-
Eγω δηλαδη που βλεπω ΜΧ5 ΜΚ2 1.6 2000 να πωλουνται γυρω στο 10αρικο και Sporty να πωλουνται απο 17χιλιαρικα και ανω, ειμαι απο αλλο πλανητη?
Δυστυχως για τους ιδιοκτητες, αλλά ευτυχως για τους εν δυναμει αγοραστες οι τιμες εχουν πεσει αρκετα και στα ΜΧ5. Αν και παλι δεν φτανουν τα χρηματα, καποιος που θελει ΜΧ5, μπορει παντα να επιλεξει ενα ΜΚ1 96-97, που και σε πολυ καλη κατασταση κομματια μπορει να βρει και κατω απο 7000αρικα θα δωσει. Να χαριζει κανεις το ΜΧ5 του δυστυχως δεν εχω ακουσει ακομη....
Τωρα οσον αφορα την αξιοπιστια του MR2, ασε να εχω καποιες επιφυλαξεις...
Και κατι τελευταιο: Θεωρει κανεις οτι αδικα το ΜΧ5 βρισκεται ακομη στις πρωτες θεσεις των πωλησεων roadster απο τοτε που παρουσιαστηκε? Επιδοξοι αμφισβητιες υπηρξαν πολλοι, ποσοι ομως εμειναν ζωντανοι?
ΥΓ Κι εμενα μου αρεσει το ΜR2... αλλά οχι τοσο, οσο το ΜΚ1 μου...
-
να χαριζει κανεις το mx toυ δεν υπααρχει ακομα αλλα οχι κ να θελει να πισει τον παπα απ τα @ρχιδι@.εχει διαφορα..
για την αξιοπιστια του mr κρατα τις επιφυλαξεις για τον εαυτο σου κ για τους αλλους μια κ δεν χρειαζεται να γινουμε πολλοι...
πληροφοριακα στον 1 χρονο δεν μου εχει παρουσιασει τιποτα εκτος απο εναν αισθητηρα λ.ολα τ α αλλα ειναι παραπληροφορηση καθαρη.αληθεια ποσοι απο σας το εχετε οδηγησει κ εχετε βγαλει ολα αυτα τα ''πεφωτισμενα'' πορισματα.για toyota μιλαμε οχι για citroen
k τελος δεν δινω δεκαρα ποιο εχει τις περισσοτερες πωλησεις γιατι οταν αγοραζω τετοιου ειδους αμαξι κοιταω μονο την οδηγ.απολαυση κ οχι τα στατιστικα.κ η elise exei ακομα λιγοτερες μηπως ειναι κατωτερη απο ολα???
-
Εγινε, γεια χαρά
-
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το MR-2 είναι ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο.
Το ότι εσύ αμφισβητείς το ίδιο πράγμα για το ΜΧ-5 όμως...είναι λίγο περίεργο. Να το αμφισβητούν άλλοι που το θεωρούν το αυτοκίνητο της κομμώτριας, ναι, αλλά εσύ που το είχες;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Που ακριβώς είναι καλύτερο το mr2?
Παντού πέραν του πορτ-μπαγκάζ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το MR-2 το επόμενο φτηνότερο κεντρομήχανο με μπλοκέ...ακούει στο όνομα Ferrari!
Όντως είναι να απορείς με τις τιμές στα μεταχειρισμένα όταν το καινούργιο ΜΧ-5 1,8 ξεκινά από 20.000 αν δεν κάνω λάθος (χωρίς A/C και μπλοκέ βέβαια)
Μαλλον ξεχνας τα elise τα στα οποια αν δεν κανω λαθος ειναι εξτρα το μπλοκε.
Δεν θα αγοραζα με τπτ MR2 καθως ενας φιλος πηρε το μοτερ στο χερι (ευτυχως η τογιοτα ειναι εγγυηση σε κατι τετοια και του το αλλαξανε μεσα στην εγγυηση) θα μου πεις εσπασε ενα ρε φιλε και το κανεις θεμα? Ε, εναν ξερω και εσπασε.
Εκτος αυτου το miata ειναι αλλου, και απο εμφανιση αλλα και απο γνωσεις που χρειαζεσαι για να παιξεις, ακομη και με την τσιμπλα στο ματι πηγαινοντας να παρεις τσιγαρα στο πρωι μπορεις να κανεις πορτες στην διαδρομη, αν παλι το εχεις ψαξει και εχεις και ενα ζευγαρι καλα χερια θα σε ανταμηψει.Απο την αλλη δεν βλεπω τον λογο να πρεπει να βγαλουμε το ενα αμαξι απο το αλλο πιο καλο ή πιο σκαρτο.
-
Το είχα ξαναγράψει σε άλλο post. Πέρσυ είχα γνωρίσει ένα παληκάρι με MR2 που μάλιστα ήταν γραμμένος και ενεργό μέλος στο υπερβολικά prive MR2 club. Μου είχε πει ότι αρκετά μέλη του forum έχουν αλλάξει μοτέρ ακόμα και 6-7 φορές
Επέμεινα καθώς μου φάνηκε υπερβολικό το νούμερο και μου είπε ότι ναι μεν τα μεγάλα νούμερα αφορούν άτομα που σκίζαν τα αμάξια τους αλλά γενικά αρκετά μέλη είχαν αντιμετωπίσει πρόβλημα με τον κινητήρα.
Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 αλλά 'βιβλιογραφικά' έχω την εντύπωση ότι το MR2 είναι πιο δύσκολο και επικίνδυνο στο όριο από το MX5. Σε επίπεδο αισθητικής το miata είναι 2 κλικ πάνω. -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Απο την αλλη δεν βλεπω τον λογο να πρεπει να βγαλουμε το ενα αμαξι απο το αλλο πιο καλο ή πιο σκαρτο.Πρέπει γιατί τελικά...ένα θα πάρουμε
Η Lotus όπως είπες έχει έξτρα το μπλοκέ (και νομίζω μόνο για την αγορά της Αμερικής). Άλλωστε πολλοί ιδιοκτήτες εδώ σκίζονταν και μάτωναν υποστηρίζοντας ότι δεν το χρειάζεται...
Ακόμα και το Speedster το turbo νομίζω δεν έχει μπλοκέ στάνταρ, αλλά εδώ ίσως κάνω λάθος.
Το πρόβλημά μου προσωπικά με τα παλαιότερα ΜΧ-5 είναι ότι μάλλον θα εξέχω
Δε μπορώ να φανταστώ πως οδηγούν πολλοί ιδιοκτήτες με το μισό κεφάλι πάνω από το μπαρμπρίζ
Το καινούργιο πάλι στο οποίο έχω μπει είναι ακριβώς στο όριο για το δικό μου ύψος!
Για κάποιον όμως που δεν τον απασχολεί το πορτ-μπαγκάζ η αγορά ενός MR-2 στα 16Κ συγκριτικά είναι κλοπή! -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το MR-2 είναι ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο.Το ότι εσύ αμφισβητείς το ίδιο πράγμα για το ΜΧ-5 όμως...είναι λίγο περίεργο. Να το αμφισβητούν άλλοι που το θεωρούν το αυτοκίνητο της κομμώτριας, ναι, αλλά εσύ που το είχες;
...οντως Θεμη ειναι ψιλοεντυπωσιακό αυτό, αλλά από την άλλη ο φίλος heras βγαζει ολιγον τι από απόλυτότητα στις απόψεις του.
Τεσπα, εγω θα το ξαναπω, οπως το λεω χρόνια τωρα,
Περί ορέξεως..... κολοκυθόπιτα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Που ακριβώς είναι καλύτερο το mr2?
Παντού πέραν του πορτ-μπαγκάζ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το MR-2 το επόμενο φτηνότερο κεντρομήχανο με μπλοκέ...ακούει στο όνομα Ferrari!...
Porsche Cayman & Cayman S.
Ξεκιναει με 80Κ περίπου.
Βεβαια δεν εχει 'ξερό μπλοκέ', αλλα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό το οποίο ρυθμίζει το βαθμό εμπλοκής.
Ειναι φθηνοτερο απο Ferrari...
102K full extra. -
Ο χρήστης boofy έγραψε:
Που ακριβώς είναι καλύτερο το mr2?
Παντού πέραν του πορτ-μπαγκάζ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το MR-2 το επόμενο φτηνότερο κεντρομήχανο με μπλοκέ...ακούει στο όνομα Ferrari!...
Porsche Cayman & Cayman S.
Ξεκιναει με 80Κ περίπου.
Βεβαια δεν εχει 'ξερό μπλοκέ', αλλα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό το οποίο ρυθμίζει το βαθμό εμπλοκής.
Ειναι φθηνοτερο απο Ferrari...
102K full extra.Δεν ισχύει αυτό που λες. Πού το είδες?
Δεν έχουν μπλοκέ και η Πόρσε δεν το προσφέρει καν ως έξτρα.
Πολλοί μάλιστα βάζουν aftermarket Quaife Torsen.
Το μόνο που μάλλον υπάρχει είναι ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που επενεργεί σε κινητήρα ή/και φρένα, το οποίο όμως μπορεί να απενεργοποιηθεί. Καμία σχέση με μπλοκέ όμως.Η Πόρσε προσφέρει μπλοκέ μόνο στις 911 και μάλιστα είναι έξτρα στις 'μικρές' εκδόσεις.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Που ακριβώς είναι καλύτερο το mr2?
Παντού πέραν του πορτ-μπαγκάζ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το MR-2 το επόμενο φτηνότερο κεντρομήχανο με μπλοκέ...ακούει στο όνομα Ferrari!...
Porsche Cayman & Cayman S.
Ξεκιναει με 80Κ περίπου.
Βεβαια δεν εχει 'ξερό μπλοκέ', αλλα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό το οποίο ρυθμίζει το βαθμό εμπλοκής.
Ειναι φθηνοτερο απο Ferrari...
102K full extra.Δεν ισχύει αυτό που λες. Πού το είδες?
Δεν έχουν μπλοκέ και η Πόρσε δεν το προσφέρει καν ως έξτρα.
Πολλοί μάλιστα βάζουν aftermarket Quaife Torsen.
Το μόνο που μάλλον υπάρχει είναι ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που επενεργεί σε κινητήρα ή/και φρένα, το οποίο όμως μπορεί να απενεργοποιηθεί. Καμία σχέση με μπλοκέ όμως.Η Πόρσε προσφέρει μπλοκέ μόνο στις 911 και μάλιστα είναι έξτρα στις 'μικρές' εκδόσεις.
Δεν είπα πως έχει μπλοκέ αλλα έλεγχο εμπλοκής.
Πράγματι έχει κουμπάκι απενεργοποίησης του Traction Control (Cayman S) αλλα αυτό δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τον τύπο διαφορικού και τον τρόπο λειτουργίας του.
-
Bλακείες έχει
Στην Πόρσε συνειδητά δεν έβαλαν μπλοκέ για να κρατήσουν μια τεχνητή απόσταση από την 911. Δεν το δίνουν ούτε καν στα έξτρα, και οι ιδιοκτήτες πάνε και βάζουν μόνοι τους.
-
Νομίζω πως έχουν διαφορετικό προσανατολισμό τα δύο αυτοκίνητα. Για μένα η Τογιότα έκανε μεγάλο λάθος που δεν έβγαλε μια κλειστή ελαφρωμένη έκδοση με το 1.8 μοτέρ που μπαίνει στη Λίζα σήμερα. Θα μιλούσαμε για ένα φονέα γιγάντων σε προσιτή τιμή!!
Το μάζντα για μένα θα είναι το αυτοκίνητο του μπον βιβέρ και ταυτόχρονα λάτρη της οδήγησης. Δεν είναι το γρήγορο μοντέλο που θα κατατροπώνει οτιδήποτε σε στροφιλίκι, όπως το μρ2 αλλά ένα αμάξι που θα τραβά τα πάνδεινα χωρίς να σπάει και θα σου χαρίζει ένα ηλίθιο χαμόγελο ώρες ώρες. Στην τρίτη έκδοση του δε χωράνε σχεδόν όλοι!!
Εγκυκλοπαιδική όφ τόπικ ερώτηση: Το μρ2 πόσο μέγιστο ύψος οδηγού χωράει περίπου γιατί έχω ακούσει διάφορα...
-
Ό,τι να 'ναι...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το είχα ξαναγράψει σε άλλο post. Πέρσυ είχα γνωρίσει ένα παληκάρι με MR2 που μάλιστα ήταν γραμμένος και ενεργό μέλος στο υπερβολικά prive MR2 club. Μου είχε πει ότι αρκετά μέλη του forum έχουν αλλάξει μοτέρ ακόμα και 6-7 φορές
Επέμεινα καθώς μου φάνηκε υπερβολικό το νούμερο και μου είπε ότι ναι μεν τα μεγάλα νούμερα αφορούν άτομα που σκίζαν τα αμάξια τους αλλά γενικά αρκετά μέλη είχαν αντιμετωπίσει πρόβλημα με τον κινητήρα.
Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 αλλά 'βιβλιογραφικά' έχω την εντύπωση ότι το MR2 είναι πιο δύσκολο και επικίνδυνο στο όριο από το MX5. Σε επίπεδο αισθητικής το miata είναι 2 κλικ πάνω.Το mr-2 είχε γνωστό πρόβλημα με τα μοτέρ, καθώς σε παρατεταμένη οδήγηση σε στροφές στέγνωνε από λάδι, λόγω της ανεπάρκειας της αντλίας λαδιού (ή κάτι τέτοιο). Το πρόβλημα παρατηρήθηκε και στις elise που φορούσαν το ίδιο μοτέρ.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Νομίζω πως έχουν διαφορετικό προσανατολισμό τα δύο αυτοκίνητα. Για μένα η Τογιότα έκανε μεγάλο λάθος που δεν έβγαλε μια κλειστή ελαφρωμένη έκδοση με το 1.8 μοτέρ που μπαίνει στη Λίζα σήμερα. Θα μιλούσαμε για ένα φονέα γιγάντων σε προσιτή τιμή!!Το μάζντα για μένα θα είναι το αυτοκίνητο του μπον βιβέρ και ταυτόχρονα λάτρη της οδήγησης. Δεν είναι το γρήγορο μοντέλο που θα κατατροπώνει οτιδήποτε σε στροφιλίκι, όπως το μρ2 αλλά ένα αμάξι που θα τραβά τα πάνδεινα χωρίς να σπάει και θα σου χαρίζει ένα ηλίθιο χαμόγελο ώρες ώρες. Στην τρίτη έκδοση του δε χωράνε σχεδόν όλοι!!
Εγκυκλοπαιδική όφ τόπικ ερώτηση: Το μρ2 πόσο μέγιστο ύψος οδηγού χωράει περίπου γιατί έχω ακούσει διάφορα...
Ρωτα τι προβληματα εχουν οσοι τοποθετησαν τον vvtli κινητηρα στα mr2
-
Αν όντως στέγνωνε το μοτέρ από λάδι λόγω ανεπάρκειας της αντλίας λαδιού τότε τι αποδεικνύεται?
Το φοβερό του κράτημα!!
Γιατί δεν είναι δυνατόν το ίδιο μοτέρ που να αντέχει στήν κορόλα και μάλιστα σημαντικά πιεσμένο να αντέχει και όχι στο μρ...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το μάζντα για μένα θα είναι το αυτοκίνητο του μπον βιβέρ και ταυτόχρονα λάτρη της οδήγησης.
Σιγά μην είναι και του μπόν φιλέ
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το mr-2 είχε γνωστό πρόβλημα με τα μοτέρ, καθώς σε παρατεταμένη οδήγηση σε στροφές στέγνωνε από λάδι, λόγω της ανεπάρκειας της αντλίας λαδιού (ή κάτι τέτοιο).Αυτο στο ειπανε ή το συμπερανες μονος σου?
-
οντως θα μας τρελανουν μερικοι εδω μεσα!
Mazda MX-5