Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 91
    • 92
    • 6 / 92
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    184
    1827
    1398
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasgti last edited by

      Δεν νομίζω να ισχύουν όσα γράφετε. Να είμαστε και λίγο αντικειμενικοί. Άλλο δεν γουστάρω ένα περιοδικό και άλλο να το κατηγορώ ατεκμηρίωτα για κάτι.

      Έτυχε να έχω αγοράσει το τεύχος 36 του Auto Τρίτη, 11/09/07 και να το έχω στο γραφείο και τυχαία έπεσε το μάτι μου στο εξώφυλλο ότι έχει δοκιμή του Bravo T-Jet 150 εντός αυτού. Το άρθρο μιλάει με κολακευτικά λόγια για το αυτοκίνητο (με τίτλο Bravisimo!) και του δίνει μάλιστα και υψηλή βαθμολογία σε όλους τους τομείς (Συνολική βαθμολογία 8,80). Για τα φρένα γράφει χαρακτηριστικά: 'τα φρένα αποδεικνύονται αποτελεσματικά σε ένα απότομο φρενάρισμα, με το αντίστοιχο πεντάλ να έχει καλή αίσθηση'.

      Στο ίδιο τεύχος στις αρχικές σελίδες έχει δισέλιδο άρθρο για τα 5 αστέρια του Fiat 500 στο crash test της EuroNCAP, αναφέροντας χαρακτηριστικά δηλώσεις ιθυνόντων της Fiat πως και 6 αστέρια να είχε θα τα λάμβανε.

      Δηλαδή δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ αρνητικό κλίμα και προδιάθεση να κακολογήσουν το μοντέλο ή την εταιρεία. Και όλα αυτά ένα μήνα πριν.

      Η εν λόγω δοκιμή του Bravo με την αξιολόγηση από ότι είδα υπάρχει και στην ιστοσελίδα τους:
      http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... 868&admin=

      Όπως βλέπετε μάλλον είναι το ίδιο Bravo που έφυγε στη δοκιμή φρεναρίσματος (προφανώς σε άλλο τεστ που το συγκρίνουν με άλλα μοντέλα). Αν αναλογιστούμε ότι η δοκιμή δημοσιεύτηκε αρχές Σεπτέμβρη, τότε ή είχαν το μοντέλο αρκετό καιρό στη διάθεσή τους, ή τόσο διάστημα περίμεναν απάντηση από τη Fiat για το συμβάν και το ότι δεν τους απαντούσε τους ώθησε σε αυτή την ενέργεια γνωστοποίησης του γεγονότος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Το άρθρο-λίβελλο το έχει στα 'τελευταία νέα', άρα, ΕΑΝ αυτό συνέβη στην αρχική δοκιμή και τόσον καιρό το απέκρυπταν, είναι φάουλ. Έχω ήδη αναφέρει τι έπρεπε να είχαν κάνει σε περίπτωση που είχε παρατηρηθεί ο,τιδήποτε ασυνήθιστο ή επικίνδυνο:

        Κι αν ήθελαν να κάνουν μια αντικειμενική αναφορά, ιδού ο τρόπος (που ΤΟΝ ΗΞΕΡΑΝ, αλλά ΕΠΕΛΕΞΑΝ να μην τον ακολουθήσουν):

        Πας σε ένα ανεξάρτητο συνεργείο, το εξετάζει ο μηχανικός, βγάζει ενυπόγραφη αναφορά εμπειρογνωμοσύνης με ανάλυση των αιτίων της αστοχίας και μετά στέλνεις το μπιλιετάκι στη Fiat μαζί με το αυτοκίνητο ζητώντας διερεύνηση του προβλήματος. Αν, τώρα, δεν προλαβαίνεις να διεξάγεις δοκιμή σε περισσότερα αυτοκίνητα για να βγει σωστό συμπέρασμα, αναφέρεις σε ένα πλαίσιο στο κείμενο της δοκιμής το συμβάν, ενημερώνοντας το αναγνωστικό κοινό, χωρίς υστερίες, ανακρίβειες, γενικεύσεις και ακρότητες. Και, πάνω απ'όλα, χωρίς -εδώ γελάμε- εγκωμιαστική αναφορά σε ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που γνώρισε ποτέ ο πλανήτης - βλ. A-Class - για να καταδείξεις το δήθεν κοντράστ μεταξύ 'κακής' Fiat και 'καλής' Mercedes. Βάζεις και μια υποσημείωση ότι θα επιδιώξεις να δοκιμάσεις και άλλα αυτοκίνητα του ίδιου τύπου για να διαπιστώσεις αν όντως υπάρχει πρόβλημα και ΕΙΣΑΙ ΚΥΡΙΟΣ.

        Εάν συνέβη λοιπόν το περιστατικό (που με όσα έχω δει από το AMS/Auto Triti έχω κάθε λόγο να αμφισβητώ ό,τι κι αν διαβάσω εκεί μέσα), τότε ΚΑΚΩΣ το απέκρυψαν και δημιουργούν υποψίες ότι σκόπευαν να εκβιάσουν για άλλους λόγους. Εάν συνέβη μόλις πρόσφατα (δηλαδή την περασμένη Παρασκευή), τότε όφειλαν να ακολουθήσουν την προαναφερθείσα οδό, που ακολουθείται από το ΣΥΝΟΛΟ των συναδέλφων τους σε όλο τον κόσμο.

        Αν δεν πρόκειται για τη γνωστή τους σύμπραξη με την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας τους, είναι μέθοδος 'μαστίγιο και καρότο': σου εκθειάζω πρώτα το νέο σου μοντέλο και αν δω ότι δεν μου αυξάνεις τη διαφήμιση, στο θάβω. Αυτή η μέθοδος ακολουθείται συχνά, αλλά όχι κι έτσι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
          Δεν νομίζω να ισχύουν όσα γράφετε. Να είμαστε και λίγο αντικειμενικοί. Άλλο δεν γουστάρω ένα περιοδικό και άλλο να το κατηγορώ ατεκμηρίωτα για κάτι.

          Έτυχε να έχω αγοράσει το τεύχος 36 του Auto Τρίτη, 11/09/07 και να το έχω στο γραφείο και τυχαία έπεσε το μάτι μου στο εξώφυλλο ότι έχει δοκιμή του Bravo T-Jet 150 εντός αυτού. Το άρθρο μιλάει με κολακευτικά λόγια για το αυτοκίνητο (με τίτλο Bravisimo!) και του δίνει μάλιστα και υψηλή βαθμολογία σε όλους τους τομείς (Συνολική βαθμολογία 8,80). Για τα φρένα γράφει χαρακτηριστικά: 'τα φρένα αποδεικνύονται αποτελεσματικά σε ένα απότομο φρενάρισμα, με το αντίστοιχο πεντάλ να έχει καλή αίσθηση'.

          Στο ίδιο τεύχος στις αρχικές σελίδες έχει δισέλιδο άρθρο για τα 5 αστέρια του Fiat 500 στο crash test της EuroNCAP, αναφέροντας χαρακτηριστικά δηλώσεις ιθυνόντων της Fiat πως και 6 αστέρια να είχε θα τα λάμβανε.

          Δηλαδή δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ αρνητικό κλίμα και προδιάθεση να κακολογήσουν το μοντέλο ή την εταιρεία. Και όλα αυτά ένα μήνα πριν.

          Η εν λόγω δοκιμή του Bravo με την αξιολόγηση από ότι είδα υπάρχει και στην ιστοσελίδα τους:
          http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... 868&admin=

          Όπως βλέπετε μάλλον είναι το ίδιο Bravo που έφυγε στη δοκιμή φρεναρίσματος (προφανώς σε άλλο τεστ που το συγκρίνουν με άλλα μοντέλα). Αν αναλογιστούμε ότι η δοκιμή δημοσιεύτηκε αρχές Σεπτέμβρη, τότε ή είχαν το μοντέλο αρκετό καιρό στη διάθεσή τους, ή τόσο διάστημα περίμεναν απάντηση από τη Fiat για το συμβάν και το ότι δεν τους απαντούσε τους ώθησε σε αυτή την ενέργεια γνωστοποίησης του γεγονότος.

          Αν είναι το ίδιο αυτοκίνητο και το είχαν δοκιμάσει, γιατί να το ξαναδοκιμάσουν εκ νέου; Το θεωρώ απίθανο να κάνουν μετρήσεις για δεύτερη φορά τα περιοδικά! Δηλαδή ξαναέκαναν όλες τις μετρήσεις επιδόσεων, δυναμομέτρηση και πάνω που ΞΑΝΑέκαναν τις μετρήσεις για τα φρένα, το αυτοκίνητο τα έπαιξε;
          Περίεργο είναι κι αυτό...
          Στην τελική, γιατί να μην ήταν όλα μέλι γάλα για το περιοδικό και την εταιρεία μέχρι πριν ένα μήνα και να χάλασαν τώρα; Ούτε αυτό μπορεί ν' αποκλειστεί...
          Υποθέσεις κάνουμε όλοι... Και ξαναλέω, ακόμη και το περιστατικό να συνέβει όπως λεει το περιοδικό ακριβώς! Ο χειρισμός τους κατόπιν, είναι τουλάχιστον προβληματικός...
          Αυτά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasgti last edited by

            Επειδή αρχές Σεπτέμβρη όλοι έτρεχαν να κάνουν μια πρώτη δοκιμή του Bravo για να το δημοσιεύσουν.

            Μπορεί να παρέλαβαν στη συνέχεια αυτοκίνητα από τον ανταγωνισμό και να έκαναν άλλο τεστ συγκριτικό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Οι ενέργειες του περιοδικού βρωμάνε και ζέχνουν. Κι αν αναλογισθούμε και το πολύ βεβαρυμένο τους παρελθόν...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasgti last edited by

                Όπως και να ΄χει τώρα μόνο εικασίες κάνουμε. Ας περιμένουμε να δούμε την επίσημη τοποθέτηση του περιοδικού επί του θέματος (πλήρες άρθρο) καθώς και την όποια ανακοίνωση της Fiat.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Τι επίσημη τοποθέτηση να δούμε; Είτε διαβάζω αυτό το 'άρθρο' είτε το πρωτοσέλιδο της Αυριανής, το ίδιο ύφος, η ίδια δομή και η ίδια μεθοδολογία - άρα και η ίδια ΠΡΟΘΕΣΗ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasgti last edited by

                    Τις συνθήκες που έγινε το περιστατικό, τι έφταιξε σε αυτό, ποιες οι ενέργειες του περιοδικού μετά το συμβάν, αν ελέγχθηκε το αυτοκίνητο, ο τρόπος με τον οποίο ενημερώθηκε η Fiat και πως αντέδρασε, και αν εφαρμόστηκε κάτι από αυτά που γράφεις σε προηγούμενο σου ποστ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Εγώ ξέρω τι κάνουν άλλα, πολύ σοβαρότερα έντυπα. Τίποτα από αυτά δεν βλέπω να έκανε το AMS/Auto Triti. Και επειδή κατά το - πολύ πρόσφατο - παρελθόν έχει πολλάκις δώσει αφορμές (α, υπόψιν ότι παλαιότερα, ένας συντάκτης του έγραφε στο φόρουμ του Drive και παραδεχόταν - ερχόμενος σε αρκετά δύσκολη θέση - ότι το περιοδικό εφαρμόζει 'περίεργες' τακτικές και ότι σαφώς ευνοεί τους γερμανούς κατασκευαστές... Κεσίδης νομίζω λεγόταν στο επώνυμο), δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να το πάρω στα σοβαρά. Και καλά εγώ, έχω σπουδάσει ορισμένα πράγματα, προβλεπόταν να μάθω πώς κάνουμε δοκιμές και πειράματα, έμαθα και στατιστική. Ο πολύς ο κόσμος όμως που δεν ξέρει; Αυτόν τον κόσμο πρέπει να ενημερώσουμε και να του προσφέρουμε τη γνώση για να κρίνει, χωρίς να εντυπωσιάζεται και να παρασέρνεται από χαζομάρες (στην καλύτερη περίπτωση) ή ύποπτες δημοσιεύσεις. Βεβαίως, οι αναγνώστες είναι που θα κρίνουν - αλλά καλό είναι να έχουν στη διάθεσή τους τη γνώση για το ποιες είναι οι διαδικασίες που ακολουθούνται από όσους θέλουν να είναι αξιόπιστοι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                        Αλήθεια, **είναι ΤΥΧΑΙΟ **ότι αυτό βγήκε τώρα που η Ε.Ε. κήρυξε παράνομο τον νόμο που είχε η Γερμανία και προστάτευε την VW από εξαγορά;

                        Τ' ακούσαμε κι αυτό!

                        Ακόμα και όντως-πρόβλημα να υπήρχε στα φρένα του Bravo, αυτό μπορεί να λέει πολλά, μπορεί και ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!
                        Μπορεί πολύ απλά να πρόκειται για μια αστοχία υλικού στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Γιατί, δεν επηρεάζονται οι πωλήσεις από τις φήμες για εξαγορά; Η VAG μέχρι πρότινος έχαιρε ενός εντονότατου προστατευτισμού από τη γερμανική νομοθεσία. Ένα σωρό άλλες εταιρείες είχαν σκαμπανεβάσματα στις πωλήσεις τους από εξαγορές, συμμαχίες, ατυχείς συνεργασίες, φήμες για εξαγορά κλπ. Γιατί θα ήταν εξαίρεση η VW με την κατάργηση αυτού του νόμου που τόσα χρόνια της προσέφερε ανεξαρτησία και μια κάποια σταθερότητα, ενώ τώρα όχι μόνον μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο επιθετικής εξαγοράς, αλλά και αντικείμενο διαδόσεων από το κάθε 'παπαγαλάκι' των χρηματιστηρίων.

                          Το αποκλείεις δηλαδή οι της ελληνικής αντιπροσωπείας να είπαν 'για ένα λεπτό, αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα έρθουμε σε δύσκολη θέση απέναντι στον ανταγωνισμό'; Αλλά ξέρεις κάτι; Αν έγινε αυτό - που καλύτερα είναι να ΜΗΝ οφείλεται αυτό το ράδιο-αρβύλα που ξεκίνησε το AMS - , τότε καταλαβαίνεις πόση εμπιστοσύνη έχει η αντιπροσωπεία στο προϊόν της...

                          Γενικά, αυτός που συκοφαντεί τους ανταγωνιστές του συνήθως δεν πολυεμπιστεύεται το προϊόν που έχει στα χέρια του - κι αν ο ίδιος ο έμπορος δεν το εμπιστεύεται...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kid last edited by

                            Έφτασαν στην Ελλάδα οι δικηγόροι της FIAT, οπότε μάλλον ξεδιαλύνει το τοπίο. Μπράβο AMS.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasgti last edited by

                              Η εδώ αντιπροσωπεία αν δεν κάνω λάθος ρίχνει το βάρος της τώρα στις πωλήσεις του Tiguan και όχι τόσο σε αυτές του Golf (που χωρίς αμφιβολία έχει το δικό του πελατολόγιο).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                διαδόσεων από το κάθε 'παπαγαλάκι' των χρηματιστηρίων.

                                Το αποκλείεις δηλαδή οι της ελληνικής αντιπροσωπείας να είπαν 'για ένα λεπτό, αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα έρθουμε σε δύσκολη θέση απέναντι στον ανταγωνισμό'; Αλλά ξέρεις κάτι; Αν έγινε αυτό - που καλύτερα είναι να ΜΗΝ οφείλεται αυτό το ράδιο-αρβύλα που ξεκίνησε το AMS - , τότε καταλαβαίνεις πόση εμπιστοσύνη έχει η αντιπροσωπεία στο προϊόν της...

                                Τελείως άκυρο και αβάσιμο! Σιγά μην είναι και ασύμμετρη απειλή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Καμμία ασύμμετρη απειλή δεν υπάρχει. Απλώς προνοούν για να μην πάθουν... Επί της ουσίας όμως: το 'άρθρο' αυτό το θεωρείς έγκυρο, εσφαλμένο ή ύποπτο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                    Καμμία ασύμμετρη απειλή δεν υπάρχει. Απλώς προνοούν για να μην πάθουν...

                                    Ουδεμία σχέση η VW με το συμβάν. Εξαιτίας μιας κομμένης διαφήμισης έγινε το όλο σκηνικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                      Καμμία ασύμμετρη απειλή δεν υπάρχει. Απλώς προνοούν για να μην πάθουν...

                                      Ουδεμία σχέση η VW με το συμβάν. Εξαιτίας μιας κομμένης διαφήμισης έγινε το όλο σκηνικό.

                                      Ακόμα χειρότερα τότε, εάν έγινε αυτό που λες. Γιατί αν το περιοδικό αυτό στήνει συκοφαντικές εκστρατείες κάθε φορά που δεν παίρνει τη διαφήμιση που θέλει, τότε για ποια αξιοπιστία μιλάμε;

                                      Προτιμώ να ξέρω ότι κάποιο περιοδικό υπηρετεί τα συμφέροντα συγκεκριμένης βιομηχανικής ομάδας και να ξέρω τι θα διαβάσω, παρά να γράφει μια έτσι μια γιουβέτσι ανάλογα με το αν του δώσανε διαφήμιση ή όχι. Και, ξέρεις, αυτά αποκαλύπτουν και το ήθος, τη σοβαρότητα και την εντιμότητα του εκδότη και των συντακτών.

                                      Υ.Γ. Αν δηλαδή γράφουν λιβελλογραφήματα κάθε φορά που δεν παίρνουν τη διαφήμιση που θέλουν, σε άλλα πιο ζόρικα ζητήματα της ζωής τους τι θα κάνουν; Θα βγαίνουν και θα σκοτώνουν όποιον θεωρούν ότι τους αδίκησε;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                        Καμμία ασύμμετρη απειλή δεν υπάρχει. Απλώς προνοούν για να μην πάθουν... Επί της ουσίας όμως: το 'άρθρο' αυτό το θεωρείς έγκυρο, εσφαλμένο ή ύποπτο;

                                        Άλλες εταιρείες δεν έχουν να φοβηθούν από την έλευση του Bravo; Μόνο η VW; Μάλλον το αντίθετο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Το θέμα δεν είναι αν έχουν ή όχι να φοβηθούν το Bravo, αλλά πώς αντιμετωπίζουν ορισμένα πράγματα. Είδες μήπως τη Nissan ή την Peugeot να προβαίνουν σε κάτι αντίστοιχο; Μήπως την Ford; Τη Honda; Τη Mazda;

                                          Αφού λοιπόν η VAG (είτε ως βιομηχανία είτε ως αντιπροσωπεία) προτιμά να αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό με τέτοια χυδαία μέσα, εμένα μου δείχνει ότι:

                                          1. Δεν έχει εμπιστοσύνη στο προϊόν της (για ποιο λόγο δεν θα εμπιστευόμουν το προϊόν μου, εφ'όσον όλοι λένε πως είμαι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ; ΟΕΟ)
                                          2. Χαρακτηρίζεται η ηγεσία της από αήθεια
                                          3. Αφού αντιμετωπίζουν τον ανταγωνιστή τους με τέτοια μέσα, αλίμονο στον πελάτη!
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Γιατί πού το ξέρεις ότι το έκανε η VW;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 6 / 92
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr