-
Για μένα καλή φωνή, η καλη κιθάρα η καλό μπάσο σημαίνει
μπορεί και σηκώνει την τρίχα κάγκελο.Δημιουργεί εντονότερη συναισθηματική διέγερση(σε εμένα) απο το
παίξιμο-ερμηνεία κάποιου άλλου.
Συνεπάγεται πως η τεχνική κατάρτηση για μένα περνάει σε δεύτερη προτεραιότητα.
Γι αυτό και στο παραπάνω παράδειγμα ο Ξυλούρης μου αρέσει περισσότερο.
Γι αυτό και ο Santana μου αρέσει περισσότερο απ τον Malmsteen, και ο
Dexter Gordon απ τον Charlie Parker.Bέβαια και το μου σηκώνει την τρίχα είναι σχετικο. Με τί;
Με τις ώρες που έχω γράψει ακούγωντας μουσική, διαβάζοντας οτιδήποτε, συζητώντας οτιδήποτε, παίζοντας οτιδήποτε. Και φυσικά με τα προσωπικά κυκλώματα
επεξεργασίας σκέψης και συναισθημάτων.
Αυτό το λέω προσωπικό επίπεδο, και είναι μέγεθος προσωπικό που το αλλάζω με όποια δραστηριότητά μου.Αν ακούσω 100 ώρες περισσότερες μουσική θα έχω γίνει καλύτερος απο τον εαυτό μου
πριν 100 ώρες. Ισως αν διαβάσω και ένα ιστορικό βιβλίο πχ να γίνω
καλύτερος στο να κατανοήσω μουσική.Τώρα το λένε κουλτούρα, επίπεδο, καλλιέργεια
η ότι άλλο δεν έχει σημασίαΥΓ.Και για τον Μίκη δεν συμφωνώ. Νομίζω πως μερικά τραγούδια τα έδωσε με πολύ δυνατό τρόπο (Φαντάσου να έλεγε η Vissi Πάλης ξεκίνημα ).
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
ΥΓ.Και για τον Μίκη δεν συμφωνώ. Νομίζω πως μερικά τραγούδια τα έδωσε με πολύ δυνατό τρόπο (Φαντάσου να έλεγε η Vissi Πάλης ξεκίνημα ).
Ήτανε καλός scouter...μετά έχασε τη μπάλα...
-
Όταν ο mickey ζήτησε 1 εκατομμύριο ευρά για να κάνει συναυλίες και να πει τα επαναστατικά του άσματα με το πρόσχημα ότι 1 εκατομμύριο ευρά είχε πάρει ο Vangelis για τη Μυθωδεία (ένα 'τραγουδάκι' που είχε ζητήσει κοτζάμ NASA), για μένα μπήκε ανεπιστρεπτί στην κατηγορία των ξεμωραμένων...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Όταν ο mickey ζήτησε 1 εκατομμύριο ευρά για να κάνει συναυλίες και να πει τα επαναστατικά του άσματα με το πρόσχημα ότι 1 εκατομμύριο ευρά είχε πάρει ο Vangelis για τη Μυθωδεία (ένα 'τραγουδάκι' που είχε ζητήσει κοτζάμ NASA), για μένα μπήκε ανεπιστρεπτί στην κατηγορία των ξεμωραμένων...Σεβαστή η άποψή σου αλλα νομίζω εύκολα κρίνεις ένα σημαντικότατο πρόσωπο της νεότερης ιστορίας της Ελλάδας.
Για να αποκτήσεις πιο σφαιρική άποψη για την προσωπικότητά του σε
παραπέμπω στο δίτομο 'Άξιος Εστί' του Μαλούχου. -
Βασικά επειδή το είχα ψάξει ελαφρώς, είχα ακούσει από άτομο που ασχολείται ότι ο mickey και λόγω ηλικίας εδώ και κάποια χρόνια ψιλορετάρει και η κορούλα του που είναι ελαφρώς για τα ρέματα τον παρασέρνει σε φάσεις για να βγάζει λεφτά οπότε και έχει χάσει λίγο το νόημα.
Από μια ηλικία και μετά η ευθύνη πέφτει σε αυτούς που είναι δίπλα μας. Αν δεν μας σέβονται, χάνουμε και εμείς το σεβασμό μας σαν άνθρωποι. -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Το τραγουδώ καλά από το τραγουδώ επειδή έτυχε να έχω όμορφη χροιά στη φωνή μου απέχει πολύ!
ναι, αλλα δεν ειναι απαραιτητη προϋποθεση το να εχει καποιος καλη φωνη για να τραγουδησει καλα;
Περισσότερο έχει να κάνει με το πόσο θα κουραστεί για να μπορέσει να τραγουδήσει καλά... είναι κάτι αντίστοιχο με τη μουσική: αυτός που δεν έχει ταλέντο θα δυσκολευτεί πολύ στην αρχή ενώ αυτό που έχει θα μπορέσει να ξεκινήσει πιο εύκολα. Στο τέλος και οι δύο μπορεί να γίνουν εξίσου καλοί μουσική αλλά ο ταλαντούχος είναι πιο πιθανό να γίνει διότι δεν θα έχει απογοητευτεί από την αρχή. Βλέπεις, μέχρι κάπου τη μέση το ταλέντο παίζει μεγάλο ρόλο, από εκεί και μετά (στο κομμάτι που μας ενδιαφέρει διότι κανείς δεν αρέσκεται στο να ακούει μισοφτοαγμένους τραγουδιστές)είναι θέμα δουλειάς και βελτίωσης της τεχνικής, ο καθένας στον τομέα του!
Αλήθεια, τι είναι καλή φωνή;
Οποιαδήποτε χροιά φωνής, αν δουλευτεί κατάληλα, μπορεί να είναι καλή ΙΜΗΟ. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Όταν ο mickey ζήτησε 1 εκατομμύριο ευρά για να κάνει συναυλίες και να πει τα επαναστατικά του άσματα με το πρόσχημα ότι 1 εκατομμύριο ευρά είχε πάρει ο Vangelis για τη Μυθωδεία (ένα 'τραγουδάκι' που είχε ζητήσει κοτζάμ NASA), για μένα μπήκε ανεπιστρεπτί στην κατηγορία των ξεμωραμένων...Πέστα ρε EDDIE
Στο στόμα το είχα με πρόλαβες στο φανάριΑπό εκείνη τη δήλωσή του πραγματικά τον σιχάθηκα συν το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια προσπαθεί (ανούσια φυσικά) να μπει στη λίστα των 'συγχρονων' Μότσαρτ,Βέρντι κλπ.
Η κλασσική μουσική γράφτηκε πριν διακόσια περίπου χρόνια.
Προέκυψε από μια φιλοσοφία και στάση ζωής,κουλτούρα ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το.
Δεν ξαναγράφεται.Τελεία και παύλα.
Και μόνο το γεγονός ότι αυτοί οι άνθρωποι ακόμα και πεθαμένοι διδάσκουν σήμερα μουσική λέει πολλά.Οσο για την εξευτελιστική του δήλωση για τον Μέγιστο ΕΛΛΗΝΑ μουσικό η απάντηση ήρθε από το αντίπαλο δέος κατάλληλα:
'αν ήμουν υπουργός πολιτισμού θα έδινα ένα εκατομύριο για τον Θεοδωράκη'Το κατά κάποιο τρόπο μυστικό όμως στην συγκεκριμένη συναυλία ήταν ότι το μεγαλύτερο μέρος το κάλυψε η ΝASA
Yποθέτοντας ότι το ήξερε όπως και πολλά 'υψηλά ιστάμενα πρόσωπα' γνώριζαν πως και γιατί έγινε η συναυλία δεν έπρεπε επ ουδενί να ξεστομίσει ασυναρτησίες υποκουλτούρας.Ε τι να κάνουμε ρε Μίκη δεν είσαι VANGELIS,πως θα γίνει δηλ.
Δεν έχεις γράψει Chariots of fires,blade runner κλπ κλπ και δεν εκπέμπεις παγκόσμια καλιτεχνική ακτινοβολία.
Δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά εσύ το έκανες....κακό -
Εγω ποτέ δεν συμφώνησα με την λογική 'αυτό που έγινε τότε ήταν το καλύτερο'.
Μουσική γράφτηκε καλή και μετά την χρυσή εποχή της κλασικής μουσικής.
Και η τζαζ και το ροκ και τα τεχνοροκ και τα μπλουζ και τα ρεμπέτικα και τα φλαμεγκος και
ότι μπορείτε να φανταστείτε είναι εξίσου υπέροχες μουσικές(και εξίσου δύσκολες).
Δεν υπάρχουν χρυσες εποχές για την τέχνη. Πάντα θα φτιάχνονται ωραία πράγματα για να εκφράζουν
καταστάσεις της εποχής. Αρκεί να μπρορούμε να εξελισσόμαστε και να παρακολουθούμε τις εξελίξεις.Τώρα για το θέμα Μίκης εγω θα πώ το εξής.
Πρόκειτε για μια προσωπικότητα πιο σύνθετη για να την κρίνει κανείς μόνο
απο την τέχνη η μόνο την πολιτική δράση η μόνο απο την φιλοσοφική της διάσταση.Ο Παπαθανασίου είναι μουσικός. Ο Μίκης είναι η νεώτερη ιστορία της Ελλάδας.
Τον Παπαθανασίου τον συγκρίνεις με τον Rick Wakeman η τον Keith Emerson.Ο Θεοδωράκης αντιστάθηκε στους Γερμανούς, καταδικάστηκε σε θάνατο απο διάφορους,
πολέμησε την χούντα, έφαγε ξύλο, έγραψε τραγούδια του αγώνα, πολιτεύτηκε, υπήρξε σύμβολο.
Ειχε ιδέες και ρίσκαρε την ζωή του για να μην τις πουλήσει. Πόσοι είχαν/έχουν τα άντερα να
κρατήσουν μια τέτοια στάση ζωής;
Τα τραγούδια του είναι ειδική περίπτωση και δεν θα πρέπει να μπαίνουμε στον πειρασμό να τα κρίνουμε
μουσικολογικά και να τα συγκρίνουμε με άλλες δημιουργίες.Και είχε δίκιο όταν είπε πως θα έδινε τόσα αν ήταν υπουργός πολιτισμού για τον Θεοδωράκη.
Φυσικά αύριο όταν θα φύγει θα τον κάνουμε ήρωα.
-
+1000000000000
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Εγω ποτέ δεν συμφώνησα με την λογική 'αυτό που έγινε τότε ήταν το καλύτερο'.
Μουσική γράφτηκε καλή και μετά την χρυσή εποχή της κλασικής μουσικής.
Και η τζαζ και το ροκ και τα τεχνοροκ και τα μπλουζ και τα ρεμπέτικα και τα φλαμεγκος και
ότι μπορείτε να φανταστείτε είναι εξίσου υπέροχες μουσικές(και εξίσου δύσκολες).
Δεν υπάρχουν χρυσες εποχές για την τέχνη. Πάντα θα φτιάχνονται ωραία πράγματα για να εκφράζουν
καταστάσεις της εποχής. Αρκεί να μπρορούμε να εξελισσόμαστε και να παρακολουθούμε τις εξελίξεις.Δε συγκρίνω την κλασσική με άλλα είδη μουσικής (και δεν πρέπει άλλωστε) όπως επίσης δεν υποβιβάζω τα νεώτερα είδη.
Απλά σήμερα η κλασική είναι μια κακή αντιγραφή των προηγούμενων δύο αιώνων.Τώρα για το θέμα Μίκης εγω θα πώ το εξής.
Πρόκειτε για μια προσωπικότητα πιο σύνθετη για να την κρίνει κανείς μόνο
απο την τέχνη η μόνο την πολιτική δράση η μόνο απο την φιλοσοφική της διάσταση.Ο Παπαθανασίου είναι μουσικός. Ο Μίκης είναι η νεώτερη ιστορία της Ελλάδας.
Τον Παπαθανασίου τον συγκρίνεις με τον Rick Wakeman η τον Keith Emerson.Ο Παπαθανασίου είναι σύγχρονος ΕΛΛΗΝΑΣ μουσικός (όπως και πολλοί άλλοι) που δεν τον δέχτηκε η σύγχρονη ελληνική υποκουλτούρα.
Εξάλου μην ξεχνάς ότι μουσικά έργα τα οποία μπορούν να ενορχηστρωθούν αποτελούν ταυτόχρονα διαχρονική αξία.
Παρεπιπτόντως δες το dvd της Μυθωδίας και θα καταλάβεις τι εννοώ.Ο Θεοδωράκης αντιστάθηκε στους Γερμανούς, καταδικάστηκε σε θάνατο απο διάφορους,
πολέμησε την χούντα, έφαγε ξύλο, έγραψε τραγούδια του αγώνα, πολιτεύτηκε...........και πολιτεύτηκε με τη δεξιά και τους αποστάτες,διαγράφοντας μόνος του την ιστορία.
Ξέρεις τι μου θυμίζει αυτό?
Οτι να'ναι όπου να΄ναι αρκεί να γίνετε η δουλειά μας και να διατηρούμε τη δόξα μας.Ευχαριστώ δε θα πάρω
-
Έχει κάνει άπειρες μ@λ@κίες ο Μίκης, κωλοτούμπες, ξεμωράματα.
Αλλά παραμένει πάντα ο Μίκης με το μεγαλειώδες έργο, που 'έσπρωξε' πολύ κόσμο στο δρόμο. Αυτό και μόνο αρκεί νομίζω για να υποσκελίσει τα όποια αρνητικά και να του δώσει μια σπουδαία θέση στην ιστορία, όχι μόνο για το μουσικό του έργο, αλλά για την εν γένει παρουσία του.
-
Της ηλικιας θα ναι
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αλήθεια, τι είναι καλή φωνή;
Οποιαδήποτε χροιά φωνής, αν δουλευτεί κατάληλα, μπορεί να είναι καλή ΙΜΗΟ.νομιζω πως εχει να κανει εν πολλοις με το κοινο που απευθυνεται και το στιλ των κομματιων που τραγουδαει (γι'αυτο εφερα κ τα παραπανω παραδειγματα).
αλλα, γενικα μιλωντας, ειμαι βεβαιος πως η φυση δεν εχει προικισει τους παντες με φωνη που να ειναι σε ολους εξισου ωραια
τωρα για το τελευταιο που λες, με τη βοηθεια της τεχνολογιας, μαζι σου
Εγω ποτέ δεν συμφώνησα με την λογική 'αυτό που έγινε τότε ήταν το καλύτερο'.
Μουσική γράφτηκε καλή και μετά την χρυσή εποχή της κλασικής μουσικής.
Και η τζαζ και το ροκ και τα τεχνοροκ και τα μπλουζ και τα ρεμπέτικα και τα φλαμεγκος και
ότι μπορείτε να φανταστείτε είναι εξίσου υπέροχες μουσικές(και εξίσου δύσκολες).
Δεν υπάρχουν χρυσες εποχές για την τέχνη. Πάντα θα φτιάχνονται ωραία πράγματα για να εκφράζουν
καταστάσεις της εποχής. Αρκεί να μπρορούμε να εξελισσόμαστε και να παρακολουθούμε τις εξελίξεις.νταξ ναι γενικα καλο ειναι οι συγκρισεις να εχουν μια βαση..
δεν μπορεις να συγκρινεις τους blackalicious με τον buck owens
μπορεις ομως να πεις οτι το sgt peppers των beatles ειναι το καλυτερο/σημαντικοτερο ροκ κομματι ολων των εποχωναπο'κει και περα το δυσκολο και πολυπλοκο κακως για μενα σχετιζεται απαραιτητα με την καλη μουσικη. μην ξεχναμε κ σημαντικους καλλιτεχνες με μινιμαλιστικη προσεγγιση ( http://www.youtube.com/watch?v=-PypklfMnhw )
-
skye έγραψε:
νταξ ναι γενικα καλο ειναι οι συγκρισεις να εχουν μια βαση..
δεν μπορεις να συγκρινεις τους blackalicious με τον buck owens
μπορεις ομως να πεις οτι το sgt peppers των beatles ειναι το καλυτερο/σημαντικοτερο ροκ κομματι ολων των εποχων
απο'κει και περα το δυσκολο και πολυπλοκο κακως για μενα σχετιζεται απαραιτητα με την καλη μουσικη. μην ξεχναμε κ σημαντικους καλλιτεχνες με μινιμαλιστικη προσεγγισηΔεν σύγκρινα τίποτα απολύτως.
Για την δυσκολία συμφωνώ μαζί σου. Μου είναι αδιάφορη.
Kαι δεν βρίσκω λόγο να κατατάξω το οποιοδήποτε κομμάτι σε οποιαδήποτε απόλυτη θέση(sgt Peppers). Γιατι και στην κατάταξη δεσπόζει ο υποκειμενικός παράγοντας.Όπως δεν βρίσκω λόγο να συγκρίνω τα ορχηστρικά του Θεοδωράκη με οτιδήποτε του Βαγγέλη.
Αυτά είναι προτιμήσεις και γούστα.Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Έχει κάνει άπειρες μ@λ@κίες ο Μίκης, κωλοτούμπες, ξεμωράματα.Αλλά παραμένει πάντα ο Μίκης με το μεγαλειώδες έργο, που 'έσπρωξε' πολύ κόσμο στο δρόμο. Αυτό και μόνο αρκεί νομίζω για να υποσκελίσει τα όποια αρνητικά και να του δώσει μια σπουδαία θέση στην ιστορία, όχι μόνο για το μουσικό του έργο, αλλά για την εν γένει παρουσία του.
Είναι σπαστικό κάτι που προσπαθώ να πω γράφοντας σεντόνια, κάποιος να καταφέρνει να το γράφει σε 3 γραμμές..
-
επαναφέρω γιατί πολύ το αφήσατε ανενεργό.
Κι αν κάποιο βράδυ, με τύχεις κάπου να ' ρίχνω τη ζεϊμπεκιά μου' θα δεις πως δεν χορεύω , τη ψυχή μου αφήνω να περιστρέφεται σε ρυθμό 9/8.Δεν ξέρω καν αν με κοιτάς εκείνη την ώρα , δεν με νοιάζει καν αν σ΄αρέσει ο χορος μου. Για μένα χορεύω φίλε μου
και νιώθω την ψυχή και την καρδιά μου ελεύθερη μετά. -
Ο χρήστης leroef έγραψε:
Να βάλω τη λίστα του Media player να σας φτιάξω λίγο;Ζεϊμπέκικο
Ερωτικό
Μ' ένα παράπονο
Πρώτο Φθινόπωρο
Το ζεϊμπέκικο του αρχάγγελου
Λαδάδικα
Σ΄ αναζητώ στη Σαλονίκη
Ρόζα
Δε λες κουβέντα
Στην αλάνα
Το τραγούδι της ξενιτιας
Μέρα Μαγιού
Δραπετσώνα
Ο γκρεμός
Το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας
Μολυβιά
Βρέχει φωτιά στη στράτα μου
Ένας αϊτός γκρεμίστηκε
Κάθε ηλιοβασίλεμα
Απόψε αντάμωσα το χάρο
Μια ζωή πληρώνω
Αυτός ο άνθρωπος
Πήγα να δω άνα φίλο μου
Οι γαρυφαλιές(Όταν πεθάνω βάλτε με)
Ένας μάγκας στο βοτανικό
Στο κελί 33
Της γερακίνας γιος
Το παιδί με τα γυαλιά
Ποιος το είπε για τους μάγκες
Αντιλαλούν οι φυλακές
Το τρελοκόριτσο
Βρήκα την πόρτα σου κλειστή
Το βουνό
Πέντε Έλληνες στον Άδη
Αν ήξερες τις νύχτες μου
Ο αλήτης
Δώσε μου φωτιά
Σε μια στοίβα καλαμιές
Απόψε θέλω να πιώ
Αυτά τα χέρια
Στο άδειο μου πακέτο
Δε θα ξαναγαπήσω
Μέχρι να βρούμε ουρανό
Κλαίει απόψε η γειτονιά
Πες μου πού πουλάν καρδιέςΣτων αγγέλων τα μπουζούκια
Δεν υπάρχουν άγγελοι
Μιλάω εγώ
Γυρίζω απ' τη νύχτα
Μια στάση εδώ
Πάντα γελαστοί
Εγώ γιορτάζω πάντα όταν πονάω
Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια
Και με πιάνουν τα κλάματα
Δε θέλω τέτοιους φίλους
Άφησέ με μόνο
Παραστράτημα
Φαντάσου
Του βοριά ο γιος
Σβήσε το φεγγάρι
Έχει ένα φεγγάρι
Θα το σβήσω το φεγγάρι
Θυμάμαι έναν πατέρα
Εννέα όγδοα
Παλιόκαιρος
Γενέθλια
Αγάπη του Βοριά
Η Στέλα η Σμυρνιά
Μήπως είμαι τρελός
Μα εσύ με καις
Παρ' το δρόμο
Αγάλματα
Σώμα μου
Το σώμα μου αητού φωλιά
Ο αετός
Μόνος μου
Οι στροφές
Ο άγελος
Έλα και κόψε με στα δυο
Λιτόχωρο
Ομόνοια
Σ' αγαπάω όσο ποτέ
Το τρένο
Σου βάζω δύσκολα
Φεγγάρι*Βέβαια είναι ανολοκλήρωτη αλλά με περίπου 5 ώρες ζεϊμπεκιές(παρά κάτι) και ένα μπουκαλάκι δίπλα κάτι γίνεται.
Ανανεώθηκε αλλά κάθε πρόταση δεκτή
Ζεϊμπέκικο , ο μοναχικός θρήνος