Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RENAULT MEGANE SEDAN: Ποιά η γνώμη σας;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. RENAULT MEGANE SEDAN: Ποιά η γνώμη σας;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    33
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      logikos last edited by

      Θεωρώ ότι μέτρο της αξιοπιστίας του Megane II αποτελεί το Laguna II αποκλειστικά. Γνωστός μου με Laguna 1.6 δεν έχει μέχρι στιγμής κάποιο πρόβλημα με το αμάξι (το αγόρασε πριν ενάμισι χρόνο περίπου). Μάλιστα, πριν το αγοράσει, είχε δει το Golf, αλλά του φάνηκε περιορισμένος ο χώρος για τους πίσω επιβάτες, οπότε το απέρριψε, καθώς ήθελε ένα ευρύχωρο οικογενειακό αυτοκίνητο.

      Ο χρήστης Michelle έγραψε:
      Η Audi πάντως ήδη δέχεται παραγγελίες για το Α3 με το νέο υπερ-οικονομικό κινητήρα FSi με 115 ίππους 'άμεσου ψεκασμού' (που βάζει και στο Α2) αντί του παλιού 8βάλβιδου με τους 102...

      Οι απόψεις μου για τον 'υπερ-οικονομικό' 1600άρη FSI κινητήρα του VAG ταυτίζονται με αυτές που διατύπωσε ο mirage παραπάνω.

      Η Laguna είναι πολύ μεγαλύτερη?

      Μήκος Laguna: 4,576m. Μήκος Megane (sedan): 4,498m (μόλις 7,8cm μικρότερο από το Laguna).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pkatv last edited by

        Να προτείνω κάτι διαφορετικό;
        Alfa Romeo 156 1.6 TS ! (περ. 23000 ευρώ με τις τελευταίες αλλαγές).
        Τα έχει όλα: μαζεμένες εξωτερικες διαστάσεις (4,44μ. μήκος), επαρκέστατους χώρους (εντάξει, το πορτμπαγκάζ είναι σχετικά μικρό-380 lt), πλήρη εξοπλισμό και βέβαια, καμμία σχέση στο δρόμο με οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία... Ά, είναι και πανέμορφο, μέσα-έξω
        Αν ακούγομαι ελαχιστα αντικειμενικός, είναι επειδή το...αγόρασα πρόσφατα! (όλα τα tests τών περιοδικών πάντως είναι εξαιρετικά)
        Όσο για την περίφημη αξιοπιστία; Δεν σου κρύβω ότι το έψαξα εξαντλητικά στο internet (reviews, forums κτλ.). Είναι φανερό όμως ότι υπάρχουν ΕΛΑΧΙΣΤΑ παράπονα για το συγκεκριμένο μοντέλο και αυτά όχι σοβαρά. Και στην Ελλάδα νομίζω ότι έχει πολύ καλή φήμη (δες πόσες κυκλοφορούν...).
        Με λιγα λόγια: Αξίζει να το δείτε πριν αποφασίσετε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theios last edited by

          σχετικά με το Α3 οι ενστάσεις μου αφορούν τον FSI κατ'αρχήν αλλά αν δεν κάνω λάθος το νέο Α3 πωλείται μόνο σε 3-θυρη έκδοση, οπότε δεν είναι 'οικογενειακό' με τον αυστηρό ορισμό (5 πόρτες και μεγάλο χώρο αποσκευών), ούτε σχεδιάστηκε για τέτοιο δηλαδή...απλά είναι το μόνο τρίθυρο που μπορεί να δεχτεί η οποιαδήποτε (ελληνίδα) σύζυγος

          προσωπική γνώμη σχετικά με τα renault έχω διαμορφώσει μόνο μέσα από τα περιστατικά διαφόρων γνωστών και δεν θα το έβαζα στη λίστα μου

          το θέμα made-in-turkey δεν είναι εθνικο..είναι θέμα ποιότητας..δείτε το Thalia, όσο για το αν μπήκε μέσα η Nissan και αυτό είναι εγγύηση, ε τότε αγοράστε κατέυθείαν ένα Nissan

          αν δεν θέλετε να περιμένετε τα νέα μοντέλα των VW, Opel θα συνιστούσα το 307, το οποίο αυτή την στιγμή είναι το πιο ολοκληρωμένο 1600 της κατηγορίας αυτής..έχει ήδη παρουσία στην αγορά οπότε έχουν επισημανθεί τα προβλήματα της νηπιακής ηλικίας...και φυσικά υπάρχει προσφορά της Lion για δερμάτινο σαλόνι με 700 ευρώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            michelle last edited by

            Ο χρήστης logikos έγραψε:
            Θεωρώ ότι μέτρο της αξιοπιστίας του Megane II αποτελεί το Laguna II αποκλειστικά. Γνωστός μου με Laguna 1.6 δεν έχει μέχρι στιγμής κάποιο πρόβλημα με το αμάξι (το αγόρασε πριν ενάμισι χρόνο περίπου).

            Συμφωνώ (ενστικτωδώς!) με το πρώτο που λες, μολονότι δε γνωρίζω σε τι βαθμό μοιράζονται εξαρτήματα τα δύο μοντέλα. Πιστεύω πάντως ότι περισσότερα κοινά σε αξιοπιστία θα έχει το Megane ΙΙ με το Laguna παρά με τον προκάτοχό του.

            Η Laguna είναι πολύ μεγαλύτερη?

            Μήκος Laguna: 4,576m. Μήκος Megane (sedan): 4,498m (μόλις 7,8cm μικρότερο από το Laguna).

            Προσωπικά θεωρώ ένα αυτοκίνητο 'μεγαλύτερο' όχι μόνο σε ότι αφορά το μήκος του (ΟΚ, σιγά τη διαφορά στο παρκάρισμα που θα κάνουν οι 8 επιπλέον πόντοι στην πιο πάνω περίπτωση) αλλά και τους χώρους για τους επιβάτες (η Laguna EINAI πιο άνετη) και το βάρος του αυτοκινήτου (1350 κιλά η Lagunα, 1200 το Megane) το οποίο σαφώς επηρεάζει και τις ρεπρίζ (θες τον 1.8 για να κινείσαι όπως το Megane με τον 1.6) και την κατανάλωση, ειδικά στην πόλη που το να επιταχύνεις και να φρενάρεις άλλα 150 κιλά από φανάρι σε φανάρι κάνει διαφορά στο δείκτη της βενζίνης.

            Η renault πήρε τον κινητήρα της Nissan και βασηστικε στην φιλοσοφία του υιοθετώντας το vvti που ειναι και στη μόδα τώρα απλά το εξέλιξε γιατί το 80% των κινητήρων της Nissan από το 94 και μετά είχε πρόβλημα με το καπάκι του κινητήρα το οποίο ράγιζε.....

            Η παλια γενιά είχε κάποια προβλήματα με τη βάση του σαζμάν και με το σύστημα του καλοριφέρ.Τα του σαζμάν διορθώθηκαν γενικά για τα Ρενώ καθώς μπήκε η Nissan στον όμιλο διότι πήρε τεχνογνωσία απο 'μαίτρ' του είδους
            ............

            Ξέρω ακόμη οτι τα νέα Μίκρα έχουν κιβώτια Ρενώ

            Εδώ με χάσατε για τα καλά!!! Δηλαδή η Ρενώ πήρε τεχνολογία για τους νέους κινητήρες της από τη Νισάν, της οποίας το 80% των κινητήρων μετά το '94 είχαν πρόβλημα (είναι γεγονός αυτό?!) και η Νισάν παίρνει κιβώτια για το Μίκρα από τη Ρενώ (ποιό μοντέλο?), της οποίας τα κιβώτια είχαν πρόβλημα με τη βάση τους!....

            Το σίγουρο με τον κινητήρα του Megane ΙΙ είναι ότι βασίζεται πάνω στο παλιό, ελαφρώς υποτετράγωνο, μπλοκ της Ρενώ (με διάμετρο x διαδρομή 79.5 x 80.5 mm). Τώρα, αν για να πάνε από τους 110 ίππους (@5750 σ.α.λ.) στους 115 (@6000 σ.α.λ.) και από τα 15.1 στα 15.2 κιλά ροπής χρειάστηκαν την βοήθεια της Νισάν αντί για μια λίγο διαφορετική ρύθμιση στο engine management...

            το θέμα made-in-turkey δεν είναι εθνικο..είναι θέμα ποιότητας..δείτε το Thalia, όσο για το αν μπήκε μέσα η Nissan και αυτό είναι εγγύηση, ε τότε αγοράστε κατέυθείαν ένα Nissan

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              adis4gr last edited by

              το κιβωτιο του νεου μικρα ειναι της ρενω αλλα προς το παρον δεν εχει ακουστει παραπονο...ο 1600αρης ο ανανεωμενος εχει μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων και λογιζεται στους δυνατους 1600. για το 307 μπορεις να διαβασεις στο τεχνικα θεματα, τα παιδια εχουν κανει ολοκληρο θρεντ...
              μη ξεχνας οτι οι fsi θελουν και καλο καυσιμο και ακριβο...νομιζω οτι αν πατε για τετοιο αυτοκινητο μαλλον θα πρεπει να περιμενετε και τα αστρογκολφ, αν και δεν εχω αμφιβολλια οτι θα δυσκολευτουν παρα πολυ απο το μεγκαν...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                michelle last edited by

                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                το κιβωτιο του νεου μικρα ειναι της ρενω αλλα προς το παρον δεν εχει ακουστει παραπονο...

                Μήπως ξέρεις και από ποιό Ρενώ δανείστηκαν οι Γιαπωνέζοι 'μαιτρ του είδους' - όπως λέει κι ο Γιώργος [GTZ] - το κιβώτιο που έβαλαν στο νέο Micra? Και κρατήσαν την ίδια κλιμάκωση?....

                οι fsi θελουν και καλο καυσιμο και ακριβο....

                Καλό ποιοτικά, χωρίς 'ανεπιθύμητες προσμίξεις', ναι (σίγουρο αυτό, διαφορετικά και η απόδοση μειώνεται αλλά και η διάρκεια ζωής του συστήματος άμεσου ψεκασμού), ακριβό όμως όχι απαραίτητα. Απ΄όσα τεχνικά άρθρα έχω διαβάσει μέχρι τώρα η εντύπωση που έχω αποκομίσει είναι ότι την ίδια -αν όχι καλύτερη- απόδοση / οικονομία πετυχαίνει ένας direct injection με έναν καλό 'συμβατικό' με το ίδιο καύσιμο.

                Για τις ποιοτικές προδιαγραφές της βενζίνης που θα ισχύσουν και στην Ελλάδα από το 2005 τι έχετε ακούσει, by the way?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  adis4gr last edited by

                  ειναι απο τα ραφια της ρενω, δεν εχει μπει σε αλλο μοντελο...η ρυθμιση βεβαια που κανανε οι ιαπωνες ειναι αρκετα κοντη οπως θα χεις δει...επειδη εχω μια σχετικη εμπειρια απο νισσαν, μαλλον πρεπει να ειναι καλο το κιβωτιο για να το βαλουν οι ιαπωνες...τα ρενω εχουν σπασιματα βασεων κιβωτιου συνηθως σε περιπτωσεις συνεχους ξεσκισματος αν και εγω δεν εχω προβλημα στο κλιο...και για το μεγκαν δεν εχω ακουσει κατι τετοιο..το θεμα ειναι οτι στους αμεσου ψεκασμου αν δεν βαλεις σωστο καυσιμο χανεις δυναμη...α! το μεγκαν σενταν λετε να βγει τουρμπο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    mirage last edited by

                    Καλό ποιοτικά, χωρίς 'ανεπιθύμητες προσμίξεις', ναι (σίγουρο αυτό, διαφορετικά και η απόδοση μειώνεται αλλά και η διάρκεια ζωής του συστήματος άμεσου ψεκασμού), ακριβό όμως όχι απαραίτητα. Απ΄όσα τεχνικά άρθρα έχω διαβάσει μέχρι τώρα η εντύπωση που έχω αποκομίσει είναι ότι την ίδια -αν όχι καλύτερη- απόδοση / οικονομία πετυχαίνει ένας direct injection με έναν καλό 'συμβατικό' με το ίδιο καύσιμο.

                    Πρέπει να είναι superplus τουλάχιστον το λένε ξεκάθαρα ή λιγότερα ξεκάθαρα και τα τεχνικά άρθρα και οι κατασκευαστές. Δες τι γίνεται με τον 2.0 της Alfa που ούτε και έτσι αποδίδει τα αναμενόμενα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό αν ήδη χρησιμοποιείς τέτοια βενζίνη. Δες τι γίνεται με τον κινητήρα της Ford http://automoto.flash.gr/testdrive/mode ... /4/3732id/
                    και ένα άρθρο περι βενζινών γενικότερα...http://automoto.flash.gr/reportage/repo ... 25/3717id/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanosm last edited by

                      Ο χρήστης Michelle έγραψε:

                      Θεωρώ ότι μέτρο της αξιοπιστίας του Megane II αποτελεί το Laguna II αποκλειστικά. Γνωστός μου με Laguna 1.6 δεν έχει μέχρι στιγμής κάποιο πρόβλημα με το αμάξι (το αγόρασε πριν ενάμισι χρόνο περίπου).

                      Συμφωνώ (ενστικτωδώς!) με το πρώτο που λες, μολονότι δε γνωρίζω σε τι βαθμό μοιράζονται εξαρτήματα τα δύο μοντέλα. Πιστεύω πάντως ότι περισσότερα κοινά σε αξιοπιστία θα έχει το Megane ΙΙ με το Laguna παρά με τον προκάτοχό του.

                      Η Laguna είναι πολύ μεγαλύτερη?

                      Μήκος Laguna: 4,576m. Μήκος Megane (sedan): 4,498m (μόλις 7,8cm μικρότερο από το Laguna).

                      Προσωπικά θεωρώ ένα αυτοκίνητο 'μεγαλύτερο' όχι μόνο σε ότι αφορά το μήκος του (ΟΚ, σιγά τη διαφορά στο παρκάρισμα που θα κάνουν οι 8 επιπλέον πόντοι στην πιο πάνω περίπτωση) αλλά και τους χώρους για τους επιβάτες (η Laguna EINAI πιο άνετη) και το βάρος του αυτοκινήτου (1350 κιλά η Lagunα, 1200 το Megane) το οποίο σαφώς επηρεάζει και τις ρεπρίζ (θες τον 1.8 για να κινείσαι όπως το Megane με τον 1.6) και την κατανάλωση, ειδικά στην πόλη που το να επιταχύνεις και να φρενάρεις άλλα 150 κιλά από φανάρι σε φανάρι κάνει διαφορά στο δείκτη της βενζίνης.

                      Η renault πήρε τον κινητήρα της Nissan και βασηστικε στην φιλοσοφία του υιοθετώντας το vvti που ειναι και στη μόδα τώρα απλά το εξέλιξε γιατί το 80% των κινητήρων της Nissan από το 94 και μετά είχε πρόβλημα με το καπάκι του κινητήρα το οποίο ράγιζε.....

                      Η παλια γενιά είχε κάποια προβλήματα με τη βάση του σαζμάν και με το σύστημα του καλοριφέρ.Τα του σαζμάν διορθώθηκαν γενικά για τα Ρενώ καθώς μπήκε η Nissan στον όμιλο διότι πήρε τεχνογνωσία απο 'μαίτρ' του είδους
                      ............

                      Ξέρω ακόμη οτι τα νέα Μίκρα έχουν κιβώτια Ρενώ

                      Εγώ πάντος που πήγα για να ρωτήσω για το megane αυτό μου είπαν..
                      Τώρα δεν ξέρω αν είναι αλήθεια ή είναι διαφήμιση της renault για να ανεβάσουν πωλήσεις κτλ..
                      Πάντως αυτό με την τροφοδοσία που λέει ο μισελ μου φαίνεται πολύ λογικό
                      αλλά δεν μπορώ και να αποκλείσω και την εκδοχή που μου είπαν στην renault
                      Επίσης ακούστικε ότι τα μόκρα πέρνουν τα πατώματα του κλιο και το kangoo χρησιμοποιεί τετρακίνηση από x-trail.
                      Τώρα το πραγματικά γίνεται και συμβαίνει λίγοι το ξέρουν και οποσδήποτε και renault και nissan δεν είναι χαμένες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gskarmou last edited by

                        Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                        Èá øÜîù êáé èá óïõ äþóù óôïé÷åßá ãéá ôïí 1.6 115ÇÑ...
                        Ðéèáíüí íá åßíáé ðñïéüí óõíåñãáóßáò ôùí äýï åôáéñåéþí êáé íá Ýêáíå ôçí åìöÜíéóÞ ôïõ ðñþôá óôç Ñåíþ êáé íá ôïí äïýìå óôï íÝï Almera!
                        ÎÝñù áêüìç ïôé ôá íÝá Ìßêñá Ý÷ïõí êéâþôéá Ñåíþ (ðáñÜäïîï áëëÜ áëçèéíü)
                        Åðßóçò ï 3.5 V6 ôïõ VelSatis äåí åßíáé Üëëïò áðï ôï ãíùóôü óýíïëï 3.5 ëßôñùí ôïõ 350Æ êáé åßíáé êéíçôÞñáò åî'ïëïêëÞñïõ made by Nissan...,ðïõ ãéá ôçí ðåñßóôáóç áðïäßäåé 245 ßððïõò êÜôù áðï ôï êáðþ ôïõ Velsatis!

                        Ðïõ ôá âñÞêåò üëá áõôÜ ??
                        Êáé êáëÜ ï 3.5 V6 åíôÜîåé ðåò âñÞêáíå åôïéìï êéíçôÞñá êáé ç óõíå÷åéá ãíùóôÞ ....
                        ÁëëÜ ôï êéâþôéï óôï Ìéêñá êéüëáò
                        Å÷ïíôáò åìðåéñßá áðï ÍéóóÜí áñêåôÞ ìüíï óôïí êéíçôçñá êáé ôï êéâþôéï äåí åß÷áí ðñüâëçìá ........

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos67 last edited by

                          POLISIS JAN-AUG 2003

                          TOYOTA COROLLA 7.300++
                          PEUGEOT 307 4.900++

                          XEKATHARI EPILOGI......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            michelle last edited by

                            Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                            ειναι απο τα ραφια της ρενω, δεν εχει μπει σε αλλο μοντελο...η ρυθμιση βεβαια που κανανε οι ιαπωνες ειναι αρκετα κοντη οπως θα χεις δει...επειδη εχω μια σχετικη εμπειρια απο νισσαν, μαλλον πρεπει να ειναι καλο το κιβωτιο για να το βαλουν οι ιαπωνες...τα ρενω εχουν σπασιματα βασεων κιβωτιου....

                            Τι ακριβώς σημαίνει 'ειναι απο τα ραφια της ρενω'?
                            Για ποιό μοντέλο σχεδιάστηκε? Και που μπορώ να βρώ κι εγώ τις σχετικές λεπτομέρειες?...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              logikos last edited by

                              Ο χρήστης Michelle έγραψε:
                              Τι ακριβώς σημαίνει 'ειναι απο τα ραφια της ρενω'?
                              Για ποιό μοντέλο σχεδιάστηκε? Και που μπορώ να βρώ κι εγώ τις σχετικές λεπτομέρειες?...

                              Το ότι το κιβώτιο του Micra προέρχεται από τη Renault έχει γραφεί στους '4Τ' και σε αυτοκινητιστικά site. Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το νέο Micra δημιουργήθηκε με τη συνεργασία Nissan-Renault και θα χρησιμοποιηθεί και στην επόμενη γενιά του Clio. Συνεπώς είναι αναμενόμενο ότι τα δυο αυτοκίνητα θα μοιράζονται αρκετά μηχανικά μέρη, ένα εκ των οποίων θα είναι το κιβώτιο ταχυτήτων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                τελικα για το μικρα ενδιαφερεσαι η για το μεγκαν? ο αδελφος μου που ειχε παει να τσεκαρει το 3πορτο ειχε εντυπωσιαστει απο το ντιζαιν και τους αποθηκευτικους χωρους...ισως πρεπει να του ριξετε μια ματια...το σενταν ειναι και πιο ορθοδοξο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr