-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Ή μάλλον για να είμαι ειλικρινής, μπορείς να διαμορφώσεις εν μέρει άποψη , διότι δε γνωρίζεις τα παλιά για να συγκρίνεις.
Tα θυμάμαι απ' το δημοτικό.
Θα το τσεκάρω άμα βρω χρόνο. -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Η εκπαίδευση πρέπει να έχει ανθρωπιστική κατεύθυνση , τουλάχιστο στις δύο πρώτες βαθμίδες της.
Δεν είναι ο σκοπός της να παράγει....'απασχολήσιμους' ...Αυτό προοσωπικά το δέχομαι χωρίς ένσταση, αλλά
Οι μαθητές μας σήμερα έχουν ως σκοπό και λόγο εισαγωγής τους στα Πανεπιστήμια την εύρεση θέσης απασχόλησης όσο ευκολότερα, καλύτερα πληρωμένα και λιγότερο κουραστικά γίνεται.
Μαθητή (κι αργότερα φοιτητή) με σκοπό του τη μάθηση, μέχρι σήμερα τουλάχιστον, εγώ έχω δει μόνο έναν. Μάλλον μία. Όλοι οι άλλοι έχουν σκοπό τα χρήματα - κι αυτό τον σκοπό η 'σύνδεση' τον εξυπηρετεί απόλυτα. -
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
**ΣΕΒ: Προτάσεις για σύνδεση εκπαιδευτικού συστήματος με αγορά εργασίας
**
26/11/2007Τις θέσεις και προτάσεις του ΣΕΒ σχετικά με την αποτελεσματική σύνδεση της Αγοράς Εργασίας με την Εκπαίδευση και Κατάρτιση, παρουσίασε στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη, ο Πρόεδρος του ΣΕΒ κ. Δημήτρης Δασκαλόπουλος, στο πλαίσιο της σημερινής τους συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε μετά από πρόσκληση του Υπουργού.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση στη συνάντηση, ο κ. Δασκαλόπουλος αναπτύσσοντας τις θέσεις του ΣΕΒ επεσήμανε ότι: 'Βασική πτυχή της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης είναι η σύνδεση της παιδείας με την αγορά εργασίας. Μόνο έτσι θα δοθεί ένα τέλος στην παραγωγή πτυχιούχων ανέργων, σ’ αυτή τη διαρκή κοινωνική αδικία σε βάρος της νέας γενιάς'.
Αναλυτικά, οι 9 προτάσεις για τη σύνδεση του εκπαιδευτικού συστήματος με την αγορά εργασίας, που υπέβαλε ο ΣΕΒ στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων είναι οι εξής:
-
Να συνεργαστούν τα Υπουργεία Εθνικής Παιδείας και Απασχόλησης για την υλοποίηση του υπάρχοντος Νομοθετικού Πλαισίου, με αναφορά στην επανεργοποίηση του Εθνικού Συστήματος Σύνδεσης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με την Απασχόληση- ΕΣΣΕΕΚΑ και την άμεση εφαρμογή του νόμου για τη δια βίου εκπαίδευση.
-
Να εφαρμοσθούν άμεσα όλες οι διατάξεις του Νόμου 3369/2005, που προβλέπει τη διασύνδεση των συστημάτων δια βίου μάθησης και να συνεργαστεί στενά η Εθνική Επιτροπή δια βίου μάθησης με την Επιτελική Επιτροπή του ΕΣΣΕΕΚΑ.
-
Να επαναλειτουργήσει το ΕΣΣΕΕΚΑ, η Επιτελική Επιτροπή του οποίου τελούσε σημαντικό έργο έως την τελευταία της συνάντηση τον Ιούλιο του 2007. Να αναλάβει νέος Πρόεδρος της Επιτελικής Επιτροπής και να συγκληθεί το Εθνικό Συμβούλιο.
-
Προκειμένου να συνδεθούν τα συστήματα εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, είναι απαραίτητο να συνεργασθούν οι αρμόδιοι φορείς με το ΕΣΣΕΕΚΑ και τα συστήματά του. Από το σύστημα 1 του ΕΣΣΕΕΚΑ, με τίτλο 'Έρευνα των Αναγκών της Αγοράς Εργασίας', μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας και να αξιοποιήσουν τις ήδη υπάρχουσες μελέτες και έρευνες που έχει συλλέξει η επιστημονική του ομάδα και τις οποίες έχουν υλοποιήσει η ΠΑΕΠ, o ΣΕΒ, το ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, κ.α.
-
Να προσαρμοστούν όλα τα προγράμματα σπουδών με βάση τα υπάρχοντα ευρήματα των ερευνών για τις ανάγκες της αγοράς εργασίας σε ειδικότητες αιχμής.
-
Να ενισχυθεί ο θεσμός των Γραφείων Διασύνδεσης των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ και να επιδιωχθεί η σύνδεση και η συνεργασία τους με τις επιχειρήσεις.
-
Να εφαρμοσθεί η διδασκαλία της επιχειρηματικότητας σε στενή συνεργασία με τους εκπροσώπους της αγοράς εργασίας. Η πιλοτική προσπάθεια διδασκαλίας επιχειρηματικότητα στα σχολεία, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία και συνεχίζεται στο επίσημο πρόγραμμα, να επεκταθεί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αυτό απαιτεί την ανάπτυξη στενής συνεργασίας με τις επιχειρήσεις για την αμφίδρομη πληροφόρηση μεταξύ των καθηγητών και των στελεχών επιχειρήσεων στα θέματα της επιχειρηματικότητας.
-
Αξιοποίηση των κοινοτικών πόρων για τη βελτίωση των υποδομών (ιδιαίτερα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης), καθώς και για τη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του διδακτικού προσωπικού όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης και αρχικής κατάρτισης.
-
Να διαμορφωθεί ειδικός δείκτης μέτρησης της απορρόφησης και αποτελεσματικής αξιοποίησης των κοινοτικών πόρων, η πορεία του οποίου να παρακολουθείται συστηματικά και με τη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ
Εγώ πιστεύω ότι στην πράξη θα έχουμε πτυχιούχους σκλάβους σε χειρότερη κατάσταση από την σημερινή.
-
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Η εκπαίδευση πρέπει να έχει ανθρωπιστική κατεύθυνση , τουλάχιστο στις δύο πρώτες βαθμίδες της.
Δεν είναι ο σκοπός της να παράγει....'απασχολήσιμους'Σου'βαλα και λέξη της μόδας , να μην έχεις παράπονο
Δε νομίζω να υπάρχει κανείς τρελός που να ζητά κάτι τέτοιο από τις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Προφανώς μιλάμε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση (αει/τει ή ότι άλλο παρόμοιο).Νόμιζα πως ήταν αυτονόητο
Έχεις δίκιο να το λες, διότι δεν ξέρεις, δε μπορείς να ξέρεις άλλωστε.
Για ρίξε μια ματιά στα νέα βιβλία της 'Γλώσσας' της Ε & ΣΤ και μετά πες μου. Μην κοιτάς που λύσσαξαν όλοι με την Ιστορία.
Το χοντρό παιχνίδι γίνεται σε αυτά τα δύο βιβλία αλλά δε βολεύει κανέναν να τα σκαλίζει.
Υπάρχουν στη σελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, μπορείς να μορφώσεις ο ίδιος άποψη.
Ή μάλλον για να είμαι ειλικρινής, μπορείς να διαμορφώσεις εν μέρει άποψη , διότι δε γνωρίζεις τα παλιά για να συγκρίνεις.
Ε Δημοτικού πάει ο ένας γιός μου, και πράγματι είναι εμπειρία η επαφή
με τα βιβλία του. Πραγματικά δεν θα γράψω τίποτα γι αυτά, γιατί το λιγότερο που θα φάω είναι μπάν... -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Η εκπαίδευση πρέπει να έχει ανθρωπιστική κατεύθυνση , τουλάχιστο στις δύο πρώτες βαθμίδες της.
Δεν είναι ο σκοπός της να παράγει....'απασχολήσιμους' ...Αυτό προοσωπικά το δέχομαι χωρίς ένσταση, αλλά
Οι μαθητές μας σήμερα έχουν ως σκοπό και λόγο εισαγωγής τους στα Πανεπιστήμια την εύρεση θέσης απασχόλησης όσο ευκολότερα, καλύτερα πληρωμένα και λιγότερο κουραστικά γίνεται.
Μαθητή (κι αργότερα φοιτητή) με σκοπό του τη μάθηση, μέχρι σήμερα τουλάχιστον, εγώ έχω δει μόνο έναν. Μάλλον μία. Όλοι οι άλλοι έχουν σκοπό τα χρήματα - κι αυτό τον σκοπό η 'σύνδεση' τον εξυπηρετεί απόλυτα.Kάποτε (θα το θυμάσαι φαντάζομαι) ο μακαρίτης ο Τρίτσης είχε πει κάτι για ένα κατσαβίδι και για έναν υδραυλικό.
Εγώ αυτή την 'ψύχωση' στο θέμα αυτό, δε μπορώ να την καταλάβω. Ειλικρινά σου μιλάω.tasosdev
Όχι, μη φας ban, δε λέει -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Kάποτε (θα το θυμάσαι φαντάζομαι) ο μακαρίτης ο Τρίτσης είχε πει κάτι για ένα κατσαβίδι και για έναν υδραυλικό.
Εγώ αυτή την 'ψύχωση' στο θέμα αυτό, δε μπορώ να την καταλάβω. Ειλικρινά σου μιλάω.Δυστυχώς, δυο - τρεις καλοί υπήρχαν κι αυτοί πέθαναν νέοι.
Τεσπα, εγώ για τα παιδιά μου έχω ένα όνειρο: Να μορφωθούν, να μη μείνουν αγράμματα. Κι ας είναι κι εργάτες.
-
Προσωπικά, νιώθω ότι από αυτά που έχω μάθει στο πανεπιστήμιο, μόνο ένα είναι ανεκτίμητο, το Google. (δεν το λέω ειρωνικά, μιλάω απολύτως σοβαρά. Τουλάχιστον σε αυτό που σπουδάζω (πληροφορική) είναι το καλύτερο εργαλείο)
-
Κίνα: πυροσβέστες κατάφεραν να σβήσουν πυρκαγιά σε ανθρακωρυχείο που έκαιγε επί 50 χρόνια
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20071127&nid=6713795&sn=&spid=877 -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Προσωπικά, νιώθω ότι από αυτά που έχω μάθει στο πανεπιστήμιο, μόνο ένα είναι ανεκτίμητο, το Google. (δεν το λέω ειρωνικά, μιλάω απολύτως σοβαρά. Τουλάχιστον σε αυτό που σπουδάζω (πληροφορική) είναι το καλύτερο εργαλείο)Το google ειναι το δευτερο πιο σημαντικο πραγμα που μαθαινεις. Το πρωτο ειναι η αναλυση και συνθεση της σκεψης. Δεν εχει να κανει με καποιο συγκεκριμενο γνωστικο αντικειμενο, ειναι εντελως γενικο. Ακομη και cobol και basic για spectrum να σου μαθαινουνε...
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Κίνα: πυροσβέστες κατάφεραν να σβήσουν πυρκαγιά σε ανθρακωρυχείο που έκαιγε επί 50 χρόνια
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20071127&nid=6713795&sn=&spid=877...Ορισμένοι επιστήμονες υπολογίζουν πως η ποσότητα του διοξειδίου του άνθρακα που απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα από αυτές τις φωτιές είναι ίση με την ποσότητα που απελευθερώνουν όλα τα αυτοκίνητα και τα μικρά φορτηγά στις ΗΠΑ....
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Προσωπικά, νιώθω ότι από αυτά που έχω μάθει στο πανεπιστήμιο, μόνο ένα είναι ανεκτίμητο, το Google. (δεν το λέω ειρωνικά, μιλάω απολύτως σοβαρά. Τουλάχιστον σε αυτό που σπουδάζω (πληροφορική) είναι το καλύτερο εργαλείο)
Το google ειναι το δευτερο πιο σημαντικο πραγμα που μαθαινεις. Το πρωτο ειναι η αναλυση και συνθεση της σκεψης. Δεν εχει να κανει με καποιο συγκεκριμενο γνωστικο αντικειμενο, ειναι εντελως γενικο. Ακομη και cobol και basic για spectrum να σου μαθαινουνε...
Το 3ο πιο σημαντικό είναι το τηλέφωνο για να κλείσεις τραπέζι στον Βέρτη και το 4ο πιο σημαντικό το μαγαζάκι που πουλάει hot dog δίπλα στο VABENE στη Μύκονο...
Το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι for the cock on the ride...
Το κακό είναι ότι πολύ μεγάλη μερίδα μαθητών λυκείου πασχίζει να μπει σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ για το 3ο και 4ο και όχι για τα 2 πρώτα. Και μετά νομίζει ότι τους περιμένουν όλοι με στρωμένα χαλιά...
Καρκινωματικές συνήθειες γονέων που μπλέκουν τα αθώα παιδιά τους σε ανταγωνισμό στο επίπεδο του γείτονα ή του ξάδελφου από το σόι που δεν χονεύουν και που τα παιδιά τους πέρασαν κάπου.
Πόσες φορές έχω τσακωθεί με γονείς παιδιών γιατί δεν καταλαβαίνουν πόσο έγκλημα κάνουν στα παιδάκια τους με αυτή τη μπούρδα.
ΥΓ: Πολύ καλός μου φίλος είναι ψυκτικός. Δουλεύει από τα 20-21 του και αυτή τη στιγμή βγάζει κοντά το 1000κάκι με πολύ καλές επαγγελματικές προοπτικές για το μέλλον.
Και άσε τα τσουτσέκια να πασχίζουν να τελειώσουν το ΤΕΙ κωλομπαριστικής και αχαμνοξυσίματος στην Μαγούλα... -
Ο χρήστης pro έγραψε:
Προσωπικά, νιώθω ότι από αυτά που έχω μάθει στο πανεπιστήμιο, μόνο ένα είναι ανεκτίμητο, το Google. (δεν το λέω ειρωνικά, μιλάω απολύτως σοβαρά. Τουλάχιστον σε αυτό που σπουδάζω (πληροφορική) είναι το καλύτερο εργαλείο)
Το google ειναι το δευτερο πιο σημαντικο πραγμα που μαθαινεις. Το πρωτο ειναι η αναλυση και συνθεση της σκεψης. Δεν εχει να κανει με καποιο συγκεκριμενο γνωστικο αντικειμενο, ειναι εντελως γενικο. Ακομη και cobol και basic για spectrum να σου μαθαινουνε...
Εγώ πάντως, τώρα που δουλεύω, έχω αναθεωρήσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ από αυτά που πίστευα στο πανεπιστήμιο!
Τελικά οι καθηγητές , ακόμη και αυτοί που θεωρούσα στον κόσμο τους, κάτι ήξεραν...
Επίσης το πρόγραμμα των μαθημάτων, δηλαδή τι πρέπει να μάθεις, δεν ήταν τόσο χαζό ή 'άχρηστο' όσο νόμιζα.... (είναι που ίδρωσα να περάσω τα ΣΗΕ γιατί δεν μου άρεσαν και τώρα πρέπει να ξαναδιαβάσω για υποσταθμούς και KVA...).
Τέλος, ανεξάρτητα από το ποια ακριβώς μαθήματα πήρες, αυτό που μετράει πάνω απ'όλα, είναι ο τρόπος σκέψης και ο τρόπος να φέρεις κάτι εις πέρας... Κάνοντας συγκρίσεις, το πριν με το μετά, αλλά και σε σχέση με άλλες σχολές, νιώθω καμιά φορά υπόχρεος στη σχολή μου, παρόλο που κάθε άλλο από τυπικός ήμουν!
Το Google είναι εργαλείο και καλά κάνει και είναι και καλά κάνουμε και το χρησιμοποιούμε. Δεν υπάρχει λόγος να επανευφερίσκουμε τον τρόχο, αν κάτι υπάρχει έτοιμο, ας το αξιοποιήσουμε. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
ΥΓ: Πολύ καλός μου φίλος είναι ψυκτικός. Δουλεύει από τα 20-21 του και αυτή τη στιγμή βγάζει κοντά το 1000κάκι με πολύ καλές επαγγελματικές προοπτικές για το μέλλον.
Και άσε τα τσουτσέκια να πασχίζουν να τελειώσουν το ΤΕΙ κωλομπαριστικής και αχαμνοξυσίματος στην Μαγούλα...κ μενα πολυ καλος μου φιλος ειναι μηχανικος αυτοκινητων κ δουλευει απο πολυ μικρος, κ στην ηλικια μου κραταει ολοκληρο συνεργειο κ ειναι οικονομικα ανεξαρτητος. αλλα τοσα χρονια ξυπναει 7 παρα κ γυρναει σπιτι 7 το απογευμα λιώμα απ'την κουραση.
εγω τοσα χρονια (που...... 'κωλοβαρουσα'... ) γυρισα ολη την ευρωπη, ξενυχτουσα μερα παρα μερα, γνωρισα κοσμο και γενικα περνουσα γαματα. και ναι, θα προτιμουσα να ειμαι σε ΤΕΙ κωλομπαριστικης και να περναω γαματα παρα να ζω απ'τα 20 μου ωσαν μεσηλικας.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
εγω τοσα χρονια (που...... 'κωλοβαρουσα'... ) γυρισα ολη την ευρωπη, ξενυχτουσα μερα παρα μερα, γνωρισα κοσμο και γενικα περνουσα γαματα κι άλλος πλήρωνε. και ναι, θα προτιμουσα να ειμαι σε ΤΕΙ κωλομπαριστικης και να περναω γαματα κ να πληρώνει άλλος παρα να ζω απ'τα 20 μου ωσαν μεσηλικας.+1.
-
skye, εσύ δεν είσαι ο μέσος φοιτητής.. Εδώ παιδιά ζούνε με 700-800 ευρώ τον μήνα, για να κάνεις την ζωή που λες, χρειάζεσαι πολύ περισσότερα. Και όταν υπάρχουν αυτά τα extra λεφτά καλά κάνεις, αλλά το να ξέρεις ότι οι γονείς σου μετα βίας σου δίνουν τα Χ λεφτά που παίρνεις, ε, είναι μαλακία να τα τρως στα μπουζούκια χωρίς να είσαι σωστός στην σχολή σου..
-
Αν συνεχίσουμε θα το χαλάσουμε το θέμα, γι' αυτό ένα πράγμα θα πω: Ποιός είπε ότι οι μεσήλικες δεν περνάνε καλά;
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
skye, εσύ δεν είσαι ο μέσος φοιτητής.. Εδώ παιδιά ζούνε με 700-800 ευρώ τον μήνα, για να κάνεις την ζωή που λες, χρειάζεσαι πολύ περισσότερα. Και όταν υπάρχουν αυτά τα extra λεφτά καλά κάνεις, αλλά το να ξέρεις ότι οι γονείς σου μετα βίας σου δίνουν τα Χ λεφτά που παίρνεις, ε, είναι μαλακία να τα τρως στα μπουζούκια χωρίς να είσαι σωστός στην σχολή σου..για ποιο λογο δεν θα εισαι σωστος ρε μλκ;
ιδιες υποχρεωσεις και ιδια διαθεση εχεις εσυ με το φιλο μου που δουλευει 12 ωρες τη μερα ξερω'γω;
εγω πολλες φορες επαιζα ολο το βραδυ χαρτια, πηγαινα καπακια για μαθημα και κοιμομουν το μεσημερι ή το αλλο βραδυ..
ο φιλος μου δεν την παλευει καθημερινη ουτε για ποτακι μεχρι τις 2, γιατι αλλη κουραση εχει η δουλεια....Αν συνεχίσουμε θα το χαλάσουμε το θέμα, γι' αυτό ένα πράγμα θα πω: Ποιός είπε ότι οι μεσήλικες δεν περνάνε καλά;
κανενας, ισα ισα μπορει να περνας κ καλυτερα γιατι θα σαι κ ανεξαρτητος οικονομικα κ θα κανεις ο,τι γουσταρεις χωρις να σου επιβαλλουν οι γονεις σου που σε πληρωνουν..... απλως γενικα παιζουν αλλα ενδιαφεροντα και αλλες υποχρεωσεις... καθε πραγμα στον καιρο του φιλε ηλια...
εγω δεν θα ηθελα να φορτωθω τις υποχρεωσεις αυτες απο τα 20 μου. αυτο ειν'ολο.... -
Δεν συγκρίνω εσένα με τον φίλο σου αλλά εσένα με έναν μέσο φοιτητή..
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
... καθε πραγμα στον καιρο του φιλε ηλια...
εγω δεν θα ηθελα να φορτωθω τις υποχρεωσεις αυτες απο τα 20 μου. αυτο ειν'ολο....Λάθος!
Μιλάς λες κ έχεις προετοιμαστεί για συνέχεια ... κοιλιά κ δαχτυλίδια.
Δεν υπάρχει καιρός για το κάθε τι, μόνο ώρα της ημέρας (κ δεν εννοώ τι-ωρα-ειναι αλλά / τώρα έχουμε δουλειά / τώρα μλκζόμαστε / τώρα χαβαλέ / τώρα τύφλα).
Ο πατέρας μου έκανε ακόμα χαβαλέ στα 85 του κ σκοπεύω να του μοιάσω. -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
... καθε πραγμα στον καιρο του φιλε ηλια...
εγω δεν θα ηθελα να φορτωθω τις υποχρεωσεις αυτες απο τα 20 μου. αυτο ειν'ολο....Λάθος!
Μιλάς λες κ έχεις προετοιμαστεί για συνέχεια ... κοιλιά κ δαχτυλίδια.το 'γηρας' ουκ ερχεται μονον
περα απ'την πλακα, δεν ειναι η κοιλια και τα δαχτυλιδια που με φοβιζουν, αλλα υπαρχουν πραγματα που (δυστυχως οπως το βλεπω τωρα) θα κληθω να κανω καποια στιγμη, οπως να δουλεψω ή να παω στρατο και αλλα τετοια ξενερωτα που βαριεμαι οσο δεν παει.
τωρα επειδη πολλοι μπορει να πουν 'τι λεει το κακομαθημενο που δεν θελει να δουλεψει, εγω κοροϊδο ειμαι που δουλευω;' κλπ, απλα απανταω απο τωρα για να μην κουραζομαι μετα να γραφω απαντησεις που ξερω οτι θα γραψω:- ΔΕΝ εχω καμια υποχρεωση να δικαιολογηθω σε πολιτικα ορθους και ξενερωτους
- ΔΕΝ με νοιαζει τι κανεις εσυ ( ναι, εσυ που ενοχληθηκες απ'την τεμπελια μου), ουτε απο ποτε δουλευεις, ουτε ποσο δουλευεις, ουτε αν νομιζεις οτι προσφερεις στην κοινωνια. σε εχω ΧΕΣΜΕΝΟ
(εσυ δεν με εχεις, για να εκατσες να διαβασεις τι θελω και μπλα μπλα.)
σε ΒΟΥΛΩΣΑ πριν απαντησεις καν. ΤΕΛΟΣ
Ο πατέρας μου έκανε ακόμα χαβαλέ στα 85 του κ σκοπεύω να του μοιάσω.
μωρε μαζι σου ειμαι, απλα καποια πραγματα γινονται μονο μεχρι καποια ηλικια ή σε καποια φαση...
υπαρχουν πραγματα που αν δουλευα (ή αν ημουν καμια 20αρια χρονακια μεγαλυτερος) αποκλειεται να εκανα.. μονο και μονο απο αποψη αντοχων και ελευθερου χρονου να το δεις
TΙΣ ΟΙΔΕΝ?... [#4]