-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Τοσο αιμα αδικα
Και κυρίως για το 42χρονο και τον τραυματία συνοδηγό του...
Το τι έρχεται από απέναντι είναι πραγματικό λαχείο!!!!!
-
Εξι νεκροί είναι ο τελικός απολογισμός του τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε στις δύο τα ξημερώματα στην εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου στο ύψος της Παναγοπούλας.
Όπως μετέδωσε το ΑΠΕ, λίγο πριν από τις 12 το μεσημέρι άφησε την τελευταία της πνοή στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Πάτρας, η 27χρονη τραυματίας, η οποία ήταν από τη Ρουμανία και κατοικούσε στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας.
Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία από την αστυνομία, ο 19χρονος οδηγός του ενός εκ των δύο αυτοκινήτων που συγκρούστηκαν, ήταν από την Πάτρα, ενώ ο 42χρονος οδηγός του δεύτερου αυτοκινήτου, ήταν από τον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας.
Δύο ακόμη νεκροί, ένας άνδρας και μία γυναίκα, ήταν υπήκοοι Ρουμανίας και κατοικούσαν τα τελευταία χρόνια και αυτοί στον Αστακό. Νεκρή ανασύρθηκε, από τα συντρίμμια και η συνοδηγός του 19χρονου.
Προανάκριση για τα αίτια του πολύνεκρου τροχαίου διενεργεί το τμήμα Αυτοκινητοδρόμων Αχαΐας.
Πηγη: http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 439945.htm
-
έτσι όπως διαβάζω εκ πρώτης σκέψης 19χρονος και 2 το βράδυ στην Κορίνθου - Πατρών δεν μου κάνει καλή συνταγη!!!!
-
Πολύ θα ήθελα να ξέρω επίσης αν φορούσε κανείς ζώνη...
Υ.Γ. Μπορεί βέβαια και να μην προσέφερε τίποτα αν ήταν πολύ ισχυρό το χτύπημα. Εν μέρει προσωπικά φορώντας ζώνη νοιώθω μια χ σιγουριά, ενώ αντίθετα αν κάνω να ξεκινήσω χωρίς ζώνη (σπάνιο μιας και τη βάζω συνήθως πριν κάνω βάλω μπροστά τον κινητήρα) πραγματικά νοιώθω πολύ ανασφάλεια.
-
Tραγικο...Κριμα.
Πριν απο 20 μερες που ειχα κατεβει Αιγιο τα ειχα δει ολα...
Το κυριοτερο προβλημα ηταν η συμπεριφορα των οδηγων,με δεδομενη τη τραγικη κατασταση του δρομου.
Πολυ πιθανον καποιος απο τους δυο να ετρεχε και με 160-180 ας πουμε..σε **αυτο το δρομο ** και να πηγε να προσπερασει τρεις νταλικες και δυο λεωφορεια πανω στη στροφη.. -
...πραγματικά αυτός ο δρόμος είναι σοκαριστικός. Προσπαθώ να τον αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι.
Θυμάμαι την γκριμάτσα του Webber για αυτό τον δρόμο όταν είχε έρθει με την Redbull στην Γέφυρα.
-
Έχω κάνει αυτό τον δρόμο πάνω από 250 φορές τα τελευταία 5 χρόνια κάνοντας τη διαδρομή Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα και χαίρομαι πολύ πολύ σύντομα δε θα χρειάζεται να το κάνω τόσο συχνά.
Έμαθα αυτούς που πάνε δίχως αύριο να τους αφήνω να με περνάνε το ταχύτερο δυνατόν, χωρίς όμως να ρισκάρω και τη δική μου ακεραιότητα.
Έμαθα ότι αυτή τη διαδρομή καλό είναι να μην την κάνεις βράδυ, ενώ οι πρωινές ώρες είναι οι καλύτερες.
Έμαθα ότι σε στροφή ΔΕΝ προσπερνάμε ακόμα και χωρίς να πατάμε ούτε καν τη διαχωριστική μιας και δε ξέρεις αν θα κάνει κάτι τέτοιο κάποιος από απέναντι.
Έμαθα ότι σε στροφή πάμε κανονικά στη λωρίδα και όχι στο έρεισμα (κυρίως στις δεξιές) και δεν αφήνουμε να μας περάσουν πάνω στη στροφή γιατί το να συναντήσεις μετά τη στροφή εμπόδιο και να μην έχεις πού να πας μπορεί να αποβεί μοιραίο.
Έμαθα ότι στο Αίγιο, στο Ξυλόκαστρο, κτλ κόβουμε γιατί πολύ συχνά γράφουν γιατί πας πχ με την ασύλληπτη ταχύτητα των 80-90 χλμ σε δρόμο με διάζωμα, ενώ μετά που το όριο γίνεται 100χλμ/ώρα δε γράφουν ΠΟΤΕ!
Έμαθα ότι ο κόσμος για να προσπεράσει βαριέται να κατεβάσει ταχύτητα.
Έμαθα ότι τα ΚΤΕΛ προσπερνάνε όπου να 'ναι, όπως να' ναι.
Έμαθα ευτυχώς ότι υπάρχουν ακόμα ευγενικοί οδηγοί που προσπαθούν να σε βοηθήσουν να τους περάσεις κάνοντας όσο πιο δεξιά μπορούν ενώ ακόμα δεν έχεις δείξει καν πρόθεση.Έμαθα γενικά να προσέχω όχι μόνο το τι κάνω εγώ, αλλά και το τι κάνουν οι άλλοι και ευτυχώς έκοψα τις μαλακίες που έκανα στα πρώτα ταξίδια...
Ελπίζω δε ότι δε θα μου έρθει κάποιος από απέναντι...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Έχω κάνει αυτό τον δρόμο πάνω από 250 φορές τα τελευταία 5 χρόνια κάνοντας τη διαδρομή Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα και χαίρομαι πολύ πολύ σύντομα δε θα χρειάζεται να το κάνω τόσο συχνά.Έμαθα αυτούς που πάνε δίχως αύριο να τους αφήνω να με περνάνε το ταχύτερο δυνατόν, χωρίς όμως να ρισκάρω και τη δική μου ακεραιότητα.
Έμαθα ότι αυτή τη διαδρομή καλό είναι να μην την κάνεις βράδυ, ενώ οι πρωινές ώρες είναι οι καλύτερες.
Έμαθα ότι σε στροφή ΔΕΝ προσπερνάμε ακόμα και χωρίς να πατάμε ούτε καν τη διαχωριστική μιας και δε ξέρεις αν θα κάνει κάτι τέτοιο κάποιος από απέναντι.
Έμαθα ότι σε στροφή πάμε κανονικά στη λωρίδα και όχι στο έρεισμα (κυρίως στις δεξιές) και δεν αφήνουμε να μας περάσουν πάνω στη στροφή γιατί το να συναντήσεις μετά τη στροφή εμπόδιο και να μην έχεις πού να πας μπορεί να αποβεί μοιραίο.
Έμαθα ότι στο Αίγιο, στο Ξυλόκαστρο, κτλ κόβουμε γιατί πολύ συχνά γράφουν γιατί πας πχ με την ασύλληπτη ταχύτητα των 80-90 χλμ σε δρόμο με διάζωμα, ενώ μετά που το όριο γίνεται 100χλμ/ώρα δε γράφουν ΠΟΤΕ!
Έμαθα ότι ο κόσμος για να προσπεράσει βαριέται να κατεβάσει ταχύτητα.
Έμαθα ότι τα ΚΤΕΛ προσπερνάνε όπου να 'ναι, όπως να' ναι.
Έμαθα ευτυχώς ότι υπάρχουν ακόμα ευγενικοί οδηγοί που προσπαθούν να σε βοηθήσουν να τους περάσεις κάνοντας όσο πιο δεξιά μπορούν ενώ ακόμα δεν έχεις δείξει καν πρόθεση.Έμαθα γενικά να προσέχω όχι μόνο το τι κάνω εγώ, αλλά και το τι κάνουν οι άλλοι και ευτυχώς έκοψα τις μαλακίες που έκανα στα πρώτα ταξίδια...
Ελπίζω δε ότι δε θα μου έρθει κάποιος από απέναντι...
εχεις απολυτο δικιο!
αυτο ειναι το καραγκιοζιλικι του ελληνικου κρατους που 'σεβεται τη ζωη μας και θελει να την προστατευσει'....καντε οτι γουσταρετε σε ολο το δρομο,αλλα, μολις φτασετε σε σημειο που εχει 2 λωριδες και διαζωμα το οριο θα ειναι 70-80 και θα στηνουμε μπλοκα!
-
Κριμα
-
Θανατηφόρο ατύχημα στην Π. Ράλλη με θύμα πεζό.
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ας επικοινωνήσει με τον συγγραφέα του παρακάτω post.
-
ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ
ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΠΑΤΡΩΝ ΜΕΙΟΝ 2
ΕΛΛΑΔΑ ΑΚΟΥΣ???
Ποιος είπε ότι ο εφιάλτης τελείωσε; Δεν πέρασαν λίγα εικοσιτετράωρα από το χαμό 6 ανθρώπων στην Παναγοπούλα και χθες το απόγευμα δύο ακόμα νέα άτομα προστέθηκαν στη λίστα θανάτου της Εθνικής Οδού Κορίνθου - Πατρών.
Δύο νέοι, ένα αγόρι και ένα κορίτσι, ο Λέανδρος Πετρόπουλος, 23 ετών, από τη Λάρισα, και η 20χρονη Άρτεμις Μπελέτσα, από το Περιστέρι Αττικής, έφυγαν για τη «γειτονιά των αγγέλων», στις 16.45 το απόγευμα, στη θέση Μαύρα Λιθάρια, στο 145ο χιλιόμετρο της Νέας Εθνικής Οδού Κορίνθου - Πατρών, όταν η δίκυκλη μοτοσικλέτα στην οποία επέβαιναν συγκρούστηκε με Ι.Χ., που κινούνταν με κατεύθυνση προς την Αθήνα, με αποτέλεσμα τα δύο νεαρά άτομα να βρουν τραγικό θάνατο. Όλα έγιναν όταν δύο αυτοκίνητα συγκρούστηκαν πλαγιομετωπικά και ένα φορτηγό που κινούνταν στο ρεύμα προς Αθήνα έπεσε πάνω τους, με αποτέλεσμα να εκτρέψει το ένα Ι.Χ. πάνω στη μηχανή, σκοτώνοντας τους δύο νέους.
Ο απολογισμός του τροχαίου δυστυχήματος, εκτός από τους δύο νεκρούς, είναι και δύο ελαφρά τραυματίες, οι οποίοι είναι και οι οδηγοί των αυτοκινήτων που ενεπλάκησαν στο τροχαίο.
Και οι δύο μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για τη ζωή τους.
Το τροχαίο αυτό ανεβάζει τους νεκρούς στην Πατρών - Κορίνθου από την αρχή του έτους στους 20 και μόλις χθες δήμαρχοι από ολόκληρο το Νομό είχαν προχωρήσει σε μια ένδειξη διαμαρτυρίας για την αδιαφορία που επιδεικνύει η Πολιτεία για το θέμα των εθνικών οδών της Αχαΐας και είχαν αποκλείσει για ένα τέταρτο της ώρας την Εθνική, στο σημείο της Παναγοπούλας, όπου μερικά εικοσιτετράωρα πριν είχαν σκοτωθεί 6 άτομα σε τροχαίο δυστύχημα. Ποιο είναι το μέλλον;
Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι θα είναι σίγουρα αιματηρό, αν δεν ληφθούν εδώ και τώρα μέτρα.
-
Την αδιαφορία των κινούμενων στον συγκεκριμένο δρόμο την έχετε δει; Γιατί εγώ φοβάμαι περισσότερο τις μαλακίες που βλέπω συνεχώς από τους οδηγούς, παρά τον ίδιο τον δρόμο. Να πηγαίνω με 110 (σε στροφές με όριο 90) και να με προσπερνάνε σχεδόν χωρίς ορατότητα με +30. Κι όχι ένας, αλλά δεκάδες! Στον Μαλιακό είναι όλοι πιο συγκρατημένοι.
Την επόμενη φορά θα πάω στην Πάτρα με το τρένο.
-
Kριμα για το χαμω τον δυο νεων, και αγανακτηση για το τροπο οδηγησης μας και την κατασταση της ασφαλτου!!
ΑΙΣΧΟΣΣΣ
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Την αδιαφορία των κινούμενων στον συγκεκριμένο δρόμο την έχετε δει; Γιατί εγώ φοβάμαι περισσότερο τις μαλακίες που βλέπω συνεχώς από τους οδηγούς, παρά τον ίδιο τον δρόμο. Να πηγαίνω με 110 (σε στροφές με όριο 90) και να με προσπερνάνε σχεδόν χωρίς ορατότητα με +30. Κι όχι ένας, αλλά δεκάδες! Στον Μαλιακό είναι όλοι πιο συγκρατημένοι.+1000.Συμφωνω απολυτα.Τα εχω γραψει παραπανω.Ενα 60%(επιεικως) των οδηγων που οδηγουν στο δρομο αυτο,ειναι εν δυναμει killers...
Ολοι εχουμε βρει ευκολη δικαιολογια τα χαλια του δρομου και τις δικες μας ευθυνες τις μεταφερουμε στο Σουφλια.
Και ο Σουφλιας τις δικες του στο ΠΑΣΟΚ...
Και το ΠΑΣΟΚ στη χουντα και τον εμφυλιο...
Εγω παντως τα αποδιδω στη τουρκοκρατιαΚριμα για τα παιδια...Ας ειναι ελαφρυ το χωμα... Απο οτι φαινεται δεν εφταιγαν κιολας....
-
Mipos eide kaneis to atyxima ston kifiso sto reuma pros kifisia prin tin metamorfosi xthes kata tis 9?
Girise i kopela mou xthes spiti kai mou eipe pos to mprostino tis aytokinito loksodromouse kai xothike kato apo ena ena fortigo stin deksia lorida kai egine thrypsala...
Eytixos o dromos den eixe poly kinisi kai oi aparaititoi eligmoi eginan xoris paratragouda, dedomenou pos o dromos gemise profylaktires kai fanaria... -
Την αδιαφορία των κινούμενων στον συγκεκριμένο δρόμο την έχετε δει; Γιατί εγώ φοβάμαι περισσότερο τις μαλακίες που βλέπω συνεχώς από τους οδηγούς, παρά τον ίδιο τον δρόμο. Να πηγαίνω με 110 (σε στροφές με όριο 90) και να με προσπερνάνε σχεδόν χωρίς ορατότητα με +30. Κι όχι ένας, αλλά δεκάδες! Στον Μαλιακό είναι όλοι πιο συγκρατημένοι.
Ο σημερινός Έλληνας έτσι δείχνει τον ηρωισμό του, ξυπνάνε τα ηρωικά κύτταρα των προγόνων του μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε επίγειο πύραυλο.
-
Προ ολίγου με ενημέρωσε πολύ καλός μου φίλος ότι τον τρακάρανε
Εκινείτο όπως δείχνει το μωβ παραλληλόγραμμο του σχήματος και μια γιαγιά θέλοντας να στρίψει στο στενάκι έπεσε πάνω του με ταχύτητα.
Το αποτέλεσμα ήταν να καταστραφεί εντελώς η μούρη της Lancia Y του φίλου μου (άνοιξαν και οι αερόσακοι).
Κατεβαίνοντας από το αυτοκίνητο η γιαγιά είπε στο φίλο μου ότι δεν τον είδε γιατί μιλούσε με την εγγονή της.
Όταν ήρθε η αστυνομία όμως το άλλαξε, απέκτησε ζωώδη συμπεριφορά και πήγε να αποποιηθεί των ευθυνών της λέγοντας ότι ο φίλος μου ήταν σταματημένος και ότι εκείνος έπεσε πάνω της ξεκινώντας όταν αυτή είχε ήδη στρίψει
Ευτυχώς υπήρχαν πολλοί μάρτυρες που είπαν πραγματικά τι έγινε και οι αστυνομικοί που κατέγραφαν το τροχαίο είπαν στο φίλο μου στα 'κρυφά' ότι δεν πρέπει να ανησυχεί και ότι άσχετα με το τι λέει η γιαγιά θα δικαιωθεί. Τόσο οι μάρτυρες, όσο και ο ΚΟΚ είναι μαζί του.
Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω αυτούς που κάνουν τη μαλακία τους, στην αρχή την αναγνωρίζουν και μετά πάνε να τη σκαπουλάρουν. Γι' αυτό υπάρχει η ασφάλεια, και τι να κάνουμε, αν δεν υπάρχει προστασία bonus-malus η αύξηση των ασφαλίστρων είναι η τιμωρία σου.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όταν ήρθε η αστυνομία όμως το άλλαξε, απέκτησε ζωώδη συμπεριφορά και πήγε να αποποιηθεί των ευθυνών της λέγοντας ότι ο φίλος μου ήταν σταματημένος και ότι εκείνος έπεσε πάνω της ξεκινώντας όταν αυτή είχε ήδη στρίψειΑει στο διαγαλο!!!
Οσο για την Κορίνθου Πατρών, ό,τι και να πει κανείς θα είναι πολύ λίγο.
Σε ΟΛΕΣ τις πολιτισμένες χώρες του κοσμου, αν γινονται τετοια πραγματα, η πολιτεια παιρνει ΔΡΑΣΤΙΚΑ μετρα.
Εδω δε γινεται ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα! Ειναι τραγικο!
Η συλλογη των επικινδυνων σημειων και η ΔΙΟΡΘΩΣΗ τους θα επρεπε να γινεται απο το ΥΠΕΧΩΔΕ, την τροχαια, το ταμείο εθνικης οδοποιιας κ.λπ..
Αντι γι'αυτο, το πρωτο πραγμα σημερα γινεται απο τους ιδιους τους οδηγους, μόνους τους, βλέπε Dangerous Points POI, μία παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδας, και το δεύτερο δε γινεται ποτέ από τους υπεύθυνους.
Να βάλουν διαζωμα στη μεση, οπου εχουν σημειωθει θανατοι, ωστε να αποτρεψουν το προσπερασμα. Εκεί, όλοι να περιμένουν πισω απο τις νταλικες με 80km/h. Μια καλή ιδέα είναι επίσης 2/1 λωριδα εναλλαξ ανά ρεύμα, αντί για 1,5+1,5. Και αυστηρη αστυνομευση στα ιδια σημεια! 'Ημαρτον πια.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Όταν ήρθε η αστυνομία όμως το άλλαξε, απέκτησε ζωώδη συμπεριφορά και πήγε να αποποιηθεί των ευθυνών της λέγοντας ότι ο φίλος μου ήταν σταματημένος και ότι εκείνος έπεσε πάνω της ξεκινώντας όταν αυτή είχε ήδη στρίψει
Αει στο διαγαλο!!!
Οσο για την Κορίνθου Πατρών, ό,τι και να πει κανείς θα είναι πολύ λίγο.
Σε ΟΛΕΣ τις πολιτισμένες χώρες του κοσμου, αν γινονται τετοια πραγματα, η πολιτεια παιρνει ΔΡΑΣΤΙΚΑ μετρα.
Εδω δε γινεται ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα! Ειναι τραγικο!
Η συλλογη των επικινδυνων σημειων και η ΔΙΟΡΘΩΣΗ τους θα επρεπε να γινεται απο το ΥΠΕΧΩΔΕ, την τροχαια, το ταμείο εθνικης οδοποιιας κ.λπ..
Αντι γι'αυτο, το πρωτο πραγμα σημερα γινεται απο τους ιδιους τους οδηγους, μόνους τους, βλέπε Dangerous Points POI, μία παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδας, και το δεύτερο δε γινεται ποτέ από τους υπεύθυνους.
Να βάλουν διαζωμα στη μεση, οπου εχουν σημειωθει θανατοι, ωστε να αποτρεψουν το προσπερασμα. Εκεί, όλοι να περιμένουν πισω απο τις νταλικες με 80km/h. Μια καλή ιδέα είναι επίσης 2/1 λωριδα εναλλαξ ανά ρεύμα, αντί για 1,5+1,5. Και αυστηρη αστυνομευση στα ιδια σημεια! 'Ημαρτον πια.
EDIT: Σε ολες τις πολιτισμενες χωρες του κοσμου αμα γινονταν τετοια και ειχε παραληφθει τετοιος δρομος για κυκλοφορια, η πολιτεια θα ειχε παει σπιτι της ή στην φυλακη...
-
το προηγουμενο σαββατο στην παλια πατρων τριπολεως πιο γνωστη ως 111 ενας θειος μου με 2 ακομα ατομα μεσα σε ενα toyota hilux και ενω εβρεχε ειδαν να ερχεται απο κατηφορικη στροφη δεξια βυτιοφορο απο εταιρια γαλακτος διπλωμενο το οποιο στο διαβα του επαιρνε παραμαζωμα κολωνες καδους και οτι αλλο υπηρχε αφου ειχε κλεισει εντελως και τα 2 ρευματα...Ο θειος μου ευτυχως πηγαινε με χαμηλη ταχυτητα και προλαβε και εβαλε οπισθεν(!) παρ ολο που πηγαινε πισω με τερμα γκαζι απ οτι μου ειπε το βυτιο σταματησε μολις 3 μετρα απ τη μουρη του αυτοκινητου του...αν ερχοταν αλλος απο πισω θα γινοταν εκει ολοι κουβαρι...και αυτο ειναι το περιεργο καθως εκει ειναι σημειο που πανε ολοι με 90-100 χλμ και ηταν μερα μεσημερι...μαλιστα απ οτι εμαθα ο οδηγος του βυτιοφορου το ειχε ''χασει΄΄αρκετα μετρα πριν τη στροφη καθως οι οδηγοι πισψ απ αυτο ειχαν σταματησει πολλα μετρα πριν..δεν ειναι ατυχημα.απλα το χολιγουντιανο της αποφυγης ειναι κατι που δεν το συναντας συχνα πιστευω... κατι σαν die hard
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ