-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
και σε πολλά είναι πρώτο.
Σε ποια;
Πάλι;
Οι χώροι, η εγγύηση, το ιδιαίτερο σχέδιο, η οικονομία του μοτερ είναι εκεί που ξεχωρίζει το Civic.Ναι, πάλι. Την εγγύηση την πληρώνεις πολλαπλά, αφενός δεσμεύοντας τον εαυτό σου στις επταετείς 'υπηρεσίες' του 'Σ', αφετέρου στην τιμή αγοράς, την οποία και επιβαρύνει.
Το ιδιαίτερο σχέδιο δε μου λέει κάτι. Είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα.
Η οικονομία του μοτέρ πάλι δεν μπορεί να μετρηθεί με απόλυτες τιμές, γιατί αν πιστέψουμε το sprintmonitor βγάζουμε άλλα συμπεράσματα σε σχέση με τους ανταγωνιστέ, που ο Σπύρος, με τη σειρά του, θα αμφισβητήσει.
Μας μένουν οι χώροι λοιπόν.
Γίνομαι ξινός, το ξέρω Για να εξηγούμαι, θεωρώ το civic ένα υπερτιμημένο μικρομεσαίο, με πρωτοποριακή όμως σχεδίαση, η οποία και αποτελεί την ουσιαστική ειδοποιό του διαφορά από τον ανταγωνισμό. Δεν το θεωρώ κορυφαίο πουθενά, αλλά προσωπικά ποτέ δε με ενδιέφεραν τα κορυφαία, μαθηματικά φτιαγμένα αυτοκίνητα. Το 'κλικ' που θα σου κάνει το αυτοκίνητο είναι αρκετό. Από κει και πέρα, το προσωπικό του παραμύθι το χτίζει ο καθένας με την επιλογή του στην καθημερινή τους συμβίωση, και αυτό είναι που μετράει. Ας μην ψαχνόμαστε τόσο ορθολογιστικά, αυτό είναι που προσπαθώ να πω στο φίλο Σπύρο, που πολλές φορές βάζει τον εαυτό του στην άχαρη θέση να υπερασπίζεται την επιλογή του.
-
Άσε τα σχόλια για τις επιλογές του Σπύρου. Ο Σπύρος τα χώνει στο αυτοκίνητο εκεί που υστερεί σε αντίθεση με το 'σύλλογο φίλων vag στο συγκεκριμένο φόρουμ' που συχνά δεν δέχεται μύγα στο σπαθί του.
Με περίπου 20000 φυσικά και δεν θα αγόραζα το σούπερ αμάξι που θα υπερτερεί παντού. Αγόρασα απλά εκείνο που καλύπτει τα δικά μου δεδομένα και μόνο. Αυτό δεν το κάνει καλύτερο συνολικά αλλά καλύτερο για το Σπύρο στα 32 του με τις όποιες ανάγκες του. Έχω βαρεθεί να το γράφω αυτό.
Να γνωρίζεις ότι στο συγκεκριμένο τόπικ προσπαθούμε να μην υμνούμαι την επιλογή μας αλλά την κρίνουμε και μάλιστα πολλές φορές σκληρά. Ο Σπύρος δεν βρίζει τον Σαρακάκη για τις υπηρεσίες που προσφέρει;; Ο Σπύρος δεν μιλά για τους περιορισμούς στην εγγύηση από τον παραπάνω; Δεν έγραψα για έλλειψη ανταλλακτικών; Δεν έγραψα για τις σκληρές αναρτήσεις και την άνεση που ΔΕΝ προσφέρουν; Δεν έγραψα για τον ενοχλητικό θόρυβο στις μεσαίες στροφές;;; Δεν έγραψα για τις μαλακίες της εταιρείας στο euroncap; Δεν έγραψα για τα μέτρια primacy αντί των πιλοτ σπορτ;
Τι άλλο διάολο να γράψω για να
σε πείσω ότι βλέπω τα όποια κουσούρια έχει το αυτοκίνητο και ανακαλύπτω με την καθημερινή χρήση του και νέα; Τι να υπερασπίσω και σε ποιους; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την λογική του ποστ σου και το κρίνω ως άστοχο.Η απάντηση στο ερώτημα σου τώρα. Εκεί που πρωτεύει για μένα το σιβικ πέρα από την οικονομία, είναι στα φρένα του(ανώτερα και από του γκολφ gt σύμφωνα με τα περιοδικά) και στους χώρους επιβατών και αποσκευών. Στα υπόλοιπα πέραν της άνεσης και της ηχομόνωσης που υστερεί είναι απλά πάνω του μέσου όρου.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την λογική του ποστ σου και το κρίνω ως άστοχο.΄
Σεβαστή η άποψή σου. Να μου επιτρέψεις, λοιπόν, να κρίνω κι εγώ άστοχη τη χρήση της προστακτικής στην αρχή του ποστ σου -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
και σε πολλά είναι πρώτο.
Σε ποια;
Πάλι;
Οι χώροι, η εγγύηση, το ιδιαίτερο σχέδιο, η οικονομία του μοτερ είναι εκεί που ξεχωρίζει το Civic.Ναι, πάλι. Την εγγύηση την πληρώνεις πολλαπλά, αφενός δεσμεύοντας τον εαυτό σου στις επταετείς 'υπηρεσίες' του 'Σ', αφετέρου στην τιμή αγοράς, την οποία και επιβαρύνει.
Το ιδιαίτερο σχέδιο δε μου λέει κάτι. Είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα.
Η οικονομία του μοτέρ πάλι δεν μπορεί να μετρηθεί με απόλυτες τιμές, γιατί αν πιστέψουμε το sprintmonitor βγάζουμε άλλα συμπεράσματα σε σχέση με τους ανταγωνιστέ, που ο Σπύρος, με τη σειρά του, θα αμφισβητήσει.
Μας μένουν οι χώροι λοιπόν.
Γίνομαι ξινός, το ξέρω Για να εξηγούμαι, θεωρώ το civic ένα υπερτιμημένο μικρομεσαίο, με πρωτοποριακή όμως σχεδίαση, η οποία και αποτελεί την ουσιαστική ειδοποιό του διαφορά από τον ανταγωνισμό. Δεν το θεωρώ κορυφαίο πουθενά, αλλά προσωπικά ποτέ δε με ενδιέφεραν τα κορυφαία, μαθηματικά φτιαγμένα αυτοκίνητα. Το 'κλικ' που θα σου κάνει το αυτοκίνητο είναι αρκετό. Από κει και πέρα, το προσωπικό του παραμύθι το χτίζει ο καθένας με την επιλογή του στην καθημερινή τους συμβίωση, και αυτό είναι που μετράει. Ας μην ψαχνόμαστε τόσο ορθολογιστικά, αυτό είναι που προσπαθώ να πω στο φίλο Σπύρο, που πολλές φορές βάζει τον εαυτό του στην άχαρη θέση να υπερασπίζεται την επιλογή του.
Μα, κι εγώ την ίδια άποψη έχω για το Civic με εσένα! Απλώς είπα την άποψη των κατόχων και υποστηρικτών του...
Αλλά για μένα και για τους περισσότερους νομίζω, ένα αυτοκίνητο δεν κρίνεται από το 0-100, είναι πολύ ψυχρό κάτι τέτοιο και ανούσιο... Είναι κυρίως το πόσο το θέλουμε όταν το βλέπουμε, πόσο μας αρέσει όταν το οδηγούμε, κι αν μας καλύπτει εν τέλει στη χρήση που θα του κάνουμε... Το αν είναι καλύτερο ή χειρότερο, δεν έχει σημασία μάλλον...
Θέλω να πω, ορθολογιστικά, ΔΕΝ θα βγει το Civic κορυφαίο, γιατί υπάρχουν άλλες κορυφαίες επιλογές... Αλλά και το κορυφαίο, είναι αδόκιμος όρος: κορυφαίο για ποιον και γιατί; Μπορεί κάποιος πχ να πηγαίνει μέχρι 100, οπότε να του κάνει και το...Civic 1.4! Τι τον ενδιαφέρει αυτόν να πάρει πχ ένα τουρμπάκι; Αυτός θα πάρει το Civic για την εμφάνιση και τους χώρους και θα είναι ΠΟΛΥ ευχαριστημένος...
Περισσότερη σημασία έχει νομίζω να κρίνουμε άλλα πράγματα... Πόσο πραγματική είναι η 7ετής εγγύηση και τι ακριβώς συνεπάγεται. Κόστος, ποιότητα υπηρεσιών κλπ. Η άνεση που μάλλον είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του αυτοκινήτου , σε συνδυασμό με την επιλογή τροχών 17'. Είναι κάτι που θα ενοχλήσει πολλούς. πχ η οικονομία βενζίνης, είτε είναι κορυφαία, είτε όχι, πόσοι θ' ασχοληθούν μετά από κάποιο σημείο; Και να κάψει και 1 λίτρο παραπάνω, δεν πρόκειται κάποιος να νιώσει...μετανιωμένος! Αλλά ένα αυξημένο κόστος συντήρησης, ή κακή άνεση, θα ενοχλούν πολύ πολύ περισσότερο...
Τέλος, όσο κι αν κι εγώ πιστεύω πως το VAG στην μεσαία κατηγορία είναι πολύ δυνατό, με ενοχλεί η προσπάθεια κάποιων να δείξουν πως είναι κατάλληλον δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν...Σαν άνθρωπος που αγοράζει από ΠΑΝΤΟΥ (με προτιμήσεις και αντιπάθειες ασφαλώς... ), με εκνευρίζει η μονοκρατορία του ΕΝΟΣ!
Οπως με εκνευρίζουν και απόψεις που ακούω εδω κι εκεί, όπως 'Είμαστε οι ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΙ', 'Είμαστε οι ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ', 'Είμαστε οι...ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟΙ', 'Είμαστε οι ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΙ' ,'Είμαστε η....TOYOTA!' 'Eίμαστε οι ΠΙΟ....ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟΙ! ' -
To χειροτερο ολων ομως ειναι να εχεις ενα εντελως αδιοφορο αυτοκινητο που ουτε καλο ουτε κακο λογο θα ακουσεις για αυτο (βλ. Almera,Sedici,punto).
-
Ξεκολλατε!!!! Το προβλημα με το νερο στην πορτα ειναι πρωτογνωρο. Παρακολουθωντας το forum του civinfo που εδρευει στην Αγγλια, παρομοιο προβλημα δεν εχει παρουσιαστει. Κι εγω οταν το διαβασα υπεθεσα οτι ηταν θορυβος απο τη μετακινηση καυσιμων στο ρεζερβουαρ που ειναι κατω απο τα καθισματα (εχει επισημανθει στο civinfo) . Απλα πιστευω οτι 'ετυχε' να βαλει νερα η πορτα.
Δεν παιζουν ρολο τα 10-20 ή 30 παραπανω αλογα. Βασικο κριτηριο -προσωπικο τουλαχιστον- ειναι η εμφανιση συνδυαζομενη με τα λοιπα ''καλα'' ενος αυτοκινητου, οπως αξιοπρεπεις επιδοσεις, εγγυηση, αξιοπιστια. Αλλα ξαναλεω οτι γουσταρω να οδηγω και να χαιρομαι το εσωτερικο, να κοιταζω απο το μπαλκονι του σπιτιου μου και να χαιρομαι το ομορφο αυτοκινητο μου. Αλλιως θα επαιρνα astra ή golf Μια δυο μερες ακομα εμειναν
Για να μην παρεξηγηθω και παλι, το γουστο καθενος ειναι καθαρα προσωπικη υποθεση . Για αλλους παραδειγμα, το golf ή ακομα και το astra ειναι πιο ομορφα απο το civic -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την λογική του ποστ σου και το κρίνω ως άστοχο.
΄
Σεβαστή η άποψή σου. Να μου επιτρέψεις, λοιπόν, να κρίνω κι εγώ άστοχη τη χρήση της προστακτικής στην αρχή του ποστ σουναι ήταν άστοχη...το είδα εκ των υστέρων και δεν το διόρθωσα.
-
Αύριο δεν έχω τουτού.
Το GOLF της γειτόνισσας έμεινε από μπαταρία (2η φορά σε 3 μήνες που συμβαίνει τέτοια ακινητοποίηση την πρώτη από αντλία της βενζίνης η οποία είχε κολλήσει λόγω υπερβολικής ακινησίας (1,5 μήνες ακίνητο) ή είχε μαζέψει μούργα) και σαν αποτέλεσμα κλείνει το δικό μου.
ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ Σ εσύ φταις για όλα.
Στο σοβαρό τώρα. @ high-fidelity 55 ευρώ στην θεσσαλονική για αλλαγή λαδιών δεν είναι δα και κανένα φοβερό ποσό.
@ gxaral. Το συγκεκριμένο γεγονός μου είναι γνωστό από τον πωλητή μου. Οφείλεται κυρίως στην ελειπή στεγανότητα όταν το παράθυρο είναι ανοικτό (οι βούρτσες δεν κλείνουν καλά) και ακριβώς αυτή η φθήνια σχετίζεται και με αεροδυναμικούς θορύβους του 5θυρου. Αυτά μου τα έλεγε για να με παρηγορήσει ολίγον καθώς δήλωνε ευθαρσώς ότι στο 4θύρο αυτά δεν συμβαίνουν.
Πάντως και εγώ ακούω κάτι να κινείται (σαν θάλασσα) αλλά όταν το ρεζερβουάρ είναι κάτω από τη μέση οπότε υποθέτω ότι λόγω της ιδιότυπης κατασκευής του (πολλαπλές στρώσεις για μηδενισμό εκπομπών VOC) πρέπει να επιτρέπει κάποια πλευστότητα του καυσίμου κατά το διαμήκη άξονα του οχήματος. Για να είμαι πάντως σίγουρος θα του ρίξω μία ματιά αύριο.
-
55 ευρώ στην θεσσαλονική για αλλαγή λαδιών δεν είναι δα και κανένα φοβερό ποσό.
@ gxaral. Το συγκεκριμένο γεγονός μου είναι γνωστό από τον πωλητή μου. Οφείλεται κυρίως στην ελειπή στεγανότητα όταν το παράθυρο είναι ανοικτό (οι βούρτσες δεν κλείνουν καλά) και ακριβώς αυτή η φθήνια σχετίζεται και με αεροδυναμικούς θορύβους του 5θυρου. Αυτά μου τα έλεγε για να με παρηγορήσει ολίγον καθώς δήλωνε ευθαρσώς ότι στο 4θύρο αυτά δεν συμβαίνουν.
Πάντως και εγώ ακούω κάτι να κινείται (σαν θάλασσα) αλλά όταν το ρεζερβουάρ είναι κάτω από τη μέση οπότε υποθέτω ότι λόγω της ιδιότυπης κατασκευής του (πολλαπλές στρώσεις για μηδενισμό εκπομπών VOC) πρέπει να επιτρέπει κάποια πλευστότητα του καυσίμου κατά το διαμήκη άξονα του οχήματος. Για να είμαι πάντως σίγουρος θα του ρίξω μία ματιά αύριο.
Το παράθυρο δεν ήταν ανοικτό. Αν ήταν θα έπαιρνε και μέσα στο αυτοκίνητο.
Αυτό είπα και γω, ότι τα 55 δεν είναι πολλά. Όσο για τον θόρυβο κοίταξε τον γιατί εγώ θάλασσα δεν άκουσα σε καμία στάθμη του καυσίμου. -
Ο χρήστης gxaral έγραψε:
Το παράθυρο δεν ήταν ανοικτό. Αν ήταν θα έπαιρνε και μέσα στο αυτοκίνητο.
Αυτό είπα και γω, ότι τα 55 δεν είναι πολλά. Όσο για τον θόρυβο κοίταξε τον γιατί εγώ θάλασσα δεν άκουσα σε καμία στάθμη του καυσίμου.Από πληροφοριακό δελτίο της HONDA America...
http://www.hondanews.com/categories/960
Door Construction
For safety, all Civic doors feature side impact protection beams. For quality, the doors are built on a robust structure that provides a solid feel and sound when closing. The door latches themselves are carefully engineered to latch securely with a light closing pressure, and to emit a quality sound. Honda engineers also designed a special 'bumping door seal' that purposefully transmits a certain low-frequency vibration to the door itself. This desirable vibration is heard as a substantial sound as the door closes that confirms the impression of substance and quality.Additionally, the Civic's front doors use triple-stage stopper construction for ease of ingress/egress in tight parking situations.
Πόσο απίθανο μπορεί να είναι ότι σε αυτό το σημείο για να πετύχουν αυτόν το χαμηλόσυχνο θόρυβο (τι αντίθεση με το θόρυβο του χώρου αποσκευών που πραγματικά είναι αισχρός) θυσίασαν κάτι από την στεγανότητα. (Χαμηλόσυχνο σημαίνει ότι πάλεται με μικρή συχνότητα που για την ίδια μάζα συνεπάγεται μικρότερη δυσκαμψία (η εν προκειμένου εφόσον είναι έναντι συμπίεσης δυστένεια....)).
Θα κοιτάξω πάντως βγάζοντας τα πλαστικά μαύρα κουμπία στις βάσεις στις πίσω πόρτες....
-
Άλλα νέα...
Quality ratings from Jdpower (2007)
http://www.jdpower.com/util/ratings/res ... orderDir=1
Στο overall πίσω μόνον από Lexus & Porsche
Πάντως ή είμαστε στο μέσον ή είμαστε καλύτεροι από το μέσον.
Στοιχεία για το Civic (Sedan)
-
Αυριο το απογευμα επιτελους παραλαμβανω!!!! θα ακολουθησουν φωτογραφιες
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Αυριο το απογευμα επιτελους παραλαμβανω!!!! θα ακολουθησουν φωτογραφιεςante me to kalo!
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Αυριο το απογευμα επιτελους παραλαμβανω!!!! θα ακολουθησουν φωτογραφιεςΑνάσταση.... πρόσεχε μην το πάμε για μετά την 28η.....
-
Ανάκληση HONDA Civic 4D
Ημερομηνία 12/10/2007
Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων HONDA Civic 4D εκτελεί η εταιρεία Γενική Αυτοκινήτων ΑΕΒΕ, επίσημος εισαγωγέας και διανομέας των αυτοκινήτων HONDA στην Ελλάδα.
Η ανάκληση αφορά 303 οχήματα, παραγωγής 2006, σε ορισμένα εκ των οποίων λόγω ενδεχόμενης κακής κατασκευής του διακόπτη ενεργοποίησης των πίσω φώτων φρένων, μπορεί αυτά να μην ενεργοποιηθούν κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της HONDA για να γίνει έλεγχος και πιθανή αντικατάσταση του διακόπτη ενεργοποίησης των πίσω φώτων φρένων, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται μπορούν να επικοινωνήσουν με την Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας ΓΕΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΕΒΕ στο τηλέφωνο 210 3483599 ή με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της στο τηλέφωνο 210 3483701.
Επίσης με ημερομηνία 15/10/07 διάβασα την παρακάτω ανάκληση:
Honda Civic 5d 2007 & Hybrid 4d 2006
Λόγω στενής επαφής του ακροδέκτη εξόδου της μπαταρίας (IMA) με το κάλυμμα του εναλλάκτη, ενδεχομένως να παρουσιαστεί διάτρηση του πλαστικού μόνωσης από το μεταλλικό κάλυμμα, όταν κάθεται επιβάτης στο πίσω κάθισμα.
Τηλ. Επικοινωνίας 210-3483599
(Πηγή: Υπ.Μεταφορών)
-
Η διαφορά είναι 0.9 sec (8.0 και 8.9) υπέρ του LEON.
Ναι βασικα αναφερομουν σε μετρησεις περιοδικου εντος πιστας με τα ιδια ελαστικα κτλ που ειχε προχειρες μποροστα μου.Επι της ουσιας τη βρισκεις μικρη η μεγαλη τη διαφορα?
Για βάρος στα 1300 κιλά (1299 με 1320) η διαφορά είναι μικρή. Τα 160 άλογα του TFSi (όχι και TSI, μακρυά από εμάς τα διαφημιστικά τρυκ) είναι ολίγον μούφα (είναι παραπάνω) οπότε η διαφορά δικαιολογείται.
αναγνωριζω στο Leon το δικαιωμα του αυτοπροσδιορισμου -->TSI λοιπον
για τα αλογα δεν εχω διαβασει κατι επισημο αλλα δεν αμφιβαλλω μιας και παντα η Seat ηταν φειδωλη στα νουμερα που εδινε
τωρα για μενα,το Leon μαλλον μεσω Βαυαριας θα ερθει
προσθέτω ότι στον κινητήρα του σιβικ υπάρχουν τεχνολογίες που δεν γνωρίζεις με γνώμονα την οικονομία και παράλληλα τις σπορ επιδόσεις. Είναι ο πιο γρήγορος ατμοσφαιρικός κινητήρας στα 1.8 αυτή την στιγμή ενώ έχει οικονομία σχεδόν 1.4.
Please enlighten me!
κακος του civic δεν ειναι σιγουρα.Παντως μου ρχονται πολλοι 1800δες τοθ παροντος και του προσφατου παρελθοντος
Η συγκριση με το leon ειναιικη οχι μονο για τα αλογα που αγοραζεις αλλα και για τις δυνατοτητες αναβαθμισης και παραμετροποιησης της ιπποδυναμης και της ροπης στο φασμα των στροφων.Και ως εκ τουτου θα ενδιαφερει ισως πιο ειδικο και απαιτητικου κοινο απο το civic,του οποιου ο κινητηρας ειναι πιο all around δλδ θα καλυψει μεγαλυτερο κοινο.Πιο εμπορικος αν θες
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το παράθυρο δεν ήταν ανοικτό. Αν ήταν θα έπαιρνε και μέσα στο αυτοκίνητο.
Αυτό είπα και γω, ότι τα 55 δεν είναι πολλά. Όσο για τον θόρυβο κοίταξε τον γιατί εγώ θάλασσα δεν άκουσα σε καμία στάθμη του καυσίμου.Από πληροφοριακό δελτίο της HONDA America...
http://www.hondanews.com/categories/960
Door Construction
For safety, all Civic doors feature side impact protection beams. For quality, the doors are built on a robust structure that provides a solid feel and sound when closing. The door latches themselves are carefully engineered to latch securely with a light closing pressure, and to emit a quality sound. Honda engineers also designed a special 'bumping door seal' that purposefully transmits a certain low-frequency vibration to the door itself. This desirable vibration is heard as a substantial sound as the door closes that confirms the impression of substance and quality.Additionally, the Civic's front doors use triple-stage stopper construction for ease of ingress/egress in tight parking situations.
Πόσο απίθανο μπορεί να είναι ότι σε αυτό το σημείο για να πετύχουν αυτόν το χαμηλόσυχνο θόρυβο (τι αντίθεση με το θόρυβο του χώρου αποσκευών που πραγματικά είναι αισχρός) θυσίασαν κάτι από την στεγανότητα. (Χαμηλόσυχνο σημαίνει ότι πάλεται με μικρή συχνότητα που για την ίδια μάζα συνεπάγεται μικρότερη δυσκαμψία (η εν προκειμένου εφόσον είναι έναντι συμπίεσης δυστένεια....)).
Θα κοιτάξω πάντως βγάζοντας τα πλαστικά μαύρα κουμπία στις βάσεις στις πίσω πόρτες....
Πιθανώς απλώς να βούλωσαν οι υδροροές της πόρτας μην τρελαίνεστε τόσο εύκολα. Συμβαίνει πολλές φορές
-
Γεια σας συνφορουμίτες. Πήγα και είδα το civic 5d 1.8 αλλά δυστυχώς δεν το είχανε test drive. Πάντως πλέον είναι ετοιμοπαράδοτα μου είπαν, 10-15 ημέρες!
Για τα service μου είπαν η πρώτη αλλαγή λαδιών στα 7500 χλμ και μετα κάθε 10000 χλμ. Ενώ λέει το γενικό service στα 70000χλμ. Υπάρχει επίσημη θέση για τα διαστήματα συντήρησης;
Επίσης, ο συναγερμός που σύμφωνα με το φυλλάδιο είναι στάνταρ είναι από το εργοστάσιο (uk) ή από το Σαρακάκη; -
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Η συγκριση με το leon ειναιικη οχι μονο για τα αλογα που αγοραζεις αλλα και για τις δυνατοτητες αναβαθμισης και παραμετροποιησης της ιπποδυναμης και της ροπης στο φασμα των στροφων.Και ως εκ τουτου θα ενδιαφερει ισως πιο ειδικο και απαιτητικου κοινο απο το civic,του οποιου ο κινητηρας ειναι πιο all around δλδ θα καλυψει μεγαλυτερο κοινο.Πιο εμπορικος αν θες
Πόσοι από τους αγοραστές αυτοκινήτων ασχολούνται με την βελτιώση του οχήματος σε μηχανολογικό επίπεδο. Δεν θεωρώ ότι αυτό το ποσοστό ξεπερνά το 10%. Από αυτούς οι μισοί θα μείνουν σε κάποια φιλτροχοάνη ή μιά πιο ελεύθερη εξάτμιση. Άρα μιλάμε για το 5% της αγοράς (που μπορεί για το LEON να είναι το 20% των αγοραστών αλλά στο σύνολο της αγορας θα με εξέπλητε μεγαλύτερο ποσοστό).
Αληθές είναι ότι με ένα ξαναγραψιματάκι της χαρτογράφησης (έχοντας όμως αποφασίσει ότι δεν θα στα τρώνε πια οι γυναίκες αλλά οι βενζινάδες) τα 180 άλογα του TSi (εκτίμηση) αναβαθμίζονται στα 210~220 άλογα χωρίς να πρέπει να ξεκινήσεις τις απαραίτητες αλλαγές εξαρτημάτων. Μόνον που η αυξημένη κατά 20% ιπποδύναμη και ροπή (που θα είναι πιο άγρια) θέλει και μία ανάρτηση πιο σκληρή (εδώ τα Cupra βοηθούν), φρένα (ίσως μόνον υλικά τριβής αλλά ΙΜΗΟ θα άλλαζα και ότι έχει να κάνει με τα σωληνάκια για καλύτερη απόκριση) ένα κλικ μεγαλύτερα λάστιχα (όχι αν είσαι στα 225 βέβαια), πιθανώς μία θολόμπαρα εμπρός και ίσως μία μεγαλύτερη αντιστρεπτική πίσω.
Αν ποτέ αποφάσιζα στο υβριδικό να το βελτιώσω το πρώτο πράγμα θα ήταν τα ελαστικά (205/60 αντί 195/65 που έχω τώρα και βέβαια όχι energy savers) και μετά θα έπαιζα με την ανάρτηση (αμορτισέρ). Η δύναμη δεν είναι τίποτα χωρίς έλεγχο.
Αν τα έχεις όλα αυτά υπόψη τότε καλή αγορά.
Χαιρετισμοί.
-
Ο χρήστης Panayiotis έγραψε:
Γεια σας συνφορουμίτες. Πήγα και είδα το civic 5d 1.8 αλλά δυστυχώς δεν το είχανε test drive. Πάντως πλέον είναι ετοιμοπαράδοτα μου είπαν, 10-15 ημέρες!
Για τα service μου είπαν η πρώτη αλλαγή λαδιών στα 7500 χλμ και μετα κάθε 10000 χλμ. Ενώ λέει το γενικό service στα 70000χλμ. Υπάρχει επίσημη θέση για τα διαστήματα συντήρησης;
Επίσης, ο συναγερμός που σύμφωνα με το φυλλάδιο είναι στάνταρ είναι από το εργοστάσιο (uk) ή από το Σαρακάκη;ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ 10 000 ΧΛΜ Η ΚΑΘΕ 6 ΜΗΝΕΣ (ΟΤΙ ΕΡΘΕΙ ΠΡΩΤΟ).
Ο ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ.
ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ 6 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ
Ηonda Civic 2005