-
από 5.000 εάν μιλάμε για τα πρώτα μέχρι και 7 κάτι...για τα τελευταία. Δεν ξέρω τι χρονιά είσαι.
επειδή σε έχει τρελάνει στις βλάβες κι εγώ στην θέση σου θα την έδινα για να πάρω κάτι πιο μικρό και αξιόπιστο όπως ένα 206 1400.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
από 5.000 εάν μιλάμε για τα πρώτα μέχρι και 7 κάτι...για τα τελευταία. Δεν ξέρω τι χρονιά είσαι.επειδή σε έχει τρελάνει στις βλάβες κι εγώ στην θέση σου θα την έδινα για να πάρω κάτι πιο μικρό και αξιόπιστο όπως ένα 206 1600.
Η σωστή επιλογή.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
από 5.000 εάν μιλάμε για τα πρώτα μέχρι και 7 κάτι...για τα τελευταία. Δεν ξέρω τι χρονιά είσαι.
επειδή σε έχει τρελάνει στις βλάβες κι εγώ στην θέση σου θα την έδινα για να πάρω κάτι πιο μικρό και αξιόπιστο όπως ένα 206 1600.
Η σωστή επιλογή.
καλά το λες αλλά ο φίλος μπορεί να κοιτάει και τα ...οπότε ένα 1400αρι είναι μία μέση επιλογή.
-
Σίγουρα, παρασύρθηκα. Πάντως το 206 από όσο γνωρίζω βγαίνει μόνο με τον 8βάλβιδο 1,4 πλέον με τα 75 άτια.
-
εγώ αναφέρομαι σε μεταχειρισμένο...
-
Εεεε πια, κάτσε να πάρω καμιά τσίχλα, γιατί....
-
Δεν μας παρατάτε με τα Peugeot σας
-
εγω λεω να το πουλησω οχι γιατι με τρελανε στις βλαβες αλλα επειδη δεν το μπορω αλλο. δεν του εχω εμπιστοσυνη παρολο που το ξερω.
κατι πολυ μικρο και ανθεκτικο θα παρω, αμαξι για ταξιδια εχω.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
εγω λεω να το πουλησω οχι γιατι με τρελανε στις βλαβες αλλα επειδη δεν το μπορω αλλο. δεν του εχω εμπιστοσυνη παρολο που το ξερω.κατι πολυ μικρο και ανθεκτικο θα παρω, αμαξι για ταξιδια εχω.
όπως;
Cuore, Atos, Picanto κτλ ;
-
Αν και δε μου αρέσουν καθόλου αυτά, μάλλον σε αυτήν την κατηγορία θα παίξω, αν τελικά πουλήσω το ξάντια...
Από την άλλη εκρεμεί και ενα φανταρικό σε 3 μήνες...
-
Spike Σωστος
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
εγω λεω να το πουλησω οχι γιατι με τρελανε στις βλαβες αλλα επειδη δεν το μπορω αλλο. δεν του εχω εμπιστοσυνη παρολο που το ξερω.
κατι πολυ μικρο και ανθεκτικο θα παρω, αμαξι για ταξιδια εχω.
όπως;
Cuore, Atos, Picanto κτλ ;
Πάντως πολύ ανθεκτικό είναι και το Saxo. Στο δικό μας έχουμε κάνει κοντά 300000 χλμ και οι μόνες βλάβες ήταν το μοτεράκι του ρελαντί και της ανακύκλωσης του A/C και με την φλάντζα αλλαγμένη στα 210000 χλμ
-
βρες και παρε το 206 1.6..
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν μας παρατάτε με τα Peugeot σας -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν μας παρατάτε με τα Peugeot σας
Σεβασμός 'στην μητέρα σας'...
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
εγω λεω να το πουλησω οχι γιατι με τρελανε στις βλαβες αλλα επειδη δεν το μπορω αλλο. δεν του εχω εμπιστοσυνη παρολο που το ξερω.κατι πολυ μικρο και ανθεκτικο θα παρω, αμαξι για ταξιδια εχω.
Πιστεύω οτι αν όχι όλα , τα περισσότερα προβλήματα οφείλονται στο ατύχημα που προηγήθηκε.
Μικρό και ανθεκτικό είναι το Mazda 2, μετά πας Κορέα και στα τρίδυμα . -
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Δεν μας παρατάτε με τα Peugeot σας
Σεβασμός 'στην μητέρα σας'...
Σωστός!
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
εγω λεω να το πουλησω οχι γιατι με τρελανε στις βλαβες αλλα επειδη δεν το μπορω αλλο. δεν του εχω εμπιστοσυνη παρολο που το ξερω.
κατι πολυ μικρο και ανθεκτικο θα παρω, αμαξι για ταξιδια εχω.
Πιστεύω οτι αν όχι όλα , τα περισσότερα προβλήματα οφείλονται στο ατύχημα που προηγήθηκε.
Μικρό και ανθεκτικό είναι το Mazda 2, μετά πας Κορέα και στα τρίδυμα .E ναι φυσικά και εκεί οφείλονται όλα... Τι να πώ δε ξέρω. Αυριο πάω για λάδια και να δώ αν έχει βγάλει κάτι άλλο... Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ
Μολις γύρισα από τζουμέρκα που πήγα με το C5 2.000cc. Τρομερή ροπή το αυτοκίνητο αυτό, σιδερώνει τα πάντα. Παίδες, φουλαρα στην Αθήνα την Παρασκευή και ξαναέβαλα βενζίνη γυρίζοντας πίσω σήμερα στην Πάτρα, με 770κμ στο κοντέρ. Οδήγηση νορμάλ, με ξεσπάσματα για προσπεράσεις στην εθνική και 7.9λίτρα / 100κμ μέση κατανάλωση. Καθόλου κακό. Το ξάντια πάνω από 550κμ δεν κάνει με την ίδια ποσότητα βενζίνης...Εννοείται με το κλιμα ανοιχτό σε όλο το δρόμο, δεν κουράζεσαι/πιάνεσαι/ιδρώνεις με τίποτα... Εχω πάθει πλάκα με τη μαούνα.
-
Παιδιά όποιος μπορει να μάθει κάτι ας βοηθήσει!
Σε γενικές γραμμές ένα κόκκινο saxo παρέσυρε και σκότωσε έναν άνδρα στις 17 του μήνα, οπότε είναι πιθανό από αύριο, Δευτέρα να προσπαθήσει να το επισκευάσει κάπου.
-
Σήμερα τοποθετήθηκαν καινούργια αμορτισέρ ενώ αλλάχτηκε και ένα bump stop ( εμπρός δεξί ) το οποίο πήγε άκλαφτο μετά από μια σύγκρουση με λακούβα-κρατήρα. Επιλέχτηκε η εργοστασιακή λύση και έχω να δηλώσω οτι αισθάνομαι οτι οδηγώ καινούργιο αυτοκίνητο
CITROËN FORUM