-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Το 257 mm δε νομίζω ότι είναι επαρκής δικαιολογία για την 'κατάρρευση' των φρένων στο 3ο φρενάρισμα 100-0, ειδικά δεδομένου ότι οι δοκιμή δεν πρέπει να γινόταν με πλήρες φορτίο, σωστά;1200 κιλά αμάξι με αντίστοιχα φρένα κυκλοφορούν πολλά και δε νομίζω να κινδυνεύεις άμεσα, όπως πχ το Golf IV 1,4 και 1,6 (256/22), Ford Focus (258/22), κτλ
Άλλο το να βγαίναν και να έλεγαν ότι τα φρένα είναι μικρά για να αντέξουν ένα εξαντλητική τεστ και άλλο το ότι τα έφτυσαν στο δεύτερο φρενάρισμα.
Ή υπάρχει κατασκευαστικό λάθος, κάτι που μου φαίνεται περίεργο μιας και τακάκια, δισκόπλακες και υγρά φρένων είναι πάνω κάτω παραπλήσια στα διάφορα αυτοκίνητα, άρα το πρόβλημα θα πρέπει να οφείλεται πχ στην τρόμπα των φρένων ή απλά το αυτοκίνητο δεν είχε τακάκια πριν καν ξεκινήσει το τεστ και βρέθηκε να φρενάρει μέταλλο με μέταλλο με τα 'γνωστά' αποτελέσματα.
δισκο 257 χιλ. φοραει το punto gt (130 αλογα) η μπαρκετα (130αλογα) αλλα και το punto sporting (95αλογα).
-
Στην πρώτη και στην τρίτη φωτογραφία πρέπει να είναι ακριβώς στην ίδια θέση. Στη μεσαία φωτογραφία (2η) φαίνεται να είναι πιο πίσω και τα άτομα γύρω του. Ίσως είναι η φωτογραφία που το κατεβάζουν από εκεί. Δεν εξηγείται αλλιώς...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το 257 mm δε νομίζω ότι είναι επαρκής δικαιολογία για την 'κατάρρευση' των φρένων στο 3ο φρενάρισμα 100-0, ειδικά δεδομένου ότι οι δοκιμή δεν πρέπει να γινόταν με πλήρες φορτίο, σωστά;
1200 κιλά αμάξι με αντίστοιχα φρένα κυκλοφορούν πολλά και δε νομίζω να κινδυνεύεις άμεσα, όπως πχ το Golf IV 1,4 και 1,6 (256/22), Ford Focus (258/22), κτλ
Άλλο το να βγαίναν και να έλεγαν ότι τα φρένα είναι μικρά για να αντέξουν ένα εξαντλητική τεστ και άλλο το ότι τα έφτυσαν στο δεύτερο φρενάρισμα.
Ή υπάρχει κατασκευαστικό λάθος, κάτι που μου φαίνεται περίεργο μιας και τακάκια, δισκόπλακες και υγρά φρένων είναι πάνω κάτω παραπλήσια στα διάφορα αυτοκίνητα, άρα το πρόβλημα θα πρέπει να οφείλεται πχ στην τρόμπα των φρένων ή απλά το αυτοκίνητο δεν είχε τακάκια πριν καν ξεκινήσει το τεστ και βρέθηκε να φρενάρει μέταλλο με μέταλλο με τα 'γνωστά' αποτελέσματα.
δισκο 257 χιλ. φοραει το punto gt (130 αλογα) η μπαρκετα (130αλογα) αλλα και το punto sporting (95αλογα).
Σωστός, βέβαια το Sporting δεν έχει αεριζόμενους. Η διαφορά είναι μεγάλη στα συνεχόμενα φρεναρίσματα, υπέρ των αεριζόμενων.
-
Αυτά είναι αρκετά πιο ελαφριά αυτοκίνητα. Εγώ ήθελα να δείξω ότι αντίστοιχα φρένα φοράνε και αυτοκίνητα αντίστοιχου βάρους (έστω και πιο παλιά μοντέλα) χωρίς να αντιμετωπίζουν πρόβλημα κατάρρευσης των φρένων τους.
Ναι μεν δηλαδή η Fiat ίσως θα έπρεπε να έχει εξοπλίσει το Bravo με μεγαλύτερα φρένα, αυτό όμως θα έπρεπε να γίνει όχι γιατί απαραιτήτως είναι επικίνδυνα αυτά, αλλά γιατί όσο μεγαλύτερα τόσο το καλύτερο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
άλλη ώρα τραβήχτηκε η πρώτη, άλλη οι άλλες δύο. Συν τοις άλλοις, σε εντελώς άλλη θέση στην πρώτη, τόσο όσον αφορά το σημείο εξόδου, όσο και αναφορικά με τον δρόμο.Δεν είναι σε άλλη θέση. Απλά το έκαναν λίγο πίσω προφανώς να δούνε εάν είχε πάθει ζημιά μπροστά.
Μη ψάχνετε συνεχώς τον κακό δράκο του παραμυθιού και μη ξυπνάει μέσα σας ο Πουαρό. Τα πράγματα είναι απλά και όπως ακριβώς περιγράφονται... Στην τελική εάν το αυτοκίνητο ήταν με ταλαιπωρημένα φρένα από δοκιμές περιοδικών ας φρόντιζε η Φίατ να τους δώσει ένα σωστό αυτοκίνητο. Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο αυτό δείχνει προχειρότητα από την εταιρία και τσιφουτιά.... γιατί εάν τσιγκουνεύεσαι να αλλάξεις τακάκια σαν εταιρία την ώρα που το προιόν σου περνάει και από δοκιμασία που έχει να κάνει με εμπορική διαδρομή, φαντάσου τι θα τραβήξεις εάν γίνεις και πελάτης...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το 257 mm δε νομίζω ότι είναι επαρκής δικαιολογία για την 'κατάρρευση' των φρένων στο 3ο φρενάρισμα 100-0, ειδικά δεδομένου ότι οι δοκιμή δεν πρέπει να γινόταν με πλήρες φορτίο, σωστά;
1200 κιλά αμάξι με αντίστοιχα φρένα κυκλοφορούν πολλά και δε νομίζω να κινδυνεύεις άμεσα, όπως πχ το Golf IV 1,4 και 1,6 (256/22), Ford Focus (258/22), κτλ
Άλλο το να βγαίναν και να έλεγαν ότι τα φρένα είναι μικρά για να αντέξουν ένα εξαντλητική τεστ και άλλο το ότι τα έφτυσαν στο δεύτερο φρενάρισμα.
Ή υπάρχει κατασκευαστικό λάθος, κάτι που μου φαίνεται περίεργο μιας και τακάκια, δισκόπλακες και υγρά φρένων είναι πάνω κάτω παραπλήσια στα διάφορα αυτοκίνητα, άρα το πρόβλημα θα πρέπει να οφείλεται πχ στην τρόμπα των φρένων ή απλά το αυτοκίνητο δεν είχε τακάκια πριν καν ξεκινήσει το τεστ και βρέθηκε να φρενάρει μέταλλο με μέταλλο με τα 'γνωστά' αποτελέσματα.
δισκο 257 χιλ. φοραει το punto gt (130 αλογα) η μπαρκετα (130αλογα) αλλα και το punto sporting (95αλογα).
Σωστός, βέβαια το Sporting δεν έχει αεριζόμενους. Η διαφορά είναι μεγάλη στα συνεχόμενα φρεναρίσματα, υπέρ των αεριζόμενων.
Το 1,4 δεν εχει αεριζομενα δισκοφρενα;
-
καλα ρε παιδια και τα 106 S20 rallye 257 (η μηπως 247 ) φοραγανε.....και δεν ζεσταινονταν αλλα ηταν 950 κιλα μην συγκρινουμε ανωμια πραγματα, επισης αλλο το να μηνεις απο φρενο και αλλο να φρεναρει καλα το αμαξι, τα 106 ας πουμε δεν ζεσταινονταν αλλα αν παρετε αποσταση φρεναρισματος του 106 και ενος απλου συνχρονουν 1400ριου θα σας πεσουν τα αυτια με το ποσο αναποτελεσματικα ειναι τα φρενα του 106.
-
**H Απάντηση του AMS...
'Μεγάλη έκταση πήρε το test κόπωσης φρένων του Auto Motor und Sport, όπου το νέο Bravo 1.4 απέτυχε. Δώδεκα μπεστ-σέλλερς της ελληνικής αγοράς πέρασαν με επιτυχία το τυποποιημένο test κόπωσης φρένων, που προβλέπει 10 διαδοχικά φρεναρίσματα από 100χλμ./ώρα.
Τo Bravo 1.4 απέτυχε, καθώς στο 3ο μόλις φρενάρισμα, έχασε τελείως το πετάλ του φρένου, λόγω υπερθέρμανσης, σοκάροντας τους δοκιμαστές του περιοδικού, που από τύχη γλίτωσαν από σοβαρό ατύχημα.
Το πρόβλημα είναι ότι ενώ πέρασαν ήδη 10 μέρες μετά το ατύχημα, η Fiat αρνείται να τοποθετηθεί επί της ουσίας:
Θα συνεχίσει την διάθεση του αυτοκινήτου ή θα το αποσύρει;
Αντί γι’αυτό (το αυτονόητο δηλαδή) έχουμε γίνει μάρτυρες μιας εκστρατείας συκοφάντησης μας όπου:
α)υποτίθεται ότι τα test κόπωσης φρένων δεν είναι απαραίτητα
β)ή ότι δεν έπρεπε να ανακοινώσουμε το αποτέλεσμα γιατί μπορεί το περιστατικό να έτυχε μόνο στο δικό μας αυτοκίνητο κ.ο.κ.Ας τα δούμε με την σειρά:
α)Η άποψη μας είναι ότι σήμερα, είναι απαραίτητα τα test κόπωσης φρένων. 20 χρόνια πριν, στο τέλος μιας μεγάλης κατηφόρας, με διαδοχικές στροφές, όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν μένανε από φρένα. Κάθε οδηγός το ήξερε αυτό. Και πρόσεχε. Σήμερα στην ίδια κατηφόρα δεν μένει κανένα αυτοκίνητο από φρένα. Οι νέοι οδηγοί δεν έχουν ιδέα για το τι να κάνουν αν συμβεί κάτι τέτοιο. Πρέπει λοιπόν να βάλουμε το test κόπωσης φρένων στην ζωή μας.β)Tι σημαίνει το περιστατικό ήταν τυχαίο και έτυχε μόνο στο αυτοκίνητο της δοκιμής; Ας πούμε ότι επαναλαμβάνουμε το test με 4 ακόμη αυτοκίνητα και δεν παρουσιάζεται πρόβλημα. Και λοιπόν;
Τι αλλάζει; Αν σ’ένα στα 5 αυτοκίνητα υπάρχει πιθανότητα σοβαρού ατυχήματος το θέμα δεν είναι πλέον σοβαρό;Τα πράγματα βέβαια είναι πολύ απλά. Αφορούν το μέγεθος που έχουν τα μπροστινά δισκόφρενα του Bravo 1.4. Συγκεκριμένα:
Fiat Bravo 1.4 257 χιλ.
Fiat Bravo turbo 280 χιλ.Ενδεικτικά αναφέρουμε και τον ανταγωνισμό του Bravo 1.4:
Ford Focus 1.4 278 χιλ.
Opel Astra 1.4 280 χιλ.
Peugeot 307 1.4 283 χιλ.
VW Golf 1.4 280 χιλ.
Mazda 3 1.4 278 χιλ.Είναι εμφανές λοιπόν που οφείλεται το πρόβλημα.
Το νέο Bravo 1.4 χρειάζεται μεγαλύτερα δισκόφρενα για να γίνει ανταγωνιστικό. Ας του βάλει η Fiat τα δισκόφρενα που φοράει το turbo,που όπως είδαμε δεν έχει πρόβλημα φρένων, για να τελειώνουμε μ’αυτό το θέμα.Νομίζω οτι τα σενάρια θα πρέπει να τελειώνουν εδώ. Οι άνθρωποι κάνουν τη δουλειά τους και την κάνουν καλά...**
-
Καλα μην τρελαθουμε τωρα οτι αυτη η διαφορα στον δισκο εκανε το αμαξι να μηνει απο φρενα στο 3 φρεναρισμα.....φρεναρε δλδ μονο 2 φορες κανονικα.......!
Το επιχειρημα οτι αν δοκιμασουν 4 αμαξια και φρεναρουν οκ 1 στα 5 μπραβο δεν φρεναρει καλα ειναι προφανος ειρωνικο....γιατι δεν δοκιμαζουν αλλο ενα μονο να λενε οτι 1 στα 2 δεν φρεναρει καλα?
Οπως και να εχει παντως το θεμα ειναι σημαντικο, αν οπως σωστα λενε το ειχε παρει ενα 18ρης το μπραβο και εμενε απο φρενα τι θα λεγανε του πατερα του δλδ? Ετυχε?
-
Και γω δεν υπονοώ ότι με τα 257mm ότι φρενάρει όπως ένα EVO, αλλά άλλο το τα φρένα κουράζονται γρήγορα σε μια γρήγορη διαδρομή και άλλο το τα φρένα τα φτύνουν με 2-3 απλά φρεναρίσματα.
Και η Corolla G6 του bro 258 mm φρένα έχει και δεν έχουν ζεσταθεί ποτέ.
Το δε Tipo μου έχει φρένα 240 mm και επίσης δεν έχω μείνει ποτέ από φρένα. Οκ, άλλο 1000 κιλά και άλλο 1200, άλλο όμως και 240 mm και άλλο 257 mm. Και το Tipo μάλιστα έχει συμπαγείς δίσκους μπροστά και δεν έχει καν δισκόφρενα πίσω.
Μου φαίνεται κουλό το όλο θέμα καθώς πάντα άκουγα και διάβαζα ότι τα φρένα των Fiat είναι αρκούντως αποτελεσματικά.
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Τα πράγματα είναι απλά και όπως ακριβώς περιγράφονται...Πού το ξέρεις; Εκτός αν ήσουν παρών στο περίφημο 'τεστ'...
-
ΠΑντως εγω τοσο λερωμενο ακρομπαρο εχω δει μονο σε αμαξι που εχει σκισει φουσκα μπιλιοφορου.Ασε που η φουσκα του ακρομπαρου ειναι σκισμενη.Σε καινουργιο αμαξι ολα αυτα;
-
Βασικά δε καταλαβαίνω όλο το scenery γύρω-γύρω. Γιατί είναι εκεί το Bravo? Γιατί έγινε το τεστ σε χωματόδρομο (ή δεν είναι χωματόδρομος?) και γιατί δεν έγινε σε πίστα, όπως γίνονται όλα τα τεστ...αλλά σε ένα country scenery??
Έτσι όπως βλέπω την εικόνα μου φαίνεται ότι 2-3 πιτσιρικάδες βγήκαν εκτός δρόμου.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βασικά δε καταλαβαίνω όλο το scenery γύρω-γύρω. Γιατί είναι εκεί το Bravo? Γιατί έγινε το τεστ σε χωματόδρομο (ή δεν είναι χωματόδρομος?) και γιατί δεν έγινε σε πίστα, όπως γίνονται όλα τα τεστ...αλλά σε ένα country scenery??Έτσι όπως βλέπω την εικόνα μου φαίνεται ότι 2-3 πιτσιρικάδες βγήκαν εκτός δρόμου.
Αντί να λες οτι οι δοκιμαστές του AMS έκαναν το τέστ σε πραγματικές συνθήκες που βρίσκουμε όλοι μας στους δρόμους και όχι εργαστηρίου που είναι οι πίστες, κάνεις και αυτή την ερώτηση κιόλας.....
-
submariner, είσαι συντάκτης του ams ή του auto triti;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ΠΑντως εγω τοσο λερωμενο ακρομπαρο εχω δει μονο σε αμαξι που εχει σκισει φουσκα μπιλιοφορου.Ασε που η φουσκα του ακρομπαρου ειναι σκισμενη.Σε καινουργιο αμαξι ολα αυτα;Και εγώ το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα ...
Μπορεί το παρακάτω να είναι από καινούριο αυτοκίνητο;;;;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ΠΑντως εγω τοσο λερωμενο ακρομπαρο εχω δει μονο σε αμαξι που εχει σκισει φουσκα μπιλιοφορου.Ασε που η φουσκα του ακρομπαρου ειναι σκισμενη.Σε καινουργιο αμαξι ολα αυτα;Αυτό τους έδωσε η Φίατ. Ας πρόσεχε... Οσο για το εάν το αμάξι είναι παλιο πόσο παλιο δηλαδή? Αφού δε πάνε 3 μήνες που βγήκε στην παραγωγή το μοντέλο αυτό..
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Θα συνεχίσει την διάθεση του αυτοκινήτου ή θα το αποσύρει;Υπάρχει και μία διαδικασία που λέγεται 'ανάκληση' και τη χρησιμοποιούν όλοι οι κατασκευαστές. Αυτό το 'θα το αποσύρει' τι σημαίνει ?
Αντί γι’αυτό (το αυτονόητο δηλαδή)
Ποιό, το να αποσυρθεί το μοντέλο είναι το αυτονόητο ?
α)Η άποψη μας είναι ότι σήμερα, είναι απαραίτητα τα test κόπωσης φρένων. 20 χρόνια πριν, στο τέλος μιας μεγάλης κατηφόρας, με διαδοχικές στροφές, όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν μένανε από φρένα. Κάθε οδηγός το ήξερε αυτό. Και πρόσεχε. Σήμερα στην ίδια κατηφόρα δεν μένει κανένα αυτοκίνητο από φρένα. Οι νέοι οδηγοί δεν έχουν ιδέα για το τι να κάνουν αν συμβεί κάτι τέτοιο. Πρέπει λοιπόν να βάλουμε το test κόπωσης φρένων στην ζωή μας.
Η παραπάνω παράγραφος είναι αντιφατική: από τη μία λέει 'σήμερα στην ίδια κατηφόρα δεν μένει κανένα αυτοκίνητο από φρένα' οπότε αφού δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί κάνουν το τεστ ? Πριν από 20 χρόνια, οπότε υπήρχε πρόβλημα, ΟΚ, αλλά σήμερα ?
Τα πράγματα βέβαια είναι πολύ απλά. Αφορούν το μέγεθος που έχουν τα μπροστινά δισκόφρενα του Bravo 1.4.
Ιδια με άλλα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα, όπως ανέφεραν προηγουμένως και άλλοι...
Και εν πάσει περιπτώσει, το μέγεθος του δίσκου έχει σχέση με την αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος, όχι την αντοχή -εκεί παίζουν περισσότερο ρόλο τα υγρά, οι δαγκάνες, η τρόμπα. Και με ένα μικρό δίσκο δε 'μένεις' τελείως από φρένα...Νομίζω οτι τα σενάρια θα πρέπει να τελειώνουν εδώ. Οι άνθρωποι κάνουν τη δουλειά τους και την κάνουν καλά...
Μέχρι στιγμής είχα ουδέτερη στάση. Αλλά το τελευταίο δημοσίευμα, με όλες τις παραπάνω πατάτες, συν την άθλια φωτογραφία από ταλαιπωρημένο δισκόφρενο χωρίς τακάκι αυτοκινήτου 10ετίας (τέτοια βρώμα στο ημίμπαρο... έλεος ), μάλλον με πείθουν για το τι 'παίχτηκε'
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
ΠΑντως εγω τοσο λερωμενο ακρομπαρο εχω δει μονο σε αμαξι που εχει σκισει φουσκα μπιλιοφορου.Ασε που η φουσκα του ακρομπαρου ειναι σκισμενη.Σε καινουργιο αμαξι ολα αυτα;
Και εγώ το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα ...
Μπορεί το παρακάτω να είναι από καινούριο αυτοκίνητο;;;;
Εχεις δει τα FORD? Χειρότερα είναι.... Και μιλάω για καινούρια αυτοκίνητα πάντα...
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Βασικά δε καταλαβαίνω όλο το scenery γύρω-γύρω. Γιατί είναι εκεί το Bravo? Γιατί έγινε το τεστ σε χωματόδρομο (ή δεν είναι χωματόδρομος?) και γιατί δεν έγινε σε πίστα, όπως γίνονται όλα τα τεστ...αλλά σε ένα country scenery??
Έτσι όπως βλέπω την εικόνα μου φαίνεται ότι 2-3 πιτσιρικάδες βγήκαν εκτός δρόμου.
Αντί να λες οτι οι δοκιμαστές του AMS έκαναν το τέστ σε πραγματικές συνθήκες που βρίσκουμε όλοι μας στους δρόμους και όχι εργαστηρίου που είναι οι πίστες, κάνεις και αυτή την ερώτηση κιόλας.....
A, άχρηστες και οι πίστες... Και τα δυναμόμετρα να υποθέσω ? Κάνουν 2-3 'ανοίγματα' και 0-400 και έτοιμη η δυναμομέτρηση ?
Μάλλον δεν έχεις ιδέα από θεωρία μετρήσεων, επαναληψιμότητα, επίδραση εξωτερικών παραγόντων κτλ...
Αυτό τους έδωσε η Φίατ. Ας πρόσεχε... Οσο για το εάν το αμάξι είναι παλιο πόσο παλιο δηλαδή? Αφού δε πάνε 3 μήνες που βγήκε στην παραγωγή το μοντέλο αυτό..
Αρα επιβεβαιώνεις (πως ? ) ότι το δισκόφρενο της φωτο είναι από το συγκεκριμένο Bravo ?
Με τίποτα 3 μηνών αυτοκίνητο δε γίνεται έτσι (σκουριές, κατάσταση ημίμπαρου).
Το τακάκι που είναι ? (αν το αφαίρεσαν, γιατί το έκαναν αυτό ?)
Ωραία δημοσιογραφία...
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων