-
Διάβασε το φυλλαδιάκι της επέκτασης της εγγύησης που σου δόθηκε μαζί με το εγχειρίδιο. Νομίζω οτι θα το επιβεβαιώσεις αυτό που σου λέω (ελπίζω όχι - μεταξύ μας)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
[...]Ο τεχνικός μου πρότεινε να τις πετάξω εντελώς, δείχνοντάς μου και άλλου τύπου αυτοκίνητα τα οποία δεν είχαν τις τάπες αυτές. Από περιέργεια δοκιμάστε και εσείς, όσοι είχατε τα αυτοκίνητα από το καλοκαίρι. Βγάλτε και τις τρεις τάπες ακόμη και αν δεν ακούτε κανένα θόρυβο. [...]
Ρε συ, βγάζοντας τις τάπες όμως, μήπως ανοίγεις το ενδεχόμενο να αρχίσει να συσσωρεύεται και σκόνη/χώμα μέσα στην πόρτα;
Για τους μηχανισμούς των παραθύρων μάλλον δεν θα είναι και πολύ καλό αυτό.Καμμιά μικρή τρύπα ή καμιά άλλη πατέντα με τις τάπες ίσως να είναι ασφαλέστερο...
Δεν χρειάζονται τεράστιες τρύπες για να φεύγει το νερό. Όμως είναι πολύ σημαντικό να μη βουλώσουν (έστω και λίγο) οι υπάρχουσες, όχι γιατί θα μπούνε νερά στο αυτοκίνητο αλλά γιατί θα σκουριάσουν οι πόρτες. Αν τις προσέχεις (πχ στο σέρβις) να είναι καθαρές δεν θα υπάρξει ποτέ πρόβλημα.
Περίπου... Σε όλα τα αυτοκίνητα αυτές οι τρύπες είναι ανοιχτές (όχι ταπωμένες). Σε όλα τα αυτοκίνητα μπαίνει νερό και σκόνη από τα λάστιχα. Απλά στην Ελλάδα υπάρχει μπόλικη σκόνη στους δρόμους. Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με την Αγγλία πχ όπου με τις συχνές βροχές τα αυτοκίνητα και οι δρόμοι πλένονται συχνά. Όσο αφορά στο σκούριασμα. Πιστεύετε ότι όταν κατεβάζετε βρεγμένο παράθυρο, δεν περνάει νερό στο εωτερικό της πόρτας?
Περνάει και παραπερνάει. Το ζητούμενο είναι το νερό να μην συγκεντρώνεται αλλά να βρίσκει διέξοδο. -
Έκανα σήμερα ένα test drive το Civic 5D 1.8 και παρατήρησα ότι στις 3500-4000 όταν άφηνα το γκάζι ακουγόνταν ενας θόρυβος από τον κινητήρα σαν συντονισμός! Η δικαιολόγηση του μηχανικού ήταν ότι οφείλεται στο i-vtec και ότι κλείνουν κάποιες βαλβίδες και γίνεται ανακυκλοφορία καυσαερίων για εξοικονόμηση καυσίμου...
Ισχύει κάτι τέτοιο; Περίεργο μου φαίνεται.
Αυτό εννοούσατε όταν λέγατε για θόρυβο; -
Ο χρήστης Panayiotis έγραψε:
Έκανα σήμερα ένα test drive το Civic 5D 1.8 και παρατήρησα ότι στις 3500-4000 όταν άφηνα το γκάζι ακουγόνταν ενας θόρυβος από τον κινητήρα σαν συντονισμός! Η δικαιολόγηση του μηχανικού ήταν ότι οφείλεται στο i-vtec και ότι κλείνουν κάποιες βαλβίδες και γίνεται ανακυκλοφορία καυσαερίων για εξοικονόμηση καυσίμου...
Ισχύει κάτι τέτοιο; Περίεργο μου φαίνεται.
Αυτό εννοούσατε όταν λέγατε για θόρυβο;Περί i-vtec. Στο υβριδικό λόγω και του μειωμένου θορύβου ακους το θόρυβο όταν στρέφονται τα κοκκοράκια ώστε να μείνουν κλειστές οι βαλβίδες. Αντίστοιχα ακούς βέβαια και το θόρυβο όταν αφήνοντας το φρένο ξαναμπαίνει ο κινητήρας (ένας υψίσυχνος θόρυβος).
Επειδή και το 1.8 ισχύει αυτό και επειδή κάπου εκεί έχουμε και την αλλαγή από το ήρεμο στο άγριο μπορεί αυτό που ακούς να είναι η επιστροφή από το άγριο στο ήρεμο.
Τα περί ανακυκλοφορίας καυσαερίων τα ακούω για πρώτη φορά αν και υπάρχουν οι αυλοί εισαγωγής μεταβλητού μήκους που σε συνεργασία με την ηλεκτρονική πεταλούδα μπορούν να δημιουργήσουν περίεργους θορύβους.
Όταν λές όμως συντονισμό τότε ομιλείς και για την ταυτόχρονη δόνηση και άλλων εξαρτημάτων. Κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει να συμβαίνει εκτός και στο συγκεκριμένο όχημα είχαν ασελγήσει 100 αράπαδες.....
-
Ευχαριστώ για την απάντηση, απλά ήταν η πρώτη μου φορά σε i-vtec και ξαφνιάστηκα. Αλλά είναι αισθητός θόρυβος και όχι χαμηλός. Εκτός και το συγκεκριμένο είχε άλλο πρόβλημα. Θα προσπαθήσω να οδηγήσω και άλλο...
-
Κι όμως, ακούγεται και στο δικό μου.
Στα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα (~1500) είχα ζητήσει να μου πουν που οφείλεται αυτός ο θόρυβος καθώς δεν μου φαινόταν και πολύ φυσιολογικό, και φοβόμουν μήπως πάει κάτι στραβά. Το είχα αναφέρει και στο forum.
Ο μηχανικός μου είπε ότι οφείλεται σε κάποιο συντονισμό, αλλά δεν το είχε παρατηρήσει σε άλλα civic. Είχε λύσει μάλιστα από μέσα το αυτοκίνητο και έψαχνε να βρει την αιτία, αλλά χωρίς τελικά αποτέλεσμα. Τελικά το άφησα χώρις να το ψάξω περαιτέρω, αν και είχα παραξενευτεί που, σε ερώτησή μου προς τους άλλους κατόχους στο φόρουμ, κανείς δεν είχε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο. Πλέον στα 27.000χλμ περίπου ο ήχος παραμένει ο ίδιος, τον έχω συνηθίσει, και αφού δεν δείχνει να επηρεάζει αρνητικά τον κινητήρα, δεν ασχολούμαι.
Σημειώνεται ότι ο ήχος κατά το άφημα του γκαζιού ακούγεται μόνο υπό φορτίο, δηλαδή αν χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο ανεβάσω στροφές με γκάζι και αφήσω να πέσουν, δεν ακούγεται...
-
Το αυτοκίνητο που το παρατήρησα είχε και αυτό περίπου 26000χλμ και ακουγόνταν μόνο υπό φορτίο!
Πάντως πολύ καλό το τιμόνι και το κράτημα, η άνεση όμως είναι λίγο μείον αλλά δεν πειράζει...και η αεροτομή πίσω κόβει οπτικό πεδίο αλλά τουλάχιστον οι πλαινοί καθρέπτες είναι μεγάλοι.
Μου άρεσε... -
Άρα είναι από το κιβώτιο ρε σεις.
-
Δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις ή την εμπειρία για να καταλάβω από πού είναι, αλλά μου δίνει (έντονα) την αίσθηση ότι είναι από τον κινητήρα. Μπορεί όντως να έχει να κάνει με το vtec, αφού ακούγεται μόνο στο συγκεκριμένο μεταβατικό φάσμα στροφών. Αλλά τι είναι τελικά? Γιατί εμφανίζεται μόνο σε μερικά και όχι σε όλα?
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις ή την εμπειρία για να καταλάβω από πού είναι, αλλά μου δίνει (έντονα) την αίσθηση ότι είναι από τον κινητήρα. Μπορεί όντως να έχει να κάνει με το vtec, αφού ακούγεται μόνο στο συγκεκριμένο μεταβατικό φάσμα στροφών. Αλλά τι είναι τελικά? Γιατί εμφανίζεται μόνο σε μερικά και όχι σε όλα?Σε όλα εμφανίζεται. Είναι τα κοκκοράκια που μπαινοβγαίνουν με ταχύτητα. Αν φρενάρεις τον κινητήρα έχει ταχεία κίνηση τον συγκεκριμένων μηχανισμών και αυτό ακούγεται πιο έντονα. Οι στροφές των 3500~4000 είναι εκεί όπου έχουμε το VTEC να αλλάζει το χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής.
Απλά κάποιοι από τα πολλά Watt των στερεοφωνικών τους είναι πρακτικά κουφοί στα 10 kHz και άνω και δεν ακούν Χριστό από αυτά. Από την άλλη επειδή κινητήρας από κινητήρα διαφέρουν ίσως σε κάποια να ακούγεται πιο έντονα από τα άλλα.....
Για περισσότερα περί του κινητήρα εδώ...
http://world.honda.com/HDTV/news/2005-4050705a/
Υ.Σ. Μην θεωρείται ότι οι μηχανικοί στη Σ γνωρίζουν περισσότερα από τον απλό μηχανικό του συνεργείου. Οι πωλητές συνήθως είναι απόφοιτοι Λυκείου ή άντε να έχουν τελειώσει κάποια σχολή Οικονομικών. Η συνεχιζόμενη εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι σε εμβρυακό δε στάδιο οπότε τα περί σεμιναρίων από τις εταιρείες ανήκουν στο sci-fi. Η απλή συσχέτιση για κάποιον μηχανικό ότι ο θόρυβος αυτός που ακούγεται εκεί που τα κοκκοράκια αλλάζουν το χρονισμό ίσως να οφείλεται σε κάποιες αυξημένες ανοχές του συστήματος (ή σε μεγαλύτερη τριβή ή σε μεγαλύτερη αντίσταση ή σε μικροατέλειες στην εφαρμογή του εμβόλου που κινείται μέσα στο κοκκοράκι και ενεργοποιεί το ένα ή το άλλο πρόγραμμα βύθισης) δεν είναι εύκολος συλλογισμός ειδικά όταν το συγκεκριμένο εξάρτημα είναι maintence-free και δεν μας έχει ενημερώσει κανείς για αυτό. Επιπλέον με τα 7 χρόνια συντήρηση η λογική είναι όσο λιγότερο δουλεύουμε σε ένα όχημα τόσο περισσότερο κερδίζουμε. Κοινώς αν δεν τους πας με τον κινητήρα στο χέρι ισχύει το moto ' If it ain't broken don't fix it...' οπότε ότι και να τους λες σου πετούν μία δικαιολογία και για να σε ησυχάσουν. Εδώ το απλό γεγονός ότι στο economy mode μέρος του μείγματος επιστρέφει στην εισαγωγή το αναφέρουν ως ανακυκλοφορία καυσαερίων (που υπάρχει πάντως καθώς ο κύλινδρος δεν καθαρίζει ποτέ πλήρως αλλά μόνον ως δευτερεύων φαινόμενο).
Υ.Σ. (2) Δεν θέλω να το παίξω έξυπνακιας πάντως. Κάθησα να δω το βίντεο 3 φορές πριν καταλάβω τι γίνεται και στο 2ο και μόνον πέρασμα παρατήρησα την αύξηση της ροπής εκεί στις 3500~4000 χιλιάδες χαρακτηριστικό του VTEC (οπότε στα 3500 πρέπει να γίνεται και η αλλαγή) οπότε και έκανα το συλλογισμό. Αν κάποιος θεωρεί ότι ίσως το πρόβλημα είναι σημαντικό ας εξηγήσει στους μηχανικούς στον Σ τι ακριβώς αυτός φαντάζεται ότι μπορεί να είναι και πότε ακούγεται και ίσως να του δώσουν μία απάντηση ή να έχουν κάποια διορθωτική κίνηση.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Απλά κάποιοι από τα πολλά Watt των στερεοφωνικών τους είναι πρακτικά κουφοί στα 10 kHz και άνω και δεν ακούν Χριστό από αυτά. Από την άλλη επειδή κινητήρας από κινητήρα διαφέρουν ίσως σε κάποια να ακούγεται πιο έντονα από τα άλλα.....That would explain a lot, δεν το είχα σκεφτεί...
Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστούμε για την ανάλυση!
-
Εμένα πάντως αυτός ο θόρυβος γύρω από τις 4.000 στροφές μου μοιάζει περισσότερο σαν 'ηχητικός συντονισμός', όχι με άλλα αντικείμενα αλλά, εχμ, με τον όγκο της καμπίνας. Έτσι το νοιώθω στ'αυτιά μου, νομίζω. Ξέρω 'γω, το μήκος κύματος γίνεται υποπολλαπλάσιο του μήκους της καμπίνας
Σύμβαίνει τόσο αφήνοντας όσο και πατώντας το γκάζι, και πάντως σίγουρα άλλαξε σημαντικά μετά την αλλαγή των λαδιών.Το iVTEC πάντως, απ' όσο θυμάμαι, δεν αλλάζει fix στις 3.500 αλλά εξαρτάται και από το φορτίο. Με τέρμα γκάζι νομίζω αλλάζει σε οποιοδήποτε φάσμα στροφών. Με μικρό φορτίο μένει σε economy μέχρι τις 3.500 :
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Σύμβαίνει τόσο αφήνοντας όσο και πατώντας το γκάζι, και πάντως σίγουρα άλλαξε σημαντικά μετά την αλλαγή των λαδιών.Σε μένα κατηγορηματικά δεν συμβαίνει αυτό, ούτε έχω παρατηρήσει -που θα το πρόσεχα 100%- διαφορά στον ήχο. Κέφια έχει το ...φαινόμενο
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Σύμβαίνει τόσο αφήνοντας όσο και πατώντας το γκάζι, και πάντως σίγουρα άλλαξε σημαντικά μετά την αλλαγή των λαδιών.
Σε μένα κατηγορηματικά δεν συμβαίνει αυτό, ούτε έχω παρατηρήσει -που θα το πρόσεχα 100%- διαφορά στον ήχο. Κέφια έχει το ...φαινόμενο
Μάλλον μικρός άκουγες δυνατά μουσική
Σοβαρά πάντως. Έχω γνωρίσει άτομα τα οποία εξαιτίας της συνεχής τους παρουσίας σε χώρους με δυνατή μουσική στις υψηλές συχνότητες δεν ακούνε τίποτα....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σύμβαίνει τόσο αφήνοντας όσο και πατώντας το γκάζι, και πάντως σίγουρα άλλαξε σημαντικά μετά την αλλαγή των λαδιών.
Σε μένα κατηγορηματικά δεν συμβαίνει αυτό, ούτε έχω παρατηρήσει -που θα το πρόσεχα 100%- διαφορά στον ήχο. Κέφια έχει το ...φαινόμενο
Μάλλον μικρός άκουγες δυνατά μουσική
Σοβαρά πάντως. Έχω γνωρίσει άτομα τα οποία εξαιτίας της συνεχής τους παρουσίας σε χώρους με δυνατή μουσική στις υψηλές συχνότητες δεν ακούνε τίποτα....
Ξεκινάει με απώλεια ισορροπίας και εμετούς και μετά έρχεται η κώφωση. Αυτό μπορεί να συμβεί και με το ένα μόνο αυτί (αυτό που ήταν πλησιέστερα στο ηχείο). Το είδα να συμβαίνει.
Πάντως και γω δεν παρατήρησα το θόρυβο αυτό. Θυμάμαι πριν περίπου κανένα χρόνο και κάποιος άλλος είχε αναφέρει το θέμα με τον θόρυβο. -
Ρε παιδιά, εγώ ήμουν πρώτος που είπα ότι ακούω το θόρυβο. Απλά δεν τον ακούω (δεν ακούγεται?) όταν πατάω γκάζι, παρά μόνο όταν το αφήνω σε αυτές τις στροφές. Δηλαδή άλλη συχνότητα έχει ο ήχος όταν πατάς και όταν αφήνεις γκάζι? Σε τέτοια περίπτωση δεν ξέρω αν στραβά είν' ο γυαλός, ή...
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Εμένα πάντως αυτός ο θόρυβος γύρω από τις 4.000 στροφές μου μοιάζει περισσότερο σαν 'ηχητικός συντονισμός', όχι με άλλα αντικείμενα αλλά, εχμ, με τον όγκο της καμπίνας. Έτσι το νοιώθω στ'αυτιά μου, νομίζω. Ξέρω 'γω, το μήκος κύματος γίνεται υποπολλαπλάσιο του μήκους της καμπίνας
Σύμβαίνει τόσο αφήνοντας όσο και πατώντας το γκάζι, και πάντως σίγουρα άλλαξε σημαντικά μετά την αλλαγή των λαδιών.Το iVTEC πάντως, απ' όσο θυμάμαι, δεν αλλάζει fix στις 3.500 αλλά εξαρτάται και από το φορτίο. Με τέρμα γκάζι νομίζω αλλάζει σε οποιοδήποτε φάσμα στροφών. Με μικρό φορτίο μένει σε economy μέχρι τις 3.500 :
Εμείς το έχουμε συζητήσει...φυσικά συμφωνώ με όσα γράφεις.
Πιστεύω ότι ο ήχος που ακούμε δεν είναι θέμα μηχανικής δυσλειτουργίας αλλά έλλειψης ηχομόνωσης ανάμεσα στην καμπίνα επιβατών και την μηχανή. Ελπίζω να αποτελέσει τομέα βελτίωσης στο facelift όταν αυτό βγει. -
Το χειροφρενο εχει καποιο τζογο δεξια αριστερα.Ειναι λογικο αυτο ή θελει σφιξιμο;
-
Μπα και εμένα το χειρόφρενο έτσι κάνει. 'Λογικά' έτσι είναι. (και δεν βλέπω και κάποιο πρόβλημα σ'αυτό...)
-
Καλησπέρα παιδιά.σκέφτομαι εδώ και λίγο καιρό να αλλάξω το σαξάκι μου( το οποίο παρεπιπτόντως έχει 13000χλμ και δεν έχει βγάλει προβλήματα) με το civic 5d 1.8 sport οικογένειας γαρ.Αυτό που κυριολεκτικά με προβληματίζει δεν είναι το αυτοκίνητο αλλά η αναμονή παράδοσης.
Ηonda Civic 2005