-
Αν πέσεις σε κανένα ψαγμένο αστυνομικό μπορεί και να περάσεις αλλιώς ....
-
Βασίλη, κάπου το προβλέπει ο κοκ αλλά βιάζομαι τώρα και δεν μπορω να το βρω. Μπορείς να μην βάλεις αλυσίδες αν έχεις χειμερινά ελαστικά. αύριο θα βρω το σχετικό άρθρο. Και αν σου λέει το όργανο μα και μου του λες το άθρο και καθάρισες. Μου έχει τύχει ανεβαίνοντας στα 3-5 Πηγάδια
-
Τα χειμερινα εχουν την ιδιοτητα να αποβαλλουν το χιονι απο πανω τους πετυχενοντας συνεχη προσφυση!Τα κανονικα δημιουργουν ενα στρωμα χιονιου επανω τους και ετσι δεν παταει το πελμα και γλυστρανε σε αντιθεση με τα χειμερινα...
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
αν σε μια ΑΝΗΦΟΡΑ με παγωμενο χιονι σταματησεις και χρειαστει να ξεκινησεις θα δεις οτι εκει βοηθα μονο η αλυσιδα.
σε ευθειες πανω στο χιονι και γενικα σε χειμερινες καταστασεις το χιονολαστιχο ειναι κορυφη..
File kasel ,εγω με τα χειμερινα ,παντως δεν εχω προβλημα ουτε στην ανηφορα.Οταν εχει χιονι το δοκιμαζω σχεδον καθε μερα ,βγαινοντας απο το παρκινκ,οπου υπαρχει ανηφορα στην εξοδο.Βεβαια ισως γενικα παιζει ρολο και το στενο λαστιχο που φοραει το μινι και βοηθαει πολυ στοχιονι.
Οπως εχω ξαναγραψει παντως,αυτο που θελει πολυ προσοχη ειναι το φρεναρισμα στο χιονι.Με τα χειμερινα ξεχνιεσαι και νομιζεις οτι θα φρεναρεις σχεδον οπως στην ασφαλτο,αλλα εκει οι νομοι της φυσικης δε μπορουν να νικηθουν... -
ουτε εγω ειχα ποτε σε ανηφορα προβλημα με ΠΑΓΩΝΕΝΟ χιονι εφοσων ημουν σε κινηση.
αλλα αντιμετωπισα προβλημα 2 φορες με michelin pilot alpin και μια φορα με goodyear ultra grip,
οταν το αμαξι κοκκαλωσε λογω μποτιλιαρισματος σε ανηφορα με παγωμενο χιονι.
τα λαστιχα ηταν καινουρια και εχω οδηγησει πολλες φορες τα τελευταια 12 χρονια σε παγωμενο δρομο.
εβαλα αλυσιδες και ξεκινησα χωρις κανενα προβλημα.
το σημαντικο ειναι να μην εχει πιασει παγος γυαλι κατω.οσο δεν εχει τετοιο τα χιονολαστιχα δουλευουν αψογα. -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μια απορία που έχω:
Η αστυνομία που συνήθως όταν έχει χιονοθύελλα σταματάει τα αυτοκίνητα και τα αναγκάζει να τοποθετήσουν αλυσίδες, αν φοράς χιονολάστιχα σε αφήνουν να περάσεις ή πάλι σε αναγκάζουν να κατέβεις από το όχημα και να τοποθετήσεις τις αλυσίδες?Μερικές φορές ξέρουν και αφήνουν ή δεν αφήνουν.* Αν δεν ξέρουν δεν αφήνουν. Αν είσαι ντόπιος (από τις πινακίδες) σε αφήνουν γιατί υποτίθεται ξέρεις να οδηγάς στο χιόνι. Δεν θέλουν τον άσχετο που θα κολλήσει και θα κλείσει το δρόμο.
- σου λένε: γλιστράει πολύ, έχει πολύ χιόνι θα έχεις πρόβλημα χωρίς αλυσίδες παρόλο που έχεις χιονολάστιχα ή ανεβαίνεις άνετα με χιονολάστιχα.
Αλυσίδες:
-
Όταν έχεις αλυσίδες (μπροστά) το αμάξι είναι επικίνδυνα υπερστροφικό και πρέπει να πηγαίνεις ΣΙΓΑ ώστε αν κάνει σβούρα να προλάβεις να σταματήσεις. Δεν πηγαίνεις σιγά για να μη χαλάσει το αμάξι από τις αλυσίδες.
-
Με χιονολάστιχα σε ανηφόρα πηγαίνει μέχρι 5-7 εκ. χιόνι και αν βάλω αλυσίδες μέχρι 10-12 εκ. (εκεί το μέτρησα, αν έχει πιο μεγάλη ανηφόρα ή το χιόνι είναι πολύ φρέσκο και γλιστράει θα κολλάει πιο εύκολα).
Σε κατηφόρα φυσικά μπορείς να χτυπάς το προφυλακτήρα στο χιόνι ή αν είσαι βλάκας να πας σε πιο βαθύ χιόνι και να σηκωθεί το αμάξι από το πάτωμα χωρίς να πατάνε οι τροχοί - καλό φτυάρι για ώρες.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μια απορία που έχω:
Η αστυνομία που συνήθως όταν έχει χιονοθύελλα σταματάει τα αυτοκίνητα και τα αναγκάζει να τοποθετήσουν αλυσίδες, αν φοράς χιονολάστιχα σε αφήνουν να περάσεις ή πάλι σε αναγκάζουν να κατέβεις από το όχημα και να τοποθετήσεις τις αλυσίδες?Καλησπέρα.
ΑΡΘΡΟ 19 : Ταχύτητα και απόσταση μεταξύ οχημάτων
*Παράγραφος 3
.....Οι οδηγοί αυτοκινήτων οχημάτων που κινούνται σε οδό με χιόνια υποχρεούνται, εφόσον το όχημα δε φέρει ειδικά ελαστικό, να τοποθετούν στους δύο τουλάχιστον κινητήριους τροχούς αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα. ..............*
Οπότε, ότι και να πεί το 'όργανο', εάν έχεις χειμερινά ελαστικά απλά συνεχίζεις.
ΥΓ: Όλος ο ΚΟΚ online εδώ
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Είναι μέσα στα πλαίσια αυτού που περίμενα να ισχύει.
leonp χρήσιμη η 2η παράγραφος για τις αλυσίδες που παρέθεσες.
Πάντως με τον προφυλακτήρα αποκλείεται να σταματούσα ποτέ. Στο χιόνι νιώθω άβολα με κάποιο συμβατικό αυτοκίνητο (ειδικά αν είναι κάποιο από τα δικά μου έχω διαρκώς το φόβο μην γίνει ζημιά ). Μόνο με 4x4 ή κάποιο ψηλό αυτοκίνητο κινούμαι άνετα.
-
Μιάς και το θυμήθηκα (από το θέμα αυτό), πρέπει από Δευτέρα να περάσω πάλι τα δικά μου χειμερινά Yokohama AVS Winter (195/60/15)......ευτυχώς το κόστος είναι μόνο 10
-
Θα αλλάξεις ζαντολάστιχα με
-
ζυγοσταθμιση γιατι να κανει αν αλλαξει λαστιχα;
-
αν αλλαξει ζαντολαστιχα δεν χρειαζεται.. αν ξεζανταρει και βαλει αλλα λαστιχα στις ιδιες ζαντες χρειαζεται ζυγοσταθμιση..
αλλαγη λαστιχα στις ιδιες ζαντες και ζυγοσταθμιση εγω πληρωνω 20ε -
Καλησπέρα.
Έχω δεύτερο σέτ με ζάντες (σιδερένιες) & χειμερινά λάστιχα, είναι μεγάλη ευκολία.
Το κόστος να μου τα περάσουν στο αμάξι είναι 9,9
-
και γιατι δεν περνας τα ζαντολαστιχα μονος σου;ουτε ενα τεταρτο ειναι.
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
και γιατι δεν περνας τα ζαντολαστιχα μονος σου;ουτε ενα τεταρτο ειναι.Μπα, το κόστος των 10
-
Ο χρήστης Palio_Acropolis έγραψε:
Λοιπον τα στοιχεια της ζαντας του SX4 / SEDICI ειναιMake - Suzuki Model - SX4 Year - 06>
PCD - 5x114
Offset - 38 to 45
Bore - 60.1οταν λεμε Offset - 38 to 45 τι εννοουμε? το sx4 τι απο αυτα φοραει???
38? 39? 40? 45? -
41 ή 42 μαλλον,που βρισκονται στο ενδιαμεσο των δυο τιμων.Δεν ειμαι σίγουρος,απλά πιθανολογω
-
Σημερα ξαναφόρεσα τα χειμερινα μου,και ξανααποθηκευσα τα στερνα μου RE-720 για να μου βγαλουν άλλο ενα καλοκαίρι.
Μεχρι το Μαρτιο λοιπών θα βρίσκομαι σε κατασταση πλήρους χαλαρωτητας (εξαιρουμενου ενος διημέρου των αρχων του Νοέμβρη) με προσοχη σε φρενα και στριψιμο. -
Ανδρέα μήπως να σε αναλάβουμε με τον Λεωνίδα να μάθεις και σκι να τα χαρείς ακόμα περισσότερο ?
-
Σκι να κανετε μόνοι σας ρε!
Αμα εχει καλό σαλέ με ωραία καφετερια,ερχομαι.
Χειμερινα Ελαστικα