-
Paidia na rwthsw kati. Se pista m ayta poy exete diavasei k dei , ti einai pio grhgoro h Z4 (3.0si) h to S2000.
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Paidia na rwthsw kati. Se pista m ayta poy exete diavasei k dei , ti einai pio grhgoro h Z4 (3.0si) h to S2000.Περίπου στα ίδια είναι(με το παλιό 3λιτρο το Μ54-231PS)
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Θα τα σκανάρω κάποια στιγμή(σύντομα)και θα στα στείλω.
ευχαριστώ πολύ
όποτε μπορέσεις, δεν είναι δα και τα νέα μοντέλα, άμα θες βάλε τα λινκ στα ιστορικά στο BMW topic -
johnkyr
Λευκή!!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Paidia na rwthsw kati. Se pista m ayta poy exete diavasei k dei , ti einai pio grhgoro h Z4 (3.0si) h to S2000.
Περίπου στα ίδια είναι(με το παλιό 3λιτρο το Μ54-231PS)
στην πιστα του τοπ γκιαρ, σε συγκριση boxster (δε θυμαμαι ποια), z4 (3.0) και s2000, παρ ολο που το S ειναι πιο δυνατο απο τα 3, ηταν πιο αργο
-
Η ροπή Τριαναταφυλούκο,η ροπή...
Το ίδιο μπορείς να δεις και σε συγκριτικό των 4Τροχών στα Μέγαρα,μεταξύ S2000 (1.12+) και Ζ4 3.0 SMG προ facelift με τα 230 άτια (1.11.95)..
....και το γεγονός ότι είναι καλόστημένα ασφαλώς μετράει (νταξ' τo δικό σου ίσως είναι καλύτερο....αλλά καλύπτουμε τη διαφορά με τις χάρες μας!! )
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Η ροπή Τριαναταφυλούκο,η ροπή...Το ίδιο μπορείς να δεις και σε συγκριτικό των 4Τροχών στα Μέγαρα,μεταξύ S2000 (1.12+) και Ζ4 3.0 SMG προ facelift με τα 230 άτια (1.11.95)..
....και το γεγονός ότι είναι καλόστημένα ασφαλώς μετράει (νταξ' τo δικό σου ίσως είναι καλύτερο....αλλά καλύπτουμε τη διαφορά με τις χάρες μας!! )
Εμίλησε ο πρόεδρος του ΣΔΟ (Σωματείο Δασύτριχων Οδηγών) για τις χάρες του και δεν ακούω κουβέντα !!!
-
Πωλείται BMW 330ci cabrio, 40.000χλμ
35.000e.
δυνατότητα χρηματοδότησης-δωρεαν ασφαλιση
pm οι ενδιαφερόμενοι. -
Βλέπω μιά δίπορτη 116i sport με τον νέο κινητήρα των 122 ίππων σε έκθεση με 0 χιλιόμετρα.
Μου λέει ο πωλητής: επειδή είναι εκθεσιακό, μπορούμε να σας κάνουμε έκπτωση και από 27 και κάτι χιλιάδες να το πάρετε 25.000
Αλλά όμως δεν μπορούμε να το δώσουμε άμεσα (περίπου σε 1 μήνα).
Εχει βγει στο ονομα της εταιρείας λέει, έχει και πινακίδες και σήμα 2007 (δεν τα είδα), με άδεια 10/2007.Σαν περίεργο δεν είναι; Γιατί έβγαλαν πινακίδες και σήμα; Αν το ήθελαν για test drive χρειάζονταν αυτά;;
-
Το αυτοκίνητο είναι πινακιδωμένο επειδή κατα μεγάλο ποσοστό θέλει ο dealer να πιάσει συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων για το 2007.
-
Τότε δεν τον συνέφερε να το κρατήσει πχ μέχρι 20/12 μπας και βρεθεί αγοραστής και να βγάλει τότε πινακίδες αν του ξέμενε;
Πάντως εμένα με συμφέρει (εφόσον φυσικά μου κάνει σαν αμάξι) αφού το τσιμπάω σχεδόν 2500 φτηνότερα;
Το μόνο που με χαλάει είναι το χρώμα που είναι μαύρο και λερώνει και ότι στο πίσω κάθισμα βγάζει μόνο 2 θέσεις αφού στην μέση έχει μια πλαστική θήκη για τους πίσω επιβάτες. Και ξενον θα ήθελα αλλά πιθανόν να μπορω να βάλω και μετά! -
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Πάντως εμένα με συμφέρει (εφόσον φυσικά μου κάνει σαν αμάξι) αφού το τσιμπάω σχεδόν 2500 φτηνότερα;
Εννοείται, αν και επειδή είναι τέλος του έτους και θέλουν να πιάσουν νούμερα όπως είπα, οποιόδηποτε αυτοκίνητο που υπάρχει ετοιμοπαράδοτο στο δίκτυο της BMW Ηellas την έχει αυτή την έκπτωση. Όχι μόνο το συγκεκριμένο επειδή είναι αγορασμένο.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Πάντως εμένα με συμφέρει (εφόσον φυσικά μου κάνει σαν αμάξι) αφού το τσιμπάω σχεδόν 2500 φτηνότερα;
Εννοείται, αν και επειδή είναι τέλος του έτους και θέλουν να πιάσουν νούμερα όπως είπα, οποιόδηποτε αυτοκίνητο που υπάρχει ετοιμοπαράδοτο στο δίκτυο της BMW Ηellas την έχει αυτή την έκπτωση. Όχι μόνο το συγκεκριμένο επειδή είναι αγορασμένο.
O πατέρας μου αγόρασε την 5αρα πριν πέντε χρόνια με αυτό τον τρόπο και πλήρωσε 10000
-
Αρα θέλει ψάξιμο αντιπροσωπεία-αντιπροσωπεία.
Κρίμα που είμαι επαρχία ρε γαμ@το... -
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Τότε δεν τον συνέφερε να το κρατήσει πχ μέχρι 20/12 μπας και βρεθεί αγοραστής και να βγάλει τότε πινακίδες αν του ξέμενε;Πάντως εμένα με συμφέρει (εφόσον φυσικά μου κάνει σαν αμάξι) αφού το τσιμπάω σχεδόν 2500 φτηνότερα;
Το μόνο που με χαλάει είναι το χρώμα που είναι μαύρο και λερώνει και ότι στο πίσω κάθισμα βγάζει μόνο 2 θέσεις αφού στην μέση έχει μια πλαστική θήκη για τους πίσω επιβάτες. Και ξενον θα ήθελα αλλά πιθανόν να μπορω να βάλω και μετά!Τα xenon δε μπορείς να τα βάλεις μετά. Είναι πολλά τα λεφτά. Το κόστος για τα xenon από το εργοστάσιο είναι 1000 ευρώ που περιλαμβάνει και LED πίσω φώτα με ράβδους.
Διαφορετικά για τα μαμά xenon πρέπει να βάλεις άλλο προφυλακτήρα (βαμμένο/τοποθετημένο) με τα πιτσιλιστίρια, τα πίσω φώτα LED (που δε ξέρω αν μπαίνουν μετά...γιατί τα LED έχουν περισσότερα βολτ), τα xenon φανάρια που κάνουν περίπου 700 το ένα, συν τους αισθητήρες και στις 4 αναρτήσεις που 'κοιτάνε' τα ύψος του αυτοκινήτου για να ρυθμίζουν το ύψος αυτόματα...συν εγκατάσταση. Εκ πρώτης όψεως...κόβω ένα κουστουμάκι κοντά στα 3000 ευρώ...άρα 'χάνεις' βασικά.
Άποψή μου είναι να το παραγγείλεις κανονικά. Είναι μοναδικό το αίσθημα να το φτιάχνεις όπως εσύ θέλεις...να το περιμένεις...και να ξέρεις ότι τώρα κατασκευάζεται, ότι φορτώνεται κλπ. Να σου πω ότι η αγαπημένη μου στιγμή ήταν αυτή η γλυκιά αναμονή. Άσε που έχουν μπει μέσα τόσοι πολλοί την έκθεση και ίσως έχουν κάνει και καμιά ζημιά.
Να ξέρεις τέλος...ότι τίποτα δεν είναι καλύτερο από τα 'μαμά' πράγματα, από το εργοστάσιο. Ό,τι κι αν πάθεις...στο καλύπτει η εγγύηση.
Τα xenon τα έχω βάλει...και είναι ΑΠΛΑ εκπληκτικά...και οι δακτύλιοι μπροστά είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ!!!
Άντε...με το καλό! Να τη πάρεις ή άσπρη ή μπλε!
Υ.Γ. Μου είχαν πει όταν είχα παραγγείλει την 120i μου να πάρω 3000 ευρώ λιγότερα την 120i M-Sport Limited Edition που ήταν στην έκθεση στο αεροδρόμιο...αλλά δεν δέχτηκα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Υ.Γ. Μου είχαν πει όταν είχα παραγγείλει την 120i μου να πάρω 3000 ευρώ λιγότερα την 120i M-Sport Limited Edition που ήταν στην έκθεση στο αεροδρόμιο...αλλά δεν δέχτηκα.
Tην οποία πήρα το καλοκαίρι για μερικές μέρες test drive!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Υ.Γ. Μου είχαν πει όταν είχα παραγγείλει την 120i μου να πάρω 3000 ευρώ λιγότερα την 120i M-Sport Limited Edition που ήταν στην έκθεση στο αεροδρόμιο...αλλά δεν δέχτηκα.
Tην οποία πήρα το καλοκαίρι για μερικές μέρες test drive!
Αυτή ακριβώς!
-
'BMW 3-Series and 1-Series now with portable navigation system
BMW has unveiled the first specially configured mobile navigation system retrofittable for the 1 and 3 Series. The BMW Navigation Portable differs from other devices available on the market in its brand-compatible design, the BMW logo on the casing, the illuminated BMW logo when switched on and a wide range of useful functions . The new BMW Navigation Portable was developed in collaboration with renowned navigation system manufacturer Garmin and is based on the Garmin 360.
The mobile navigation unit is equipped with a secure cockpit mounting specially developed for the BMW 1 and 3 Series. Unlike conventional products, which are fixed to the windscreen by means of a suction cup, this device is mounted directly above the interior trim on the instrument panel. Here the 3.5 inch touchscreen can be read without vibration and operated with ease. Retrofitting can be carried out with minimum effort by BMW service partners.
The special bracket for the navigation device has no dangling cables because the power supply from the BMW onboard network ensures that the integrated accumulator battery is charged while you drive. The equipment also includes a Bluetooth hands-free device with integrated speakers and microphone, MP3 and audio book player, a currency converter and a photo viewer function. In addition, the BMW navigation device can also be used outside the car for four to six hours as a portable city map.
For precise navigation, the maps can be displayed in either two or three dimensions. The voice data includes street names. As well as maps for the whole of Europe, a directory of BMW dealers is also preinstalled in the navigation unit. The portable BMW navigation device comes with a price tag of Euro 476 (including VAT).
Source: Internal'
http://www.topspeed.com/cars/car-news/b ... 47875.html
Καλό κολπάκι...σίγουρα θα εμπνεύσει κι άλλες εταιρίες...
-
ειναι καθαρα θεμα κοστους, βλεπω οτι το δινει για 476ε, το οποιο ειναι σχετικα λογικο.
βεβαια για Ελλαδα δε νομιζω να εχει πληρεις χαρτες, οποτε δεν ειναι και οτι καλυτερο.
-
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Βλέπω μιά δίπορτη 116i sport με τον νέο κινητήρα των 122 ίππων σε έκθεση με 0 χιλιόμετρα.Μου λέει ο πωλητής: επειδή είναι εκθεσιακό, μπορούμε να σας κάνουμε έκπτωση και από 27 και κάτι χιλιάδες να το πάρετε 25.000
Αλλά όμως δεν μπορούμε να το δώσουμε άμεσα (περίπου σε 1 μήνα).
Εχει βγει στο ονομα της εταιρείας λέει, έχει και πινακίδες και σήμα 2007 (δεν τα είδα), με άδεια 10/2007.Σαν περίεργο δεν είναι; Γιατί έβγαλαν πινακίδες και σήμα; Αν το ήθελαν για test drive χρειάζονταν αυτά;;
Τελικά βγαίνουν συνήθως με άδεια στο όνομα της εταιρείας για test drive. Πρέπει να μείνουν κάποιο χρόνο στην έκθεση και μετά μπορεί να πουληθούν.
Βρήκα και μια 316 κουπε με εξτρα (ξενον κλπ) από τα 37500 στα 35000.
Δυστυχώς μαύρη και αυτή... Και μάλλον ακριβή για 122 ίππους.Την μικρή την 116 την οδήγησα. Ωραίο αμαξάκι. Κρίμα που δεν έχει τα ξενον, αλλιώς θα την χτύπαγα για μέσα στην πόλη (άμα δείτε καμιά λευκή σειρά 1 με ξενον ή και με οροφή σε έκθεση στείλτε ένα pm).
BMW FORUM