-
Specs Νίκο;
-
-
Σε ειδικές διαδρομές το δοκιμάζουν???
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Specs Νίκο;Οι φήμες λένε για 1.6 ατμόσφαιρα με 130 ίππους (ό,τι ονειρευόμουν για το Clio II ), αλλά δεν το πολυπιστεύω. Τούρμπο μάλλον θα δούμε. Ε, βάλε κάτι ψηλά πάνω από το GT, μια και δεν νομίζω ότι σηκώνει RS με 100 άλογα, όσο και αν προσπαθήσουν να το κάνουν άγριο.
Το τιμόνι αν το έκαναν υδραυλικό με το 1.6 που φημολογείται, θα είχαν ήδη μια προπαραγγελία από εμένα...
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Τοτε παρε εσυ τη πρωτοβουλια ρε Βασιλη και ενα ωραιο πρωινο να το δει κατω απο το σπιτι τυλιγμενο με κορδελα....ναι και να μην της αρεσει και να πρεπει να της αγορασεις καινουριες παντοφλες μετα για να τρως ξυλο καθε πρωι!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Τοτε παρε εσυ τη πρωτοβουλια ρε Βασιλη και ενα ωραιο πρωινο να το δει κατω απο το σπιτι τυλιγμενο με κορδελα....
ναι και να μην της αρεσει και να πρεπει να της αγορασεις καινουριες παντοφλες μετα για να τρως ξυλο καθε πρωι!
Με τον καιρο θα συνηθισει
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
http://img146.imageshack.us/img146/5439/dsc02167lb3pg3.jpg -
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Τοτε παρε εσυ τη πρωτοβουλια ρε Βασιλη και ενα ωραιο πρωινο να το δει κατω απο το σπιτι τυλιγμενο με κορδελα....
ναι και να μην της αρεσει και να πρεπει να της αγορασεις καινουριες παντοφλες μετα για να τρως ξυλο καθε πρωι!
Με τον καιρο θα συνηθισει.......την παντοφλα:lol:
-
μας ταυλωσε...
-
το Twingo δεν βασίζεται απλώς στο πάτωμα του Clio II αλλά καθώς το οδηγείς διαπιστώνεις πως η αίσθηση του τιμονιού είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ίδια, οτ βάρος του το ίδιο, οι αντιδράσεις σχεδόν οι ίδιες με διαφορές στην ηχομόνωση(λόγω υλικών) και την ποιότητα κύλισης καθώς το Twingo είναι πιο «μαλακό».
Είναι καλή βάση πιστεύω για έκδοση RS.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
το Twingo δεν βασίζεται απλώς στο πάτωμα του Clio II αλλά καθώς το οδηγείς διαπιστώνεις πως η αίσθηση του τιμονιού είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ίδια, οτ βάρος του το ίδιοΟρθόν, ορθότατον
μέχρι και η κόρνα μετακόμισε στον διακόπτη των φλας ξανά!
-
Πλάκα κάνεις Σπύρο!
Πρέπει να πάρω ένα τέτοιο.
-
Δεν κάνω καθόλου πλάκα
-
Και εγώ πήγα να πατήσω την κόρνα σε κάποιον με αποτέλεσμα να έχω πιέσει κάθε τετραγωνικό εκατοστό του τιμονιού. Μετά σκέφτηκα...Λες;
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Και εγώ πήγα να πατήσω την κόρνα σε κάποιον με αποτέλεσμα να έχω πιέσει κάθε τετραγωνικό εκατοστό του τιμονιού. Μετά σκέφτηκα...Λες;Εγώ την πάτησα ψάχνοντας το trip computer
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Και εγώ πήγα να πατήσω την κόρνα σε κάποιον με αποτέλεσμα να έχω πιέσει κάθε τετραγωνικό εκατοστό του τιμονιού. Μετά σκέφτηκα...Λες;
Εγώ την πάτησα ψάχνοντας το trip computer
Έλα ντε. Πολύ ΑΚΥΡΟ σημείο. Άντε τώρα η κυριούλα που θα το αγοράσει ή κάποιος άσχετος σε περίπτωση ανάγκης να βρει την κόρνα να την χρησιμοποιήσει...
Βρήκαμε από τώρα ένα αρνητικό που θα του προσάπτουν τα περιοδικά
-
Εγω παντως το ειδα απο κοντα κ κατι με χαλασε....
Στις φωτογραφιες δειχνει πιο ωραιο....
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Εγω παντως το ειδα απο κοντα κ κατι με χαλασε....Λογικό μιας και ενώ ξεκινά πρωτότυπα, μετά τη μεσαία κολώνα μπερδεύει το κλασσικό πίσω παρμπρίζ των Renault με το C2. Eπίσης, πίσω είναι δυσανάλογα ψηλό σε σχέση με το εμπρός μέρος.
-
Βασικα τα πισω φτερα επρεπε να ειναι πιο φαρδυα......
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Βασικα τα πισω φτερα επρεπε να ειναι πιο φαρδυα......Αν μας ενοχλεί το ίδιο πράγμα, δεν είναι το φάρδος των πίσω φτερών, αλλά το πού βρίσκονται οι πίσω ρόδες! Το πίσω μετατρόχιο φαίνεται δυσανάλογα μικρό σε σχέση με τα πίσω φτερά. Αν βρω καμιά καλή φωτό, θα σου δείξω τι εννοώ.
@pavlos23
@krusenblasterstersterstern
Το τιμόνι του Clio II μετά το facelift (2001-) εννοείτε, φαντάζομαι...θέλω υδραυλικόοοο...
Renault Twingo 2007