης πάντα είχε μεριμνήσει για μεζεδάκια και τσικουδιές στο Μπαρ του Συνεργείου.
Υπήρχε πάντα κάποιο 'γραφείο ενοικιάσεων αυτ/των' με ειδικές για μας τιμές για όποιον αγωνιζόμενο το χρειαζόταν.
Όπως επίσης υπήρχε και ξενοδοχείο - ενοικιαζόμενα δωματία για επιπλέον άτομα πάλι με ειδικές τιμές για αυτούς.
Ο χώρος του Σερβις Πάρκ στα Ραλλύ μας νομίζω οτι ήταν πάντα ένα μεγάλο ατού της διοργάνωσης αφού υπήρχε αρκετός χώρος ο οποίος περιφρασόταν για την ασφάλεια όλων, υπήρχε τηλέφωνο και ρεύμα για την 'άμεση' αποστολή εκεί των αποτελεσμάτων.
Η μεγάλη βοηθεια που υπήρχε απο την ΑΝΕΚ καθιστούσε πολύ πιο εύκολη την αποφαση 'εκτός Κρήτης αγωνιζομενων' να έρθουν στο νησί. Κλείναμε τα εισιτήρια τους, τους στέλναμε sms τον κωδικό κράτησης και ο καθένας εάν και εφόσον ήθελε τελικά πήγαινε και τα πλήρωνε με 50% έκπτωση.
Η 'διαφήμιση' του αγώνα ξεκίναγε 40 μέρες πρίν σε ράδιο και εφημερίδες όλης της Κρήτης. Γίνονταν πάντα αναφορές σε πολλά site στο διαδίκτυο και φόρουμ. 1000 αφίσες τοιχοκολούνται παντού. Οι εφημερίδες καθημερινά ανάφεραν έστω και 10 λέξεις για τον αγώνα που ετοιμαζόταν, και πολλοί ραδιοφωνικοί σταθμοί έπαιζαν ολη μέρα το διαφημιστικό σποτάκι.
Μοιραζόταν 'ενημερωτικό' βιβλιαράκι μέρες πρίν σε κεντρικά σημεία της Κρήτης όσον αφορά το πρόγραμμα, τις συμμετοχές και τους χορηγούς.
Η Ράμπα της Εκκίνησης στήνεται πάντα απο την αρχή της εβδομάδας στην γνωστή Πλατεία της Αγοράς για την διαφήμιση και Προβολή των Χορηγών.
Την ώρα του αγώνα, κάθε κριτής και σημείο Χ (σεχ,εκκιν,flying...) έχει VHF και κινητό τηλέφωνο πάντα διαθέσιμο μόνο για τον αγώνα. Τα καίρια αυτά σημεία ήταν πάντα σε συνεννοηση με το vhf του Μάστορα κ.Λιόδη, τηλεφωνικα με μένα (με τους χρόνους εγώ δεν ανακατευόμουν), και υπήρχε στην καίρια θέση ο Μάγος κ.Λαοπόδης.
Υπήρχε ωράριο στο οποίο περνούσε ο delivery και μοίραζε σαντουιτς και νερά στους κριτές, αλλά και στο Σερβις Πάρκ τους αγωνιζόμενους και τους μηχανικούς.
Μέρες πρίν είχαν μαζευτεί όλοι οι κριτές, είχαν πάρει τα 'πολεμοφόδια' τους, (σκουπες,τσιμεντα,πριονιδια,φαρασια,κτλ κτλ) και είχαν ενημερωθεί πααααρα πολύ καλά ως προς το τί κάνει μια σημαία (?) και πως ενημερώνουμε στο vhf οτι μια κατσικα τρωει τις κορδελες...
Ιδιωτικη Εταιρεια Σεκιουριτι φυλασει το Σαββατο βραδυ το σερβις...
Μερες πριν άτομα της λέσχης με ειδικά μηχανήματα (jcb, bobkat...κτλ) επισκέπτονται τις διαδρομές και καθαρίζουν χώματα, κλαδιά και ότι 'μπαίνει' μέσα στην διαδρομή. Κολλάνε παντού αφίσες και 'ενημερωτικά' οτι την 'τάδε ημέρα, απο την ώρα .... εως την ωρα... ζητούμε κατανόηση που θα χρησιμοποιήσουμε το .... δρόμο σας για αγώνα ραλλυ', επισκέπτονται καφενεία και πλατείες οπου ενημερώνουν τους κατοίκους, αλλά κυρίως τον 'Πρόεδρο' ή τους 'αρχοντες' γενικότερα μήπως κ θέλουν να βοηθήσουν σε κάποιο 'μικρό εβεντ' στην πλατεία του χωριού.
Ερχονται σε συνεννόηση με τους εκάστοτε δήμους για την βελτίωση του οδοστρώματος (αμέτρητες οι λακούβες που έχει βουλώσει η λέσχη σε διάφορα οδικά δίκτυα!!!)...
Ενημερωτικές ταμπέλες στον εθνικό οδικό άξονα μπαίνουν ωστε να διευκολύνουν την πρόσβαση θεατών κοντά στις ειδικές...
Το ξημέρωμα του αγώνα, ο 'Υπεύθυνος' της κάθε ειδικής ξεκινάει με την 'ομάδα' του το κορδελιασμα-κάγκελα-φράγματα-φυσικά εμποδια, σε κάθε παράδρομο, σε κάθε στενάκι, σε κάθε 'πόρτα' χωραφιου-αμπελιου-ελαιώνα... Δέματα με λάστιχα μπαίνουν σε καίρια σημεία, προστατεύοντας απο παρατιμονιές, και ατυχες στιγμές... Ατελείωτο σκούπισμα της διαδρομής σε κάθε «τροζή» μπούκα, και ένα διαρκές κυνήγι των κατοίκων που θέλανε να πάνε σπίτι τους γιατί τυχαίνει το πρωινό του αγώνα να γεννάνε όλες οι κατσίκες μαζεμένες!
Η Λέσχη 4Χ4 Χανίων με ειδικά διαμορφωμένα 'τερατάκια' βρίσκεται σε διάφορα σημεία σε όλες τις ειδικές για άμεση βοήθεια αν χρειαστεί...
Διασωστικές ομάδες από τους Εθελοντές Σαμαρείτες του Ερυθρού Σταυρού, και του «Δία» ανά 100 μέτρα περίμεναν υπομονετικά να περάσει και το τελευταίο αγωνιστικό.
Κριτές και φύλακες σε δυάδες βρίσκονται παντού, ενημερώνοντας, φωνάζοντας κάθε ανεγκέφαλο θεατή που θέλει να κάνει την αναποδιά του στην ειδική...
*Πολλές φωνές και διαφωνίες στην ένταση της ημέρας που σε 5 λεπτά, το αργότερο, είχαμε ξεχάσει και απολαμβάναμε αυτό που τόσο προσπαθήσαμε μήνες πρίν, να στήσουμε.
*
Επιχειρήσαμε 2 φορές να 'ναυλώσουμε' μίνι bus με το οποίο θα 'ανεβάζουμε' τους θεατές μέσα στην ειδική, πράγμα που κόστιζε υπερβολικά πολύ χρηματικά αλλά και διοργανωτικά και έληξε άδοξα...είναι όμως μια καλή πρόταση για καποια λέσχη που έχει 'κονέ' με τουριστικά λεωφορεία κτλ!Νομάρχης, Δημάρχοι κτλ πάντα έδιναν το παρών στην εκκίνηση και στον τερματισμό. Οι τοπικοί άρχοντες πάντα υποστήριζαν τις διοργανώσεις μας. Άλλωστε η Νομαρχία πάντα είναι συνδιοργανωτής μας, ενισχύοντάς μας με κάθε τρόπο.
Ασθενοφόρα οχήματα όχι μονο του ΕΚΑΒ αλλά και ιδιωτικών κλινικών και του Ναυτικού Νοσοκομείου είναι σε κάθε εκκίνηση ειδικής, όπως επίσης και Πυροσβεστικά οχήματα που τρέχουν απο την μία ειδική στην άλλη να προλάβουν γιατί είναι δυστυχώς μονο 3 στην πόλη μας διαθέσιμα...
Δυο χρονιές είμασταν και ζωντανά σε τοπικό κανάλι προβάλλοντας την Σούπερ Ειδική, και τον Τερματισμό, εχοντας κατά την διάρκεια της ημέρας κάμερες παντού ωστε μετά την λήξη του αγώνα ζωντανή ενημερωτική εκπομπή με τους νικητές και οργανωτές να προβληθεί με πλάνα του αγώνα.
Μια χρονιά επιχειρήσαμε και 'σφήνες' σε ραδιοφωνικό σταθμό, χορηγό της διοργάνωσης. Κατα τη διάρκεια της ημέρας, ανάμεσα στο πρόγραμμα του σταθμού ακούγονταν χρονοι των ειδικών, ποιοί εγκατέλειψαν ή ποιοί προηγούνται...
Το site της λέσχης μέχρι και πέρσι ενημερωνόταν κάθε 10 λεπτά με αποτελέσματα αναλυτικά κάθε ειδικής! (είμαστε πολύ πιο μπροστά απο το ethea-live!!!!)
Λουλούδια στους νικητές-βεγγαλικά-μουσική-ηχητική κάλυψη και σπικάζ με αναφορά σε πολλά παραλειπόμενα του διημέρου, έχουν θέση στην Πλατεία του Τερματισμού.
Dvd του αγώνα μοιράζεται μετά απο μέρες, βέβαια, στους αγωνιζόμενους αλλά και όσους αγαπούν το άθλημα... (αμέτρητα τα dvd που έχει κάψει το άτυχο το λαπτοπ μου!!!)
Βέβαια τίποτα από όλα αυτά δεν θα γινόταν αν όλοι μαζί δεν βοηθούσαμε με τον τρόπο μας. Ο γνωστός του γνωστού, ο κουμπάρος του θείου μας κτλ, και πολλές μα πάρα πολλές γνωριμίες που έχει καθένας από μας, συντελούν στην επίτευξη πολλών από των στόχων μας. Από τα παγάκια που θα μας φέρει σε καλή τιμή για το βαρέλι με τα νερά, μέχρι τα «φιλιοτσάκια» που δεν είχα και απέκτησα ώστε να κρατάμε καλές επαφές με δήμους-επιχειρηματίες κτλ. Τις δημόσιες σχέσεις πολλοί εμίσησαν αλλα ουδείς αγνόησε! Δεν χρειάζεται να «θυμόμαστε» την κοπέλα στο Τμήμα Μάρκετινγκ της εταιρείας που μας «χορήγησε» πέρσι, λίγες μέρες πριν τον αγώνα, αλλα τέσσερις μήνες πρίν, στέλνωντάς της ένα καλάθι κρασιά, ένα κουτί σοκολατάκια, κτλ. Αυτά είναι τα λεγόμενα κατ’ εμε «φιλιοτσάκια» που απέκτησα, χωρις να έχω, τα χρόνια που πέρασαν....
Αυτά είναι μόνο λίγα που μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό, αυτή τη στιγμή, αφού έχω να ασχοληθώ πανω απο χρόνο... ίσως να έχουν 'ανακαλύψει' τα παιδιά της ΑΛΑΧ ακόμα περισσότερα και καλύτερα! Η εμπειρία και η θέληση να βελτιώσεις κάτι, με ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ και ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ που θα έχει μια παρέα αναμεταξύ της σε μια διοργάνωση είναι το Α και το Ω.
Την επόμενη μέρα της διοργάνωσης μαζευόμαστε στην λέσχη, βριζόμαστε, δερνόμαστε, ρίχνουμε μπουνιές ο ένας στον άλλο, για το σάντουιτς που αντί για ζαμπον είχε γαλοπούλα, ή για το νερό που δεν ήταν 500ml αλλά 250ml... και ξεχνάμε τί όμορφος που ήταν για αλλη μια φορά ο αγώνας μας, και κάνοντας τους εαυτούς μας να αναρωτιούνται 'τί θέλουμε και μπλέκουμε!!!!!'
Το Βράδυ της Κυριακής μαζευόμαστε στην λέσχη, αρχίζοντας τις ιστορίες που έζησε ο καθένας μας εκείνη την ημέρα...τονίζοντας τα μελανά σημεία μας, τί δεν έγινε όπως είχε προγραμματιστεί και τί θα αλλάξουμε την επόμενη φορά...
Εγώ προσωπικά το βράδυ της Κυριακής πήγαινα στο σπίτι μου, έβλεπα τους γονείς μου, τα αδέρφια μου και τα σκυλιά μου που είχα να τους δώ μέρες, και κοιμόμουν για να παω την επόμενη στο μαγαζί μου που είχα εγκαταλείψει στο έλεος του Θεού μια βδομάδα πριν και έτρεχα μαζί με τα αλλα παιδιά της λεσχης για τις ανάγκες του αγώνα...και όλα αυτά...κατα βάθος, να πώ και την αμαρτία μου, μου λείπουν...ενίοτε!!! αυτός και αν είναι μαζοχισμός...
*Δεν τα διαβάσαμε πουθενά για να τα μάθουμε, τα ζήσαμε και τα ψάξαμε πολύ μέχρι να τα βρούμε. Η ΑΛΑΧ ποτέ δεν είπε όχι στο να βοηθήσει μια λέσχη είτε ειναι 4Χ4, VW Club κτλ, πολλές «παρέες» πήραν «μαθήματα» από την λέσχη, όπως ακριβώς πήρα και εγώ συμμετάσχοντας εκεί και βελτιωθήκαμε όλοι. Άνθρωποι με πείρα που αγάπησαν το νησί, και εδώ μπαίνει ο κ. Χατζημιχάλης, μας έδειξε τρόπους τους οποίους χρησιμοποιήσαμε και «προσαρμόσαμε» στο μικρό και ταπεινό μας Κύπελλο Κρήτης. Δικοί μου δάσκαλοί υπήρξαν πολλοί, από τα παιδιά της λέσχης, μέχρι τον κ. Χρήστο Αναγνωστόπουλο (mr. APR) που έστω και από το φόρουμ των «4τροχων» που τον γνώρισα μου έδωσε μια σαφή εικόνα για το τί μπορώ να κάνω και μέχρι πού αξίζει να ασχοληθώ με κάποιους ανθρώπους.
Οι κακεντρεχείς του χώρου θα πούν γιατί γράφω για οργανώσεις την στιγμή που οι κάποιες οργανώσεις με «πέταξαν» έξω…Γιατί μιλάω με τα καλύτερα λόγια για μια λέσχη που τελικά με «έδιωξε»… Η απάντησή μου σε αυτούς είναι ότι ο καθένας προσπαθεί για το καλύτερο. Όταν διαπιστώσαμε ότι κάποια πράγματα δεν πάνε καλά για μένα και για την λέσχη, καλώς έπραξε και «η παρέα» και με «έδιωξε»… Αν και η αλήθεια είναι ότι δεν με «εδιωξε», απλά δεν με υποστήριξε αρκετά σε ένα θέμα που καποια στιγμή προέκυψε! Άλλωστε όπως αποδεικνύεται μέρα με την ημέρα σε τίποτα δεν έμεινε πίσω η ΑΛΑΧ, ούτε εγώ, ούτε κανείς… Φίλους ήθελα να κάνω μέσα από το σπορ, και όχι εχθρούς…και έκανα πολλους, και από τους δύο, πιστέψτε με!!! Τώρα σε αυτούς τους κακεντρεχείς, είπαμε, που μένουν μόνο στις κακές μέρες και στα μαύρα σημεία…εγώ απαντώ…«Στα αποκαϊδια μας!», και πάω να οργανώσω μια καινούργια σκακιστική ομάδα που γεννιέται στην πόλη μας!*
-
*Το ράλλυ θα ξεκινήσει σήμερα, με μια νυχτερινή ειδική διαδρομή μήκος 5,92 χλμ., που είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα. Αύριο, θα συνεχιστεί με 2 ειδικές διαδρομές μήκους 3,01 και 1,67 χλμ., που θα διεξαχθούν από 3 φορές, ενώ θα συνεχιστεί την Κυριακή με ακόμη δυο ειδικές διαδρομές που θα πραγματοποιηθούν 3 φορές, με μήκος 2,18 και 1,95 χλμ. αντίστοιχα. Αναμφίβολα, πρόκειται για έναν πρωτότυπο αλλά και παράξενο αγώνα. Χαρακτηριστικό της «τρέλας» των Ιταλών, είναι το γεγονός πως ανάλογα με τους χρόνους της εναρκτήριας διαδρομής, θα υπάρξουν βραβεία.
Πανέτοιμα τα Citroen C2 του cup για την τελευταία μάχη
Οι 5 πρώτοι της γενικής κατάταξης, όπως και οι 3 πρώτοι του «R1 Competizioni», θα κερδίσουν πριμ, ενώ όποιος πετύχει τον 47ο(!) χρόνο γενικής, όπως και ο τελευταίος γενικής, θα κερδίσουν δωρεάν συμμετοχή. Σημειώστε, πως θα υπάρχει βραβείο και για το καλύτερα στολισμένο αγωνιστικό του αγώνα, ενόψει Χριστουγέννων. Εξαιρετικό και συνάμα πρωτότυπο! *http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=13591
@ΝΝΟΥΛ@ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΑΨΩ!!!!
ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟ-ΜΙΧΕΛΑΚΗ!
-
Ο χρήστης garfli έγραψε:
*Το ράλλυ θα ξεκινήσει σήμερα, με μια νυχτερινή ειδική διαδρομή μήκος 5,92 χλμ., που είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα. Αύριο, θα συνεχιστεί με 2 ειδικές διαδρομές μήκους 3,01 και 1,67 χλμ., που θα διεξαχθούν από 3 φορές, ενώ θα συνεχιστεί την Κυριακή με ακόμη δυο ειδικές διαδρομές που θα πραγματοποιηθούν 3 φορές, με μήκος 2,18 και 1,95 χλμ. αντίστοιχα. Αναμφίβολα, πρόκειται για έναν πρωτότυπο αλλά και παράξενο αγώνα. Χαρακτηριστικό της «τρέλας» των Ιταλών, είναι το γεγονός πως ανάλογα με τους χρόνους της εναρκτήριας διαδρομής, θα υπάρξουν βραβεία.
Πανέτοιμα τα Citroen C2 του cup για την τελευταία μάχη
Οι 5 πρώτοι της γενικής κατάταξης, όπως και οι 3 πρώτοι του «R1 Competizioni», θα κερδίσουν πριμ, ενώ όποιος πετύχει τον 47ο(!) χρόνο γενικής, όπως και ο τελευταίος γενικής, θα κερδίσουν δωρεάν συμμετοχή. Σημειώστε, πως θα υπάρχει βραβείο και για το καλύτερα στολισμένο αγωνιστικό του αγώνα, ενόψει Χριστουγέννων. Εξαιρετικό και συνάμα πρωτότυπο! *http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=13591
@ΝΝΟΥΛ@ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΑΨΩ!!!!
ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟ-ΜΙΧΕΛΑΚΗ!
Ας μας πει κάποιος από εκεί ποιοι είναι αυτοί (βιογραφικά) αυτών που διοργανώνουν τους αγώνες...
ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ