-
Μπορεί κανείς να βρεί εύκολα Μ-προφυλακτήρα (μπρός ή/καί πίσω) για την Ε92? Η BMW χρεώνει 3500 για το Μ-πάκ και με χαλάει κατιτίς .
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Μπορεί κανείς να βρεί εύκολα Μ-προφυλακτήρα (μπρός ή/καί πίσω) για την Ε92? Η BMW χρεώνει 3500 για το Μ-πάκ και με χαλάει κατιτίς .http://www.salesafter.de/index.php?id=88
Γενικά έχει γαμώ τις τιμές απλώς ακόμα δεν έχει για ε92.
-
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Μπορεί κανείς να βρεί εύκολα Μ-προφυλακτήρα (μπρός ή/καί πίσω) για την Ε92? Η BMW χρεώνει 3500 για το Μ-πάκ και με χαλάει κατιτίς .
http://www.salesafter.de/index.php?id=88
Γενικά έχει γαμώ τις τιμές απλώς ακόμα δεν έχει για ε92.
Thanks!!!!!!
-
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Μπορεί κανείς να βρεί εύκολα Μ-προφυλακτήρα (μπρός ή/καί πίσω) για την Ε92? Η BMW χρεώνει 3500 για το Μ-πάκ και με χαλάει κατιτίς .
http://www.salesafter.de/index.php?id=88
Γενικά έχει γαμώ τις τιμές απλώς ακόμα δεν έχει για ε92.
Από ότι είδα σε τιμές ακόμα και με την εκπτωση είναι πιο ακριβά από ότι τα πουλάνε σκέτα ανταλλακτικά στην Ελλάδα.
Ρωτα σε μια αντιπροσωπεία για να διαπιστώσεις και μόνος σου -
-
318d ή 320d με M-Pack και χωρίς xenon ...ΕΛΕΟΣ!
-
Ο χρήστης DAN έγραψε:
Από ότι είδα σε τιμές ακόμα και με την εκπτωση είναι πιο ακριβά από ότι τα πουλάνε σκέτα ανταλλακτικά στην Ελλάδα.
Ρωτα σε μια αντιπροσωπεία για να διαπιστώσεις και μόνος σουΕνδιαφέρον, μπορείς να μας δώσεις ένα παράδειγμα??
-
Στην Αγγλια παρα πολυ μεγαλο ποσοστο BMW ειναι με M-Pack, και αντιστοιχα τα Audi S-line.
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Στην Αγγλια παρα πολυ μεγαλο ποσοστο BMW ειναι με M-Pack, και αντιστοιχα τα Audi S-line.Λογικό γιατί υπάρχει ξεχωριστή έκδοση 'Μ'. Υπάρχει η SE, Sport και M-Sport αν δε κάνω λάθος.
-
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Από ότι είδα σε τιμές ακόμα και με την εκπτωση είναι πιο ακριβά από ότι τα πουλάνε σκέτα ανταλλακτικά στην Ελλάδα.
Ρωτα σε μια αντιπροσωπεία για να διαπιστώσεις και μόνος σουΕνδιαφέρον, μπορείς να μας δώσεις ένα παράδειγμα??
Το M-Pack για τα 4πορτα σε φυλλάδιο που έστειλε η BMW στους πελάτες έχει τιμή 1030€.
στο site έχει 833 συν Φπα συν μεταφορικά οπότε υπολόγισε και μόνος σου -
Ο χρήστης DAN έγραψε:
Το M-Pack για τα 4πορτα σε φυλλάδιο που έστειλε η BMW στους πελάτες έχει τιμή 1030€.
στο site έχει 833 συν Φπα συν μεταφορικά οπότε υπολόγισε και μόνος σουΣτο site έχει 833 με φπα με pdc.
-
σαν σημερα πριν 2 χρονια (και μερα της ονομαστικης μου.... )εγινε η παραγγελια στον τοπικο αντιπροσωπο....
ακομα και σημερα ειναι σαν να μην περασε ουτε μια μερα.....
απλα τωρα θα αλλαξω λαστιχα πανε τα Ραν Φλατ και μπαινουν τα Μισλεν Σπορτ τα κανονικα...ελπιζω να αλλαξει συμπεριφορα
(εχω ηδη παρει το κιτ για τα λαστιχα της Μ)καλημερα σας....
-
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Το M-Pack για τα 4πορτα σε φυλλάδιο που έστειλε η BMW στους πελάτες έχει τιμή 1030€.
στο site έχει 833 συν Φπα συν μεταφορικά οπότε υπολόγισε και μόνος σουΣτο site έχει 833 με φπα με pdc.
κοιτα το καλυτερα
στο καλαθι είναι συν φπα -
Καλησπερα σε ολους.
Εχω την BMW 325 dynamic (με 17'' run flat),και με εχουν πεθανει ολοι ποσο σκληρη ειναι η αναρτηση και ποσο κοπαναει κτλ
Προτείνετε αλλαγη ανάρτησης και ελατηρίων ή κάποια άλλη λύση,πχ μόνο ανάρτηση ή τα runflat με κανονικά;Εχει δοκιμασει κανεις κατι αντιστοιχο; -
Πέτα τα runflat για πρώτο βήμα. Ο ΒΑΣΙΛΗΣ που το έκανε είπε πως είδε μεγάλη διαφορά. Θα στα πει και ο ίδιος.
-
Η αλπίνα D3 που μόνη διαφορά είχε τροχούς και λάστιχα διαφορετικά (δεν είμαι σίγουρος για το αν είχε άλλη ανάρτηση) σε στήσιμο πήγαινε πολύ καλύτερα σύμφωνα με τον ειδικό τύπο σε βαθμό που να έχουν μείνει έκπληκτοι.
Λογικά πρέπει να δεις μεγάλη διαφορά αλλά μετά τι γίνεται με τη ρεζέρβα?
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.
Εχω την BMW 325 dynamic (με 17'' run flat),και με εχουν πεθανει ολοι ποσο σκληρη ειναι η αναρτηση και ποσο κοπαναει κτλ
Προτείνετε αλλαγη ανάρτησης και ελατηρίων ή κάποια άλλη λύση,πχ μόνο ανάρτηση ή τα runflat με κανονικά;Εχει δοκιμασει κανεις κατι αντιστοιχο;φιλε και εγω στη δικη μου ειχα τα 225/45/17 Potenza RE050...για 2 χρονια...(20Κ χιλιομετρα)
τα αλλαξα με Μισλεν Σπορτ ιδιας διαστασης...
ΑΛΛΟ ΦΡΟΥΤΟ.....θα παθεις μολις τα αλλαξεις.....
οσον αφορα την ρεζερβα απλα εχεις το Κιτ επισκευης Μ...το αυθεντικο το πηρα απο το Μιλανο 100Ε...δεν ξερω ποσο κανει Ελλαδα....
-
http://www.dailymotion.com/video/x1fr8_sexy-bmw-ad_ads
Οι πειρασμοί πολλοί,αλλά η Bmw δεν σε προιδίδει ποτέ!!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.
Εχω την BMW 325 dynamic (με 17'' run flat),και με εχουν πεθανει ολοι ποσο σκληρη ειναι η αναρτηση και ποσο κοπαναει κτλ
Προτείνετε αλλαγη ανάρτησης και ελατηρίων ή κάποια άλλη λύση,πχ μόνο ανάρτηση ή τα runflat με κανονικά;Εχει δοκιμασει κανεις κατι αντιστοιχο;Είναι βέβαιο ότι με ένα 'νορμάλ' λάστιχο θα δεις μεγάλη διαφορά. Τα νέας γενιάς ρανφλάτ πάντως υποστηρίζουν (οι κατασκευαστές τους) ότι έχουν βελτιωθεί πολύ σε άνεση. Ποια φοράει το δικό σου;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.
Εχω την BMW 325 dynamic (με 17'' run flat),και με εχουν πεθανει ολοι ποσο σκληρη ειναι η αναρτηση και ποσο κοπαναει κτλ
Προτείνετε αλλαγη ανάρτησης και ελατηρίων ή κάποια άλλη λύση,πχ μόνο ανάρτηση ή τα runflat με κανονικά;Εχει δοκιμασει κανεις κατι αντιστοιχο;Είναι βέβαιο ότι με ένα 'νορμάλ' λάστιχο θα δεις μεγάλη διαφορά. Τα νέας γενιάς ρανφλάτ πάντως υποστηρίζουν (οι κατασκευαστές τους) ότι έχουν βελτιωθεί πολύ σε άνεση. Ποια φοράει το δικό σου;
Φοραει Bridgstone Potenza T0401 225/45 R17
To εχω ακουσει κι εγω αυτο για τα νεας γενιας run flat αλλα ψιλομούφα μου μυρίζει...Περιμενω τις προτασεις σας,ισως ενα 'κοινό' ελαστικο με μεγαλυτερο προφιλ;
BMW FORUM