-
Παράπονα ιδρυτικού αναγνώστη των 4Τ για τον dealer κο Γ. Μοσχού και τη Fiat Auto Hellas
Αγόρασα ένα Fiat Panda 4x4 Climbing από τον dealer κο Γ. Μοσχού το οποίο εξόφλησα στις 24/07/07. Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στον εκθεσιακό χώρο στην οδό Τατοϊου 93, Μεταμόρφωση. Από τον Ιούλιο μου υποσχόταν ότι θα παραλάβω το αυτοκίνητο την επόμενη εβδομάδα αλλά αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα. Στην αρχή ισχυριζόταν ότι υπάρχουν προβλήματα στο τελωνείο αλλά κάνοντας έρευνα ο ίδιος πληροφορήθηκα ότι το αυτοκίνητο είχε εκτελωνιστεί στις 20/04/2007. Αργότερα μου ανέφερε ότι έχει προβλήματα με τη Fiat Auto Hellas η οποία δεν του δίνει το Certificate of Conformity (COC).
Ενημέρωσα τη Fiat Auto Hellas πριν από 24 μέρες αλλά ακόμα δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Μου πρότειναν να ζητήσω από τον κο Μοσχού το τιμολόγιο εξόφλησης του αυτοκινήτου στη Fiat ώστε να διαπιστώσω εαν πράγματι το αυτοκίνητο έχει εξοφληθεί στη Fiat ή όχι. Ο κύριος Μοσχούς αρνείται να μου το αποκαλύψει.
Την 1/11/07 είχαμε συμφωνήσει με τον κο Μοσχού οτι ή θα παραλάμβανα το αυτοκίνητο ή θα μου επέστρεφε τα χρήματα κάτι που δεν έχει συμβεί ως τώρα.
Όλο αυτό το διάστημα μου έχει δώσει ενα αυτοκίνητο για να εξυπηρετούμαι αλλά έχω ανάγκη από ένα τετρακίνητο και όχι οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Ο κος Μοσχούς και η Fiat ακόμα δεν ειναι σε θεση να με πληροφορήσουν πότε θα παραλάβω το αυτοκίνητο. Έχω τιμολόγιο εξόφλησης του αυτοκινήτου αλλά δεν ξέρω σε ποιον ανήκει: σε εμένα, τον κο Μοσχού ή τη Fiat; Εαν ο κος Μοσχούς έχει εξοφλήσει το αυτοκίνητο γιατί δεν μου το παραδίδει; Με ποιόν τρόπο μπορεί να με βοηθήσει η Fiat Auto Hellas από τη στιγμή που άνοιξα case study πριν από 24 μέρες και η μόνη απάντηση που παίρνω είναι: “δεν έχουμε κάτι να σας πούμε” ;
Κατά τη συνομιλία μου με κάποια υπάλληλο στη γραμμή βοήθειας της Fiat Auto Hellas (μεταξύ 9 και 12 Νοεμβρίου) όταν ανέφερα ότι θα γράψω για το συμβάν στον τύπο η απαντησή της ήταν: “και δεν γράφετε;” (δεν ήταν η κυρία Κεχαγιά ούτε η ευγενέστατη κυρία που συνομίλησα το απόγευμα στις 21/11/07).
Εγώ δηλαδή έχω κάνει δάνειο στον κο Μοσχού 13.500 ευρώ χωρίς να το ξέρω;
Αναμένοντας την απάντηση του κου Μοσχού και της Fiat Auto Hellas.Φιλικά,
Ο συνεχής και ιδρυτικός σας αναγνώστης -
Παράπονα ιδρυτικού αναγνώστη των 4Τ για τον dealer κο Γ. Μοσχού και τη Fiat Auto Hellas
Αγόρασα ένα Fiat Panda 4x4 Climbing από τον dealer κο Γ. Μοσχού το οποίο εξόφλησα στις 24/07/07. Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στον εκθεσιακό χώρο στην οδό Τατοϊου 93, Μεταμόρφωση. Από τον Ιούλιο μου υποσχόταν ότι θα παραλάβω το αυτοκίνητο την επόμενη εβδομάδα αλλά αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα. Στην αρχή ισχυριζόταν ότι υπάρχουν προβλήματα στο τελωνείο αλλά κάνοντας έρευνα ο ίδιος πληροφορήθηκα ότι το αυτοκίνητο είχε εκτελωνιστεί στις 20/04/2007. Αργότερα μου ανέφερε ότι έχει προβλήματα με τη Fiat Auto Hellas η οποία δεν του δίνει το Certificate of Conformity (COC).
Ενημέρωσα τη Fiat Auto Hellas πριν από 24 μέρες αλλά ακόμα δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Μου πρότειναν να ζητήσω από τον κο Μοσχού το τιμολόγιο εξόφλησης του αυτοκινήτου στη Fiat ώστε να διαπιστώσω εαν πράγματι το αυτοκίνητο έχει εξοφληθεί στη Fiat ή όχι. Ο κύριος Μοσχούς αρνείται να μου το αποκαλύψει.
Την 1/11/07 είχαμε συμφωνήσει με τον κο Μοσχού οτι ή θα παραλάμβανα το αυτοκίνητο ή θα μου επέστρεφε τα χρήματα κάτι που δεν έχει συμβεί ως τώρα.
Όλο αυτό το διάστημα μου έχει δώσει ενα αυτοκίνητο για να εξυπηρετούμαι αλλά έχω ανάγκη από ένα τετρακίνητο και όχι οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Ο κος Μοσχούς και η Fiat ακόμα δεν ειναι σε θεση να με πληροφορήσουν πότε θα παραλάβω το αυτοκίνητο. Έχω τιμολόγιο εξόφλησης του αυτοκινήτου αλλά δεν ξέρω σε ποιον ανήκει: σε εμένα, τον κο Μοσχού ή τη Fiat; Εαν ο κος Μοσχούς έχει εξοφλήσει το αυτοκίνητο γιατί δεν μου το παραδίδει; Με ποιόν τρόπο μπορεί να με βοηθήσει η Fiat Auto Hellas από τη στιγμή που άνοιξα case study πριν από 24 μέρες και η μόνη απάντηση που παίρνω είναι: “δεν έχουμε κάτι να σας πούμε” ;
Κατά τη συνομιλία μου με κάποια υπάλληλο στη γραμμή βοήθειας της Fiat Auto Hellas (μεταξύ 9 και 12 Νοεμβρίου) όταν ανέφερα ότι θα γράψω για το συμβάν στον τύπο η απαντησή της ήταν: “και δεν γράφετε;” (δεν ήταν η κυρία Κεχαγιά ούτε η ευγενέστατη κυρία που συνομίλησα το απόγευμα στις 21/11/07).
Εγώ δηλαδή έχω κάνει δάνειο στον κο Μοσχού 13.500 ευρώ χωρίς να το ξέρω;
Αναμένοντας την απάντηση του κου Μοσχού και της Fiat Auto Hellas.Φιλικά,
Ο συνεχής και ιδρυτικός σας αναγνώστης -
Παράπονα ιδρυτικού αναγνώστη των 4Τ για τον dealer κο Γ. Μοσχού και τη Fiat Auto Hellas
Αγόρασα ένα Fiat Panda 4x4 Climbing από τον dealer κο Γ. Μοσχού το οποίο εξόφλησα στις 24/07/07. Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στον εκθεσιακό χώρο στην οδό Τατοϊου 93, Μεταμόρφωση. Από τον Ιούλιο μου υποσχόταν ότι θα παραλάβω το αυτοκίνητο την επόμενη εβδομάδα αλλά αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα. Στην αρχή ισχυριζόταν ότι υπάρχουν προβλήματα στο τελωνείο αλλά κάνοντας έρευνα ο ίδιος πληροφορήθηκα ότι το αυτοκίνητο είχε εκτελωνιστεί στις 20/04/2007. Αργότερα μου ανέφερε ότι έχει προβλήματα με τη Fiat Auto Hellas η οποία δεν του δίνει το Certificate of Conformity (COC).
Ενημέρωσα τη Fiat Auto Hellas πριν από 24 μέρες αλλά ακόμα δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Μου πρότειναν να ζητήσω από τον κο Μοσχού το τιμολόγιο εξόφλησης του αυτοκινήτου στη Fiat ώστε να διαπιστώσω εαν πράγματι το αυτοκίνητο έχει εξοφληθεί στη Fiat ή όχι. Ο κύριος Μοσχούς αρνείται να μου το αποκαλύψει.
Την 1/11/07 είχαμε συμφωνήσει με τον κο Μοσχού οτι ή θα παραλάμβανα το αυτοκίνητο ή θα μου επέστρεφε τα χρήματα κάτι που δεν έχει συμβεί ως τώρα.
Όλο αυτό το διάστημα μου έχει δώσει ενα αυτοκίνητο για να εξυπηρετούμαι αλλά έχω ανάγκη από ένα τετρακίνητο και όχι οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Ο κος Μοσχούς και η Fiat ακόμα δεν ειναι σε θεση να με πληροφορήσουν πότε θα παραλάβω το αυτοκίνητο. Έχω τιμολόγιο εξόφλησης του αυτοκινήτου αλλά δεν ξέρω σε ποιον ανήκει: σε εμένα, τον κο Μοσχού ή τη Fiat; Εαν ο κος Μοσχούς έχει εξοφλήσει το αυτοκίνητο γιατί δεν μου το παραδίδει; Με ποιόν τρόπο μπορεί να με βοηθήσει η Fiat Auto Hellas από τη στιγμή που άνοιξα case study πριν από 24 μέρες και η μόνη απάντηση που παίρνω είναι: “δεν έχουμε κάτι να σας πούμε” ;
Κατά τη συνομιλία μου με κάποια υπάλληλο στη γραμμή βοήθειας της Fiat Auto Hellas (μεταξύ 9 και 12 Νοεμβρίου) όταν ανέφερα ότι θα γράψω για το συμβάν στον τύπο η απαντησή της ήταν: “και δεν γράφετε;” (δεν ήταν η κυρία Κεχαγιά ούτε η ευγενέστατη κυρία που συνομίλησα το απόγευμα στις 21/11/07).
Εγώ δηλαδή έχω κάνει δάνειο στον κο Μοσχού 13.500 ευρώ χωρίς να το ξέρω;
Αναμένοντας την απάντηση του κου Μοσχού και της Fiat Auto Hellas.Φιλικά,
Ο συνεχής και ιδρυτικός σας αναγνώστης -
Για αυτό είμαι υπερ του να γίνεται η ολική εξόφληση του αυτοκινήτου την ΙΔΙΑ ημέρα με την παραλαβή του. Χέρι με χέρι. Η μια μεριά καταβάλει τα υπόλοιπα χρήματα (ή επιταγή) και η άλλη παραδίδει το αυτοκίνητο, για το οποίο υπογράφεις το δελτίο παραλαβής αφού το τσεκάρεις εξωνυχιστικά μέσα έξω για τυχόν ατέλειες, χτυπήματα ή ζημιές.
Με μια μικρή προκαταβολή γίνεται ο εκτελωνισμός. Δεν χρειάζεται να έχει εξοφληθεί από πριν.
fpan εύχομαι να βρεθεί λύση στο πρόβλημα σου άμεσα.
-
Μά καλά....
Αυτοκίνητο που είναι στην έκθεση έτοιμο.... και ΑΚΟΜΑ δεν το έχεις πάρει ;;;
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ????
-
Ξέρω ότι δεν έχει ιδιαίτερο νόημα αλλά επειδή πήρα την 147 από το Μοσχού θα ήθελα να πω ότι το αμάξι είχε εξοφληθή 2 εβδομάδες πριν το παραλάβω. Δεν ξέρω τι μπορεί να έχει συμβεί στην περίπτωση του Κου Παναγιωτόπουλου αλλά αυτό που έχω να πω είναι ότι σε σχέση με την 'προβληματική' (μην πω τίποτα άλλο) συμπεριφορά των πωλητών του Τόλια (η πλάκα είναι ότι ακούω συνέχεια από διαφορετικά άτομα για το συγκεκριμένο dealer) η εξυπηρέτηση επι της ουσίας από τον Κο Μοσχού ήταν υποδειγματική.
-
τρελα πραγματα...
δεν επρεπε να το εξοφλήσεις πριν το παραλαβεις...
-
Γενικά πάντως δεν έχω ακούσει κάτι κακό για τις πωλήσεις στον Μοσχού.....
Αντικειμενικά.... πού έχει κολλήσει το θέμα ;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Για αυτό είμαι υπερ του να γίνεται η ολική εξόφληση του αυτοκινήτου την ΙΔΙΑ ημέρα με την παραλαβή του. Χέρι με χέρι. Η μια μεριά καταβάλει τα υπόλοιπα χρήματα (ή επιταγή) και η άλλη παραδίδει το αυτοκίνητο, για το οποίο υπογράφεις το δελτίο παραλαβής αφού το τσεκάρεις εξονυχιστικά μέσα έξω για τυχόν ατέλειες, χτυπήματα ή ζημιές.Με μια μικρή προκαταβολή γίνεται ο εκτελωνισμός. Δεν χρειάζεται να έχει εξοφληθεί από πριν.
fpan εύχομαι να βρεθεί λύση στο πρόβλημα σου άμεσα.
+1 από μένα...
ποτέ δεν εξοφλούμε προκαταβολικά... -
πέρισυ και σε εμένα κράταγε το αμάξι 2 μήνες και δεν το έδινε. διαδόθηκε πως ο πωλητής του είχε φαει τις προκαταβολές και του έλεγε πως εμείς δεν θέλαμε να παραλάβουμε αφού δεν είχαμε τα λεφτά. Τελικά μας έκανε επιπλέον έκπτωση που μας είχε τάξει ο πωλητής γραπτά και γλύτωσε τις σφαλιάρες που θα έτρωγε όλο το μαγαζί. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απο το να βλέπεις το αμάξι εκεί και να σε πηγαίνει από μέρα σε μέρα:rant:
Το αμάξι ήταν για τη φίλη μου, και την πήγα εγώ εκεί λόγω ονόματος και της συνεχής αναφοράς του ΣΧ (να στηρίζουμε και τους δικούς μας, τρομάρα μας). Οπότε καταλαβαίνετε πως ένιωθα τότε.
συγγνώμη βέβαια δεν ακούσαμε, είχαν και υφάκι κιόλλας.
Αλλά αυτά πέρισυ, φέτος; Μήπως ξαναπήρε τον ίδιο πωλητή; -
πολύ θα ήθελα να δω την απάντηση του αντιπροσώπου...
Μέχρι τότε όμως αν ήθελα Fiat σίγουρα δε θα πήγαινα καν από εκεί...
_
-
Ούτε κι εγώ. Επίσης, εδώ στα Χανιά δεν έχεις πού να πας αν θες να πάρεις ή έχεις ιταλικό αυτοκίνητο. Ο Φαραντάκης ΔΕΝ έχει καλό συνεργείο, ο δε Μελάκης (Alfa Romeo-Subaru-Skoda) θεωρεί ότι το αυτοκίνητο πρέπει να το αγοράζεις μόνο βάσει του προσπέκτους. Test drive μ'αυτόν δεν παίζει ποτέ. Α, και είναι και φωτιά στις τιμές του συνεργείου του.
-
Τραβα ενα εξωδικο να τελειωνουμε. Αποδειξη οτι το εχεις εξοφλησει εχεις, οποτε...
-
Εμένα πάντως δεν μου φαίνονται φυσιολογικά όλα τα παραπάνω.
Οταν κάποιος προκαταβάλει λεφτά (οποιοδήποτε ποσό) παίρνει γραπτή απόδειξη με σφραγίδες και υπογραφές της εμπορίας ώστε να είναι καλυμμένος.
Όταν υπάρχουν αυτές οι αποδείξεις αποδεικνύουν ότι το αυτοκίνητο έχει εξοφληθεί εφόσον το ποσό είναι το ίδιο με την αρχική έγγραφη προσφορά.Από την άλλη παραγγελία από τον Ιούλιο και ακόμη δεν έχει γίνει η παραλαβή; Και το αυτοκίνητο είναι στην εμπορία;
Από την άλλη είναι σίγουρο ότι 'Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στον εκθεσιακό χώρο στην οδό Τατοϊου 93, Μεταμόρφωση' είναι και το προς παραγγελία αυτοκίνητο;
Αν υποθέσουμε ότι το συγκεκριμένο είναι εκθεσιακό τότε από ότι ξέρω τα εκθεσιακά είναι κάτω από κάποιο συγκεκριμένο καθεστώς στις βιτρίνες. (νομίζω με δανεισμό, χωρίς εκτελωνισμό και ανήκουν στην γενική αντιπροσωπεία)Εκτός αν κάνω λάθος...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Από την άλλη είναι σίγουρο ότι 'Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στον εκθεσιακό χώρο στην οδό Τατοϊου 93, Μεταμόρφωση' είναι και το προς παραγγελία αυτοκίνητο;
O αριθμός σασσί που υπάρχει στο τιμολόγιο είναι ο ίδιος με του αυτοκινήτου της βιτρίνας.
-
Ο χρήστης fpan έγραψε:
Από την άλλη είναι σίγουρο ότι 'Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στον εκθεσιακό χώρο στην οδό Τατοϊου 93, Μεταμόρφωση' είναι και το προς παραγγελία αυτοκίνητο;
O αριθμός σασσί που υπάρχει στο τιμολόγιο είναι ο ίδιος με του αυτοκινήτου της βιτρίνας.
Δηλαδή είναι ακόμα ως έκθεμα? Μπορεί ο οποιοσδήποτε να μπει στο αυτοκίνητό σου προς όφελος της εταιρείας???
Αν το αυτοκίνητο όλο αυτό το διάστημα, εξακολουθεί να είναι ως έκθεμα και να το βλέπει ο κάθε ενδιαφερόμενος και δεν είναι κλειδωμένο, τότε μιλάμε και για περαιτέρω φθορά-μείωση αξίας του αυτοκινήτου, ενώ δεν ξέρω κατά πόσο είναι νόμιμο ένα αυτοκίνητο που πλέον ανήκει σε ιδιώτη να συνεχίσουν να το έχουν ως έκθεμα (προς όφελός τους). Σε όσες εκθέσεις έχω δει αυτοκίνητα να έχουν πουληθεί, είτε τα βγάζουν από τη βιτρίνα είτε τα έχουν κλειδωμένα.
Προσωπικά αν είχα βρεθεί σε αυτή τη θέση, θα το κινούσα νομικά το θέμα, θα ακύρωνα το αυτοκίνητο και θα ζητούσα να μου επιστραφούν τα χρήματα πλέον των νομιμων τόκων για 4 μήνες (από την ημερομηνία που εξοφλήθηκε εως σήμερα).
-
Συμφωνώ με τον Vasgti. Κινήσου ΑΜΕΣΩΣ νομικά. Δεν έχει ΚΑΝΕΝΑΣ το δικαίωμα να σε κοροϊδεύει.
-
Κάτι παίζει με το έκθεμα / γενική αντιπροσωπεία / εμπορία ...
Για κάποιο λόγο επιμένουν να κρατούν το αυτοκίνητο ως έκθεμα.
Κάποιον βολεύει ή κάποιους ...Εκεί ψάξτο.
Ζήτα άλλο αυτοκίνητο που είναι ετοιμοπαράδοτο. (που δεν νομίζω να υπάρχει...) -
Αντιγράφω από το δελτίο παραγγελίας του δικού μου Panda από άλλο εξουσιοδοτημένο, όμως πρέπει λογικά να είναι ίδιο με το δικό σου..
- 8 Η ημερομηνία παράδοσης του οχήματος είναι η ημερομηνία που δηλώνεται στον πελάτη από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα στην προηγούμενη σελίδα της παρούσας σύμβασης ή οποιαδήποτε μεταγενέστερη ημερομηνία συμφωνηθεί μεταξύ του εξουσιοδοτημένου καταστήματος και του πελάτη. Σε περίπτωση που η παράδοση του οχήματος καθυστερήσει περισσότερο από 120 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής της παρούσας αλλά λιγότερο από 135 ημερολογιακές ημέρες ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη παραγγελία και να απαιτήσει από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα την επιστροφή της παραπάνω προκαταβολής ατόκως. Σε περίπτωση που η παράδοση του οχήματος καθυστερήσει πάνω από 135 ημερολογιακές ημέρες ο πελάτης έχει δικαίωμα να ακυρώσει τη παραγγελία και να απαιτήσει από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα την επιστροφή της παραπάνω προκαταβολής εντόκως από την ημέρα που η προκαταβολή κατεβλήθη στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα και μέχρι την ημέρα της επιστροφής της με επιτόκιο ίσο με εκείνο που εκάστοτε ισχύει για τα πλέον πρόσφατης έκδοσης έντοκα γραμμάτια του Ελληνικού Δημοσίου τρίμηνης διάρκειας.*
-
ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ PANTA 4X4 ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΟΜΩΣ.
ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΤΗΝ ΦΙΑΤ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΘΥΝΤΗ ΚΤΛΠ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤ ΠΡΟΣΤ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΝΟΜΙΚΑ
Προβλήματα με τον dealer κο Γ.Μοσχού και τη Fiat Auto Hellas