Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX-5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda MX-5
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 144
    • 145
    • 46 / 145
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    2894
    20271
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      montechristo last edited by

      Eγω δηλαδη που βλεπω ΜΧ5 ΜΚ2 1.6 2000 να πωλουνται γυρω στο 10αρικο και Sporty να πωλουνται απο 17χιλιαρικα και ανω, ειμαι απο αλλο πλανητη?

      Δυστυχως για τους ιδιοκτητες, αλλά ευτυχως για τους εν δυναμει αγοραστες οι τιμες εχουν πεσει αρκετα και στα ΜΧ5. Αν και παλι δεν φτανουν τα χρηματα, καποιος που θελει ΜΧ5, μπορει παντα να επιλεξει ενα ΜΚ1 96-97, που και σε πολυ καλη κατασταση κομματια μπορει να βρει και κατω απο 7000αρικα θα δωσει. Να χαριζει κανεις το ΜΧ5 του δυστυχως δεν εχω ακουσει ακομη....

      Τωρα οσον αφορα την αξιοπιστια του MR2, ασε να εχω καποιες επιφυλαξεις...

      Και κατι τελευταιο: Θεωρει κανεις οτι αδικα το ΜΧ5 βρισκεται ακομη στις πρωτες θεσεις των πωλησεων roadster απο τοτε που παρουσιαστηκε? Επιδοξοι αμφισβητιες υπηρξαν πολλοι, ποσοι ομως εμειναν ζωντανοι?

      ΥΓ Κι εμενα μου αρεσει το ΜR2... αλλά οχι τοσο, οσο το ΜΚ1 μου...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        heras last edited by

        να χαριζει κανεις το mx toυ δεν υπααρχει ακομα αλλα οχι κ να θελει να πισει τον παπα απ τα @ρχιδι@.εχει διαφορα..

        για την αξιοπιστια του mr κρατα τις επιφυλαξεις για τον εαυτο σου κ για τους αλλους μια κ δεν χρειαζεται να γινουμε πολλοι...

        πληροφοριακα στον 1 χρονο δεν μου εχει παρουσιασει τιποτα εκτος απο εναν αισθητηρα λ.ολα τ α αλλα ειναι παραπληροφορηση καθαρη.αληθεια ποσοι απο σας το εχετε οδηγησει κ εχετε βγαλει ολα αυτα τα ''πεφωτισμενα'' πορισματα.για toyota μιλαμε οχι για citroen

        k τελος δεν δινω δεκαρα ποιο εχει τις περισσοτερες πωλησεις γιατι οταν αγοραζω τετοιου ειδους αμαξι κοιταω μονο την οδηγ.απολαυση κ οχι τα στατιστικα.κ η elise exei ακομα λιγοτερες μηπως ειναι κατωτερη απο ολα???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          odyssey last edited by

          Εγινε, γεια χαρά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            opterios last edited by

            Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το MR-2 είναι ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο.

            Το ότι εσύ αμφισβητείς το ίδιο πράγμα για το ΜΧ-5 όμως...είναι λίγο περίεργο. Να το αμφισβητούν άλλοι που το θεωρούν το αυτοκίνητο της κομμώτριας, ναι, αλλά εσύ που το είχες;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              ratanplan last edited by

              Ο χρήστης nickolas έγραψε:

              Που ακριβώς είναι καλύτερο το mr2?

              Παντού πέραν του πορτ-μπαγκάζ.

              Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το MR-2 το επόμενο φτηνότερο κεντρομήχανο με μπλοκέ...ακούει στο όνομα Ferrari!

              Όντως είναι να απορείς με τις τιμές στα μεταχειρισμένα όταν το καινούργιο ΜΧ-5 1,8 ξεκινά από 20.000 αν δεν κάνω λάθος (χωρίς A/C και μπλοκέ βέβαια)

              Μαλλον ξεχνας τα elise τα στα οποια αν δεν κανω λαθος ειναι εξτρα το μπλοκε.

              Δεν θα αγοραζα με τπτ MR2 καθως ενας φιλος πηρε το μοτερ στο χερι (ευτυχως η τογιοτα ειναι εγγυηση σε κατι τετοια και του το αλλαξανε μεσα στην εγγυηση) θα μου πεις εσπασε ενα ρε φιλε και το κανεις θεμα? Ε, εναν ξερω και εσπασε.
              Εκτος αυτου το miata ειναι αλλου, και απο εμφανιση αλλα και απο γνωσεις που χρειαζεσαι για να παιξεις, ακομη και με την τσιμπλα στο ματι πηγαινοντας να παρεις τσιγαρα στο πρωι μπορεις να κανεις πορτες στην διαδρομη, αν παλι το εχεις ψαξει και εχεις και ενα ζευγαρι καλα χερια θα σε ανταμηψει.

              Απο την αλλη δεν βλεπω τον λογο να πρεπει να βγαλουμε το ενα αμαξι απο το αλλο πιο καλο ή πιο σκαρτο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eddie_147 last edited by

                Το είχα ξαναγράψει σε άλλο post. Πέρσυ είχα γνωρίσει ένα παληκάρι με MR2 που μάλιστα ήταν γραμμένος και ενεργό μέλος στο υπερβολικά prive MR2 club. Μου είχε πει ότι αρκετά μέλη του forum έχουν αλλάξει μοτέρ ακόμα και 6-7 φορές
                Επέμεινα καθώς μου φάνηκε υπερβολικό το νούμερο και μου είπε ότι ναι μεν τα μεγάλα νούμερα αφορούν άτομα που σκίζαν τα αμάξια τους αλλά γενικά αρκετά μέλη είχαν αντιμετωπίσει πρόβλημα με τον κινητήρα.
                Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 αλλά 'βιβλιογραφικά' έχω την εντύπωση ότι το MR2 είναι πιο δύσκολο και επικίνδυνο στο όριο από το MX5. Σε επίπεδο αισθητικής το miata είναι 2 κλικ πάνω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                  Απο την αλλη δεν βλεπω τον λογο να πρεπει να βγαλουμε το ενα αμαξι απο το αλλο πιο καλο ή πιο σκαρτο.

                  Πρέπει γιατί τελικά...ένα θα πάρουμε

                  Η Lotus όπως είπες έχει έξτρα το μπλοκέ (και νομίζω μόνο για την αγορά της Αμερικής). Άλλωστε πολλοί ιδιοκτήτες εδώ σκίζονταν και μάτωναν υποστηρίζοντας ότι δεν το χρειάζεται...

                  Ακόμα και το Speedster το turbo νομίζω δεν έχει μπλοκέ στάνταρ, αλλά εδώ ίσως κάνω λάθος.

                  Το πρόβλημά μου προσωπικά με τα παλαιότερα ΜΧ-5 είναι ότι μάλλον θα εξέχω
                  Δε μπορώ να φανταστώ πως οδηγούν πολλοί ιδιοκτήτες με το μισό κεφάλι πάνω από το μπαρμπρίζ
                  Το καινούργιο πάλι στο οποίο έχω μπει είναι ακριβώς στο όριο για το δικό μου ύψος!
                  Για κάποιον όμως που δεν τον απασχολεί το πορτ-μπαγκάζ η αγορά ενός MR-2 στα 16Κ συγκριτικά είναι κλοπή!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    miatagreece last edited by

                    Ο χρήστης opterios έγραψε:
                    Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το MR-2 είναι ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο.

                    Το ότι εσύ αμφισβητείς το ίδιο πράγμα για το ΜΧ-5 όμως...είναι λίγο περίεργο. Να το αμφισβητούν άλλοι που το θεωρούν το αυτοκίνητο της κομμώτριας, ναι, αλλά εσύ που το είχες;

                    ...οντως Θεμη ειναι ψιλοεντυπωσιακό αυτό, αλλά από την άλλη ο φίλος heras βγαζει ολιγον τι από απόλυτότητα στις απόψεις του.
                    Τεσπα, εγω θα το ξαναπω, οπως το λεω χρόνια τωρα,
                    Περί ορέξεως..... κολοκυθόπιτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      boofy last edited by

                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                      Που ακριβώς είναι καλύτερο το mr2?

                      Παντού πέραν του πορτ-μπαγκάζ.

                      Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το MR-2 το επόμενο φτηνότερο κεντρομήχανο με μπλοκέ...ακούει στο όνομα Ferrari!...

                      Porsche Cayman & Cayman S.
                      Ξεκιναει με 80Κ περίπου.
                      Βεβαια δεν εχει 'ξερό μπλοκέ', αλλα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό το οποίο ρυθμίζει το βαθμό εμπλοκής.
                      Ειναι φθηνοτερο απο Ferrari...
                      102K full extra.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Ο χρήστης boofy έγραψε:

                        Που ακριβώς είναι καλύτερο το mr2?

                        Παντού πέραν του πορτ-μπαγκάζ.

                        Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το MR-2 το επόμενο φτηνότερο κεντρομήχανο με μπλοκέ...ακούει στο όνομα Ferrari!...

                        Porsche Cayman & Cayman S.
                        Ξεκιναει με 80Κ περίπου.
                        Βεβαια δεν εχει 'ξερό μπλοκέ', αλλα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό το οποίο ρυθμίζει το βαθμό εμπλοκής.
                        Ειναι φθηνοτερο απο Ferrari...
                        102K full extra.

                        Δεν ισχύει αυτό που λες. Πού το είδες?
                        Δεν έχουν μπλοκέ και η Πόρσε δεν το προσφέρει καν ως έξτρα.
                        Πολλοί μάλιστα βάζουν aftermarket Quaife Torsen.
                        Το μόνο που μάλλον υπάρχει είναι ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που επενεργεί σε κινητήρα ή/και φρένα, το οποίο όμως μπορεί να απενεργοποιηθεί. Καμία σχέση με μπλοκέ όμως.

                        Η Πόρσε προσφέρει μπλοκέ μόνο στις 911 και μάλιστα είναι έξτρα στις 'μικρές' εκδόσεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          boofy last edited by

                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                          Που ακριβώς είναι καλύτερο το mr2?

                          Παντού πέραν του πορτ-μπαγκάζ.

                          Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το MR-2 το επόμενο φτηνότερο κεντρομήχανο με μπλοκέ...ακούει στο όνομα Ferrari!...

                          Porsche Cayman & Cayman S.
                          Ξεκιναει με 80Κ περίπου.
                          Βεβαια δεν εχει 'ξερό μπλοκέ', αλλα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό το οποίο ρυθμίζει το βαθμό εμπλοκής.
                          Ειναι φθηνοτερο απο Ferrari...
                          102K full extra.

                          Δεν ισχύει αυτό που λες. Πού το είδες?
                          Δεν έχουν μπλοκέ και η Πόρσε δεν το προσφέρει καν ως έξτρα.
                          Πολλοί μάλιστα βάζουν aftermarket Quaife Torsen.
                          Το μόνο που μάλλον υπάρχει είναι ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που επενεργεί σε κινητήρα ή/και φρένα, το οποίο όμως μπορεί να απενεργοποιηθεί. Καμία σχέση με μπλοκέ όμως.

                          Η Πόρσε προσφέρει μπλοκέ μόνο στις 911 και μάλιστα είναι έξτρα στις 'μικρές' εκδόσεις.

                          Δεν είπα πως έχει μπλοκέ αλλα έλεγχο εμπλοκής.

                          Πράγματι έχει κουμπάκι απενεργοποίησης του Traction Control (Cayman S) αλλα αυτό δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τον τύπο διαφορικού και τον τρόπο λειτουργίας του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Bλακείες έχει

                            Στην Πόρσε συνειδητά δεν έβαλαν μπλοκέ για να κρατήσουν μια τεχνητή απόσταση από την 911. Δεν το δίνουν ούτε καν στα έξτρα, και οι ιδιοκτήτες πάνε και βάζουν μόνοι τους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              travelman last edited by

                              Νομίζω πως έχουν διαφορετικό προσανατολισμό τα δύο αυτοκίνητα. Για μένα η Τογιότα έκανε μεγάλο λάθος που δεν έβγαλε μια κλειστή ελαφρωμένη έκδοση με το 1.8 μοτέρ που μπαίνει στη Λίζα σήμερα. Θα μιλούσαμε για ένα φονέα γιγάντων σε προσιτή τιμή!!

                              Το μάζντα για μένα θα είναι το αυτοκίνητο του μπον βιβέρ και ταυτόχρονα λάτρη της οδήγησης. Δεν είναι το γρήγορο μοντέλο που θα κατατροπώνει οτιδήποτε σε στροφιλίκι, όπως το μρ2 αλλά ένα αμάξι που θα τραβά τα πάνδεινα χωρίς να σπάει και θα σου χαρίζει ένα ηλίθιο χαμόγελο ώρες ώρες. Στην τρίτη έκδοση του δε χωράνε σχεδόν όλοι!!

                              Εγκυκλοπαιδική όφ τόπικ ερώτηση: Το μρ2 πόσο μέγιστο ύψος οδηγού χωράει περίπου γιατί έχω ακούσει διάφορα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                opterios last edited by

                                Ό,τι να 'ναι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                  Το είχα ξαναγράψει σε άλλο post. Πέρσυ είχα γνωρίσει ένα παληκάρι με MR2 που μάλιστα ήταν γραμμένος και ενεργό μέλος στο υπερβολικά prive MR2 club. Μου είχε πει ότι αρκετά μέλη του forum έχουν αλλάξει μοτέρ ακόμα και 6-7 φορές
                                  Επέμεινα καθώς μου φάνηκε υπερβολικό το νούμερο και μου είπε ότι ναι μεν τα μεγάλα νούμερα αφορούν άτομα που σκίζαν τα αμάξια τους αλλά γενικά αρκετά μέλη είχαν αντιμετωπίσει πρόβλημα με τον κινητήρα.
                                  Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 αλλά 'βιβλιογραφικά' έχω την εντύπωση ότι το MR2 είναι πιο δύσκολο και επικίνδυνο στο όριο από το MX5. Σε επίπεδο αισθητικής το miata είναι 2 κλικ πάνω.

                                  Το mr-2 είχε γνωστό πρόβλημα με τα μοτέρ, καθώς σε παρατεταμένη οδήγηση σε στροφές στέγνωνε από λάδι, λόγω της ανεπάρκειας της αντλίας λαδιού (ή κάτι τέτοιο). Το πρόβλημα παρατηρήθηκε και στις elise που φορούσαν το ίδιο μοτέρ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ratanplan last edited by

                                    Ο χρήστης travelman έγραψε:
                                    Νομίζω πως έχουν διαφορετικό προσανατολισμό τα δύο αυτοκίνητα. Για μένα η Τογιότα έκανε μεγάλο λάθος που δεν έβγαλε μια κλειστή ελαφρωμένη έκδοση με το 1.8 μοτέρ που μπαίνει στη Λίζα σήμερα. Θα μιλούσαμε για ένα φονέα γιγάντων σε προσιτή τιμή!!

                                    Το μάζντα για μένα θα είναι το αυτοκίνητο του μπον βιβέρ και ταυτόχρονα λάτρη της οδήγησης. Δεν είναι το γρήγορο μοντέλο που θα κατατροπώνει οτιδήποτε σε στροφιλίκι, όπως το μρ2 αλλά ένα αμάξι που θα τραβά τα πάνδεινα χωρίς να σπάει και θα σου χαρίζει ένα ηλίθιο χαμόγελο ώρες ώρες. Στην τρίτη έκδοση του δε χωράνε σχεδόν όλοι!!

                                    Εγκυκλοπαιδική όφ τόπικ ερώτηση: Το μρ2 πόσο μέγιστο ύψος οδηγού χωράει περίπου γιατί έχω ακούσει διάφορα...

                                    Ρωτα τι προβληματα εχουν οσοι τοποθετησαν τον vvtli κινητηρα στα mr2

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      travelman last edited by

                                      Αν όντως στέγνωνε το μοτέρ από λάδι λόγω ανεπάρκειας της αντλίας λαδιού τότε τι αποδεικνύεται?

                                      Το φοβερό του κράτημα!!

                                      Γιατί δεν είναι δυνατόν το ίδιο μοτέρ που να αντέχει στήν κορόλα και μάλιστα σημαντικά πιεσμένο να αντέχει και όχι στο μρ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        odyssey last edited by

                                        Ο χρήστης travelman έγραψε:

                                        Το μάζντα για μένα θα είναι το αυτοκίνητο του μπον βιβέρ και ταυτόχρονα λάτρη της οδήγησης.

                                        Σιγά μην είναι και του μπόν φιλέ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimgster last edited by

                                          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                          Το mr-2 είχε γνωστό πρόβλημα με τα μοτέρ, καθώς σε παρατεταμένη οδήγηση σε στροφές στέγνωνε από λάδι, λόγω της ανεπάρκειας της αντλίας λαδιού (ή κάτι τέτοιο).

                                          Αυτο στο ειπανε ή το συμπερανες μονος σου?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            heras last edited by

                                            οντως θα μας τρελανουν μερικοι εδω μεσα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 46 / 145
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr