-
Εαν κάποιος φίλος γνωρίζει για το συγκεκριμένο μοντέλο θέλω πληροφορίες.....
-
Εαν κάποιος φίλος γνωρίζει για το συγκεκριμένο μοντέλο θέλω πληροφορίες.....
-
Εαν κάποιος φίλος γνωρίζει για το συγκεκριμένο μοντέλο θέλω πληροφορίες.....
-
απ'εξω ΚΟΥΚΛΑ απο μεσα πανουκλα
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
απ'εξω ΚΟΥΚΛΑ απο μεσα πανουκλαΣε ευχαριστώ φίλε
-
Και να γνωρίζει κάποιος θα πρέπει να ψάξεις εξονυχιστικά για να τον εντοπίσεις.Μηχανή για ελάχιστους.Είναι στη κατηγορία αυτών που δεν το πολυψάχνουν,πάνε,τα σκάνε και οδηγάνε.
Μια απλή ερώτηση απο μένα:Γιατι τη συγκεριμένη?
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Και να γνωρίζει κάποιος θα πρέπει να ψάξεις εξονυχιστικά για να τον εντοπίσεις.Μηχανή για ελάχιστους.Είναι στη κατηγορία αυτών που δεν το πολυψάχνουν,πάνε,τα σκάνε και οδηγάνε.Μια απλή ερώτηση απο μένα:Γιατι τη συγκεριμένη?
Εγώ φίλε το ψάχνω με συγκεκριμένα κριτήρια....Εχει σχέση με το τι σημαίνει για τον καθένα μας η μοτοσυκλέτα και για ποιά χρήση την θέλει κάποιος. Η συγκεκριμένη, εκτος άλλων κριτηρίων, εχει και την σωστή ροπή
Σε ευχαριστώ -
Ο χρήστης DimDriver έγραψε:
Και να γνωρίζει κάποιος θα πρέπει να ψάξεις εξονυχιστικά για να τον εντοπίσεις.Μηχανή για ελάχιστους.Είναι στη κατηγορία αυτών που δεν το πολυψάχνουν,πάνε,τα σκάνε και οδηγάνε.
Μια απλή ερώτηση απο μένα:Γιατι τη συγκεριμένη?
Εγώ φίλε το ψάχνω με συγκεκριμένα κριτήρια....Εχει σχέση με το τι σημαίνει για τον καθένα μας η μοτοσυκλέτα και για ποιά χρήση την θέλει κάποιος. Η συγκεκριμένη, εκτος άλλων κριτηρίων, εχει και την σωστή ροπή
Σε ευχαριστώΚαι το σωστό ήχο και τη σωστή εμφάνιση και τη σωστή ιστορία και πολλά άλλα...
έχω οδηγήσει τη μικρή, δε μου φάνηκε κάτι ιδιαίτερο στο δρόμο ΑΛΛΑ για κάποιο περίεργο λόγο μου έδωσε την εντύπωση ότι θα την αγόραζα και θα την κρατούσα για πάντα (καλά... αν ήθελα ας πρόσπαθούσα να την πουλήσω κιόλας αλλά λέμε τώρα! ).
Αν το λέει η ψυχή σου πάρ'την! -
Καλό ή κακό μηχανάκι δεν ξέρω αν είναι, ως άσχετος αναβάτης, αλλά είναι μ@Ο@#$%@άρα
Στα μάτια μου, πλησιάζει πολύ το ιδανικό σχέδιο που θέλω σε μια γυμνή μοτοσικλέτα. I like
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Και να γνωρίζει κάποιος θα πρέπει να ψάξεις εξονυχιστικά για να τον εντοπίσεις.Μηχανή για ελάχιστους.Είναι στη κατηγορία αυτών που δεν το πολυψάχνουν,πάνε,τα σκάνε και οδηγάνε.
Μια απλή ερώτηση απο μένα:Γιατι τη συγκεριμένη?
Εγώ φίλε το ψάχνω με συγκεκριμένα κριτήρια....Εχει σχέση με το τι σημαίνει για τον καθένα μας η μοτοσυκλέτα και για ποιά χρήση την θέλει κάποιος. Η συγκεκριμένη, εκτος άλλων κριτηρίων, εχει και την σωστή ροπή
Σε ευχαριστώΚαι το σωστό ήχο και τη σωστή εμφάνιση και τη σωστή ιστορία και πολλά άλλα...
έχω οδηγήσει τη μικρή, δε μου φάνηκε κάτι ιδιαίτερο στο δρόμο ΑΛΛΑ για κάποιο περίεργο λόγο μου έδωσε την εντύπωση ότι θα την αγόραζα και θα την κρατούσα για πάντα (καλά... αν ήθελα ας πρόσπαθούσα να την πουλήσω κιόλας αλλά λέμε τώρα! ).
Αν το λέει η ψυχή σου πάρ'την!Πράγματι η μεταπώληση είναι θέμα αλλά όλα έχουν το κόστος τους....
Μάλλον θα την οδηγήσω και θα δούμε... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Καλό ή κακό μηχανάκι δεν ξέρω αν είναι, ως άσχετος αναβάτης, αλλά είναι μ@Ο@#$%@άραΣτα μάτια μου, πλησιάζει πολύ το ιδανικό σχέδιο που θέλω σε μια γυμνή μοτοσικλέτα. I like
Εχεις άποψη με αυτό το μηχανάκι...
-
Πανέμορφο!!! Το μόνο που θα με κρατούσε από το να την αγοράσω είναι η απόδοση του κινητήρα της ~80ps . Θα προτιμούσα την Griso την 8V με 110ps.
Κατά τα άλλα έχει απο πίσω το group της Piaggio...
-
Είδα χθες μια Griso στην Ερμού... Καλά τι μ υνάρα ήταν αυτή;
Μιλάμε, το μηχανάκι είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ όμορφο! Δεν έχω ιδέα πόσα άλογα είναι, δεν με ενδιαφέρει πια άλλωστε, ας με ...περνάνε όλοι, εγώ για την βόλτα μου, ΑΥΤΟ θα έπαιρνα!
Βέβαια, θα σκεφτόμουν και καμία Triumph με κλασικό στυλ (κάτι Speed Triple, δεν είναι για μένα...), πχ μια Thunderbird.
-
Η Griso δεν μοιάζει με τίποτα εκεί έξω...είναι τελείως αλλού σε σχεδίαση λόγω του αλλόκοτου σε όψη κινητήρα αλλά κυρίως λόγω του μεγάλου μεταξόνιου σε σχέση με το ύψος - χωρίς όμως να δίνει εντύπωση κάστομ οπτικά! Οι Griso μοιάζουν μόνο με Griso και τίποτα άλλο.
Πάντως ξέρει κανείς ποιός ο λόγος ενός εγκάρσια τοποθετημένου V2 (πέρα από το ότι φαίνεται πολύ ....cool)
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Η Griso δεν μοιάζει με τίποτα εκεί έξω...είναι τελείως αλλού σε σχεδίαση λόγω του αλλόκοτου σε όψη κινητήρα αλλά κυρίως λόγω του μεγάλου μεταξόνιου σε σχέση με το ύψος - χωρίς όμως να δίνει εντύπωση κάστομ οπτικά! Οι Griso μοιάζουν μόνο με Griso και τίποτα άλλο.Πάντως ξέρει κανείς ποιός ο λόγος ενός εγκάρσια τοποθετημένου V2 (πέρα από το ότι φαίνεται πολύ ....cool)
Σήμερα κανείς δεν θα τον σχεδίαζε έτσι! Τότε...αλλάζει το πράγμα!
Σκέψου το βασικό μειονέκτημα των BMW: παρόλο τους μηδενικούς κραδασμούς, οι κύλινδροι ήταν χαμηλά και εκτεθειμένοι! Η Guzzi τους ανέβασε ψηλότερα, ενώ η γωνία των 90 μοιρών, λειτουργούσε ευεργετικά για τους κραδασμούς, αποσβένοντάς τους. Επίσης, η διαμήκης τοποθέτηση ( όπως στις BMW) επέτρεπε την απευθείας κίνηση με άξονα κάνοντας περιττή την αλυσίδα. Τότε, αυτό ήταν πλεονέκτημα, αφού οι αλυσίδες δεν ήταν τόσο ανθεκτικές.
Το μειονέκτημα της σχεδίασης είναι το σχετικά ψηλό κέντρο βάρους (σε σχέση με την διάταξη της Ducati πχ...) και ο...υποχρεωτικός άξονας (κάποτε θες και αλυσίδα βρε αδελφέ! ).
Πάντως, το 80' η Ducati και η Guzzi (η τελευταία με τα μοντέλα Daytona ) έμειναν θρυλικές για το κράτημά τους , ενώ κέρδισαν και αρκετούς αγώνες. Θρυλικές έμειναν και οι αστοχίες των ηλεκτρικών τους βέβαια!
Moto Guzzi 1100 breva