-
Τελικά οι καραγκιόζηδες στο Autotriti βάλανε φωτό από Toyota Corolla AE92... 15-20 χρονών...
Πόσο μαλάκας μπορεί να είναι κάποιος τελικά.....
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Sub αν έγραφα σε ένα φόρουμ και όλοι μα όλοι μου την έλεγαν τότε θα αναρωτιόμουν αν ο γιαλός πάει στραβά ή στραβά αρμενίζω. Δεν σου κάνει εντύπωση που όλοι έχουν αντίθετη άποψη από σένα?
εντελώς φιλικάΦίλε ακόμα και στην ιστορία να κοιτάξεις, τις περισσότερες φορές ο ένας είχε δίκιο και οι πολλοί το άδικο. Ο θεμιστοκλής ήταν ο μόνος που ήθελε τη ναυμαχία στα στενά της Σαλαμίνας.....
Κανείς δε θέλει να παραδεχτεί οτι η δημοσίευση της φωτογραφίας του 'πραγματικού' δισκόφρενου από τη ΦΙΑΤ θα είχε κλείσει σήμερα τα στόματα όλων και το δικό μου. Τι πιο απλό. ¨Ολα τα άλλα τώρα γίνονται γιατί απλά έσπευσαν οι Ιταλόφιλοι cuori spostrivi και ποδοσφαιροποίησαν το διάλογο. Κλασσική περίπτωση αφού τα πάντα στην Ελλάδα έχουν ποδοσφαιροποιηθεί...
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Ενταξει πες μας ποιον ξερεις απο το ΑΜS γιατι για να επιμενεις για photo προφανος κατι θα ακουσες (καμια μουφα) και περιμενεις με αγωνια την πραγματικη.
Ρε φίλε ποιο είναι το πρόβλημα σου? Πες οτι είμαι εγώ ο αρχισυντάκτης του AMS. Πειράζει? Στα επιχειρήματα μου έχεις να απαντήσεις? Μήπως απαγορεύεται και συντάκτες άλλων περιοδικών να γράφουν εδώ? Σοβαρέψου τουλάχιστον και αντέκρουσε όσα σου λέει ο άλλος. Ακόμα με το μπιμπερό είσαι?
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΠΛΑ ΑΝΑΜΑΣΑΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ.....ΠΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΑΣΑΡΟΥΝ Η ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ.....ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΑΛΙΣΤΑ?
-
Νταξ' κύριε αδέκαστε Μπάρα. Επείσθημεν είπαμε... Η κακή Fiat πρέπει να βγεί να μιλήσει γιατί σκοτώνεται κοσμάκης στους δρόμους με τα μπρίκια που βγάζει για αυτοκίνητα.
Πες μου κάτι άλλο τώρα.... Αυτός που έγραψε αυτό γνωστός σου?
Ευτυχώς που έχουμε αυτόν τον ειδικό τύπο και μας προστατεύει απο το να σκοτωνόμαστε στους δρόμους....
-
Άντε, υποβρύχιε, τη βλέπω την αυλαία να κλείνει για σένα... Χωρίς όμως χειροκρότημα, χωρίς μπιζ και encore...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μάλλον πως ήρθε η ώρα να κλείσει η αυλαία για τον υποβρύχιο... Σε συγχαίρω νεαρέ μου για το ύφος και το ήθος σου. Αν, όπως υποπτεύομαι, είσαι και συντάκτης του AMS (σαφέστατη ένδειξη γι'αυτό είναι η αγωνία σου να μας πείσεις ότι αυτό που είδαμε δεν είναι αυτό που είδαμε αλλά κάτι άλλο), τότε ΛΥΠΑΜΑΙ αυτούς που αγοράζουν το περιοδικό αυτό και θα καταλήξουν με ένα επικίνδυνο χρέπι, το οποίο όμως έχει τεθεί λόγω γκαιμπελικής προπαγάνδας στο απυρόβλητο.Για πες μου φίλε για το ήθος και το ύφος μου. Τι έχεις να του καταλογίσεις? Επιτέθηκα σε κανέναν πρώτος μήπως? Μήπως απαγορεύεται να λέει κάποιος τη γνώμη του? Και τι σημαίνει οτι πέφτει η αυλαία για το υποβρύχιο? Θα φάω μπαν? Αυτό είναι νίκη δική σας η δική μου? Θα αφαιρέσεις το λόγο για να μπορέσεις να επιβληθείς? Συγχαρητήρια ρε φίλε τότε! Μήπως θα έπρεπε να εξετάσεις πρώτα το ήθος και ύφος άλλων και μετά το δικό μου?
Και εάν είμαι συντάκτης του AMS σε ποιον πρέπει να δώσω λογαριασμό? Υπάρχει πόλεμος μεταξύ 4T και AMS? Ολοι όσοι γράφουν εδώ μέσα είναι και συντάκτες των 4Τ επίσης? Χρειάζεται να τα παίρνεις από κάπου σήμερα για να έχεις άποψη και γνώμη? Και για μαζέψτε πρώτα κάνα σκύλο προτού μιλήσεις για το ήθος και ύφος άλλων. ... -
Σ'όλη τη δεκαετία του '80 κυκλοφορούσαν ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
Οι κυβερνήσεις του ΠαΣοΚ, συνεχίζοντας μια πολιτική που εισήγαγε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης στην τελευταία δεξιά διακυβέρνηση πριν το '81, αντιμετώπιζαν τον κυβισμό του αυτοκινήτου ως τεκμήριο πολυτελούς - και υπερπολυτελούς μάλιστα - διαβίωσης, οδηγώντας έτσι τις αυτοκινητοβιομηχανίες στη δημιουργία 'ειδικών' εκδόσεων για την Ελλάδα με ασθενικά μοτέρ πολύ χαμηλού κυβισμού. Είχαμε την παγκόσμια πρωτοτυπία να αγοράζουμε αυτοκίνητα μήκους τεσσεράμιση μέτρων και βάρους άνω του ενός τόννου με κινητήρες χιλίων (!) ή χιλίων εκατό (!) κυβικών εκατοστών. Οι πιο πλούσιοι αγόραζαν χιλιοτρακοσάρια και οι έχοντες τις διασυνδέσεις έβγαζαν ψεύτικα αδασμολόγητα. Οι απεγνωσμένοι κατέληγαν στη λύση του τροπέτου και της αδήλωτης μετατροπής.
Δυο από τα πιο χαρακτηριστικά ήταν τα VW Golf 1.050 κα VW Jetta Invader. Εξοπλισμένα με κινητήρες 1050 κυβικών εκατοστών και μόλις σαράντα ίππων. Είναι δυνατόν αυτοί οι ασθματικοί κινητήρες να κινήσουν με ασφάλεια μικρομεσαία αυτοκίνητα με τέσσερα άτομα και αποσκευές στην εθνική οδό; Τα δε δισκόφρενά τους ήταν έτσι κι αλλιώς οριακά (μια παράδοση που συνεχίστηκε από τα αδύναμα φρενάκια του Golf I), οπότε το προσπέρασμα ήταν μια επίπονη, μακράς διαρκείας, αγχωτική και εξόχως επικίνδυνη διαδικασία.
Τα πιο πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα ενεπλάκησαν σε μετωπικές συγκρούσεις, αδυνατώντας να ολοκληρώσουν το προσπέρασμα με ασφάλεια. Ο απολογισμός τραγικός. Χιλιάδες νεκροί, δεκάδες χιλιάδες οι ανάπηροι. Ζωές κατεστραμμένες, οικογένειες βυθισμένες στο πένθος ή/και στον πόνο της εγκαρτέρησης μέσα σε μια χώρα αφιλόξενη για τους αναπήρους και το ασφαλιστικό σύστημα της Ελλάδος υπέστη βαρύτατη ζημιά.
Κι όμως, ούτε η VW ούτε οι υπουργοί οικονομικών του ΠαΣοΚ ούτε ο εμπνευστής της πολιτικής αυτής και νυν επίτιμος πρόεδρος της Ν.Δ. είχαν την αξιοπρέπεια να ζητήσουν συγγνώμη από τα θύματά τους και τις χαροκαμμένες οικογένειες. Άλλωστε, είχαν πάντα αρωγούς την ΕΛ.ΑΣ. και την ΕΛΠΑ που απέδιδαν ΟΛΑ τα ατυχήματα στην 'υπερβολική ταχύτητα'. Κι όλοι είναι ευχαριστημένοι...
Η VW δεν θα συρθεί ποτέ στα δικαστήρια (βοηθούντος και του εντύπου-γραφείου δημοσίων σχεσεών της που εκδίδει η Motor Press A.E., το οποίο καλλιέργησε ένα μύθο υπέρ της, θέτοντάς την έτσι στο απυρόβλητο της κριτικής του κοινού), οι τέως υπουργοί βασίζονται στην επιλησμοσύνη των Ελλήνων και στη βουλευτική ασυλία, ο δε επίτιμος περιμένει απλώς να δει την κόρη του πρωθυπουργό.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ VW; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ VW ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
πηγή: http://www.autoparaskevi.gr
Έτσι, για να βγάλω κι εγώ ένα δημοσίευμα κίτρινο και σκανδαλοθηρικό, αλλά βασισμένο σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. Αναδημοσιεύστε το όπου γουστάρετε.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ενταξει πες μας ποιον ξερεις απο το ΑΜS γιατι για να επιμενεις για photo προφανος κατι θα ακουσες (καμια μουφα) και περιμενεις με αγωνια την πραγματικη.
Ρε φίλε ποιο είναι το πρόβλημα σου? Πες οτι είμαι εγώ ο αρχισυντάκτης του AMS. Πειράζει? Στα επιχειρήματα μου έχεις να απαντήσεις? Μήπως απαγορεύεται και συντάκτες άλλων περιοδικών να γράφουν εδώ? Σοβαρέψου τουλάχιστον και αντέκρουσε όσα σου λέει ο άλλος. Ακόμα με το μπιμπερό είσαι?
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΠΛΑ ΑΝΑΜΑΣΑΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ.....ΠΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΑΣΑΡΟΥΝ Η ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ.....ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΑΛΙΣΤΑ?
Φίλε τι ποιο μεγαλύτερο επιχείρημα από την φωτογραφία του δισκόφρενου που θα δημοσιεύσει η ΦΙΑΤ? Εσύ από τους 4T πληρώνεσαι η από τη ΦΙΑΤ?
-
Να πας πρωι πρωι να εχει € το ταμειο, μην γινει καμια στραβη και δεν πληρωθεις!
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Ενταξει πες μας ποιον ξερεις απο το ΑΜS γιατι για να επιμενεις για photo προφανος κατι θα ακουσες (καμια μουφα) και περιμενεις με αγωνια την πραγματικη.
Ρε φίλε ποιο είναι το πρόβλημα σου? Πες οτι είμαι εγώ ο αρχισυντάκτης του AMS. Πειράζει? Στα επιχειρήματα μου έχεις να απαντήσεις? Μήπως απαγορεύεται και συντάκτες άλλων περιοδικών να γράφουν εδώ? Σοβαρέψου τουλάχιστον και αντέκρουσε όσα σου λέει ο άλλος. Ακόμα με το μπιμπερό είσαι?
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΠΛΑ ΑΝΑΜΑΣΑΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ.....ΠΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΑΣΑΡΟΥΝ Η ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ.....ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΑΛΙΣΤΑ?
Φίλε τι ποιο μεγαλύτερο επιχείρημα από την φωτογραφία του δισκόφρενου που θα δημοσιεύσει η ΦΙΑΤ? Εσύ από τους 4T πληρώνεσαι η από τη ΦΙΑΤ?
Δεν χρειαζεται να σε πληρωσει καποιος για να πεις το αυτονοητο...αυτο που προσταζει η κοινη λογικη.
-
Καλά χαζός είσαι? Αν όντως υπάρχει τέτοια φωτό, περιμένεις να την δείξει η Fiat η οποία υποτίθεται αμύνεται στις κατηγορίες? Και γιατί δεν την δείχνει το περιοδικό το οποίο και είναι ο κατήγορος?
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σ'όλη τη δεκαετία του '80 κυκλοφορούσαν ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!Φίλε εγώ δε θα ποντάρω στην ποδοσφαιροποίηση της αυτοκίνησης. Δε με ενδιαφέρουν ούτε οι γερμανοί ούτε οι ιταλοί ούτε κανένας. Είχα Ιταλικό αυτοκίνητο και έχω γερμανικό τώρα και πρόκειται να ξαναπάρω ιταλικό. Δε κολλάω σε τέτοια. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία ιστορία η οποία πρέπει να διασαφηνιστεί άμεσα. Η ΦΙΑΤ μπορεί να δώσει την φωτογραφία με το δισκόφρενο και να κλείσει το AMS αυριο. Εφόσον δεν το κάνει τότε πείθει μόνο όσους \δεν μπορούν να αποδεχτούν απλά πράγματα και ποδοσφαιροποιούν την αυτοκίνηση. Απλά τα πράγματα.
Καληνύχτα.
-
Άλλωστε, όπως όλοι ξέρουμε, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΙ ΕΝΑΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ.
Με ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ, μπας και τα καταλάβει και ο υποβρύχιος:
Ισχυρίζεσαι κάτι. Εγώ δεν σε πιστεύω. Πρέπει ΕΣΥ να το αποδείξεις. ΕΣΥ πρέπει να με πείσεις ότι αυτό που λες ισχύει, γιατί ΕΣΥ ξεκίνησες τη συζήτηση.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Καλά χαζός είσαι? Αν όντως υπάρχει τέτοια φωτό, περιμένεις να την δείξει η Fiat η οποία υποτίθεται αμύνεται στις κατηγορίες? Και γιατί δεν την δείχνει το περιοδικό το οποίο και είναι ο κατήγορος?Την έδειξε. Η ΦΙΑΤ οχι. παιδιά μη ποδοσφαιροποιείτε την αυτοκίνηση για να είμαστε όλοι σοβαροί καποτε. Δε τα έχω βάλει με τη ΦΙΑΤ. Με αυτούς που θεωρούν το χρήμα πάνω από τις ανθρώπινες ζωές τα είχα και θα τα έχω.
-
Στο Bravo θα κώλωναν;;
Πανέμορφο το Bravo, ποιοτικότατο, με κινητήρα μια χαρά, δεν ήθελε και πολύ να το πετάξουν στον ...Καιάδα.Εδώ ...πρόλαβε η 159 στον 1,5 χρόνο που κυκλοφορεί να βγει το πιο προβληματικό σεντάν στην 'έρευνα' αξιοπιστίας.
Και μάλιστα σε τομείς που παραδοσιακά η AR σε όποια κατάσταση και να ήταν είχε το πάνω χέρι.
Περιέργως πώς, οι κάτοιχοί της δεν έχουν παράπονα.Παραείναι εξόφθαλμο πάντως.
Πρέπει να είναι κάποιος εντελώς καθυστερημένος για να παίρνει (πλέον) στα σοβαρό το συγκεκριμένο περιοδικό (και κάμποσα άλλα βεβαίως)
Πάλι καλά που δεν τους έμεινε καμιά κρεμαγιέρα ....
....στο χέρι
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Καλά χαζός είσαι? Αν όντως υπάρχει τέτοια φωτό, περιμένεις να την δείξει η Fiat η οποία υποτίθεται αμύνεται στις κατηγορίες? Και γιατί δεν την δείχνει το περιοδικό το οποίο και είναι ο κατήγορος?
Την έδειξε. Η ΦΙΑΤ οχι. παιδιά μη ποδοσφαιροποιείτε την αυτοκίνηση για να είμαστε όλοι σοβαροί καποτε. Δε τα έχω βάλει με τη ΦΙΑΤ. Με αυτούς που θεωρούν το χρήμα πάνω από τις ανθρώπινες ζωές τα είχα και θα τα έχω.
Ποια φωτογραφία; Την πλήμνη της Toyota; Σοβαρολογείς; Τράβα να βάλεις εκεί τη ζάντα και τα μπουλόνια οποιουδήποτε Fiat να δούμε, ταιριάζουν;
-
Εντάξει παίδες, τέλειωσε μάλλον το σόου για απόψε. Μας καληνύχτησε κιόλας ευγενικά ο νέος. Δεν απάντησε σε όλα βέβαια, αλλά δεν πειράζει. Θα βαρέθηκε για σήμερα.
Αύριο πάλι....
-
Θα πάει πρώτα απ'το περιοδικό να του υπαγορεύσουν τι θα πει και θα ξανάρθει...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Άλλωστε, όπως όλοι ξέρουμε, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΙ ΕΝΑΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ.Με ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ, μπας και τα καταλάβει και ο υποβρύχιος:
Ισχυρίζεσαι κάτι. Εγώ δεν σε πιστεύω. Πρέπει ΕΣΥ να το αποδείξεις. ΕΣΥ πρέπει να με πείσεις ότι αυτό που λες ισχύει, γιατί ΕΣΥ ξεκίνησες τη συζήτηση.
Συγνώμη φίλε εγώ είμαι η ΦΙΑΤ? Εγώ έχω το αυτοκίνητο της δοκιμής για να του βγάλω τη φωτογραφία του δισκοφρένου στη δημοσιότητα για να μπορέσετε όλοι εσείς και εγώ να ΄τη συγκρίνουμε με αυτή του AMS? Τι ποιο απλό αυτό που ζητάω? Εγώ βλέπω ένα περιοδικό να ξετινάζει εμπορικά ένα νέο μοντέλο με 4 φωτογραφίες και ένα άρθρο. Επίσης βλέπω μία εταιρία να λέει οτι θα προβεί σε μήνυση και αγωγές και να λέει οτι το δισκόφρενο της φωτογραφίας του AMS δεν αντιστοιχεί στο αυτοκίνητο της δοκιμής. Ε λοιπόν γιατί δεν βγάζει η ΦΙΑΤ το δισκόφρενο στον αέρα να το συγκρίνουμε?
Τελικά σήμερα όντως υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα αντίληψης από το μέσο Έλληνα...... Εάν δεν μπορείς να απλοποιείς τη σκέψη στα εύκολα τότε τι θα κάνεις στα δύσκολα?
Ο άλλος λέει «χαζή είναι η ΦΙΑΤ να βγάλει στον αέρα τη φωτογραφία του δισκόφρενου?!!!!! Μετά από αυτό καληνύχτα σας και ότι σας φωτίσει. Αντε και στο mundial … για την Ελλάδα ρε γαμώτο… -
Φυσικά και υπάρχει πρόβλημα αντίληψης στο μέσο νεοέλληνα! Αφού διαβάζει ΑMS και πιστεύει και όσα γράφει!!!
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων