Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CLASSIC BMW FORUM
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. CLASSIC BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 38
    • 39
    • 1 / 39
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    87
    767
    1305
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pad last edited by

      Ανοίγω αυτό το τόπικ για να συγκεντρωθούν πληροφορίες για την Μ3 Ε30.(και λιγότερο για τις απλές Ε30)
      Όλες οι εκδοσεις και οι κινητήρες.
      Εκτός των παρακάτω να προσθέσω και πέντε sedan M3 E30 'open air' που παρήχθησαν.Είχαν ανοιγόμενη οροφή υφασμάτινη.(όχι Bauer)Είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί φωτογραφία.

      BMW M3 Euro model (143 kW/147 kW) 8661
      BMW M3 US model 4996
      BMW M3 Evolution (147 kW) 505
      BMW M3 Europa late model (158 kW) 1519
      BMW M3 Evolution II (162 kW) 500
      BMW M3 Convertible (143 kW/158 kW) 786
      BMW M3 Sport Evolution (175 kW) 600
      BMW M3 Europameister (143 kW)
      all signed by Roberto Ravaglia 148
      BMW M3 Cecotto (158 kW)25 as special edtion Ravaglia 505

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pad last edited by

        Ανοίγω αυτό το τόπικ για να συγκεντρωθούν πληροφορίες για την Μ3 Ε30.(και λιγότερο για τις απλές Ε30)
        Όλες οι εκδοσεις και οι κινητήρες.
        Εκτός των παρακάτω να προσθέσω και πέντε sedan M3 E30 'open air' που παρήχθησαν.Είχαν ανοιγόμενη οροφή υφασμάτινη.(όχι Bauer)Είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί φωτογραφία.

        BMW M3 Euro model (143 kW/147 kW) 8661
        BMW M3 US model 4996
        BMW M3 Evolution (147 kW) 505
        BMW M3 Europa late model (158 kW) 1519
        BMW M3 Evolution II (162 kW) 500
        BMW M3 Convertible (143 kW/158 kW) 786
        BMW M3 Sport Evolution (175 kW) 600
        BMW M3 Europameister (143 kW)
        all signed by Roberto Ravaglia 148
        BMW M3 Cecotto (158 kW)25 as special edtion Ravaglia 505

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pad last edited by

          Ανοίγω αυτό το τόπικ για να συγκεντρωθούν πληροφορίες για την Μ3 Ε30.(και λιγότερο για τις απλές Ε30)
          Όλες οι εκδοσεις και οι κινητήρες.
          Εκτός των παρακάτω να προσθέσω και πέντε sedan M3 E30 'open air' που παρήχθησαν.Είχαν ανοιγόμενη οροφή υφασμάτινη.(όχι Bauer)Είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί φωτογραφία.

          BMW M3 Euro model (143 kW/147 kW) 8661
          BMW M3 US model 4996
          BMW M3 Evolution (147 kW) 505
          BMW M3 Europa late model (158 kW) 1519
          BMW M3 Evolution II (162 kW) 500
          BMW M3 Convertible (143 kW/158 kW) 786
          BMW M3 Sport Evolution (175 kW) 600
          BMW M3 Europameister (143 kW)
          all signed by Roberto Ravaglia 148
          BMW M3 Cecotto (158 kW)25 as special edtion Ravaglia 505

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pad last edited by

            Και τώρα......φωτογραφίες!!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pad last edited by

              Μερικά πολύ χρήσιμα links:
              http://www.bmwdriversclub.nl/index.php? ... sc&start=0
              http://www.bmwdriversclub.nl/index.php? ... pic&t=4747
              http://board.s14power.com/showthread.php?t=3157
              http://www.passracing.com/project_e30_m3.htm
              http://board.s14power.com/showthread.php?t=3194

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pad last edited by

                Και το καλύτερο forum για Μ3 Ε30!
                http://board.s14power.com/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  d-jet last edited by

                  Ο χρήστης pad έγραψε:
                  Και τώρα......φωτογραφίες!!!!!!!

                  Αυτή μ'αρέσει! Έχει ωραίο...background!

                  Ιστορικές οι μάχες στο DTM στις αρχές της δεκαετίας του '90 με τις W201 με την κόσγουερθ κεφαλή... Προσωπικά, τότε έφτιαξα χαρακτήρα και αποφάσισα πως έχω κλίση για το αστέρι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yiannis2002 last edited by

                    Επειδή επικρατεί σύγχιση για το πως καταλαβαίνουμε αν ένα bmw -02 είναι μοντέλο 69 ή 71 ή 75, θα σας πω δυο τρία σημεία που είναι εμφανή. Οποιοσδήποτε έχει να προσθέσει κάτι άλλο, είναι παραπάνω από καλοδεχούμενος.

                    Τα μοντέλα της πρώτης σειράς, μέχρι το 1971 δηλαδή είχαν
                    -ονομασίες 1600, 1600ti (περιορισμένη παραγωγή), 2002 και 2002ti (επίσης περιορισμένη παραγωγή)
                    -είχαν στενή κεντρική μάσκα, με όλο νίκελ πλαινά στο 1600, και μαυρα με 2 νίκελ συρίτια στα υπόλοιπα
                    -είχαν τους κοντους προφυλακτήρες
                    -στρογγυλά φανάρια πίσω
                    -ταμπλώ 3 κομμάτια με χρώμιο και δίχρωμα όργανα
                    -μικρή κονσόλα
                    -ημιαξόνια με σταυρό (με 10 βίδες τα ti)
                    -6βολτα ως το 1969

                    Τα μοντέλα της δεύτερης σειράς, 1971-1973
                    -ονομασίες 1602, 1802, 2002, 2002tii
                    -μάσκες όπως και τα παραπάνω
                    -τους μεγάλους προφυλακτήρες
                    -το μαύρο διακοσμητικό λάστιχο από μπροστά ως πίσω
                    -ταμπλώ χωρίς χρώμια διαιρούμενο σε 2 κομμάτια
                    -μεγάλη κονσόλα
                    -στρογγυλά φανάρια πίσω
                    -ημιαξόνια με 6 βίδες

                    Τα μοντέλα της τρίτης σειράς 1973 με 1977
                    -ίδιες ονομασίες με τα 71-73 σύν τα 1502 και turbo
                    -ταμπλώ μονοκόμματο
                    -τετράγωνα φανάρια πίσω
                    -μεγάλη κεντρική μάσκα μπροστά με πλαστικά πλαινά.

                    Τα 1502 δεν είχαν τα διακοσμητικά χρώμια που διατρέχουν το αμάξωμα και είχαν μαύρα πλαίσια παραθύρων.
                    Τα turbo είχαν δικιά τους εμφάνιση με φουσκωτά φρύδια στα φτερά και κοντό πίσω προφυλακτήρα, κόκκινο πλαίσιο στα όργανα και πολλά άλλα.

                    Διαφορές υπήρχαν και στο σύστημα πέδησης, με τα ti/tii να φοράνε μεγαλύτερους δίσκους από τα απλά μοντέλα της σειράς, ενω το turbo φοραγε αεριζόμενους δίσκους μπροστά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pad last edited by

                      Εδώ είναι η Ε30 μου με την 1602 του yiannis2002.


                      Σε λίγες μέρες θα έχει καινούργιο M-PACK σαλόνι,καινούργια ανάρτηση,και πρίν λίγες μέρες μπήκε και μπλοκέ.
                      Το αυτοκίνητο αγοράστηκε 3-3-86 από τον πατέρα μου καινούργιο,και μετά από μερικά χρόνια μου το παραχώρησε.Είναι σε άψογη κατάσταση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • Y
                        yiannis2002 last edited by

                        +1000 Pad!!!
                        Το Ε30 σου είναι σε μοναδική κατάσταση! Εύγε!

                        To M3 του Ravaglia το είχα αφίσα στο δωματιο μου , πριν...αρκετά χρόνια. Τώρα έχει μετακομίσει στην αποθήκη με τα ανταλλακτικά...Αυτό το αυτοκίνητο στην κορυφαία DTM έκδοση έβγαλε 345 άλογα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pad last edited by

                            Ωραίος Γιάννη!
                            Βάλε καμιά φωτογραφία από την 'αγέλη'!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Y
                              yiannis2002 last edited by

                              χμ ίσως αύριο, να είναι και φρέσκιες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kp61 last edited by

                                Patrick Snijers και η τρομερη bastos M....

                                http://www.acvlaanderen.be/motorsport/sn1pv5.jpg

                                ΤΡΕΜΕ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΚΡΕΥ!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsilis last edited by

                                  Mπράβο Γιάννη,ευχαριστούμε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spitfire last edited by

                                    Ωραίοςςςς....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • K
                                      kacey last edited by

                                      Οποιος μπορει να βρει, ειτε απο eBay ειτε αλλιως την βιντεοκασσετα 'BTCC 1991 review'. Θα παθετε τραλαλα, M3 vs Cosworth vs 190 Evo.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pad last edited by

                                        Καλώς ήρθατε στο forum των 'παλιών' BMW..
                                        Φωτογραφίες,τεχνικά χαρακτηριστικά κτλ....όλα ευπρόσδεκτα.
                                        Ξεκινάω με αυτό!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Το πρώτο αμάξι στο οποίο κάθισα στη θέση του οδηγού και 'οδήγησα' (στα πόδια του νονού μου). Πρέπει να κρατούσα με κάποιο τρόπο το τιμόνι (μαζί με το νονό μου) στην τρυφερή ηλικία των 7 (άντε να ήμουν .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spitfire last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                            Το πρώτο αμάξι στο οποίο κάθισα στη θέση του οδηγού και 'οδήγησα' (στα πόδια του νονού μου). Πρέπει να κρατούσα με κάποιο τρόπο το τιμόνι (μαζί με το νονό μου) στην τρυφερή ηλικία των 7 (άντε να ήμουν .

                                            καλά ρε Έντυ. Μην κάνεις έτσι... όλοι μας λίγο πολύ έχουμε κάποιες τραυματικές εμπειρίες από την παιδική μας ηλικία...

                                            Πλάκα κάνω, ε? Είμαι κι εγώ λάτρης των παλιών BMW

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 1 / 39
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr