-
Ο χρήστης x-origin έγραψε:
όταν είχα το rallye ένας μηχανικός μου είπε ότι όταν το βάζω μπροστά να κρατήσω σταθερά στις 2.000χσαλ για να ανέβει το λαδί ώστε να μην έχει φθορές το μοτέρ! και όντως το έκανα και ήταν όλα μια χαρά τώρα δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει τελικά!Πολλές είναι οι 2000 σαλ για κρύο κινητήρα. Όσο λιγότερες στροφές δουλεύει το πρωί μέχρι να κυκλοφορήσει το λάδι, τόσο καλύτερα.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Joηnch, έχω το Phase 2 μοντέλο της φώτο του adis4gr, δεν φοράει Sagem , και αυτό δεν το διάβασα στο HAYNES , φοράει μαύρους DENSO.Aυτό που λέει ο adis4gr μου φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον, αλλά δεν έχω καταλάβει κάτι. Το Κάλυμα το πολ/στη δεν έχει και την υποδοχή που μπαίνει η φύσα για το ρέυμα; Τότε πως θα το βγάλω; Μήπως μπορεί να μου δείξει στην φώτο που επισυνάπτω;
Ναι, θα βγάλεις και τη φίσα.
Ακούγεται περίεργο, αλλά δουλεύει! Μήπως -λέω μήπως- έπλυνες μηχανή τώρα τελευταία; Αλλά, και οι Denso είναι σίγουρα στεγανοί στη βάση...Με μπέρδεψες, αλλά είμαστε φουλ οφ-τόπικ!
-
Για τα παλιά αυτοκίνητα πάντως χωρίς ζέσταμα είναι δολοφονία για το αυτοκίνητο. Εκτός αυτού είναι αδύνατο να τα οδηγήσεις κρύα
-
Το 304 πάντως με μισό τσοκ μια χαρά οδηγείται. Όταν χρειαστεί ολόκληρο το τσοκ, μπουκώνει στα πατήματα πολύ.
-
funkyreverend
Ρε φάνκι, θα βγάλω το καπάκι και την φύσα από τον denso και μετά θα βάλω μπρος; ή μήπως πρώτα θα βάλω μπρος και μετά θα βγάλω την φύσα και το καπάκι;
Και πως θα γίνει αυτό; αν βγάλω την φύσα λογικά δεν θα πηγαίνει ρεύμα και το αμάξι δεν θα σβύσει; -
Εγώ όταν βάλω μπροστά πάντως στα πολλά κρύα αν πάω να ξεκινήσω απευθείας είναι σαν να έχουν ψοφήσει τα μισά άλογα. Πρακτικά δε μπορεί να ανεβάσει καθόλου στροφές.
Πρέπει να περάσουν 5-10 δευτερόλεπτα για να ξυπνήσει ο κινητήρας και από κει και πέρα πάω πολύ ομαλά μέχρι να δείξει η θερμοκρασία ~80 βαθμούς (σταθεροποιείται στους 90).
Το κακό είναι ότι στη διαδρομή Πάτρα-Πανεπιστήμιο μήκους ~7,5-8 χλμ η θερμοκρασία ξεπερνάει τους 80 βαθμούς σχεδόν όταν φτάνω στον προορισμό μου Κάνει δηλαδή πάνω από 10 λεπτά για να φτάσει τους 90 βαθμούς, οπότε και έχω σχεδόν μόνιμα αυξημένη κατανάλωση και αυξημένες φθορές μιας και δεν κάνω μεγάλες διαδρομές.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
όταν είχα το rallye ένας μηχανικός μου είπε ότι όταν το βάζω μπροστά να κρατήσω σταθερά στις 2.000χσαλ για να ανέβει το λαδί ώστε να μην έχει φθορές το μοτέρ! και όντως το έκανα και ήταν όλα μια χαρά τώρα δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει τελικά!
Πολλές είναι οι 2000 σαλ για κρύο κινητήρα. Όσο λιγότερες στροφές δουλεύει το πρωί μέχρι να κυκλοφορήσει το λάδι, τόσο καλύτερα.
Tϊ να κάνεις δηλαδή? Ειδικά αν έχεις να περάσεις ανηφόρες...
Εγώ προσπαθώ να το κρατάω έως τις 2500σαλ. αλλά στην αλλαγή πέφτει στις 1500σαλ. Με 3η και τόσο χαμηλές στροφές (1500) αναγκαστικά το πιέζεις και ίσως αυτό να είναι χειρότερο...δεν ξέρω. -
όταν το βάζω μπροστά να κρατήσω σταθερά στις 2.000χσαλ για να ανέβει το λαδί ώστε να μην έχει φθορές το μοτέρ!
Λάδια ανεβάζει και με 1000 σαλ (χωρίς να χτυπάει με 2000 σαλ).
Αφού ξεκινήσεις δεν μπορείς να μη το δουλεύεις μέχρι 2.000-2.500 σαλ (μετά αλλάζεις).
-
Ό,τι ήθελα διάβαζα...
-
παντως και στο smart μου οταν το αναβα διατηρουσε ψηλες στροφες για λιγη ωρα και μετα επεφταν οι στροφές!
-
Δυστυχώς οι κατασκευαστές έχουν άλλες προτεραιότητες στη λειτουργία του κινητήρα.
-
Ο χρήστης ΒΙLL33 έγραψε:
Τι τρελά κανει το δικο σου αυτοκινητο φιλε μου;Κλωτσάει, σβήνει η μηχανή κτλπ.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Εγώ όταν βάλω μπροστά πάντως στα πολλά κρύα αν πάω να ξεκινήσω απευθείας είναι σαν να έχουν ψοφήσει τα μισά άλογα. Πρακτικά δε μπορεί να ανεβάσει καθόλου στροφές.Πρέπει να περάσουν 5-10 δευτερόλεπτα για να ξυπνήσει ο κινητήρας και από κει και πέρα πάω πολύ ομαλά μέχρι να δείξει η θερμοκρασία ~80 βαθμούς (σταθεροποιείται στους 90).
Το κακό είναι ότι στη διαδρομή Πάτρα-Πανεπιστήμιο μήκους ~7,5-8 χλμ η θερμοκρασία ξεπερνάει τους 80 βαθμούς σχεδόν όταν φτάνω στον προορισμό μου Κάνει δηλαδή πάνω από 10 λεπτά για να φτάσει τους 90 βαθμούς, οπότε και έχω σχεδόν μόνιμα αυξημένη κατανάλωση και αυξημένες φθορές μιας και δεν κάνω μεγάλες διαδρομές.
Aκριβως το ιδιο..
Ειμαι 10 λεπτα απτο πανεπιστημιο, δεν εχω οργανο θερμοκρασιας αλλα μερικες φορες που βαζω καλοριφερ, μολις φθασω στον προορισμο μου βγαζει ζεστο αερα...
Ειδικα το panda, αν δεν περιμενω λιγο και ξεκινησω, σβηνει και κλωτσαει ο κινητηρας.
Εκκίνηση - Όριο στροφών με κρύο κινητήρα.