Nov 11, 2007, 1:40 PM

Ο χρήστης Meimaridis έγραψε:
Επίσης πόσο θεμιτό είναι ένα φαινόμενο που βλέπω σε διάφορα αυτοκίνητα με πινακίδες ιστορικού, να φοράν άλλες ζάντες, εξατμίσεις και πράγματα που όπως κ να'χει δεν είναι εργοστασιακά; Ανακατασκευασμένα πλήρως βέβαια αλλά όχι 100% αυθεντικά

Σηκώνει τσιγάρο η κουβέντα...
Είναι ακριβώς αυτό που συζητούσαμε πιο πάνω, ότι πρώτον, οι διάφοροι 'τεχνικοί έφοροι' των ομοσπονδιών δεν έχουν τη διάθεση να ψάξουν πώς έπρεπε να είναι ένα αυτοκίνητο την ημερομηνία παραγωγής του, και δεύτερο μπορεί το αυτοκίνητο να πέρασε σωστότατο και μετά ο ιδιοκτήτης να το καγκούρεψε. Κανείς δεν τα ελέγχει μετά (ΚΑΚΩΣ).
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, το '100% αυθεντικό' δεν πρέπει να σημαίνει κατ' ανάγκη 'όπως βγήκε απο το εργοστάσιο'. Πιστεύω ότι είναι θεμιτό να τοποθετούνται αξεσουάρ τα οποία ήταν διαθέσιμα την εποχή παραγωγής του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, αφού ο αγοραστής καινούριου Mini το 1968 μπορούσε να το εφοδιάσει με ζάντες Minilite 10', γιατί να μη μπορεί να γίνει και σήμερα αυτό? Στο (επίσημο) βιβλίο ανταλλακτικών του MGB υπάρχει σετ μετατροπής για Weber DCOE και αντίστοιχη πολλαπλή-εξάτμιση, γιατί να θεωρηθεί μαϊμουδιασμένο το αυτοκίνητο που τα φοράει αυτά σήμερα?
Το να βλέπω όμως ζάντες 'αστέρια', φυμέ, μοτέρ 2 δεκαετίες νεότερα...ε όχι μόνο την αισθητική μου, αλλά και το ίδιο το αυτοκίνητο προσβάλλει...