-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Aν θεωρήσουμε ότι το συμβάν είναι πραγματικό και οφείλεται τελικά σε αστοχία υλικού, αυτή η FIAT ΗΕLLAS πήγε και έδωσε αυτοκίνητο σε περιοδικό χωρίς πρώτα να το έχει ελέγξει ώστε να μην γίνει ρόμπα ξεκούμπωτη ανά το Πανελλήνιο ; ; ;Και από την άλλη αν δίνει τα αυτοκίνητα χωρίς έλεγχο στα περιοδικά τι κάνει δηλαδή στους πελάτες; Οπως βγαίνουν από το τελωνείο έτσι τα δίνει;
Και άντε τα παραπάνω είναι γεγονότα και πραγματικότητα και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Η μητρική FIAT θα κάνει τίποτα ή θα τα γράψει όλα στα π@π@ρ@κια της;
...
To έγραψα και πριν. Θα το γράψει εκεί που το γράφει πάντα...εκεί που έγραψε και τη 'προβληματική' 159 στο report με τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα...γιατί ΔΕΝ έχει εξωτερική εταιρία PR.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
To έγραψα και πριν. Θα το γράψει εκεί που το γράφει πάντα...εκεί που έγραψε και τη 'προβληματική' 159 στο report με τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα...γιατί ΔΕΝ έχει εξωτερική εταιρία PR.Ναι, το είδα ότι έχεις γράψει και εσύ ... και είχα και εγώ τις ίδιες σκέψεις.
Από την άλλη μήπως πάνε το θέμα για να γίνει κάτι σαν το παρακάτω:
http://www.hri.org/E/1997/97-01-10.dir/ ... world5.htm
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
To έγραψα και πριν. Θα το γράψει εκεί που το γράφει πάντα...εκεί που έγραψε και τη 'προβληματική' 159 στο report με τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα...γιατί ΔΕΝ έχει εξωτερική εταιρία PR.
Ναι, το είδα ότι έχεις γράψει και εσύ ... και είχα και εγώ τις ίδιες σκέψεις.
Από την άλλη μήπως πάνε το θέμα για να γίνει κάτι σαν το παρακάτω:
http://www.hri.org/E/1997/97-01-10.dir/ ... world5.htm
Ϊσως...αλλά προς το παρόν είναι ένα αυτοκίνητο...και όχι πολλά. Και δεν είναι μόνο αυτό...είναι και το report με τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα όπου 2/3 brands της Fiat Group Automobiles Hellas βγήκε 'προβληματική' και δεν έκανε τίποτα ο Ελληνικός όμιλος.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Πάντως αν και έχω Grande Punto θεωρώ ότι ο ποιοτικός έλεγχος της FIAT είναι από τους χειρότερους ειδικά στα καινούργια της αυτοκίνητα. Ίσως να φταίει ότι έχει αυξηθεί πολύ η παραγωγή και να μην προλαβαίνουν. Πάντως από τότε που πήρα το αυτοκίνητο, υπήρξαν πάρα πολλά μικρά και μεγάλα προβλήματα (από κακές τοποθετήσεις εξαρτημάτων, ανεξήγητοι τριμοί, ανακλήση τροχαλίας στροφαλοφόρου, αλλαγή λογισμικού γιατί υπήρχε πρόβλημα και δυσκολευόταν να ξεκινήσει το αμάξι), μέχρι και το άλυτο μέχρι σήμερα πρόβλημα, το αμάξι να μην τραβάει όταν έχει πολύ κρύο ή ζέστη. Από αυτά που είδα με το Grande Punto, δεν θα ήταν περίεργο το αυτοκίνητο που τεστάρανε να είχε κάποιο πρόβλημα με τα φρένα, χωρίς όμως αυτό να είναι κανόνας και χωρίς να σημαίνει ότι τα Bravo είναι επικίνδυνα. Απλά ο ποιοτικός έλεγχος της Fiat δεν είναι καλός
Και στο γκραντε πουντο που πήρε φίλη μου, ο διακόπτης του καλοριφέρ ήταν δυσκολοχρηστος και μετά τα έπαιξε, το τιμόνι κοπάναγε, το ντουλαπάκι του συνοδηγού είχε στραβωμένο σιδεράκι. Τα δυο πρώτα κλασικά προβλήματα του γκραντε κιόλλας αλλά ανάκληση η φίλη μου δεν πήρε ποτέ! Και γαμώ τους ποιοτικούς ελέγχους
Την φίλη μου την πήραν τηλέφωνο από μιλάνο και της έδωσαν και έναν αριθμό χωρίς χρέωση για να τους καλεί (στα ελληνικά)αν έχει πρόβλημα, μήπως σε ενδιαφέρει;
Για το θέμα! Αν τελικά δεν απαντήσει η φιατ, εγώ πιστεύω το auto triti. TELOSΕυχαριστώ. Με πήραν και εμένα από Μιλάνο (είναι πολιτική της FIAT) και μου έδωσαν τον αριθμό. Τηλεφώνησα αλλά δεν έβγαζε γραμμή. Ανάκληση και εγώ δεν πήρα για τίποτα (ούτε για την επικίνδυνη σύμφωνα με την αντιπροσωπεία) τροχαλία του στροφαλοφόρου. Το ζήτημα είναι ότι το πρόβλημα με το αυτοκίνητο να μην τραβάει και να κάνει περιέργα όταν έχει πολύ κρύο δεν έχει ακόμα λυθεί.
-
Στημένη ή όχι στημένη η όλη ιστορία, πρέπει η FIAT να κάνει ανακοίνωση
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ϊσως...αλλά προς το παρόν είναι ένα αυτοκίνητο...και όχι πολλά. Και δεν είναι μόνο αυτό...είναι και το report με τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα όπου 2/3 brands της Fiat Group Automobiles Hellas βγήκε 'προβληματική' και δεν έκανε τίποτα ο Ελληνικός όμιλος.Αν εννοείς για το γνωστό ...περιοδικό...ούτε και εγώ θα ασχολούμουν! Με έρευνα που βγάζει 95%, 8%, 16% και 83% χωρίς να σου λέει σε τι αναφέρεται αυτός ο αριθμός...!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ϊσως...αλλά προς το παρόν είναι ένα αυτοκίνητο...και όχι πολλά. Και δεν είναι μόνο αυτό...είναι και το report με τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα όπου 2/3 brands της Fiat Group Automobiles Hellas βγήκε 'προβληματική' και δεν έκανε τίποτα ο Ελληνικός όμιλος.
Αν εννοείς για το γνωστό ...περιοδικό...ούτε και εγώ θα ασχολούμουν! Με έρευνα που βγάζει 95%, 8%, 16% και 83% χωρίς να σου λέει σε τι αναφέρεται αυτός ο αριθμός...!
Δε συμφωνώ φίλε μου. Αν λοιπόν είναι τόσο αμελητέος αυτός ο αριθμός...θα μπορούσε να το αναφέρει η ΦΙΑΤ σαν ένα πολύ καλό επιχείρημα...σε κάποιο δελτίο τύπου!!! Αυτά είναι PR 101 ρε συ!! Απίστευτα φανερή αντιμετώπιση δηλαδή.
-
Ο χρήστης harskouf έγραψε:
Ευχαριστώ. Με πήραν και εμένα από Μιλάνο (είναι πολιτική της FIAT) και μου έδωσαν τον αριθμό. Τηλεφώνησα αλλά δεν έβγαζε γραμμή. Ανάκληση και εγώ δεν πήρα για τίποτα (ούτε για την επικίνδυνη σύμφωνα με την αντιπροσωπεία) τροχαλία του στροφαλοφόρου. Το ζήτημα είναι ότι το πρόβλημα με το αυτοκίνητο να μην τραβάει και να κάνει περιέργα όταν έχει πολύ κρύο δεν έχει ακόμα λυθεί.
τί έχει γίνει με την τροχαλία;
εμείς έχουμε το 1,4 77αρι από το καλοκαίρι του 2006. Να αρχίσω να το ψάχνω;
Με τα κεντρικά εδώ στην ελλάδα μίλησες υποθέτω.
απορώ με όσους είναι σίγουροι πως το ams σκηνοθέτησε όλο αυτό το θέμα. -
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Στημένη ή όχι στημένη η όλη ιστορία, πρέπει η FIAT να κάνει ανακοίνωσηΜα έτσι όπως το παρουσιάζουν, να βγει να πει τι η Fiat; Στείλανε κάποια αναφορά, που να λέει κάτι; Σε έναν δρόμο, παράδρομο τι ήταν σε ένα χωράφι, βράδυ!! δείχνουν ένα bravo και λένε ότι 'έχασε τα φρένα'. Εσύ και ο καθένας μας με αυτά τα στοιχεία τι θα έλεγε αν είχε εταιρία; Αν βγει και πει, είναι σαν να αναγνωρίζει τις συνθήκες του τεστ σε έναν 'δρόμο' που ένα αμάξι μόνο χωράει και το ονομάζουν και δρόμο!! μέσα στη νύχτα, χωρίς να δίνουν μια τεχνική αναφορά!!! Δεν τους έννοιαξε στο περιοδικό να ψάξουν τι μπορεί να είναι?? Πολύ βιαστικά, βγάλανε τις φωτογραφίες και βάλανε τον τίτλο.
Με τη Μερσεντες η δοκιμή έγινε αν θυμάμαι σε πίστα ή κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο και όχι σε......χωράφια και βράδυ!! Της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελά. Αυτό ξέρω.http://www.hri.org/E/1997/97-01-10.dir/ ... world5.htm
Τα Bravo/Brava που ανακλήθηκαν ήταν του 1997! Σήμερα έχουμε.....2007 Δε μπορώ να κατανοήσω τη σύγκριση -
Ο χρήστης powergs έγραψε:
http://www.hri.org/E/1997/97-01-10.dir/keimena/world/world5.htm
Τα Bravo/Brava που ανακλήθηκαν ήταν του 1997! Σήμερα έχουμε.....2007 Δε μπορώ να κατανοήσω τη σύγκρισηΔεν κάνω σύγκριση. Αναφέρομαι σε τυχόν προσπάθεια έμμεσης μείωσης της αξιοπιστίας της FIAT.
Aν τυχόν αρχίσει μία διαδικασία δοκιμών, με βάση το περιστατικό του AMS, στα φρένα του Bravo, ίσως το αποτέλεσμα να είναι η ανακάλεση συγκεκριμένων αυτοκινήτων.
Και στο άρθρο του 1997 αναφερόταν σε μεμονωμένα περιστατικά σε μία χώρα (Γερμανία) όπου τελικά έγινε ανακάλεση.
H εταιρεία διευκρίνισε ότι παρατηρήθηκαν μεμονωμένα περιστατικά, όπου το πεντάλ του φρένου παρουσιάζει προοδευτική σκλήρυνση, εάν το αυτοκίνητο κινείται χωρίς διακοπή σε οριακή ταχύτητα για μεγάλες αποστάσεις σε πολύ κρύο καιρό. Πάντως, στα περιστατικά αυτά δεν διέτρεξαν κίνδυνο οι οδηγοί, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Fiat. Eπίσης, επισημάνθηκε ότι δεν έχουν αναφερθεί ανάλογα περιστατικά σε άλλες χώρες πλην της Γερμανίας.[/b]
-
το κειμενο παντως του τεστ,ειναι οικτρα γραμμενο και με σαφη προσανατολισμο...το τι εγινε δεν το ξερει κανεις εκτος απο αυτους,εμενα δεν με ενδιαφερει γιατι το θεωρω υπερβολικο για να ειναι αληθινο.κανενα ουτε καν το αγροτικο ντατσουν του 76 δεν χανει τα φρενα μετα απο 3προσπαθειες...ποσο μαλλον σημερα που εχουμε 2007 και μιλαμε για ενα απο τα 2-3 καλυτερα αμαξια της κατηγοριας του.ποσο μαλλον ακομα,οταν μιλαμε για μια εταιρια που παραδοσιακα εχει καλα φρενα σαν αποδοση...και ακομα πιο πολυ,οταν μιλαμε για ιταλους οι οποιοι ειναι μαστορες σε δυναμικη συμπεριφορα αυτοκινητου....στημενο δεν ξερω,υπερβολικα χειριζομενο με προφανη εστιαση ομως ναι..
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Ευχαριστώ. Με πήραν και εμένα από Μιλάνο (είναι πολιτική της FIAT) και μου έδωσαν τον αριθμό. Τηλεφώνησα αλλά δεν έβγαζε γραμμή. Ανάκληση και εγώ δεν πήρα για τίποτα (ούτε για την επικίνδυνη σύμφωνα με την αντιπροσωπεία) τροχαλία του στροφαλοφόρου. Το ζήτημα είναι ότι το πρόβλημα με το αυτοκίνητο να μην τραβάει και να κάνει περιέργα όταν έχει πολύ κρύο δεν έχει ακόμα λυθεί.
τί έχει γίνει με την τροχαλία;
εμείς έχουμε το 1,4 77αρι από το καλοκαίρι του 2006. Να αρχίσω να το ψάχνω;
Με τα κεντρικά εδώ στην ελλάδα μίλησες υποθέτω.
απορώ με όσους είναι σίγουροι πως το ams σκηνοθέτησε όλο αυτό το θέμα.Υπάρχει σαν ανάκληση και στο site του υπουργείου μεταφορών. Η μια αντιπρωσωπεία της FIAT που ρωτησα, μου είπε ότι πρέπει να αλλαχθεί γιατί δημιουργεί προβλήματα και ο αισθητήρας στροφαλοφόρου δίνει λάθος στροφές στον εγκέφαλο και η άλλη ότι πρέπει να αλλαχθεί γιατί σπάει μόνη της. Διάλεξε και πάρε. Πάντως δεν αφορά όλα τα Grande, αλλά μόνο κάποιους αριθμούς πλαισίου. Τα έχει στο site του Υπουργείου.
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
HighFidelity έγραψε:
Και για να μην λέτε πως μόνον το Autotriti το έκανε θέμα, ιδού:
httρ://www.4troxoi.grTo πράγμα γίνεται σοβαρό σιγά σιγά...
Μάλλον η Fiat...
Μεταννοείτε...Μα αυτο ειναι ακριβως το ιδιο αρθρο,ουτε ενα ',' δεν αλλαζει!!!
+1000
Μια πλακίτσα κάναμε, αλλά βλέπω πως δεν τσίμπησε κανένας! Τι να κάνουμε, όταν γράφω μ@λακίες εγώ, δεν τσιμπάει κανένας, γράφει μ@λακίες το autotriti και τρέχουν κάποιοι!
Προφανώς, το autotriti γράφει πιο προσεγμένες μ@lakies....Μάθαμε και κάτι σήμερα!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τι να κάνουμε, όταν γράφω μ@λακίες εγώ, δεν τσιμπάει κανένας, γράφει μ@λακίες το autotriti και τρέχουν κάποιοι!
Προφανώς, το autotriti γράφει πιο προσεγμένες μ@lakies....![](http://img245.imageshack.us/img245/3316/tfr612ix4.gif)
-
Καλα το autotriti ειναι γνωστο οτι εχει Γερμανικες προτιμησεις, σιγα που δεν θα εθαβε με την πρωτη ευκαιρια.
-
Δε μας γράφουν και το βοσκότοπο που επέλεξαν για να κάνουν το τεστ, όχι τίποτα άλλο, για να ξέρουμε σε τι μέρη διαλέγουν να κάνουν τα τεστ τους.....Νύχτα έγινε το συμβάν....και βαθιά νυχτωμένοι είναι κάποιοι; Δε σκηνοθέτησαν το τεστ. Το πιστεύω και εγώ. Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι πως ένα περιοδικό βγάζει τέτοια συμπεράσματα στο άψε σβήσε....
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μια πλακίτσα κάναμε, αλλά βλέπω πως δεν τσίμπησε κανένας! Τι να κάνουμε, όταν γράφω μ@λακίες εγώ, δεν τσιμπάει κανένας, γράφει μ@λακίες το autotriti και τρέχουν κάποιοι!
Προφανώς, το autotriti γράφει πιο προσεγμένες μ@lakies....Μάθαμε και κάτι σήμερα!
Εδώ κόντεψα να τσιμπήσω εγώ ρε
Ένα έχω να πω, πάλι καλά που γύρισε σώος και αβλαβής ο Σπ.Λεμάνης ,των 4Τ, από την Ιταλία και πίσω οδηγώντας το Bravo.
Γμσέ τα, ζήσαμε και σήμερα
Αν είναι το ίδιο αυτοκίνητο και το είχαν δοκιμάσει, γιατί να το ξαναδοκιμάσουν εκ νέου; Το θεωρώ απίθανο να κάνουν μετρήσεις για δεύτερη φορά τα περιοδικά! Δηλαδή ξαναέκαναν όλες τις μετρήσεις επιδόσεων, δυναμομέτρηση και πάνω που ΞΑΝΑέκαναν τις μετρήσεις για τα φρένα, το αυτοκίνητο τα έπαιξε;
Περίεργο είναι κι αυτό...Προφανώς το είχαν οδηγήσει έξω, χωρίς να κάνουν μετρήσεις βέβαια. Όταν ήρθε εδώ, το μέτρησαν. Στους 4Τ πάντως, μετράμε φρένα στο ίδιο αυτοκίνητο με όλα τα διαφορετικά μοτέρ, ακόμα κι αν φοράει τα ίδια φρένα. Αυτό, γιατί αλλάζει το βάρος ή η κατανομή αυτού (έστω και λίγο), και βέβαια τα λάστιχα στις περισσότερες περιπτώσεις, που κάνουν τεράστια διαφορά στο φρενάρισμα.
Περί μετρήσεων...
Γαμώτο υπάρχει ολόκληρη επιστήμη για τη μέτρηση μίας ποσότητας (δειγματοληψία, μετρήση υπό ελεγχόμενες συνθήκες, στατιστική ανάλυση και εξέταση των ακρότατων και τέλος κατανομή και άλλες στατιστικές ροπές).
Τα περιοδικά παίρνουν ένα όχημα και το δυναμομετρούν. Αν τους κάτσει το καλό άλογο ΝΑ η εταιρεία με τον @@@@το κινητήρα. Αν τους κάτσει το ψόφιο άλογο ΝΑ τα απαρχιωμένα.... Όπως στο ίδιο όχημα κινητήρας από κινητήρα έχουν διαφορετική απόδοση (εντάξει δεν είναι όλα τα αμάξια Ferrari ή R8 ή GT-R ή Carrera GT να γίνονται εκατοντάδες επαληθεύσεις σε ένα όχημα) έτσι και τα φρένα.
ΙΜΗΟ μεμονομένο γεγονός. Αν υπήρχε πρόβλημα δεν θα το είχαν βρει πχ στο Quattroruote που πραγματοποιούν τα 10 φρεναρίσματα ή στους 4Τ που ακολουθούν ανάλογες διαδικασίες ??? Εδώ δεν έχουν αξία ούτε οι συγκρίσεις ειδικά στις ιπποδυνάμεις όταν το ένα αμάξι είναι με 300 χιλιόμετρα και το άλλο στα 9000+ και το ένα δυναμομετρήθηκε στους 12 βαθμούς και το άλλο στους 34!!!
Τα έχω πει και ξαναπει, ζώντας τις μετρήσεις από κοντά, αλλά κανείς δεν διαβάζει. Έχεις δίκιο σε όλα Dr., αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε την δυνατότητα να μετράμε 10 φορές ΟΛΕΣ τις επιδόσεις στα αυτοκίνητα. Από κει και πέρα, προσπαθούμε να τηρούμε όσο το δυνατόν κάποιες διαδικασίες, ώστε να βγαίνουν συμπεράσματα. Είναι καλοκαίρι και πρέπει να μετρήσεις τούρμπο; Ξυπνάς στις 4, ώστε να προλάβεις να το μετρήσεις με το που βγει ο ήλιος. Είναι χειμώνας; Είσαι με το μετεωρολογικό στο χέρι για την πιο σωστή μέρα να πας για μετρήσεις. Δεν έχει χιλιόμετρα; Φεύγεις όταν σχολάσεις, οδηγείς όλο το βράδυ και γυρνάς την άλλη μέρα με μερικές χιλιάδες στο οδόμετρο. Όπως καταλαβαίνεις δεν είναι καθόλου εύκολο, αλλά κάνουμε ό,τι μπορούμε. Στους 4Τ τουλάχιστον
Επιπλέον, κάποιες διαδικασίες είναι σταθερές. Πρώτα οι ρεπρίζ (2χ την καθεμία), μετά 2 φρεναρίσματα δοκιμαστικά, μετά 0-1000 (2χ ή 4χ, που περιλαμβάνει φρενάρισμα από ΠΟΛΛΑ χαω στο τέλος της ευθείας γιατί τελειώνει ο δρόμος), και τέλος φρένα 120-0 για 2, 3 ή 4 φορές.
Μου έχει συμβεί να βράσω τα φρένα σε αυτή τη διαδικασία, σε αυτοκίνητο ~1700 κιλών, έκανα έβγα με κάμποσα και κόντεψα να σκοτωθώ, αλλά αφενός δεν φταίει το αυτοκίνητο (ποιος θα ταλαιπωρήσει έτσι τα φρένα του στο δρόμο;), και αφετέρου καλά να πάθω: ΟΛΑ τα φρένα δίνουν σημάδια για την κόπωσή τους. Κανένα Bravo από όσα μετρήσαμε πάντως (3 συνολικά), ούτε το ντίζελ (μεγάλο βάρος), δεν έδειξε τέτοια σημάδια. Η απόσταση ακινητοποίησης, δε, ήταν πολύ καλή σαν επίδοση.
-
Καλημέρα σας,
Ο οδηγός της δοκιμής είμαι. Αντί να ειρωνεύεστε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το συμβάν θα ήτο προτιμότερο να μου στείλετε κανένα φοντανάκι στο νοσοκομείο όπου και νοσηλεύομαι με εξάρθρωση δεξιού ώμου από το τράβα-τράβα στο χειρόφρενο και με αποκόλληση αριστερής φτέρνας από το φρένο που πάταγα έξω από την πόρτα. Χώρια που χάλασα και ένα ζευγάρι καινούρια αγωνιστικά παπούτσια που μούχε κάνει δώρο ο Μιχαλάκης ο Σουμάχερ.
Φτου σας αχρείοι -
Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
Καλημέρα σας,
Ο οδηγός της δοκιμής είμαι. Αντί να ειρωνεύεστε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το συμβάν θα ήτο προτιμότερο να μου στείλετε κανένα **φοντανάκι **στο νοσοκομείο όπου και νοσηλεύομαι με εξάρθρωση δεξιού ώμου από το τράβα-τράβα στο χειρόφρενο και με αποκόλληση αριστερής φτέρνας από το φρένο που πάταγα έξω από την πόρτα. Χώρια που χάλασα και ένα ζευγάρι καινούρια αγωνιστικά παπούτσια που μούχε κάνει δώρο ο Μιχαλάκης ο Σουμάχερ.
Φτου σας αχρείοιΜΑ φοντανακι...?????
-
Ρε παιδιά, έλεος, φτάνει πια με αυτή την κίτρινη φυλλάδα (βλ. AMS και AUTΟΤΡΙΤΗ). Όποιος διαβάζει τον σοβαρό αυτοκινητιστικό τύπο της χώρας όπως 4ΤΡΟΧΟΙ και DRIVE καταλαβαίνει αμέσως για την ποιότητα των παραπάνω περιοδικών και μπορεί να σχηματίσει γνώμη από μόνος του για το ποιόν του εν λόγω άρθρου, όσο και για την εν γένη ποιότητα και αξιοπιστία των περιοδικών.
Καταρχάς από τον τίτλο...'Δεν πέρασε το τεστ αντοχής'. Ποιό τεστ, σε ποιές συνθήκες? Και που? Με ποιά μεθοδολογία? Τουλάχιστο από ότι ξέρω τέτοιου είδους τεστ γίνονται σε ελεγχόμενες συνθήκες πίστας προκειμένω ο οδηγός (και εργαζόμενος στην εταιρεία) να εργάζεται στις κατάλληλες συνθήκες ασφαλείας και τα αυτοκίνητα να μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους σε όσο είναι δυνατό αντίστοιχες συνθήκες.
Όσο για το ότι στην παρουσίαση η FIAT τους έδωσε να οδηγήσουν μόνο 1.4 TURBO των 150 HP γιατί γνώριζαν ότι θα υπήρχε πρόβλημα με το 1.4 των 90 HP, φανταστείτε τι θα γίνει με το AUDI A5 που έχουν παρουσιαστεί μόνο τα s5, 3.0 TDI και 3.2 V6 FSI. Προφανώς όσοι αγοράσουν στο μέλλον τα 1,8 TFSI και τα 2.0 TFSI θα κάνουν ευχέλαιο όταν φρενάρουν μη τυχόν και σκοτωθούν!!!! :ysterical: :ysterical: :ysterical: :ysterical: :ysterical:
Και όσο αφορά τις ανακλήσεις...Όλες οι εταιρείες απο καιρού εις καιρό δημιουργούν καμπάνιες ανάκλησης μοντέλων τους. Από τη σοβαρότητά της ανάκλησης προκύπτει και τον αν θα ειδοποιηθούν οι κάτοχοι μέσω επιστολής ή θα ειδοποιηθούν όταν πάνε το αυτοκίνητο για service
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων