-
Μέχρι στιγμής ψηφίσαμε για GOLF vs YARIS,
τώρα εξετάζουμε αλλαγή από GOLF σε CEE'D,
αύριο τι θα δούμε; Απόσυρση GOLF για αγορά καινούριου FIAT 500; -
E δεν αντέχουν όλοι την πριμιουμοσύνη...
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Παρε ενα test-drive το Ceed και θα καταλαβεις γιατι δεν θες να πουλησεις το Golf!
+1
επιπλέον είναι και αρκετά βαρύ
από την άλλη είναι απο τα λιγα (Golf και αντίστοιχα SEAT, Mazda3/Focus, κλπ) που δεν έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω, κάτι σίγουρα υπέρ του.
Αν δεν κάνω λάθος . . .ούτε το CEED έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω
-
Ναι, αυτό λέω και εγώ. Καθώς και το i30. Τα δύο αυτά έχουν πολλαπλών συνδέσμων.
Κρίμα που ακόμα και οι γάλλοι έχουν πάει προς τον ημιάκαμπτο άξονα, τουλάχιστον σε αυτή σε σε μικρότερες κατηγορίες . Προς το παρόν μένει μόνο του 206 με τους παλιούς καλούς υστερούντες βραχίονες.
-
Εμενα το ποστ μου παντως ηταν κατα του Ceed...
Αρα -1?
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Ναι, αυτό λέω και εγώ. Καθώς και το i30. Τα δύο αυτά έχουν πολλαπλών συνδέσμων.Κρίμα που ακόμα και οι γάλλοι έχουν πάει προς τον ημιάκαμπτο άξονα, τουλάχιστον σε αυτή σε σε μικρότερες κατηγορίες . Προς το παρόν μένει μόνο του 206 με τους παλιούς καλούς υστερούντες βραχίονες.
Οδηγώ τελευταία την Xsara (είμαι χωρίς πινακίδες στο Υ ) και απλά ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ξανά και ξανά στην καταπληκτική ανάρτηση των Γάλλων!
Απορώ αν η C4 με τον ημιάκαμπτο είναι καλύτερη από την κλασσική γαλλική διάταξη με τους υστερούντες...
Το αυτοκίνητο κρατάει σαν τρένο και ισοπεδώνει ΚΑΘΕ ανωμαλία της Αθήνας! Σε ανωμαλίες που στο Υ χοροπηδάω, στην Xsara απλά καταλαβαίνω πως...κάτι πέρασε από κάτω!
Αν αυτό το αυτοκίνητο είχε λίιιιγοοο πιο καλό ταμπλό, θα το αγόραζα ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
οριζοντια και καθετα ΟΧΙ...να δωσεις την Golfω αλλα για κατι ανταγωνιστικο ομως. Διαφορετικα το χασιμο δικο σου...
αυτη ειναι αποψη σου οτι δεν ανταγωνιστικο. Ειναι και παρα πολυ μαλιστα. Και στο finale θα ελεγα να το οδηγησεις πρωτα και μετα να φερεις αποψη. Προσφατα οδηγησε φιλος το 5θυρο ceed 1.4 109hp που εχει το golf 1.6 fsi και επαθε τη πλακα του. Οταν λεμε επαθε τη πλακα του εννοω πως δε περιμενε απ τη κια τετοιο καλο αυτοκινητο. Και η τελικη αποψη ηταν πως γενικα το κia ειναι καλυτερο απο το golf του.. Αυτο που εχει απογοητευτει ο ιδιος απο το golf ειναι η ποιοτητα συναρμογης που δε το περιμενε και η αξιοπιστια γιατι λεει οτι δε περναει 6μηνο χωρις προβλημα. Το εχει 3 χρονια..
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
οριζοντια και καθετα ΟΧΙ...
να δωσεις την Golfω αλλα για κατι ανταγωνιστικο ομως. Διαφορετικα το χασιμο δικο σου...
αυτη ειναι αποψη σου οτι δεν ανταγωνιστικο. Ειναι και παρα πολυ μαλιστα. Και στο finale θα ελεγα να το οδηγησεις πρωτα και μετα να φερεις αποψη. Προσφατα οδηγησε φιλος το 5θυρο ceed 1.4 109hp που εχει το golf 1.6 fsi και επαθε τη πλακα του. Οταν λεμε επαθε τη πλακα του εννοω πως δε περιμενε απ τη κια τετοιο καλο αυτοκινητο. Και η τελικη αποψη ηταν πως γενικα το κia ειναι καλυτερο απο το golf του.. Αυτο που εχει απογοητευτει ο ιδιος απο το golf ειναι η ποιοτητα συναρμογης που δε το περιμενε και η αξιοπιστια γιατι λεει οτι δε περναει 6μηνο χωρις προβλημα. Το εχει 3 χρονια..
ε την άποψή του λέει... ...μήπως θες να πει αυτά που θες εσύ;
και εσύ δεν έχεις προσωπική πείρα ΚΑΙ από τα δύο αλλά γράφεις εδώ μέσα.
-
Και μόνον το γεγονός ότι γίνεται μια τέτοια συζήτηση, δηλ. από νεότατο VW (Golf TSI (!!!)) σε ... ΚΙΑ, η οποία θα ακουγόταν τουλάχιστον αστεία πριν από λίγα χρόνια δείχνει, πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό προς γνώση και συμμόρφωση των απανταχού εμπλεκομένων ('premium' & μη). Μένει να δούμε εαν λαμβάνουν τα μηνύματα.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ναι, αυτό λέω και εγώ. Καθώς και το i30. Τα δύο αυτά έχουν πολλαπλών συνδέσμων.
Κρίμα που ακόμα και οι γάλλοι έχουν πάει προς τον ημιάκαμπτο άξονα, τουλάχιστον σε αυτή σε σε μικρότερες κατηγορίες . Προς το παρόν μένει μόνο του 206 με τους παλιούς καλούς υστερούντες βραχίονες.
Οδηγώ τελευταία την Xsara (είμαι χωρίς πινακίδες στο Υ ) και απλά ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ξανά και ξανά στην καταπληκτική ανάρτηση των Γάλλων!
Απορώ αν η C4 με τον ημιάκαμπτο είναι καλύτερη από την κλασσική γαλλική διάταξη με τους υστερούντες...
Το αυτοκίνητο κρατάει σαν τρένο και ισοπεδώνει ΚΑΘΕ ανωμαλία της Αθήνας! Σε ανωμαλίες που στο Υ χοροπηδάω, στην Xsara απλά καταλαβαίνω πως...κάτι πέρασε από κάτω!
Αν αυτό το αυτοκίνητο είχε λίιιιγοοο πιο καλό ταμπλό, θα το αγόραζα ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!
Αν κρινω απο τον πισω αξονα του 407 τοτε οι γαλλοι εχουν ελπιδες ακομα.Oσο για τον φιλο με το γκολφακι εγω θα του προτεινα να το κρατησει και να μη κανει βιαστικες κινησεις.Οπως και να το δεις ειναι ολοκαινουργιο και η σχεδιαση του ceed δεν ειναι τοσο σοβαρος λογος για να το δωσεις.Αν παλι δεν τιθεται θεμα χρηματων και σου περισσευουν τοτε προχωρα, παντως δεν θα παρεις κατι καλυτερο του γκολφ.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
οριζοντια και καθετα ΟΧΙ...
να δωσεις την Golfω αλλα για κατι ανταγωνιστικο ομως. Διαφορετικα το χασιμο δικο σου...
αυτη ειναι αποψη σου οτι δεν ανταγωνιστικο. Ειναι και παρα πολυ μαλιστα. Και στο finale θα ελεγα να το οδηγησεις πρωτα και μετα να φερεις αποψη. Προσφατα οδηγησε φιλος το 5θυρο ceed 1.4 109hp που εχει το golf 1.6 fsi και επαθε τη πλακα του. Οταν λεμε επαθε τη πλακα του εννοω πως δε περιμενε απ τη κια τετοιο καλο αυτοκινητο. Και η τελικη αποψη ηταν πως γενικα το κia ειναι καλυτερο απο το golf του.. Αυτο που εχει απογοητευτει ο ιδιος απο το golf ειναι η ποιοτητα συναρμογης που δε το περιμενε και η αξιοπιστια γιατι λεει οτι δε περναει 6μηνο χωρις προβλημα. Το εχει 3 χρονια..
ε την άποψή του λέει... ...μήπως θες να πει αυτά που θες εσύ;
και εσύ δεν έχεις προσωπική πείρα ΚΑΙ από τα δύο αλλά γράφεις εδώ μέσα.
Λαθος απο το ceed εχω αρκετα μεγαλη εμπερια γιατι οταν ειχα τρακαρει το cerato και ειχε μεινει μεσα 1 εβδομαδα μου το δωσαν για αυτοκινητο αντικαταστασης και εχω εμπειρια 1500χλμ.. Τωρα απο το golf το εχει ο φιλος μου το εχω οδηγησει(οχι πολυ) και εχω μπει πολλες φορες συνοδηγος..
-
...Απορώ αν η C4 με τον ημιάκαμπτο είναι καλύτερη από την κλασσική γαλλική διάταξη με τους υστερούντες...
Το αυτοκίνητο κρατάει σαν τρένο και ισοπεδώνει ΚΑΘΕ ανωμαλία της Αθήνας! Σε ανωμαλίες που στο Υ χοροπηδάω, στην Xsara απλά καταλαβαίνω πως...κάτι πέρασε από κάτω!
Φίλος που έχει Xsara αγόρασε C4 με ανάρτηση / τροχούς της δίλιτρης. Πολύ ικανοποιημένος με το κράτημα αλλά - όπως λέει - κοπανάει.
-
Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
Αν κρινω απο τον πισω αξονα του 407 τοτε οι γαλλοι εχουν ελπιδες ακομα....Από την άλλη τα γαλικά με καλή ανάρτηση όλο και μεγαλώνουν.
Καλύτερο παράδειγμα η Citroen & οι υδροπνευματική ανάρτηση: GS, BX, Xantia, C5, αντικαταστάτης C5. Τα αυτοκίνητα με τέτοια ανάρτηση συνεχώς μεγαλώνουν.
Στο μέγεθος της GS βγήκε η ΖΧ με κλασική ανάρτηση.
Στο μέγεθος της ΒΧ η Xsara με κλασική ανάρτηση.
Τουλάχιστον και τα δύο είχαν υστερούντες και παθητική τετραδιευθυνση. -
Λαθος κατα την γνωμη μου.
Οχι οτι το Ceed δεν ειναι καλυτερο
αλλα ενταξει δεν ειναι σωστος λογος για να αλλαξει κανεις αυτοκινητο. -
κοίτα σύμπτωση.
Ο θείος μου αγόρασε την Ε200Κ αλλά είδε το νέο mondeo και έπαθε πλάκα. Του λέω κάντο αξίζει!
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Έχω ένα Golf TSI 3 μηνών με 2.000χλμ έκδοση Trendline. Το αμάξι με έχει αφήσει ευχαριστημένο σε όλους τους τομείς (λίγο πιο δυνατά φρένα θα ήθελα μόνο) αλλά σχεδιαστικά δεν με συγκινεί και έχω βαρεθεί να βλέπω Golf στο δρόμο.
Όταν το αγόρασα δεν υπήρχε κάποιο αμάξι που να με συγκινεί εμφανησιακά όμως με το 3θυρο Cee'd έπαθα ζημιά
Το προφανές λοιπόν, με βάζει σε σκέψεις τώρα που το Golf δεν έχει απαξιωθεί ακόμα καθώς είναι ολοκαίνουριο μήπως κάνω κάτι σαν... ανταλλαγή με 3θυρο Ceed 1.6 (το οποίο λογικά θα έχει και περισσότερο εξοπλισμό από το Golf μου).Τα φώτα σας παρακαλώ
:lipsealed:
-
Μην σας φαίνεται παράξενο.
Έχω οδηγήσει το Ceed 1.4 και για αρκετά μεγάλη διαδρομή, ενώ βγήκα και Εθνική Οδό χωρίς να έχει ιδιαίτερη κίνηση, οπότε το είδα και στα πολλά χλμ πως αντιδρά. Παιδιά ξεχάστε ότι ξέρατε για τα κορεάτικα. Είναι πολύ καλό και στο δρόμο και αντίστοιχο του ανταγωνισμού.
Το αυτοκίνητο από τα πρώτα μέτρα σε κάνει να αισθανθείς άνετα καθότι είναι ευκολοδήγητο και εξοικειώνεσαι άμεσα μαζί του. Η αίσθηση από σύστημα διεύθυνσης, οδική συμπεριφορά, της συναρμογής των υλικών στο εσωτερικό, του θορύβου, της απόσβεσης της ανάρτησης μου άρεσε. Λίγο το κιβώτιο υπολείπεται σε αίσθηση αλλά το συνηθίζεις.
Σε ανοιχτό δρόμο, το συγκεκριμένο ήταν ακόμα 'σφιγμένο', καθώς είχε λίγα χλμ στο οδόμετρο και σύμφωνα με τα λεγόμενα του ανθρώπου που μου το διέθεσε από την αντιπροσωπεία, δεν είχε οδηγηθεί σε υψηλές στροφές. Ωστόσο ανέβαζε αδιαμαρτύρητα στροφές και προσπέραση έκανες χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα και χωρίς να αγχώνεσαι (παίζοντας ωστόσο σε ένα ορισμένο φάσμα αυξημένων στροφών του κινητήρα αν ήθελες να κινηθείς σβέλτα).
Στην αλλαγή λωρίδας/κατεύθυνσης ένιωθες στιβαρό το αμάξωμα και πολύ αποτελεσματικές τις αναρτήσεις. Ακολουθούσε πιστά τις εντολές και σου ενίσχυε το αίσθημα να το εμπιστευθείς. Πολύ καλή απόσβεση και ούτε μια στιγμή δεν μου έδωσε την αίσθηση ότι 'πλέει'. Ακόμα και σε κάποια φάση που είχε ανωμαλία ο δρόμος (αναπήδηση) με ταχύτητα αρκετά αυξημένη ( ) συμπεριφέρθηκε άψογα.
Έπειτα δοκίμασα σε απομονωμένο δρόμο να κάνω κοφτές 'τιμονιές' για να δω πως αντιδράει το μπροστινό μέρος. Ακόμα και σε προσπάθεια αναστροφής και σε σημείο που η άσφαλτος είχε χώμα με γαρμπίλι, μπήκε το esp και το αυτοκίνητο ακολούθησε τις εντολές μου. Εκείνο που βρήκα θετικό ήταν ότι το μπροστινό τμήμα έδειχνε πολύ γεροδεμένο. Όλο το σύστημα ανάρτησης-διεύθυνσης.
Αν το 3θυρο είναι με ακόμα πιο σπορτιφ χαρακτηριστικά, πιστεύω ότι αξίζει να το αγοράσει κανείς. Ειδικά αν τελικά διατεθεί με δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.
Σε σχέση με το Golf, δεν έχει το μπαμ που έχουν οι tsi κινητήρες. Στο δρόμο αν έχεις οδηγήσει και τα δύο, στο ceed θα σου κακοφανεί λίγο. Ο κινητήρας του Ceed είναι αξιοπρεπής, κινείται σβέλτα, αλλά όπως και να το κάνεις αν έχεις οδηγήσει κάποιο πιο γρήγορο σου φαίνεται σαν να υστερεί. Ωστόσο στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα κινηθείς με αξιοπρεπείς ταχύτητες χωρίς να σε προβληματίσει.
-
Μην το κάνεις. Θα σου λείψουν οι επιδόσεις του Golf.
-
Γιατι ανθρωπε μου να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου??
Εχεις το golfaki που είναι απο τα ποιο ολοκληρωμένα αυτο στην κατηγορία του (εχει και αυτον τον ΤSI που γ@μει) και θες να πάρεις να πάρεις κάτι κατώτερο?
Να τρελενόσουν με την 147, με το bravo , με το A3 το καταλαβαίνω, αλλα με το kia?? -
Πριν από 2 βδομάδες είχα πάει μαζί με έναν φίλο μου στην VW και τη Fiat. Ενδιαφέρεται για το Bravo και το Golf.Τα πήγε βόλτα και τα δύο. Ε λοιπόν, όταν μπήκαμε μετά στο Focus για να γυρίσουμε πίσω, ξενερώσαμε λίγο με τις επιδόσεις. Μην κάνεις λοιπόν το λάθος από τούρμο να πας σε ατμοσφαιρικό, θα το μετανιώσεις. Και κάτι άλλο:Το αμαξάκι σου είναι 3 μηνών. Λυπήσου το...Αν σε ενδιέφερε η εμφάνιση πολύ δεν έπρεπε να το πάρεις.Αλλά το πακέτο που προσφέρει είναι πολύ καλό. Κράτησέ το.
Να το κάνω το έγκλημα; (Από Golf σε Ceed)