-
καλησπερα σε ολους θελω να βελτιωσω τι εν λογο αυτοκινητο χωρις turbo ξια να φτασω περιπου τα 170ps η και λιγοτερα αρκει να ειναι απροβληματιστα.
-
καλησπερα σε ολους θελω να βελτιωσω τι εν λογο αυτοκινητο χωρις turbo ξια να φτασω περιπου τα 170ps η και λιγοτερα αρκει να ειναι απροβληματιστα.
-
καλησπερα σε ολους θελω να βελτιωσω τι εν λογο αυτοκινητο χωρις turbo ξια να φτασω περιπου τα 170ps η και λιγοτερα αρκει να ειναι απροβληματιστα.
-
Ο χρήστης polo6n έγραψε:
καλησπερα σε ολους θελω να βελτιωσω τι εν λογο αυτοκινητο χωρις turbo ξια να φτασω περιπου τα 170ps η και λιγοτερα αρκει να ειναι απροβληματιστα.Για να φτάσεις 170 αλόγατα ατμόσφαιρα θα πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Για το πως θα δουλεύει μη ρωτάς
Σε συμφέρει να μπεις σε τέτοια διαδικασία για μια τρέλλα? -
δεν θελω τρελα πραγματα και 170 να μην γινει δεν με πειραζει αυτο που λεω να κανο για αρχη ειναι αλλαγη καταλυτη και τελικου και ενα προγραμμα για παραπανω ακομα κοιταω δεν εχω αποφασισει σιγουρα,
-
το 6Ν2 δεν εβγαινε και 1600 125 αλογα?
-
Αυτό έχει το παιδί μάλλον.
-
Για αυτο ρωταω ρε συ να δω αν ειναι το 1400 η το 1600.
Τα 170 αλογα παντως και το 1600 να εχεις ειναι δυσκολη υποθεση +οτι αν τα καταφερεις δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι πολιτισμενη η λειτουργια του.
-
τ0 1600 εχω,πολιτισμενο.μην φαναστεις οτι το θελω και τελειως ηρεμο αλλα ουτε σαν κατι rallye με εκκεντροφορους που δεν κρατανε ρελαντι και δεν εχουν ουτε καταλυτη.απλα θελω λιγο καλητερα ρεπριζ στην 3η και στην 4η σκεφτομαι να βαλω κορονοπηνιο απο 1400 16ν,αν και μαλλον εχουμε το ιδιο σασμαν,
-
Καλύτερες ρεπρίζ δεν θα δεις τόσο με 170 άλογα όσο με ροπές. Σαν γενικός μπούζουλας και αυτός. Φυσικά ένα κοντύτερο κ/π θα είχε καλό αποτέλεσμα, αλλά να δεις πόσο θα κοντύνουν οι σχέσεις και κατά πόσο θα είναι εύχρηστο το αποτέλεσμα.
-
Kαταρχην αν θυμαμαι καλα το μοτερ σου γενικα δεν ειναι ευκολο σε μετατροπες (τουλαχιστον τοτε που κυκλοφορουσε) δεν νομιζω να εχουν αλλαξει και πολλα ομως. Τα 170 αλογα (πραγματικα οχι στραγαλια) ειναι πολυ δυσκολο και για τα 106 που το μοτερ τους παιρνουν πολυ πιο ευκολα, αλλα και παλι και πολιτισμενο και ηρεμο και μονοπεταλουδο....δεν ειναι.
Και το ιδιο σαζμαν (γραναζια) να εχεται αν εχεις πιο μακρυ κορονοπηνιο και το 1400 πιο κοντο θα κερδισεις σε ρεπριζ,ειδικα σε ανηφορικα κοματια, συνολικα ομως 0-200χλμ ας πουμε θα χασεις.
Εγω θα ελεγα να βρεις μεσω του vw κλαμπ καποιον που εχει κανει καποια πετυχημενη μετατροπη και να ακολουθησεις τα ιδια βηματα.
Στην θεση σου παντως εκτος απο εισαγωγη και εξατμιση δεν θα αλλαζα κατι.
-
Είχα αυτό το αυτοκίνητο για δυο χρόνια(2000-2002).
Δυστηχώς λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις...
Μη σπαταλάς τα χρήματα σου άσκοπα όπως έκανα εγώ.Προσπάθησε να κάνεις κάτι με την ανάρτηση και τπτ άλλο. -
Κορωνοπηνειο απο 1200 και τελος...
-
Θα χαλασεις ενα σωρο λεφτα και τρελο αποτελεσμα δε θα δεις. Προτεινω μονο περιφεριακες επεμβασεις για ψυχολογικους λογους και οχι χερι στο μοτερ.
-
Για ροπές και 'άρπαγμα' που θέλεις, βάλε κορωνοπηνείο.
Θα σου δώσει αυτό που ζητάς και αν μελλοντικά κάνεις και βελτίωση στον κινητήρα θα βοηθήσει να την αξιοποιήσεις καλύτερα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Για ροπές και 'άρπαγμα' που θέλεις, βάλε κορωνοπηνείο.
Θα σου δώσει αυτό που ζητάς και αν μελλοντικά κάνεις και βελτίωση στον κινητήρα θα βοηθήσει να την αξιοποιήσεις καλύτερα.Ετσι ομως δεν χαμηλωνεις την τελικη ταχυτητα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για ροπές και 'άρπαγμα' που θέλεις, βάλε κορωνοπηνείο.
Θα σου δώσει αυτό που ζητάς και αν μελλοντικά κάνεις και βελτίωση στον κινητήρα θα βοηθήσει να την αξιοποιήσεις καλύτερα.Ετσι ομως δεν χαμηλωνεις την τελικη ταχυτητα;
E, ναι. Δεν ανακαλύψαμε το αεικίνητο!
Αλλά πιστέω πως είναι αυτό που θέλει ο φίλος.
Μάλιστα αν το βελτιώσει και μηχανικά ανεβάζοντας το στροφάρισμα θα έχει συνολικά κέρδος.
Ζητά ροπή και για ροπή ή υπερκυβίζεις, ή τουρμπίζεις, ή κάνεις το ζογκλερικό βάζοντας κοντύτερο κιβώτιο. -
Επειδη εχω οδηγησει τετοιο αυτοκινητο,θεωρω οτι εχει παρα πολυ καλες μεσαιες κ το κιβωτιο του εχει μια χαρα κλιμακωση!Αυτο που θα ηθελα ειναι λιγη περισσοτερη δυναμη ψηλα κατι που κυριως με εκκεντροφορους μπορει να επιτευχθει...
-
κορονοπηνιο απο πιο αμαξι ταιριαζει?τι τιμες εχουν?την λυση του τουρμπο την εχω σκεφτει και μαλλον θα την υλοποιησω αλλα με lght 0.5bar το πολυ.το ψαχνω με ενα φιλαρακι που εχει ενα ibiza 1.8 αν συμφερει μαλλον θα το πρωχορησουμε
-
Ποσο ψηλα δηλαδη? Μετα τις 5400?
Απο τις 3300rpm - 5400rpm κανει παρτυ μετα λιγο το χανει.
Για εκκεντροφορους να γινει ελεγχος πρωτα αν το μοτερ εινα ΑRC ή το νεοτερο ΑVY γιατι τοτε χρειαζονται διαφορετικοι.
βελτιωση polo6n2 gti .γνωμες-ιδεες.