-
Υπήρχαν ρε! Κάτι περισσευάμενα μενίρ!
-
Δεν τα είχαν αποσύρει μετά το κραχ της αγοράς μενίρ που προκάλεσε δραματική υποτίμηση του σηστέρτιου;
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Έχετε δίκιο και τα 'παίρνετε' που οι πιτσιρικάδες τα σπάνε.Αν θέλετε όμως να είστε σωστοί και αντικειμενικοί να προσθέσετε
ότι η παιδεία είναι 'μπ@υρδέλο' και να αναζητήσετε και γι αυτό ευθύνες.ΟΛΟΙ φταίμε για το μπουρδέλο. Μαθητές, καθηγητές, φοιτητές, γονείς... ΟΛΟΙ.
- Ο μαθητής που λέει 'δεν το έχω ανάγκη το σχολείο, τα μαθαίνω στο φροντιστήριο'
- Ο φροντιστηριατζής που περνά αυτήν τη νοοτροπία στο μαθητή (ήδη από το '93 προσπαθούσαν κάμποσοι να την περάσουν)
- Ο καθηγητής του σχολείου που παραμελεί τα καθήκοντά του ή σαμποτάρει το κανονικό του μάθημα για να εξαναγκάσει μαθητές να κάνουν ιδιαίτερα μαζί του
- Ο γονιός που, αντί να εξετάσει γιατί το παιδί του δεν πάει καλά στα μαθήματα, θεωρεί εκ των προτέρων ότι φταίει ο 'κακός δάσκαλος που δε βάζει βαθμούς'
- Ο μαθητής που, χωρίς να τον ενδιαφέρει η τριτοβάθμια εκπαίδευση, μπαίνει σ'αυτήν για να κάνει 'φοιτητική ζωή'
- Ο γονιός που δεν κοιτάζει την πραγματικότητα, αλλά θεωρεί ότι το παιδί του πρέπει ντε και καλά να πάει στο πανεπιστήμιο
- Ο φοιτητής που θεωρεί απαράδεκτο να τον βάζουν να διαβάζει, που θεωρεί αναφαίρετο δικαίωμά του να αντιγράφει και που, αντί να κοιτάξει να μάθει κάτι, γίνεται κολλητάρι με τα κομματόσκυλα
- Ο καθηγητής που γλείφει τα κομματόσκυλα, αδιαφορεί για την αποστολή του (να είναι ερευνητής ΚΑΙ δάσκαλος) και, αντί να δίνει παράδειγμα στους φοιτητές του, γίνεται ο ίδιος λαμόγιο
- Ο φοιτητής που τα βλέπει όλα αυτά, αλλά σιωπά ή κοιτάει να βολευτεί κι αυτός σ'αυτό το σύστημα
- Ο φοιτητής που θεωρεί την κατάληψη ευκαιρία για διακοπές
- Ο γονιός που δεν αναρωτιέται γιατί ο κανακάρης ή η τσαπερδόνα του κάνει δεκαπέντε χρόνια για να πάρει το πτυχίο...
ΟΛΟΙ φταίμε.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
το διαβασα, παρα πολυ ευστοχο.
το προβλημα δεν ειναι οτι ο ελληνας αμφισβητει τη νομοθεσια. θεωρω καλο να υπαρχει σκεψη ή και προβληματισμος για καποιο νομο, αλλα το προβλημα ειναι πως αυτο δεν το κανει ο ελληνας επειδη αμφιβαλλει για την αξια και τη σημασια του νομου, αλλα επειδη ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ.
απο την αλλη, φυσικα η ελλαδα εχει και καποιους 'πρωτοτυπους' νομους, οι οποιοι βοηθουν στο να απαξιωνεται συσσωμη η νομοθεσια στα ματια οποιουδηποτε (πχ ο νομος με τα ηλεκτρονικα παιχνιδια)
Εγώ νομίζω πάλι ότι αμφισβητεί όχι την αξία αλλά την ισχύ του. Δεν το κάνει επειδή τον βολεύει , το κάνει όποτε τον βολεύει επειδή στην χώρα μας , δυστυχώς γνωρίζει ο μέσος πολίτης , ότι δεν υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστεί ο όποιος νόμος για παρανομία που δεν απειλεί ή έχει απειλήσει άμεσα ζωή.
Ναι βρε γιωργο μου, αλλα το εντυπωσιακο ειναι πως ταυτοχρονα ΑΠΑΙΤΕΙ την εφαρμογη των νομων, οταν προκειται για αλλους ..............
....πολλες φορες μαλιστα, το παραπανω συμβαινει ακομα και οταν προκειται για το ιδιο παραπτωμα στο οποιο εχει υποπεσει ο ιδιος παλαιοτερα και το περασε στο 'ντουκου' (ενα ωραιο παραδειγμα ειναι η τηρηση του ΚΟΚ ....................................βλ tfrcακηδες )
Εγκαθετίλα μου μυρίζει στο τέλος...
Γι' αυτό ακριβώς έγραψα 'όποτε τον βολεύει'. Όταν δεν το βολεύει ζητά την αυστηρή και άτεγκτη εφαρμογή αλλιώς , εντάξει μωρέ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Έχετε δίκιο και τα 'παίρνετε' που οι πιτσιρικάδες τα σπάνε.
Αν θέλετε όμως να είστε σωστοί και αντικειμενικοί να προσθέσετε
ότι η παιδεία είναι 'μπ@υρδέλο' και να αναζητήσετε και γι αυτό ευθύνες.ΟΛΟΙ φταίμε για το μπουρδέλο. Μαθητές, καθηγητές, φοιτητές, γονείς... ΟΛΟΙ.
- Ο μαθητής που λέει 'δεν το έχω ανάγκη το σχολείο, τα μαθαίνω στο φροντιστήριο'
- Ο φροντιστηριατζής που περνά αυτήν τη νοοτροπία στο μαθητή (ήδη από το '93 προσπαθούσαν κάμποσοι να την περάσουν)
- Ο καθηγητής του σχολείου που παραμελεί τα καθήκοντά του ή σαμποτάρει το κανονικό του μάθημα για να εξαναγκάσει μαθητές να κάνουν ιδιαίτερα μαζί του
- Ο γονιός που, αντί να εξετάσει γιατί το παιδί του δεν πάει καλά στα μαθήματα, θεωρεί εκ των προτέρων ότι φταίει ο 'κακός δάσκαλος που δε βάζει βαθμούς'
- Ο μαθητής που, χωρίς να τον ενδιαφέρει η τριτοβάθμια εκπαίδευση, μπαίνει σ'αυτήν για να κάνει 'φοιτητική ζωή'
- Ο γονιός που δεν κοιτάζει την πραγματικότητα, αλλά θεωρεί ότι το παιδί του πρέπει ντε και καλά να πάει στο πανεπιστήμιο
- Ο φοιτητής που θεωρεί απαράδεκτο να τον βάζουν να διαβάζει, που θεωρεί αναφαίρετο δικαίωμά του να αντιγράφει και που, αντί να κοιτάξει να μάθει κάτι, γίνεται κολλητάρι με τα κομματόσκυλα
- Ο καθηγητής που γλείφει τα κομματόσκυλα, αδιαφορεί για την αποστολή του (να είναι ερευνητής ΚΑΙ δάσκαλος) και, αντί να δίνει παράδειγμα στους φοιτητές του, γίνεται ο ίδιος λαμόγιο
- Ο φοιτητής που τα βλέπει όλα αυτά, αλλά σιωπά ή κοιτάει να βολευτεί κι αυτός σ'αυτό το σύστημα
- Ο φοιτητής που θεωρεί την κατάληψη ευκαιρία για διακοπές
- Ο γονιός που δεν αναρωτιέται γιατί ο κανακάρης ή η τσαπερδόνα του κάνει δεκαπέντε χρόνια για να πάρει το πτυχίο...
ΟΛΟΙ φταίμε.
Όλα αυτά σίγουρα φταίνε, και μπορώ να σου γράψω και άλλα τόσα και
περισσότερα απο την πλευρά των κυβερνήσεων που φταίνε για τα χάλια της, αλλα απ ότι φαίνεται πολλοί πιστεύουν ότι φταίει το ΚΚΕ κι ο Αλαβάνος λες κι αυτοί κυβερνούσαν τόσα χρόνια.Και εγώ τουλάχιστον πιστεύω πως το κλειδί για να αλλάξει το απίστευτο χάλι της κοινωνίας είναι η παιδεία. Αν δεν γίνει εκεί αλλαγή τότε η είκόνα μας θα είναι πάντα αυτή που βλέπετε αν πατήσετε το link στην υπογραφή μου.
(Πολλές φορές γελοία, πολλές τραγική..) -
Citigroup: Φέρεται να σχεδιάζει μαζικές απολύσεις
26/11/2007Εναλλακτικούς τρόπους περιορισμού των δαπανών εξετάζει η Citigroup Inc. ενόψει επερχόμενων απομειώσεων μετά την κατάρρευση της αγοράς στεγαστικών δανείων υψηλού ρίσκου.
Η μεγαλύτερη αμερικανική τράπεζα βρίσκεται σε αναζήτηση νέου διευθύνοντα συμβούλου, ενώ συγχρόνως προσπαθεί να διαχειριστεί το ενδεχόμενο επιπλέον απομειώσεων που ενδέχεται να προκαλέσει η έκθεση της τράπεζας σε δομημένα προϊόντα διασφαλισμένα με ενυπόθηκα δάνεια υψηλού κινδύνου. Το χαρτοφυλάκιο τέτοιου είδους σύνθετων προϊόντων δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε τριμηνιαίες ζημιές για πρώτη φορά από το 1998, αναφέρουν τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία.
Η Citigroup μπορεί να προχωρήσει σε περικοπές έως 45.000 θέσεων εργασίας τους επόμενους δύο μήνες, μετέδωσε σήμερα το CNBC. Ένας εκπρόσωπος της τράπεζας επισήμανε ότι 'οι όποιες αναφορές για συγκεκριμένα μεγέθη δεν είναι ακριβείς'.
Ο ίδιος επιβεβαίωσε ότι 'υψηλόβαθμα στελέχη της τράπεζας σχεδιάζουν νέους τρόπους για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και την μείωση των δαπανών προκειμένου να προσαρμοστούν οι δραστηριότητες της τράπεζας στη νέα οικονομική πραγματικότητα'.
Υπενθυμίζεται ότι ο πρώην CEO της τράπεζας Charles O. Prince III -ο οποίος δέχθηκε κριτική από τους μετόχους γιατί δεν μπόρεσε να περιορίσει τα κόστη- οδηγήθηκε σε παραίτηση στις 4 Νοεμβρίου οπότε η τράπεζα ανακοίνωσε απομειώσεις ύψους τουλάχιστον 8 δισ. δολ. από επενδύσεις στο τομέα των ενυπόθηκων δανείων. Ο κ. Prince είχε υποσχεθεί τη μείωση των ετήσιων δαπανών κατά 4,6 δισ. δολ ή κατά 10% έως το 2009.
-
'Χείρα βοηθείας' υπόσχονται FED και ΕΚΤ
Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ
Η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ (FED) και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) ανακοίνωσαν σήμερα εκ νέου την πρόθεσή τους να διαθέσουν περισσότερα κεφάλαια στις χρηματαγορές, για να διευκολύνουν τη ρευστότητα του τραπεζικού κλάδου.
Οι συνεχιζόμενες ανησυχίες σχετικά με τη διαθέσιμη ρευστότητα στο τέλος του έτους οδήγησε σε αύξηση των διατραπεζικών επιτοκίων και η Fed ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει αρκετά κεφάλαια στις χρηματαγορές μέσα στο επόμενο έτος, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις πιέσεις για αύξηση των βασικών της επιτοκίων.
Ελευθερη αγορά και στα μούτρα σας....
-
**ΣΕΒ: Προτάσεις για σύνδεση εκπαιδευτικού συστήματος με αγορά εργασίας
**
26/11/2007Τις θέσεις και προτάσεις του ΣΕΒ σχετικά με την αποτελεσματική σύνδεση της Αγοράς Εργασίας με την Εκπαίδευση και Κατάρτιση, παρουσίασε στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη, ο Πρόεδρος του ΣΕΒ κ. Δημήτρης Δασκαλόπουλος, στο πλαίσιο της σημερινής τους συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε μετά από πρόσκληση του Υπουργού.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση στη συνάντηση, ο κ. Δασκαλόπουλος αναπτύσσοντας τις θέσεις του ΣΕΒ επεσήμανε ότι: 'Βασική πτυχή της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης είναι η σύνδεση της παιδείας με την αγορά εργασίας. Μόνο έτσι θα δοθεί ένα τέλος στην παραγωγή πτυχιούχων ανέργων, σ’ αυτή τη διαρκή κοινωνική αδικία σε βάρος της νέας γενιάς'.
Αναλυτικά, οι 9 προτάσεις για τη σύνδεση του εκπαιδευτικού συστήματος με την αγορά εργασίας, που υπέβαλε ο ΣΕΒ στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων είναι οι εξής:
-
Να συνεργαστούν τα Υπουργεία Εθνικής Παιδείας και Απασχόλησης για την υλοποίηση του υπάρχοντος Νομοθετικού Πλαισίου, με αναφορά στην επανεργοποίηση του Εθνικού Συστήματος Σύνδεσης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με την Απασχόληση- ΕΣΣΕΕΚΑ και την άμεση εφαρμογή του νόμου για τη δια βίου εκπαίδευση.
-
Να εφαρμοσθούν άμεσα όλες οι διατάξεις του Νόμου 3369/2005, που προβλέπει τη διασύνδεση των συστημάτων δια βίου μάθησης και να συνεργαστεί στενά η Εθνική Επιτροπή δια βίου μάθησης με την Επιτελική Επιτροπή του ΕΣΣΕΕΚΑ.
-
Να επαναλειτουργήσει το ΕΣΣΕΕΚΑ, η Επιτελική Επιτροπή του οποίου τελούσε σημαντικό έργο έως την τελευταία της συνάντηση τον Ιούλιο του 2007. Να αναλάβει νέος Πρόεδρος της Επιτελικής Επιτροπής και να συγκληθεί το Εθνικό Συμβούλιο.
-
Προκειμένου να συνδεθούν τα συστήματα εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, είναι απαραίτητο να συνεργασθούν οι αρμόδιοι φορείς με το ΕΣΣΕΕΚΑ και τα συστήματά του. Από το σύστημα 1 του ΕΣΣΕΕΚΑ, με τίτλο 'Έρευνα των Αναγκών της Αγοράς Εργασίας', μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας και να αξιοποιήσουν τις ήδη υπάρχουσες μελέτες και έρευνες που έχει συλλέξει η επιστημονική του ομάδα και τις οποίες έχουν υλοποιήσει η ΠΑΕΠ, o ΣΕΒ, το ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, κ.α.
-
Να προσαρμοστούν όλα τα προγράμματα σπουδών με βάση τα υπάρχοντα ευρήματα των ερευνών για τις ανάγκες της αγοράς εργασίας σε ειδικότητες αιχμής.
-
Να ενισχυθεί ο θεσμός των Γραφείων Διασύνδεσης των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ και να επιδιωχθεί η σύνδεση και η συνεργασία τους με τις επιχειρήσεις.
-
Να εφαρμοσθεί η διδασκαλία της επιχειρηματικότητας σε στενή συνεργασία με τους εκπροσώπους της αγοράς εργασίας. Η πιλοτική προσπάθεια διδασκαλίας επιχειρηματικότητα στα σχολεία, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία και συνεχίζεται στο επίσημο πρόγραμμα, να επεκταθεί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αυτό απαιτεί την ανάπτυξη στενής συνεργασίας με τις επιχειρήσεις για την αμφίδρομη πληροφόρηση μεταξύ των καθηγητών και των στελεχών επιχειρήσεων στα θέματα της επιχειρηματικότητας.
-
Αξιοποίηση των κοινοτικών πόρων για τη βελτίωση των υποδομών (ιδιαίτερα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης), καθώς και για τη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του διδακτικού προσωπικού όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης και αρχικής κατάρτισης.
-
Να διαμορφωθεί ειδικός δείκτης μέτρησης της απορρόφησης και αποτελεσματικής αξιοποίησης των κοινοτικών πόρων, η πορεία του οποίου να παρακολουθείται συστηματικά και με τη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ
-
-
πότε;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
πότε;Ναι, περίμενε τώρα εσύ! Θα βγουν οι χίππηδες και θα φωνάζουν 'Εξω οι εταιρίες από τα πανεπιστήμια'!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
πότε;Ποτέ.
Δε γίνονται αυτά τα τερατουργήματα. Σκοπός της εκπαίδευσης δεν είναι να προετοιμάζει τους αυριανούς υποτακτικούς του κάθε καρχαρία, είναι άλλο πράγμα.
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
πότε;
Ποτέ.
Δε γίνονται αυτά τα τερατουργήματα. Σκοπός της εκπαίδευσης δεν είναι να προετοιμάζει τους αυριανούς υποτακτικούς του κάθε καρχαρία, είναι άλλο πράγμα.
Ναι και δια βίου εκπαίδευση είναι 'κακό πράμα'. (ναι αυτή που γίνεται με άδεια από την εργασία και με το κόστος να πληρώνεται απ' τον εργοδότη - το χω ακούσει από μαχητικούς αριστερούς'
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
πότε;
Ποτέ.
Δε γίνονται αυτά τα τερατουργήματα. Σκοπός της εκπαίδευσης δεν είναι να προετοιμάζει τους αυριανούς υποτακτικούς του κάθε καρχαρία, είναι άλλο πράγμα.
Ναι και δια βίου εκπαίδευση είναι 'κακό πράμα'. (ναι αυτή που γίνεται με άδεια από την εργασία και με το κόστος να πληρώνεται απ' τον εργοδότη - το χω ακούσει από μαχητικούς αριστερούς'
Εγώ δεν είμαι μαχητικός αριστερός, οπότε, βγάλε με από την εξίσωση
-
Εγώ πάλι θεωρώ ότι είναι προτιμότερο η εκπαίδευση να προετοιμάζει γενιές νέων που θα αποροφηθούν αμέσως από τους διάφορους καρχαρίες και θα δουλεύουν στο αντικείμενο τους, παρά στρατιές αποφοίτων σε ειδικότητες που δεν έχουν ελπίδα εύρεσης εργασίας και περιμένουν μόνο από ένα διορισμό στο δημόσιο (the Holly Grail) του Αγίου ... ανήμερα.
-
Την κουβέντα την έχουμε ξανακάνει και δε νομίζω να βρούμε άκρη.
Πάντως τώρα που η φοβερή εκπαίδευσή μας είναι παντελώς ασύνδετη με την παραγωγική διαδικασία (όπου και όσο αυτή υπάρχει) δεν βλέπω να υπάρχει καμιά παντοδυναμία των εργαζομένων. Μάλλον κάτι δεν πάει καλά.Πάντως αυτή η περιβόητη (η διαβόητη γι άλλους) σύνδεση εκπαιδευτικού συστήματος με αγορά εργασίας νομίζω πως ισχύει σε άλλες υπανάπτυκτες χώρες (πχ Αγγλία) και μάλλον εκεί οι πτυχιούχοι εργαζόμενοι βρίσκονται σε καλύτερη μοίρα. Τα προβλήματα που έχουν προκύψει τα τελευταία χρόνια (μαζικές απολύσεις, υποαπασχόληση κλπ) νομίζω πως δεν συνδέονται με αυτό το θέμα, αλλά με τις διεθνείς πολιτικοοικονομικές εξελίξεις.
-
Η εκπαίδευση πρέπει να έχει ανθρωπιστική κατεύθυνση , τουλάχιστο στις δύο πρώτες βαθμίδες της.
Δεν είναι ο σκοπός της να παράγει....'απασχολήσιμους'Σου'βαλα και λέξη της μόδας , να μην έχεις παράπονο
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Η εκπαίδευση πρέπει να έχει ανθρωπιστική κατεύθυνση , τουλάχιστο στις δύο πρώτες βαθμίδες της.
Δεν είναι ο σκοπός της να παράγει....'απασχολήσιμους'Σου'βαλα και λέξη της μόδας , να μην έχεις παράπονο
Δε νομίζω να υπάρχει κανείς τρελός που να ζητά κάτι τέτοιο από τις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Προφανώς μιλάμε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση (αει/τει ή ότι άλλο παρόμοιο).Νόμιζα πως ήταν αυτονόητο
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Την κουβέντα την έχουμε ξανακάνει και δε νομίζω να βρούμε άκρη.
Πάντως τώρα που η φοβερή εκπαίδευσή μας είναι παντελώς ασύνδετη με την παραγωγική διαδικασία (όπου και όσο αυτή υπάρχει) δεν βλέπω να υπάρχει καμιά παντοδυναμία των εργαζομένων. Μάλλον κάτι δεν πάει καλά.Το 'φοβερή εκπαίδευση' είναι δικό σου βεβαιως.
Και βέβαια κάτι δεν πάει καλά. Ο καθένας μας έχει την τύχη στα χέρια του. Το καταλαβαίνει;; έχει καλώς. Δεν το καταλαβαίνει;; κακό του κεφαλιού του.
Όσο για την Αγγλία: Σε κάθε σταθμό του μετρό υπάρχει κι ένας τύπος που ο καθε επιβάτης μπορεί να αφήσει ένα ποσό για ...charity.
Όχι ζητιανιά. Φιλανθρωπία οργανωμένη για τους απόρους.
Εχει όμως ελάχιστη ανεργία, είναι γεγονός. Εκεί κι εάν κάτι δεν πάει καλά!Τε σπα, άσε μην πλατιάζουμε, άλλωστε όπως είπες πολύ σωστά δε θα βγάλουμε άκρη
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Την κουβέντα την έχουμε ξανακάνει και δε νομίζω να βρούμε άκρη.
Πάντως τώρα που η φοβερή εκπαίδευσή μας είναι παντελώς ασύνδετη με την παραγωγική διαδικασία (όπου και όσο αυτή υπάρχει) δεν βλέπω να υπάρχει καμιά παντοδυναμία των εργαζομένων. Μάλλον κάτι δεν πάει καλά.Το 'φοβερή εκπαίδευση' είναι δικό σου βεβαιως.
Είναι δικό μου, ειρωνικό και βασισμένο σε αυτά που βλέπω καθε μέρα.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Η εκπαίδευση πρέπει να έχει ανθρωπιστική κατεύθυνση , τουλάχιστο στις δύο πρώτες βαθμίδες της.
Δεν είναι ο σκοπός της να παράγει....'απασχολήσιμους'Σου'βαλα και λέξη της μόδας , να μην έχεις παράπονο
Δε νομίζω να υπάρχει κανείς τρελός που να ζητά κάτι τέτοιο από τις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Προφανώς μιλάμε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση (αει/τει ή ότι άλλο παρόμοιο).Νόμιζα πως ήταν αυτονόητο
Έχεις δίκιο να το λες, διότι δεν ξέρεις, δε μπορείς να ξέρεις άλλωστε.
Για ρίξε μια ματιά στα νέα βιβλία της 'Γλώσσας' της Ε & ΣΤ και μετά πες μου. Μην κοιτάς που λύσσαξαν όλοι με την Ιστορία.
Το χοντρό παιχνίδι γίνεται σε αυτά τα δύο βιβλία αλλά δε βολεύει κανέναν να τα σκαλίζει.
Υπάρχουν στη σελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, μπορείς να μορφώσεις ο ίδιος άποψη.
Ή μάλλον για να είμαι ειλικρινής, μπορείς να διαμορφώσεις εν μέρει άποψη , διότι δε γνωρίζεις τα παλιά για να συγκρίνεις.
TΙΣ ΟΙΔΕΝ?... [#4]