-
Θέλω αγώνα με τροχόσπιτα
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πολυ ωραιο και αρκουντως τρελο το τελευταιο επεισοδιο...
Ξεχωριζω την παρουσιαση των SW!!!!!
Αλλα και το χαμο μετα τροχοσπιτα!!! :
Τρελο θαψιμο στο civic...Καλά για το Civic εδώ το θάβουμε και εμείς που έχουμε honda.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πολυ ωραιο και αρκουντως τρελο το τελευταιο επεισοδιο...
Ξεχωριζω την παρουσιαση των SW!!!!!
Αλλα και το χαμο μετα τροχοσπιτα!!! :
Τρελο θαψιμο στο civic...Καλά για το Civic εδώ το θάβουμε και εμείς που έχουμε honda.
Οντως...
Οσα φιλαρακια εχω με το προηγουμενο Ταπερ, αυτο δεν θελουν να το βλεπουν.... -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Οντως...
Οσα φιλαρακια εχω με το προηγουμενο Ταπερ, αυτο δεν θελουν να το βλεπουν....Μα δεν θέλει και πολλά...
Α. Είχες πίσω διπλά ψαλίδια τώρα έχεις ημιάκαμπτο.
Β. Είχες 200 άλογα με 1150 κιλά έχεις 201 άλογα με 1300+ κιλά.
Γ. Είχες ένα απόλυτο στήσιμο τώρα έχεις ένα στήσιμο που ούτε τα καταφέρνει καλά στη πίστα (λόγω αδυναμιών της ανάρτησης) ούτε όμως και στο δρόμο.
Δ. Είχες ένα φανταστικό κιβώτιο ταχυτήτων με τον λεβιέ εκεί που πρέπει για να ξεθυμάνεις (όπως σε WTCC ή DTM) τώρα έχεις την αντίστοιχη αίσθηση σε μία καθαρά τουριστική θέση.
Ε. Δεν έχεις περισσότερα αστέρια στην παθητική αλλά χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο (και για μικρότερο μήκος και μεταξόνιο) έχεις το βάρος μίας μέσης Αρκούδας επιπλέον (δες Β).
ΣΤ. Στην Ελλάδα τουλάχιστον έχεις μία εξωφρενική τιμή σαν βασική χωρίς τον κλιματισμό (ποτέ το TypeR δεν ήταν Rally) και ο θόρυβος είναι δυσάρεστα φιλτραρισμένος από τον κινητήρα.
Ζ. Γιατί το Αμερικανάκι να έχει τη δυνατότητα του 4θυρου R και RR με την εξελιγμένη ανάρτηση και τα πολύ λιγότερα κιλά και ο φτωχός Ευρωπαίος-Έλληνας, που πληρώνει όσο το Αμερικανάκι πληρώνει ένα πολυτελές (25k~30k Eyro = 36.25k $ ~ 43.5k $ !!!), να αγοράζει κάτι που γυρνά τη πίστα 1~2 δεύτερα αργότερα από το απερχόμενο όχημα..... -
Γενικά ρε γαμώτο αυτή η ιστορία με τα japonia μου την δίνει και για αυτό δεν προτιμάω τα αμάξια τους...
Βγάζει η NISSAN Skyline τόσα χρόνια και το κυκλοφορεί μόνο Αμερική και Ιαπωνία...
Βγάζουν οι άλλοι τις SUPRES και τις κυκλοφορούν μόνο Αμερική και Ιαπωνία........
Η HONDA , βγάζει TYPE R για την Αμερική και την Ιαπωνία και ΚΑΤΙ ΣΑΝ TYPE R για την Ευρώπη......Και εδώ μας στέλνουν ότι μ@λ@κία τους έρθει στο κεφάλι, Almera, Primera, Quasqai, Tiida, Corolles, Ayga και Auris......
-
Aξίζει το επεισόδιο?
-
παντα αξιζει
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Οντως...
Οσα φιλαρακια εχω με το προηγουμενο Ταπερ, αυτο δεν θελουν να το βλεπουν....Μα δεν θέλει και πολλά...
Α. Είχες πίσω διπλά ψαλίδια τώρα έχεις ημιάκαμπτο.
Β. Είχες 200 άλογα με 1150 κιλά έχεις 201 άλογα με 1300+ κιλά.
Γ. Είχες ένα απόλυτο στήσιμο τώρα έχεις ένα στήσιμο που ούτε τα καταφέρνει καλά στη πίστα (λόγω αδυναμιών της ανάρτησης) ούτε όμως και στο δρόμο.
Δ. Είχες ένα φανταστικό κιβώτιο ταχυτήτων με τον λεβιέ εκεί που πρέπει για να ξεθυμάνεις (όπως σε WTCC ή DTM) τώρα έχεις την αντίστοιχη αίσθηση σε μία καθαρά τουριστική θέση.
Ε. Δεν έχεις περισσότερα αστέρια στην παθητική αλλά χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο (και για μικρότερο μήκος και μεταξόνιο) έχεις το βάρος μίας μέσης Αρκούδας επιπλέον (δες Β).
ΣΤ. Στην Ελλάδα τουλάχιστον έχεις μία εξωφρενική τιμή σαν βασική χωρίς τον κλιματισμό (ποτέ το TypeR δεν ήταν Rally) και ο θόρυβος είναι δυσάρεστα φιλτραρισμένος από τον κινητήρα.
Ζ. Γιατί το Αμερικανάκι να έχει τη δυνατότητα του 4θυρου R και RR με την εξελιγμένη ανάρτηση και τα πολύ λιγότερα κιλά και ο φτωχός Ευρωπαίος-Έλληνας, που πληρώνει όσο το Αμερικανάκι πληρώνει ένα πολυτελές (25k~30k Eyro = 36.25k $ ~ 43.5k $ !!!), να αγοράζει κάτι που γυρνά τη πίστα 1~2 δεύτερα αργότερα από το απερχόμενο όχημα.....Αυτα ακουω συνεχεια
Κι να πω την αληθεια το νεο Ταπερ δεν το χω οδιγησει ακομα.
Το προηγουμενο ειχε πολυ πλακα.
Το κανες οτι ηθελες:)Αυτο με την διαφορα τιμης Αμερικη με Ελλαδα....
Ειναι πλιγη απο τις λιγες.... Εκει που επεσε το δολλαριο...
Στην Αμερικη με τα 35.000~45.000 $ εισαι αρχοντας.
Απλα μη ξεχνας οτι εδω πληρωνουμε πολλα σε φωρους και οτι το δολλαριο κατρακυλα... -
Πάντως top gear στο youtube τέλος
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
παντα αξιζειΠάντα αξίζει, όντως!! Σε σχέση με τα προηγούμενα της σεζόν πάντως, αυτό μου φάνηκε το πιο χλιαρό.
-
Θα συμφωνήσω με τον Θέμη...
Το θέμα της 159 το βαρέθηκα, μόνο τα αυτοκινούμενα άξιζαν...
-
Γενικά το 6ο δεν με ενθουσίασε. Και ολόκληρη η σεζόν είναι σαν μια επανάληψη κάποιων παλιών επιτυχημένων θεμάτων. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει και τις καλές στιγμές της ή ότι έχει μειωθεί το ενδιαφέρον μου (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) αλλά λίγο προβληματισμένος είμαι.
Το 5ο ήταν το καλύτερο για φέτος πιστεύω (μέχρι στιγμής).
@νδρέας
-
Caravan Motorsport!!! May!!!!
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Γενικά το 6ο δεν με ενθουσίασε. Και ολόκληρη η σεζόν είναι σαν μια επανάληψη κάποιων παλιών επιτυχημένων θεμάτων. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει και τις καλές στιγμές της ή ότι έχει μειωθεί το ενδιαφέρον μου (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) αλλά λίγο προβληματισμένος είμαι.Το 5ο ήταν το καλύτερο για φέτος πιστεύω (μέχρι στιγμής).
@νδρέας
Θεωρώ ότι είναι λογικό πλέον τα 'απλά' επεισόδια TG να μας φαίνονται λίγα, από τη στιγμή που μόνοι τους ανέβασαν τόσο ψηλά τον πήχυ με τα American Special και Polar Special (που imho είναι ό,τι καλύτερο έχει κάνει η τριάδα ever - για να μην πω και το BBC, και με πείτε κολλημένο )
-
Ωραία οδήγηση απο τον Stig στο Taper! Μέτριο επισόδειο
-
Top Gear 89-93!
http://www.mininova.org/tor/810716
Hδη αρχισα να κατεβαζω!
Ποτε αρχισε η εκπομπη?
Προσπαθω να τα μαζεψω ολα.. -
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_% ... format%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear% ... _format%29To 77... Αλλά απ' ότι κατάλαβα με τη μορφή που τη γνωρίζουμε εμείς ξεκίνησε το 2002.
Ο Clarkson πρωτοεμφανίστηκε στην εκπομπή το 88, την ανέβασε στα ύψη, έφυγε το 99 (με καταστροφικά αποτελέσματα για την τηλεθέαση) και επέστρεψε το 2002 για να την επαναφέρει αφού στο μεταξύ είχε κοπεί και η μισή ομάδα είχε μετακομίσει δημιουργώντας το Fifth Gear.
@νδρέας
-
Κατι σχεδον αστειο, που ανακαλυψα μολις πριν απο λιγες ημερες, ειναι οτι ο μακαριτης John Peel ειχε στα τελη των 60s εκπομπη στο ραδιοφωνο του BBC που ονομαζοταν Top Gear. Μαλιστα, πολλες απο τις θρυλικες εκπομπες του, απο τοτε μεχρι και σημερα, κυκλοφορουν πλεον σε DVD.
Βεβαια, λιγη σχεση ειχε με αυτοκινηση... Μαλλον... καμμια!
Αλλα η λατρεια του John Peel για αυτοκινητα φανηκε και πολυ προσφατα, οταν εκανε narrate σε ντοκιμαντερ για την Caterham.
-
Εγώ τώρα έχω λυθεί στα γέλια γιατί διάβασα γιατί απολύθηκε ο May από το Autocar το 92 (δεν είχα ιδέα!!)
Διαβάστε τα κόκκινα γράμματα. Ο άνθρωπος είναι θεός...
-
Top Gear - Fifth Gear - Best Motoring Discussion