Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    mitsubishi L200 vs nissan navara
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. mitsubishi L200 vs nissan navara
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Εκτός Δρόμου
    26
    72
    1889
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      istorikos6 last edited by

      εμενα παντως μου αρεσει περισσοτερο το NAVARA σαν ομορφια βεβαια γουστα ειναι αυτα ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Και με 250 να πηγαινει το Navara εγω μονο L200 θελω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vitese last edited by

          Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
          Και με 250 να πηγαινει το Navara εγω μονο L200 θελω.

          Σωστός...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • E
            emmanoyil-karpodinis last edited by

            Με διακόσια στην εθνική, με πίσω κίνηση, σούστες και ταμπούρα, μπρ.. πάγωσα, μάλλον πρέπει να βάλω σύστημα ραντάρ πίσω να εντοπίζει τέτοιους πυραύλους να κάνω στην άκρη....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazio last edited by

              Ο χρήστης Εμμανουήλ Καρποδίνης έγραψε:
              Με διακόσια στην εθνική, με πίσω κίνηση, σούστες και ταμπούρα, μπρ.. πάγωσα, μάλλον πρέπει να βάλω σύστημα ραντάρ πίσω να εντοπίζει τέτοιους πυραύλους να κάνω στην άκρη....

              Δεν αναφέρονται σε αυτό

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emmanoyil-karpodinis last edited by

                Ούτε εγώ αναφέρομαι σ' αυτό...

                Στο navara αναφέρομαι το οποίο συνεχίζει να είναι πισωκούνητο στην άσφαλτο, με σούστες αλλά και ταμπούρα πίσω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nikodoc_z4 last edited by

                  καλα ρε μανωλη!!! και η corvete ειναι πισωκινητη με σουστες!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikodoc_z4 last edited by

                    στην ακρη λοιπον θα σε πατησουμε!!!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyil-karpodinis last edited by

                      δεν ξέρω για την corvete και τι μοντέλο είναι, ξέρω ότι το πρώτο σπορ οικογενειακό μας αυτοκίνητο το 1974 (νομίζω γιατί δεν υπάρχει πιά) - ένα φίατ 124 κουπέ - είχε 110 άλογα τότε και πίσω δισκόφρενα. Πόσα χρόνια πέρασαν από το 1974?

                      Το σχόλιο μου για το navara ήταν δεικτικό γιατί τα αυτοκίνητα τέτοιου τύπου χρειάζονται καλή τετρακίνηση (κεντρικό διαφορικό) - άξονες μπρός-πίσω και καλή ανάρτηση πράγματα που το navara και οι υποστηρικτές του αγνοούν μάλλον. Αντίθετα, αντί αυτών ασχολούνται με ιπποδυνάμεις και χλμ/ώρα, που εν πάσει περιπτώσει δεν πρέπει να μας ενδιαφέρουν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        big-terios last edited by

                        Ο χρήστης Εμμανουήλ Καρποδίνης έγραψε:
                        Το σχόλιο μου για το navara ήταν δεικτικό γιατί τα αυτοκίνητα τέτοιου τύπου χρειάζονται καλή τετρακίνηση (κεντρικό διαφορικό) - άξονες μπρός-πίσω και καλή ανάρτηση πράγματα που το navara και οι υποστηρικτές του αγνοούν μάλλον. Αντίθετα, αντί αυτών ασχολούνται με ιπποδυνάμεις και χλμ/ώρα, που εν πάσει περιπτώσει δεν πρέπει να μας ενδιαφέρουν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

                        Καλή τετρακίνηση ναι συμφωνώ. Κεντρικό διαφορικό έχει μαζί με δυνατότητα κλειδώματος. Άξονες ποιά από τα τελευταία μοντέλα έχουν?
                        Ανάρτηση: Τα σουστόφυλα σου προσφέρουν περισσότερη αντοχή από ότι τα ελατήρια σε θέμα φορτώματος.

                        Ρίξε μία ματιά στους άξονες μετάδοσης στα τρέχοντα αγροτικά-επαγγελματικά μοντέλα και δες τις διαφορές τους. Εννοώ πάχος, υλικό, σταυρούς κλπ.

                        Όσο για την ιπποδύναμη πρέπει να κοιτάμε και την ροπή. Η ροπή του Ναβάρα δεν μπορεί να συγκριθεί με κάποιο άλλο της κατηγορίας του.

                        Αν ήθελες τετρακίνητο για extreme καταστάσεις και σπάσιμο δεν θα έκανες τον κόπο να δώσεις τόσα λεφτά για κάποιο καινούργιο αλλά θα έπερνες ένα VW αξονάτο παλιό, με μπρός πίσω άξονες ή ακόμα και κάποιο Hi-lux ξανά αξονάτο και τέλος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyil-karpodinis last edited by

                          Ο χρήστης big-terios έγραψε:

                          Καλή τετρακίνηση ναι συμφωνώ. Κεντρικό διαφορικό έχει μαζί με δυνατότητα κλειδώματος. Άξονες ποιά από τα τελευταία μοντέλα έχουν?
                          Ανάρτηση: Τα σουστόφυλα σου προσφέρουν περισσότερη αντοχή από ότι τα ελατήρια σε θέμα φορτώματος.

                          Ρίξε μία ματιά στους άξονες μετάδοσης στα τρέχοντα αγροτικά-επαγγελματικά μοντέλα και δες τις διαφορές τους. Εννοώ πάχος, υλικό, σταυρούς κλπ.

                          Όσο για την ιπποδύναμη πρέπει να κοιτάμε και την ροπή. Η ροπή του Ναβάρα δεν μπορεί να συγκριθεί με κάποιο άλλο της κατηγορίας του.

                          Aγαπητέ μου, δεν έχω τίποτε προσωπικό με τα Νavara... αλλά να είσαι σίγουρος ότι ΔΕΝ είχαν ποτέ και συνεχίζουν να ΜΗΝ έχουν κεντρικό διαφορικό.

                          Κεντρικό διαφορικό από αγροτικά έχουν από όσο ξέρω τα LandRover Defender και τα Mitsubishi, το δε defender έχει και άκαμπτους άξονες εμπρός πίσω και ελατήρια με ωφέλιμο 1250 κιλά (το 110).

                          Οσον αφορά τώρα την ροπή, θα σου γράψω την προσωπική μου γνώμη και εμπειρία.

                          Η υψηλή τιμή της ΜΕΓΙΣΤΗΣ ροπής που αναφέρουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος είναι ένα στοιχείο, αλλά δεν φτάνει...

                          Σημασία έχει η καμπύλη της ροπής και εκεί νομίζω ότι οι αυτοί οι πιεσμένοι κινητήρες υστερούν.

                          Είμαι κάτοχος Defender V8 και ΔΕΝ έχω οδηγήσει το NAVARA με τα 40 κιλά στις 2000 στροφές. Οδήγησα όμως το νέο Defender με το diesel μοτερ puma της ford με τα 37+ κιλά στις 2000 και τα 125 άλογα στις 3500, το οποίο θεωρητικά πρέπει να είναι κατά πολύ ζωηρότερο από το V8 με τα 28 κιλά στις 2800 στροφές και τα 135 άλογα στις 4700 περίπου.

                          Σε διαβεβαιώ ότι το αυτοκίνητο είναι τελείως ψόφιο σε σχέση με το V8 σε όλη την κλίμακα των στροφών, παρότι στα χαρτιά είναι καλύτερο.

                          Μέχρι τις 2000 στροφές το αυτοκίνητο είναι τελείως νεκρό, πράγμα πολύ ενοχλητικό για εκτός δρόμου διαδρομές ή μεταφορά φορτίων. Μετά τις 2000-2200 είναι όντως συμπαθητικό άλλα πρέπει να οδηγείς πάντα με τις στροφές ανάμεσα σε 2500-3500.

                          Φαντάζομαι ότι το Navara με 170 ή και περισσότερα αλογα θα είναι πολύ πιό ζωηρό ψηλά, αλλά το θέμα της ροπής και της απόδοσης από χαμηλές στροφές φοβάμαι ότι θα είναι παραπλήσια απογοητευτικό όπως του Defender.

                          Αντίθετα στο V8 τώρα με τα πολύ υποδεέστερα στα χαρτιά στοιχεία, βάζεις μία ταχύτητα και ανεβάζεις άνετα και γραμμικά από τις 800 στροφές μέχρι όσο θες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            big-terios last edited by

                            ΑΝ και καθυστερημένα, έχεις δίκιο για την ροπή. Το Navara στις υψηλές υστερεί. Ιδίως μετά της 3500. Όταν είσαι άδειος ακόμα και με 3η το αμάξι σπινιάρει.

                            Κατά τα άλλα αν και είμαι κάτοχος εδώ και 1 χρόνο περίπου (λιγότερο) πρέπει να πω ότι με έχει αφήσει ικανοποιημένο. Το μόνο μειονέκτημα τα λάστιχά του και τα φρένα του.

                            Το πρώτο με ένα σετ Α/Τ διορθώνεται, το δεύτερο δεν ξέρω. Και τα φρένα του εννοώ ότι δεν έχουν καλή απόδοση σε φρένα πανικού.

                            Κατά τα άλλα παρόλες τις δυσκολίες που έχει περάσει ακόμα μια χαρά τα πάει. Φτου φτου μην το ματιάξω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pointer last edited by

                              Αν και λίγο αργά κάνω σχόλιο..τεσπα.Το navara το θεωρό άσχημο σε σχέση με τα υπόλοιπα pick-up και ειδικά σε σχέση με το L200.Από θέμα αξιοπιστίας είναι πολύ ανώτερο το L200 και από θέμα 4χ4.Το μοναδικό πράγμα που υπερέχει το navara είναι οι εντός δρόμου επιδόσεις(που ακούω).Το καλό με αυτά τα αυτοκίνητα είναι πως ανάλογα με την δουλειά σου διαλέγεις και έκδοση καμπίνας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 4
                              • 4 / 4
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              APRILIOS

                              ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr