Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 245
    • 246
    • 247
    • 248
    • 249
    • 315
    • 316
    • 247 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49004
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neos last edited by

      Έχεις απόλυτο δίκιο, η αντίδρασή μου δεν ήταν σωστή - είμαι άπειρος με το θέμα γρήγορη οδήγηση. Με τρόμαξε το γεγονός ότι τσούλησε προς τα έξω όλο το αμάξι (που πράγματι σημαίνει ότι ήμουν λάθος τοποθετημένος αφού βρισκόμουν στο εσωτερικό μέρος της στροφής) οπότε η πρώτη μου σκέψη ήταν να στρίψω περισσότερο το τιμόνι και να δώσω κι άλλο γκάζι κατεβάζοντας ταχύτητα. Λάθος προσέγγιση. Πάντως χρειάζεται λάστιχα οπωσδήποτε το μπρικάκι Έγκλημα από τη VW να το δίνουν με τέτοια διάσταση και τέτοιο μοντέλο ελαστικού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης Neos έγραψε:
        Έχεις απόλυτο δίκιο, η αντίδρασή μου δεν ήταν σωστή - είμαι άπειρος με το θέμα γρήγορη οδήγηση. Με τρόμαξε το γεγονός ότι τσούλησε προς τα έξω όλο το αμάξι (που πράγματι σημαίνει ότι ήμουν λάθος τοποθετημένος αφού βρισκόμουν στο εσωτερικό μέρος της στροφής) οπότε η πρώτη μου σκέψη ήταν να στρίψω περισσότερο το τιμόνι και να δώσω κι άλλο γκάζι κατεβάζοντας ταχύτητα. Λάθος προσέγγιση. Πάντως χρειάζεται λάστιχα οπωσδήποτε το μπρικάκι Έγκλημα από τη VW να το δίνουν με τέτοια διάσταση και τέτοιο μοντέλο ελαστικού.

        τυχερος εισαι.

        για να μη πω οτι με αλλο* αμαξι θα ειχες φυγει ευθεια....

        ESP ειχε?

        • προφανως οχι με ολα!
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          neos last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:

          ESP ειχε?

          Τσου
          Ε έκανα πατατιά είπαμε

          Αφού έζησα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pskarm last edited by

            παρε σιντ να βρεις την υγιεια σου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neos last edited by

              Εντάξει μη με πάρετε και με τις πέτρες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pskarm last edited by

                βασικα το πεταλο ειναι μια απο τις πιο δυσκολες και τεχνικες στροφες που μπορεις να συναντησεις σε δημοσιο δρομο κατα τη γνωμη μου...
                οποτε ειναι το πλεον ακαταλληλο μερος γενικα και ειδικα (ελεω περιοχης-καγκουρων κλπ κλπ) για να δοκιμασεις ενα αμαξι και τον εαυτο σου...

                για αρχη εγω θα προτιμουσα π.χ ενα καρτοδρομο που και ελεγχομενες συνθηκες υπαρχουν και τεχνικη διαδρομη ειναι (οχι και πιστα αυτο το πραμα) και φθορα σε λαστιχα αμαξι δε θα εχεις ελεω κακης ασφαλτου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Neos μια βόλτα στα Μέγαρα θα σε βοηθήσει να μάθεις το αυτοκίνητο σου σε ένα ασφαλές περιβάλλον, χωρίς τον κίνδυνο/άγχος να καταστρέψεις το αυτοκίνητο σου...και να χτυπήσεις κάποιον χριστιανό που δε φταίει σε τίποτα.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    εγω θα προτεινα ενα safetrack, ειδικα για νεο οδηγο.

                    θα μαθει πολλα, δε θα ρισκαρει καθολου και θα του κοστισει πιο φθηνα απο μια 'ατυχη' στιγμη στο δρομο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eagle1 last edited by

                      Συμφωνω απολυτα με τα γραφομενα του 'Krusenstern'.
                      Το αυτοκινητο ειναι πολυ προοδευτικο στις αντιδρασεις του στο οριο και δε σε τρομαζει στις γρηγορες καμπες!Βοηθα εως ενα σημειο και η πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων σε αυτο.Το προηγουμενο,ενα 206XS που ειχα,παρολο που ηταν αρκετα καλα στημενο,στο οριο-ιδιως το πισω μερος-ηταν αρκετα ατιθασο,σε σημειο που να σε τρομαζει ορισμενες φορες...
                      Απο λαστιχα το δικο μου εχει τα Hankook Ventus Prime 205/55/R16,και παρολο που στην αρχη ημουν επιφυλακτικος οταν τα ειδα κατα την παραλαβη,μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημενος με την αποδοση τους εως τωρα...

                      ΥΓ Ολα καλα 'neos',ολοι μας εχουμε πολλα να μαθουμε ακομη,αλλα οχι και 'μπρικακι',το αυτοκινητο αυτο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        neos last edited by

                        Πράγματι είναι φιλικό και προοδευτικό όπως παρατήρησα και σήμερα ξανά
                        Το καλύτερο πάντως σε αυτό το αμάξι είναι να κατεβάσεις τα παράθυρα, να βρεις έναν ήσυχο δρόμο και να βυθίσεις το γκάζι... ο ήχος και η επιτάχυνση του μοτέρ αποζημιώνουν Είναι απίστευτος ο TSI.

                        Πάντως αρχίσανε κάτι πολύ ελαφριά τριξίματα στους κεντρικούς αεραγωγούς από ό,τι παρατήρησα σήμερα σε οδόστρωμα με εγκάρσιες ανωμαλίες.

                        Μπρικάκι το είπα χαϊδευτικά το μωράκι μου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Πρέπει να συμβαίνει σε αρκετούς αυτό το τρίξιμο που αναφέρεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Πρέπει να συμβαίνει σε αρκετούς αυτό το τρίξιμο που αναφέρεις.

                            Το 'σε αρκετούς' είναι επιεικές....

                            Υπάρχει λυση: πρέπει να ανοίξεις τον κεντρικό αεραγωγό και να δεις αν λείπουν 2 βίδες με κλιπάκι (πρέπει να έχει 3, συνήθως έχει 1! ).
                            Επιπλέον πρέπει να στηρίξεις τη σίτα του αεραγωγού καλύτερα (βάζεις πχ χαρτονάκι από κάτω από την βάση της και ετσι την πιέζεις και δεν τρίζει πλέον....).
                            δεν το έχω κάνει εγώ αλλά άλλοι που το έχουν κάνει πέτυχε...Όλα με ιδιαίτερη προσοχή βέβαια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostas-skordos last edited by

                              τα ίδια τριξιματάκια παρατηρώ κι εγώ στο δικό μου (GT 170), μάλλον σε αυτό το σημείο των αεραγωγών δεν έδωσε τη δέουσα προσοχή η VW παρά την πολύ καλή ποιότητα του υπόλοιπου ταμπλώ...
                              Πάντως είναι αρκετά σπαστικό, να μην ακούγεται τπτ από το υπόλοιπο αμάξωμα και να ακούγονται οι αεραγωγοί...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Σύνηθες πρόβλημα στόν κεντρικό αεραγωγό, στο πάνω μέρος του ταμπλό (σε εκδόσεις με αυτόματο κλιματισμό).

                                Υπάρχουν κάποιες πατέντες που κάνουν τα συνεργεία, τοποθετόντας ένα 'αφρώδες μαξιλαράκι' στην ένωση των πλαστικών.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eagle1 last edited by

                                  Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                  Πάντως αρχίσανε κάτι πολύ ελαφριά τριξίματα στους κεντρικούς αεραγωγούς από ό,τι παρατήρησα σήμερα σε οδόστρωμα με εγκάρσιες ανωμαλίες.

                                  Μπρικάκι το είπα χαϊδευτικά το μωράκι μου

                                  Για τον τριγμο,μπορεις να παρεις μια ιδεα εδω:
                                  http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/3265
                                  Στην πρωτη και δευτερη φωτο μπορεις να δεις τη βαση κατω απο την γριλια του αεραγωγου,οπου τοποθετουνται λεπτα αυτοκολλητα τσοχακια και σταματουν το θορυβο.Στην περιγραφη της πρωτης εικονας αναφερονται αναλυτικοι οδηγοι αποσυναρμολογησης.
                                  Ειναι πολυ ευκολο να το κανεις μονος σου και να ησυχασεις μια και καλη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spyros-s last edited by

                                    ρε σεις μην ασχολείστε...αμάξι στους καρόδρομους είναι...θα τρίξει έτσι και αλλιώς...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      grig82 last edited by

                                      +1.Καλά με τους σούπερ δρόμους που έχουμε δεν περιμένω να πάρω ποτέ κάτι και να μην έχω μικροτριγμό.Κτά τα άλλα συμφωνώ με τον Krus, όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του μοντέλου. Θυμάμαι μια φορά που με είχε πιέσει Γκολφ στην εθνική οδό Αθηνών- Λαμίας ένα καλοκαιρινό απογευματάκι με μηδενική κίνηση. Αντιδρούσε όπως το δικό μου (Φόκους ΙΙ). Ήταν λες και έβλεπα το αμάξι μου στον καθρέφτη μεάλλο σήμα, ειδκά σε κάτι δύσκολες στροφές είχαν ίδια αντίδραση. Δεν του ξέφευγα, αλλά ούτε με περνούσε. Φίλε Neos, επειδή έχω κάνει βόλτα το αμάξι σου σε στροφές και πατάει πολύ καλά, η γνώμη μου είναι η εξής:Βάλε μια 16άρα ζάντα (γιατί απ' ό,τι καταλαβαίνω έχει 15άρες με τάσια) και ένα λάστιχο 205/55 της προκοπής και θα δεις το αμάξι σου ακόμη καλύτερο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        flampoyriaris-spyros last edited by

                                        ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΟ GOLF GT.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.ΤΡΙΓΜΟΙ ΣΕΟΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ,ΤΡΥΠΙΑ ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ,ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΤΗΣ 2ας ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗ ΤΟΥΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤ-ΜΠΑΓΚΑΖ ΕΧΕΙ ΓΔΑΡΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ.ΩΡΑΙΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΙ.ΜΑ ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΜΑΞΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • kubiak
                                          kubiak last edited by

                                          Αυτό με το συγχρονιζέ το έχουν πολλοί (με την αλλαγή του όμως δεν ξαναπαρουσιάζεται)...

                                          Και στους τριγμούς στο κέντρο του ταμπλό έχουν αναφερθεί πολλοί...

                                          Αλλά τριγμούς σε όλο το αμάξωμα...
                                          Έχω την εντύπωση ότι με 17' και 18' τροχούς με αντίστοιχα χαμηλού προφίλ ελαστικά δεν μπορούμε να περιμένουμε κάτι καλύτερο...
                                          Λέτε να γυρίζαμε στο 185/80/14 του Golf IV...

                                          Μάλλον αυτοκίνητο Δευτεριάτικο πήρες...

                                          Μακάρι να στα φτιάξουν και να μην ξαναπαρουσιάσει τίποτα...

                                          _

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aserf last edited by

                                            Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                            Αλλά τριγμούς σε όλο το αμάξωμα...
                                            Έχω την εντύπωση ότι με 17' και 18' τροχούς με αντίστοιχα χαμηλού προφίλ ελαστικά δεν μπορούμε να περιμένουμε κάτι καλύτερο...
                                            Λέτε να γυρίζαμε στο 185/80/14 του Golf IV...

                                            175/80-14 φορούσαν...

                                            1.6 FSi συμφορουμίτη μοντέλο 2004 με 17άρες (εργοστασιακές) και ~70000 χλμ δεν έχει βγάλει πρόβλημα ούτε στο κιβώτιο, ούτε τριγμών. Δεν τη γλύτωσε όμως και το clima και το ηχοσύστημα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 247 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr