-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
δωρο το ρεβο?τεσπα η τιμη εινα αναλογη ολων των προγραμματων για τουρμπο απο αντιπροσωπειες...
καλυτερα ομως θα ταν να πηγαιναν σε πιο βασικα πραγματα αυτα τα λεφτα..
ναι. εμένα μου είχαν πει για σημαντική έκπτωση κανά χρόνο πριν που έψαχνα για αμάξι. είχα αποφασίσει όμως πως δεν θα προχωρήσω οπότε δεν ρώτησα λεπτομέρειες. Από εκεί και πέρα, και στο ίμπιζα κλαμπ υπάρχουν αναφορές για δώρο το ρέβο.
-
Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:
Τα 177hp δεν ξέρω αν είναι στρόφαλο ή τροχό. Υπάρχει του Ανδριανάκη που βγάζει 190 στρόφαλο-167 τροχούςΚαι αγγίζει τα 29 Kgm ροπής, με σχεδόν τόσο επίπεδη καμπύλη όσο και πριν!
Για να δίνουν εργοστασιακή εγγύηση xωρίς την παραμικρή αλλαγή στο hardware του EP6DT, πάντως, υποθέτω στο στρόφαλο θα είναι τα 177. Αν ήταν στους τροχούς θα μιλούσαμε για συν ~50 άλογα στο στρόφαλο. Δεν ξέρω τις αντοχές του THP, αλλά μου φαίνεται too good to be true να δίνουν εγγύηση για +33% μόνο με software...
Το άλλο ερώτημα, εκεί που έχει φτάσει η βενζίνη, είναι τι γίνεται με την κατανάλωση όταν δεν το σκίζεις [σε σχέση με αυτή που προκύπτει με το εργοστασιακό πρόγραμμα].
Ελατήρια σε μαμά αναρτήσεις;
Δεν ξέρω πόσο ιδανικά μπορεί να είναι τα μαμά αμορτισέρ για να ελέγχουν το αμάξωμα στις στροφές, αλλά αν στην πράξη μόνο και μόνο με τα ελατήρια της PS δεν τρως σφαλιάρες από μεταφορές βάρους κι έχεις μικρότερες κλίσεις & καλύτερο έλεγχο, why not? Προφανώς δε θα είναι το τέλειο, αλλά σίγουρα είναι δοκιμασμένο ως value for money λύση.
Άσχετο: Τα μαύρα προστατευτικά στις πόρτες σας αρέσουν? Προσωπικά θα το προτιμούσα εντελώς 'γαλατάδικο' αν το έπαιρνα...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Άσχετο: Τα μαύρα προστατευτικά στις πόρτες σας αρέσουν? Προσωπικά θα το προτιμούσα εντελώς 'γαλατάδικο' αν το έπαιρνα...Ούτε συζήτηση. Γαλατάδικο uber alles
-
Και αντοχης και ΠΑΝΑΛΑΦΡΕΣ Kosei K1 ts, δεν ειναι ωραιες, αλλα εγω με αυτες (πριν ειχα ασπρη ραλοζαντα σιδερενια) 'εβγαλα' 10-12 κιλα απο το αμαξι....και μαλιστα μη αναρτομενη μαζα! Απο ομορφια ειπαμε αθλιες...οι ραλοζαντες ας πουμε του πηγαιναν πιο πολυ!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ούτε συζήτηση. Γαλατάδικο uber alles -
Εμένα πάλι με χαλάνε τα αυτοκόλλητα Rallye. Φαίνονται αρκετά μεγάλα, ατσούμπαλα και αταίριαστα στο 207... Καγκούρικα ντε...
Αυτά είπαμε τα κολλάνε εδώ στην Ελλάδα?
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ελατήρια σε μαμά αναρτήσεις;
Δεν ξέρω πόσο ιδανικά μπορεί να είναι τα μαμά αμορτισέρ για να ελέγχουν το αμάξωμα στις στροφές, αλλά αν στην πράξη μόνο και μόνο με τα ελατήρια της PS **δεν τρως σφαλιάρες από μεταφορές βάρους **κι έχεις μικρότερες κλίσεις & καλύτερο έλεγχο, why not?
Γι'αυτές τις σφαλιάρες τρίβω κι εγώ το πηγούνι μου..
Από τα όσα ξέρω, λογικά οι μαμά αναρτήσεις με τα ελατήρια θα 'τερματίσουν' πολύ νωρίτερα του φυσιολογικού. Άλλες οι αντοχές και οι προδιαγραφές τους.
-
τι λες τώρα..... Όντως είναι rallye τώρα.
-
καλά ...
-
οι ζάντες που φοράει πώς λέγονται;
μοιάζουν αρκετά στις ΑΕΖ Xylo (στο σχέδιο όχι στο χρώμα)
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
οι ζάντες που φοράει πώς λέγονται;
μοιάζουν αρκετά στις ΑΕΖ Xylo (στο σχέδιο όχι στο χρώμα)Οι ζαντες πρεπει να ειναι οι **team dynamics pro race 1 **με βαρος γυρω στα 7-7,5kg...
Για σύγκριση, οι παρόμοιες εμφανισιακά OZ Superturismo WRC (καμία σχέση με WRC σε specs) σε 17x7' ζυγίζουν 9,7kg έκαστη, ενώ αν το μικρότερο δυνατό βάρος είναι το ζητούμενο, από τις ελαφρύτερες που υπάρχουν σε 17x7' είναι οι Velox PG-Rev10 οι οποίες ζυγίζουν λιγότερο από 21kg η τετράδα.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
καλά ...Εχουμε ακομα τα πρωτια σε πιστα μη στεναχωριεσαι
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
οι ζάντες που φοράει πώς λέγονται;
μοιάζουν αρκετά στις ΑΕΖ Xylo (στο σχέδιο όχι στο χρώμα)Οι ζαντες πρεπει να ειναι οι **team dynamics pro race 1 **με βαρος γυρω στα 7-7,5kg...
Για σύγκριση, οι παρόμοιες εμφανισιακά OZ Superturismo WRC (καμία σχέση με WRC σε specs) σε 17x7' ζυγίζουν 9,7kg έκαστη, ενώ αν το μικρότερο δυνατό βάρος είναι το ζητούμενο, από τις ελαφρύτερες που υπάρχουν σε 17x7' είναι οι Velox PG-Rev10 οι οποίες ζυγίζουν λιγότερο από 21kg η τετράδα.
Το καλητερο value for money σε σχεση βαρους/ανθεκτικοτητας παντως επιμενω οτι πρεπει να το εχουν οι kosei k1 ts
-
Rallye με μη απενεργοποιούμενο ESP και βαρυφορτωμένο με εξοπλισμό;
O tempora, o mores!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Rallye με μη απενεργοποιούμενο ESP και βαρυφορτωμένο με εξοπλισμό;O tempora, o mores!
για ξαναδιάβασε τις τελευταίες σελίδες....
-
Γιατί, απενεργοποιείται το ESP του;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Γιατί, απενεργοποιείται το ESP του;Με το πρόγραμμα της Lion, από ό,τι φαίνεται, ναι.
Και, το 207 είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ με το ESP off, όπως αποδεικνύει το RC. -
Άντε, επιτέλους...
-
Ναι τωρα φοραει αξια τα αυτοκολητα του rallye
-
δεν ξεκολλάμε από το παλιό 106 Ραλί... ...λέω εγώ τώρα.
άλλες εποχές τότε.
τώρα θα κριτικάρουμε με τα σημερινά δεδομένα. Γιατί με την λογική σου ... το 106 ήταν μία μούφα σε σχέση με το 205...για παράδειγμα.
Peugeot 207 Rallye