-
Επίσης οι αποστάτες θεωρητικά βελτιώνουν λίγο το κράτημα στις στροφές καθώς απο τη μία αυξάνεται το μετατρόχιο, απο την άλλη οι γωνίες camber γίνονται πιό έντονες. Σκέφτομαι να βάλω δοκιμαστικά και στο δικό μου.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Βρήκες ζάντες με τεράστιο οφσετ και θέλεις να τις βάλεις; Αν μπορείς να βρεις άλλες (με το σωστό οφσετ) να το προτιμήσεις γιατί οι αποστάτες είναι ΑΚΡΙΒΟΙ και ΜΠΟΡΕΙ να είναι προβληματικοί.
Όσο μεγαλύτερο (το θετικό) οφσετ, τόσο πιο μέσα είναι ο τροχός.Όχι... για τις εροστασιακές το σκεφτόμουν, οι οποίες έχουν αρκετά μεγάλο και βλέπω πως πολλοί χρησιμοποιούν spacers 25 μπροστά και 30mm πίσω. Είναι της H&R αλλά νομίζω ότι κατασκευάζονται από την Eibach και από ότι είδα έχουν TUV...
Το θέμα είναι μήπως μου κουδουνίζουν τα ρουλεμάν σε 10Κ χιλιόμετρα;Εγώ πάντως είχα βάλει στο Zastava παλιά ζάντες με διαφορετικό offset για να φαρδύνουν ώστε να βάλω φαρδύτερα λάστιχα (από...165/70/13 στο...υπερφαρδο 175/60/13 ).Η διαφορά ήταν στο πλάτος της ζάντας, από 4.5 στις 5.0 ιντσες , αλλά και στο ότι έβγαιναν πιο έξω...
Ε, μπορεί να είναι και τυχαίο, αλλά άλλαξα ρουλεμάν και στα δύο άκρα, ενώ ο πατέρας μου που το είχε πριν, δεν είχε αλλάξει ποτέ σε ...20 χρόνια!Βέβαια, εκτός από τις ζάντες, υπήρχε και χαμήλωμα, που επέφερε και αλλαγή κάμπερ , οπότε μπορεί να φταίνε κι άλλα...
Μικροί σε πλάτος αποστάτες, λογικά δεν δημιουργούν προβλήματα, αλλά μικρός σημαίνει 10 χιλιοστά...
Γενικά, σε ελαφριά οχήματα, πάλι δεν αναμένεις πρόβλημα, εγώ πάντως...είχα! -
Κράταγε καλύτερα στο όριο το zastava; ( )
Καλά, δεν πιστεύω να θέλεις να το πάρω στα σοβαρά ότι άλλαξες τα ρουλεμάν τη στιγμή που ήταν 20 χρόνια πάνω στ'αμάξι σου!(πλάκα σου κάνω, έτσι! )
-
και εμενα το φαμπια τραβαει αριστερα οχι πολυ αλλα νιωθεις οτι το τιμονι στριβει πιο ευκολα αριστερα.
οι ζαντες ειναι χτυπημενες ολες και οταν το πηγα για ευθυγραμιση μου λενε το εχεις τρακαει το αμαξι?μια φορα ειχα πεσει απο παγο πανω σε πεζοδρομιο και την ακουσε γερα ο τροχος.
.θα παω στο πετα να τις ισιωσει νομιζω περνει 20 ευρω την μια.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Έχει χρησιμοποιήσει κανείς;
Το όφσετ πάει περίπατο αλλά βλέπω να χρησιμοποιούνται και σε αγωνιστικά αυτοκίνητα χωρίς, λένε, πρόβλημα...
Ποια είναι η γνώμη σας;δεν έχω χρησιμοποιήσει αποστάτες αλλά πήγα από οφσετ 40 σε 13 με αλλαγή ζαντών σε βολβο 340 και η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της αίσθησης του τιμονιού ήταν απρόσμενη. Επίσης δεν είχα κανένα πρόβλημα στο φρενάρισμα αλλά΄το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πόλύ διαφορετικό σε σχεδιασμό αναρτήσεων από τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
-
Γνωρίζει κανείς αν πέρα από τα συνήθη γυαλιστικά υγρά για ζάντες αλουμινίου, υπάρχει κάποιο υλικό κατάλληλο, ανάλογο πχ με τις αλοιφές χρώματος που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αφαίρεση μικρογρατζουνιών στις ζάντες; Δε μιλάω για γδάρσιμο από πεζοδρόμιο πχ, αλλά αμυδρή επιφανειακή γρατζουνιά, ενδεχομένως από επαφή με άκρα κλαδιών στην άκρη στενού οδοστρώματος, κάτι σαν επιπόλαιο ξύσιμο στο βερνίκι του μεταλλικού χρώματος πχ.
-
Κανείς;
-
Το είχα πάρει απόφαση ότι δε θα βάλω ζάντες στο Yaris αλλά διαβάζοντας εδώ μου άνοιξε η όρεξη! Μήπως ξέρει κανείς που μπορώ να βρω μεταχειρισμένες (σε καλή κατάσταση, ασφαλώς) στη Θεσσαλονίκη και για τι τιμές μιλάμε?
Αυτή τη στιγμή φοράω τις μαμα 14άρες σιδερένιες και μάλιστα η μία είναι αρκετά 'πληγωμένη'...Lazarefa σορρυ για την παρεμβολή...
-
Πήγαινε στο λαστιχά σου και 'παρήγγειλε' 4 μεταχειρισμένες. Όταν τις βρει (μπορεί να αργήσουν) θα τις φέρει. Εγώ πήρα τέσσερις 13άρες (για χιονολάστιχα) με €60.
-
Δεν ξέρω αν έγινα αντιληπτός αλλά μιλάω για ζάντες αλουμινίου και οχι σιδερένιες..
Αν πάντως αυτό εννοούσες, χαίρομαι για την τιμή που μου λες!Eυχαριστώ!
-
Πιο δύσκολα θα βρεις μεταχειρισμένες αλουμινένιες. Τις σιδερένιες πολλοί τις πετάνε στο λαστιχά και σε καλή κατάσταση.
-
Η καλύτερη λύση είναι να κάνεις μια καλή βόλτα ένα Σάββατο π.χ. σε όσο περισσότερα καλά καταστήματα με ελαστικά γνωρίζεις και να ρωτήσεις επί τόπου.
99% κρατάνε τις μεταχ. από άλλους πελάτες για να τις πουλήσουν αργότερα αλλά πρόσεξε να «μπαίνουν» στο αμάξι σου και να μην πάρεις ότι σου γυαλύσει καλύτερα.
-
HEllo!!
Ζαντες ADVAN
Γνωριζει κανεις αν εισαγωνται Ελλαδα και απο ποιον??
Που θα βρω??????????????? -
Ένας φίλος με συνεργείο honda πάντως προτίμησε το ebay...
-
ξερει κανεις μαγαζια στην κυπρο που να πουλανε ζαντες?
Αν ειχατε και διευθυνσεις των site τους...
Τελικα ADVAN ζαντουλες εχουμε στο ελλαδα?
TENZO R επισης?? -
Ενδιαφέρομαι επιτέλους να ξεφορτωθώ τα 15άρια Michelin Energy και να βάλω 16άρες ζάντες με λάστιχα Continental Sport.
Τι πρέπει να προσέξω στην επιλογή της ζάντας; Ξέρω πως το βασικότερο είναι η ανοχή τους σε φορτία και το βάρος τους. Σκέφτομαι για τις OZ Ultraleggera και τις Enkei RP-F1 αλλά δεν ξέρω σε τι τιμή παίζουν και αν αντέχουν τις λακούβες-χαράδρες. Επίσης τι πρέπει να προσέξω για να είμαι σίγουρος ότι οι ζάντες θα ταιριάζουν στο Golf V μου;
Αν γνωρίζει κάποιος ας βοηθήσει παρακαλώ γιατί πήγα σε δύο βουλκανιζατέρ και άκους ΤΙΣ μλκίες (ο ένας λέει δεν προτείνει OZ αυτός πια γιατί το εργοστάσιο μεταφέρθηκε στην Κίνα και δεν τις εμπιστέυεται... ο άλλος ότι το βάρος της ζάντας δεν έχει καμία απολύτως σημασία και μου πρότεινε κάτι άγνωστες τραγικές μάρκες) -
Το καρε και το οφσετ. Το καρε νταξ δε νγινεται να γινει λαθος δεν θα μπαινει η ζαντα (μην φτασουμε τωρα να μιλησουμε για κιτ μετατροπης καρε)
Παρε καποια ΟΖ ή καποια Kosei...και κοιτα να εχει χαμηλο βαρος.
Για γκολφ εμενα μου αρεσεουν και οι BBS
-
οσο πιο ελαφρια ζαντα τοσο μικροτερο αναρτωμενος βαρος και θεωρητικα καλυτερη συμπεριφορα στο δρομο
Αλλα μη ξεχνας πως μπορει μια ακριβη ζαντα να ειναι ελαφρυτερη,αλλα οταν αλλαζεις διασταση σε διαμετρο,σε σχεση με την εργοστασιακη,τα λαστιχα ειναι μεγαλυτερα,αρα και βαρυτερα ,οποτε αντισταθμιζται το οφελος -
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
οσο πιο ελαφρια ζαντα τοσο μικροτερο μή αναρτωμενος βαρος και θεωρητικα καλυτερη συμπεριφορα στο δρομο
Αλλα μη ξεχνας πως μπορει μια ακριβη ζαντα να ειναι ελαφρυτερη,αλλα οταν αλλαζεις διασταση σε διαμετρο,σε σχεση με την εργοστασιακη,τα λαστιχα ειναι μεγαλυτερα,αρα και βαρυτερα ,οποτε αντισταθμιζται το οφελος -
Λέω από 195/65/15 να πάω σε 205/55/16, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα με αυτή τη μεταβολή. Υπάρχει δυνατότητα να βάλω ακόμα πιο πλατύ λάστιχο για καλύτερη πρόσφυση; 215 ας πούμε;
Περί ζαντών γενικώς