-
Και το Renault 19 είχε μάλλον ασθενικά φρένα, όπως και το προηγούμενο Fiesta και το σημερινό προ-facelift Fiesta.
Αλλά όλα αυτά περάσανε στο ΝΤΟΥΚΟΥ... Δε βγήκε ΠΟΤΕ το AMS (που τώρα βγαίνει με πηχιαίους τίτλους ωρυόμενο για τη Fiat) να βρίσει τη Ford ή τη Renault.
-
μη τρελενεστε, γνωστος φορουμας και εμπειρος οδηγος ειχε εξοδο στα Μεγαρα στο τελος της μεγαλης ευθειας πριν μερικους μηνες. Εμεινε εντελως απο φρενα, ενω μεχρι και τη προηγουμενη στρφη τα φρενα λειτουργουσαν κανονικοτατα. Μαλιστα το αμαξι φορουσε μεγαλυτερα και καλυτερα φρενα απο το 'μαμα'.
αυτα, περι αισθησης.
-
μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως το περιοδικό τονίζει ότι το bravo 1.4 απευθύνεται κυρίως στην ελληνική αγορά, όταν το ίδιο αυτοκίνητο πουλιέται σε όλο τον κόσμο και οι πιο δυνατές εκδόσεις diesel ή τούρμπο είναι κατά 3000 πιο ακριβές από το 90αρι
http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/F ... delKey=198
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
G60 μου έχει τύχει πριν 7-8 χρόνια να είμαι συνοδηγός σε ένα Renault 5 που έπαθε ακριβώς αυτό το πράγμα! Τα φρένα ενώ δεν είχαν δείξει κάποιο σημάδι πιο πρίν σε όλη τη διαδρομή από Χαλάνδρι μέχρι τη μεγάλη κατηφόρα του Καρέα, ακριβώς σε εκείνη την κατηφόρα (είναι δρόμος με έντονη κατωφέρεια και μεγάλη κλίση), στο φανάρι στο τέλος αυτής το αυτοκίνητο δεν είχε ΚΑΘΟΛΟΥ φρένα, στην ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ!Έντρομος να κοιτάζω το αυτοκίνητο να μην σταματάει και μπροστά να είναι σταματημένα....
Το αυτοκίνητο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, με πιο χοντρά ζαντολάστιχα και πριν 2-3 ημέρες το είχε παραλάβει από service. Δηλαδή και κράτημα/πάτημα στο δρόμο είχε και δεν ήταν και κανένα ερείπιο.
....
Μετά μέχρι να αλλάξουμε στοιχεία κτλ, πέρασε λίγη ώρα οπότε όταν ξαναξεκινήσαμε τα φρένα λειτουργούσαν κανονικά! Πήγαμε Γλυφάδα τελικά, και αργά το βράδυ που ξαναγυρίσαμε, αν και πηγαίναμε χεσμεντεν τα φρένα δεν ξαναπαρουσίασαν κανέναν πρόβλημα.Εμένα μου έτυχε ακριβώς το ίδιο πράγμα με το Sunny φέτος το καλοκαίρι, όλως τυχαίως 3 ημέρες μετά την παραλαβή από το service.
Τα bold περιγράφουν ακριβώς την εμπειρία μου. Το είχα γράψει εκτενώς σε ένα θέμα περί φρένων, ενώ οι φρενοειδικοί που απευθύνθηκα μου είπαν ότι κάτι δεν έγινε καλά στο σέρβις όπου αλλάχθηκαν τακάκια...
-
Τους έχω στείλει σχόλια ζητώντας να μάθω γιατί ισχυρίζονται ότι το εν λόγω μοντέλο είναι μόνο για την ελληνική αγορά, καθώς και γιατί δείξανε δισκόφρενο από Toyota. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν δημοσιεύτηκαν.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Ο,ΤΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ. Ήρθε η ώρα να το κλείσουμε το μπουρδέλο.
-
Ετσι για να ευθυμησουμε λιγακι....
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ήρθε η ώρα να το κλείσουμε το μπουρδέλο. -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το πεντάλ ήταν κούτσουρο πάνω,ήταν σπογγώδες και πήγαινε μέχρι κάτω ή ήταν τελείως νεκρό?
Αυτή τη λεπτομέρεια δεν τη θυμάμαι. Θυμάμαι ότι το πατούσε με όλη του τη δύναμη χωρίς να έχει κανένα αποτέλεσμα. Κάτι που γινόταν αντιληπτό ακόμα και από τη θέση του συνοδηγού. Το αυτοκίνητο ΔΕΝ έκοβε ταχύτητα! Μέσα στο αυτοκίνητο είμασταν 4 άτομα. Ο φίλος μου που οδηγούσε, εγώ στη θέση του συνοδηγού και 2 κοπέλες στο πίσω κάθισμα. Την κατηφόρα την κατέβαινε χαλαρά με 2α (χωρίς να τρέχει).
Μετά από 20-30 λεπτά από το συμβάν τα φρένα είχαν επανέλθει. Όταν την επομένη το πήγε στο συνεργείο δίσκοι και τακάκια δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Κάπως του το είχαν δικαιολογήσει τότε, αλλά έχουν περάσει αρκετά χρόνια και μου διαφεύγει (και ο ίδιος δεν βρίσκεται πλεον εν ζωή ).
Kλασική βλάβη,ευτυχώς όχι συχνή, την οποία αγνοούν όλοι σχεδόν οι μηχανικοί.
Οταν ο οδηγός πατάει με όλη του τη δύναμη το πεντάλ του φρένου αυτό σημαίνει ότι το πεντάλ είναι στην κανονική του θέση,διαφορετικά το πρεσάρει απεγνωσμένα μπας και πιάσει.
Το πρόβλημα στις περισσότερες περιπτώσεις είναι στα τακάκια,τα οποία για λόγους κόστους είναι τρίτης ή και τέταρτης διαλογής.
Γι αυτό μη νομίζετε όταν κανετε σέρβις το αυτοκίνητό σας με τρείς δεκάρες είστε οι έξυπνοι και ο μηχανικός που σας βγάζει ένα κανονικό κοστολόγιο είναι απατεώνας.
Τα τακάκια λοιπόν αυτά αν τα δει κάποιος μετά από λίγα χλμ χρήσης στην επιφάνεια επαφής τους με το δίσκο γίνονται όπως το μάρμαρο.
Πρόσφυση δηλ ΜΗΔΕΝ,ενώ ο οδηγός πατάει με όλη του τη δύναμη το φρένο,η αντλία στέλνει πίεση κανονικά,οι δαγκάνες κλείνουν αλλά τα τακάκια δεν ανταποκρίνονται.
Η απόδοσή τους φυσικά είναι μειωμένη κι όταν είναι κρύα αλλά συνήθως ο οδηγός δεν το καταλαβαίνει και η πτώση της απόδοσως επέρχαιτε ακαριαία, σε αντίθεση με τα πολύ μαλακά τακάκια που γίνονται σκόνη και προειδοποιουν κατα κάποιο τρόπο τον οδηγό.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο και τίποτα δεν είναι ανεξήγητο.
Το ότι δεν θα το ξανακάνει σημαίνει ότι α) είτε ο οδηγός δεν τα φτάνει πλέον στα οριά τους (κοινώς χέστηκε και πάει σαν κότα) και β) καθώς είναι μείγματα τσιμέντου και γω δεν ξέρω τι άλλο έφαγε την επικίνδυνη στρώση και ήρθε κατά κάποιον τρόπο στα ίσα του.Μια άλλη πάλι αιτία είναι το σερβό.
Φυσικά αν έχει κάπου απ τα στεγανά διαρροή ή κοπεί η μεμβράνη δεν υφίσταται η λογική πότε δουλεύει και πότε δεν δουλεύει.
Το σεβρό δεν δουλεύει.Τέλος.
Εκτός κι αν η διαροή είναι μικρή και δεν λειτουργεί στο ρελαντι λόγω μειωμένης υποπίεσης της εισαγωγής ή του εξώστερ αλλά λειτουργεί κανονικά στο υπόλοιπα φασμα στροφών του κινητήρα.Μού έτυχε ένα audi 80 πριν λίγες μέρες όπου ο πελάτης παραπονιόταν ότι δεν είχε καθόλου σε κάποια διαδρομή κι από τότε όλα ΟΚ.
Ηρθε το κάνω δοκιμή τα φρένα κόκαλο.
Δεν φεύγεις του λέω αν δε δω δύο πράγματα.
Το πεντάλ τον ρωτάω ήταν πάνω ή κάτω?
Οτι ήθελε έλεγε και πολλές φορές ο πελάτης απ τον πανικό δεν αντιλαμβάνετε ακριβώς την αίσθηση.
Το αμάξι τελικά είχε κομένο το σωληνάκι της υποπίεσης του σεβρό στην εισαγωγή του κινητήρα και ήταν σε τέτοι σημείο που όχι μόνο δε φαινόταν αλλά δεν ρετάριζε καν ο κινητήρας στο ρελαντί.
Αρα του λέω το πεντάλ ήταν πάνω και δεν έπιανε.
Πελάτης:Νομίζω έπεσε κάτω.
ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙΝισσαν αλμέρα πριν δυό χρόνια.
Ολα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία και τελευταίο σερβις με καινούρια και γνήσια τακάκια.
Το αμάξι σε κατωφέρειες μουγκριζε και έξι μήνες δεν μπορούσε κανείς να βρεί τι φταίει.
Φυσικά εδώ έχουμε να κάνουμε με ελατωματική παρτίδα αλλά το θέμα είναι ότι κανενός δε πάιε το μυαλό στα αυτονόητα.
Το ότι είναι καινούριο δε σημαίνει ότι είναι και δεδομένο.
Σε δέκα λεπτά αλλάζουμε τακάκια με pagid λύνεται το πρόβλημα και ο πελάτης......εξακολουθεί να πηγαίνει αντιπροσωπεία -
Το παραμύθι με την εγγύηση καλά κρατεί Μερικοί φοβούνται να αλλάξουν και τακάκια αλλού.
-
Μού ήρθε στο mailbox μου (δεν ξέρω πώς) το παρακάτω με αποστολέα
Safety Cars'
-
Μας ήρθε και εμένα και μάλιστα στο εταιρεικό e-mail.
Απαράδεκτο, όποιος και να το ξεκίνησε.
-
Ο χρήστης face έγραψε:
Μού ήρθε στο mailbox μου (δεν ξέρω πώς) το παρακάτω με αποστολέαSafety Cars'
*30% μικρότερα φρένα από την υπόλοιπη Ευρώπη. Το κράτος πρέπει να παρέμβει για να μην μας αντιμετωπίζουν σαν τριτοκοσμική χώρα.
Πρόσφατα οι δοκιμαστές του Auto Motor und Sport κόντεψαν να σκοτωθούν, όταν δεν πιάσανε τα φρένα του νέου Fiat Bravo 1.4 90 ps που δοκίμαζαν. Το αυτοκίνητο έριξε το φράχτη του αεροδρομίου όπου γινότανε το test, πέρασε κάθετα τον διπλανό δρόμο και καρφώθηκε σ΄ένα χωμάτινο τοίχο απέναντι.Στην συνέχεια βρέθηκε ότι:
Όλα τα μικρομεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα φοράνε σήμερα μεγάλα φρένα (280 χιλ.)
Το νέο Fiat Bravo κυκλοφορεί σε 4 τύπους στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης επίσης με μεγάλα φρένα
Το Bravo 1.4 90 ps που θα πουληθεί κυρίως στην Ελλάδα έχει 30% μικρότερα φρένα. Είναι και αυτό βαρύ (1300 κιλά), όπως τα υπόλοιπα Bravo, θα μεταφέρει και αυτό μια ολόκληρη οικογένεια όπως τα υπόλοιπα Bravo, όμως αυτό έχει 30% μικρότερα φρένα, από τα υπόλοιπα Bravo αλλά και από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.Η Fiat λέει ότι το ατύχημα ήταν τυχαίο και μπορεί να μην επαναληφθεί.
Η ουσία όμως είναι:
γιατί το Bravo 1.4 90 ps έχει μικρότερα φρένα;
γιατί ο Ελληνας οικογενειάρχης δεν αξίζει τα μεγάλα φρένα που φοράνε τα υπόλοιπα Bravo, που πουλιούνται στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης;Ακόμα κι έτσι να είναι,γιατί σας φαινετε παράξενο?
Σε όλα τα προιόντα έτσι δε γίνετε στο ελλαδιστάν?
Πότε απέκτησε ο έλληνας σοβαρό επίπεδο καταναλωτή?(και όχι μόνο)
Οταν ζητάς από μιά εταιρία Α Β Γ Ρ Τ Ψ Ω εξοπλισμό με 120 'αλογα στα 1000 κυβικά και τιμή κάτω από 10 χιλιάρικα αν είναι δυνατόν ε είναι φυσικό κι επόμενο επειδή είσαι πακιστανός στο επίπεδο διαβίωσης για να μη χάσει τις πωλήσεις η εταιρία,να κόψει κάτι άλλο για να έχεις και.....κουρτινάκια.Γιατί λοιπόν φταίει το εργοστάσιο?
Σκ@τά θέλουμε σκ@τά μας δίνουν.Ολα τα ηλεκτρικά έχουν προδιαγραφές για τριτοκοσμικούς.
Τα μάνουαλ έχουν τις ποιό άκυρες γλώσσες και πολλές φορές φορές τα μοντέλα τους είναι παραπλήσια και όχι τα επίσημα που αναφέρονται στα σάιτ των εταιριών.
Ποιός φταίει?Το εργοστάσιο?Κράτος.
Ποιό κράτος?
Αφού το ίδιο το κράτος κάνει δημοπρασίες με βάση τη φθήνια και όχι την ποιότητα,με ποιά κριτήρια θα καθορίσει το νοηματικό επίπεδο του έλληνα αγοραστή?Η Fiat δεν θέλει να απαντήσει σ΄αυτό. Ελπίζει ότι το θέμα θα ξεχαστεί και ότι το κράτος δεν θα παρέμβει.
Το σωστό όμως είναι το κράτος πρέπει να παρέμβει άμεσα και να υποχρεώσει την Fiat:
α) να βάλει μεγάλα φρένα στο Bravo 1.4 90 ps
β) αν δεν το κάνει αυτό, τουλάχιστον να ενημερώσει όσους έχουν ήδη αγοράσει και όσους πρόκειται να αγοράσουν, για το μέγεθος των φρένων του Bravo 1.4 90ps.Το κράτος πρέπει να παρέμβει ώστε να πάψουν να αντιμετωπίζουν την Ελλάδα σαν τριτοκοσμική χώρα, όπου οι πολίτες δεν αξίζουν την ασφάλεια που απολαμβάνουν στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης.
Αν συμφωνείς με την επιστολή αυτή:
α) κάντην forward σ΄όποιον άλλο φίλο σου νομίζεις
β) κάνε κλικ εδώ, και πρόσθεσε την φωνή σου σ΄όσους θα ζητήσουν την παρέμβαση του κράτους με την επιστολή αυτή, ενημερώνοντας τους αρμόδιους υπουργούς:
Υπουργείο Ανάπτυξης / Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών
Υπουργείο Δικαιοσύνης*
Το λέω και πάλι.
Δημιουργήσαν θέμα απ το τπτ.
Οταν ένα αμάξι παρουσιάζει σφάλμα τεχνικό αυτόματα ακυρώνετε απ τη διαδικασία του τεστ, πάει για έλεγχο και επαναλαμβάνετε το τεστ με άλλο αμάξι.
Τα μικρά φρένα ή οτιδήποτε άλλο δημιουργούν αρνητικά αποτελέσματα επιδόσεων και όχι μηδενικά.
Ηθελα να ήξερα σε πόσα αυτοκίνητα είναι δεδομένη ξαφνικά μηδενική απόδοση των φρένων ωστε αυτό να ενταχθεί στη διαδικασία των μετρήσεων?Και φυσικά δεν συμφωνώ και δεν το κάνω forward.
-
Ο χρήστης vaglan έγραψε:
Το παραμύθι με την εγγύηση καλά κρατεί Μερικοί φοβούνται να αλλάξουν και τακάκια αλλού.To αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης
-
Εχουν κολλησει ολοι οτι μονο στην Ελλαδα ερχονται bravo με μικροτερα φρενα!!!ΕΛΕΟΣ
-
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Εχουν κολλησει ολοι οτι μονο στην Ελλαδα ερχονται bravo με μικροτερα φρενα!!!ΕΛΕΟΣ......'όλους' ποιούς εννοείς?
-
Αυτή η εκστρατεία του 'Safety Cars' αποτελεί ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ, καθώς αποτελεί SPAM, το οποίο απαγορεύεται από την κοινοτική οδηγία 58/2002. Στην αποστολή spam επιδίδονται σχεδόν κατ'αποκλειστικότητα - για να προωθήσουν πορνογραφικό (ενίοτε και παιδεραστικό) περιεχόμενο, παράνομη πώληση φαρμάκων που χορηγούνται ΜΟΝΟΝ με ιατρική συνταγή, παράνομες απομιμήσεις προϊόντων, ψεύτικα διπλώματα πανεπιστημίων κλπ - εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου, ανακατεμένοι σε σωματεμπορία, εμπόριο ναρκωτικών, απάτες κ.α.
Το spam αποτελεί ΚΛΟΠΗ πόρων διαδικτύου (καθώς το 75% της διαδικτυακής κυκλοφορίας είναι SPAM) και σπαταλά επεξεργαστική ισχύ, χρόνο και ΧΡΗΜΑ απ'όλους μας.
Ακόμη και αν είχε 'αγαθές' προθέσεις ο αποστολέας, έχει διαπράξει εγκληματική πράξη, η οποία στις ευνομούμενες πολιτείες διώκεται ΠΟΙΝΙΚΑ και τιμωρείται με μεγάλα πρόστιμα, ακόμα και με ποινές φυλάκισης.
Δεν γνωρίζω ποιος βρίσκεται πίσω από αυτή τη ΓΕΛΟΙΑ εκστρατεία. Δεν αποκλείω να είναι και το ίδιο το AMS. Εάν έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο, ήρθε η ώρα να τελειώνουμε μ'αυτήν την παλιοφυλλάδα.-
-
haha.... μπηκα στο kalimera.gr να δω τι σκατα ειναι αυτο.... προτου καν φορτωσει στα μισα, ηταν πασιφανες πως μιλουσαμε για μελος του AMS.
Καλα μαλακες ειναι? Chain letter απο 'σοβαρη εταιρια'? Τζαζεψαν τελειως? Και μαλιστα chain letter με ανακριβειες!!!
Θα πεσει πολυ βαρυς ο πελεκυς της δικαιοσυνης για τετοιες λασπες...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Εχουν κολλησει ολοι οτι μονο στην Ελλαδα ερχονται bravo με μικροτερα φρενα!!!ΕΛΕΟΣΜα ισχύει αυτό το πράγμα; Δηλ. δεν έχουν όλα τα bravo 1.4-90hp ίδια φρένα σε όλη την Ευρώπη;
-
Ο χρήστης svlach έγραψε:
Εχουν κολλησει ολοι οτι μονο στην Ελλαδα ερχονται bravo με μικροτερα φρενα!!!ΕΛΕΟΣ
Μα ισχύει αυτό το πράγμα; Δηλ. δεν έχουν όλα τα bravo 1.4-90hp ίδια φρένα σε όλη την Ευρώπη;
Εννοείται, ο συλλογισμός είναι ο εξής...απλά, μπακαλίστικα..
Ελλάδα (ΘΑ) πουλάει πιό πολλά 1,4lt 90ps 257 mm δίσκο
Ευρώπη πουλάει πιο πολλά diesel πιο βαριά και γρήγορα με 280βαλε δίσκο,
Άρα στην Ελλάδα φέρνουν ηθελημένα μοντέλα με μικρότερο δίσκο...that simple
κανει και ένα 257/284 * 100 και βγάζει και ένα ποσοστό πόσο πιό μικρά είναι τα φρένα και πάρτο φάτο Έλληνα...
Αντε γεια δηλαδή...ούτε ο ανηψιός μου (3 ετών) δεν θα το έλεγε αυτό....
-
ΔΕΝ ισχύει. Τα ίδια φρένα έχουν σ'όλη την Ευρώπη.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων