-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι καλομάθαμε με τα ηλεκτροϋδραυλικά...αλλά τι να κάνουμε...το επιβάλει η εποχή/τεχνολογία. Είναι σαν να λέμε...καλομάθαμε με το ηλεκτρικό ρεύμα
Πάντως το κόλπο Panos272 είναι όντως αυτό (το γνωρίζω από παλαιότερα μη-υδραυλικά αυτοκίνητα)...αλλά πάλι όταν το στριμώχνεις στο παρκάρισμα...δεν έχεις περιθώριο για πολύ μπρος-πίσω.
Χθες ήμουν στην εθνική με 130-140 (σε ευθεία εννοείτε...στις στροφές το ψιλοφοβάμαι να σας πω...) και ήταν μια χαρά...βράχος σε σχέση με το Ματίζ.
Ίδια κατηγορία είναι το Πάντα με τα Ματίζ/Άτος??? Γιατί δε του φαίνεται...είναι ένα κλικ πάνω λίγο...αλλά σε ποιότητα είναι τα ίδια χάλια...πλαστικούρα παντού.
Οχι πως σε νοιάζει βέβαια μιας και δεν είναι δικό σου, αλλά το Panda όπως και τα Punto έχει ηλεκτρική υποβοήθηση, που ουσιαστικά είναι ένα ηλεκτρικό μοτέρ δίπλα στην κολώνα του τιμονιού, η κρεμαγιέρα από κάτω είναι ουσιαστικά ίδια (τα λέω με επιφύλλαξη, αν είναι διαφορετικά τα πράγματα ας με διορθώσει κάποιος...).
Η μικρή κίνηση του αυτοκινήτου, ελαφρώνει πολύ το τιμόνι, επίσης αν δεν μπορείς να κινηθείς, τότε ΜΗΝ πατάς φρένο αν γίνεται (γενικά σταματημένος κι αν στρίβεις, μην πατάς φρένο, ειδικά στα εμπροσθιοκίνητα, φθείρει πολύ το σύστημα διεύθυνσης και κίνησης -κρεμαγιέρα, ημιαξόνια, ρουλεμάν ).
Τέλος, ναι , η κατηγορία του Panda είναι η ίδια με των Matiz, Atos, Picanto και τα πλαστικά του, στις βασικές εκδόσεις δείχνουν μετριότατα, αλλά στις πλουσιότερες που αλλάζουν οι ταπετσαρίες και κάποιες άλλες λεπτομέρειες είναι καλύτερα τα πράγματα...
Γενικά, στο δρόμο, καμία σχέση το Panda με τα υπόλοιπα... Εξάλλου, παλιά της τέχνη κόσκινο της Fiat τα μικρά αυτοκίνητα....Ναι...δεν είναι δικό μου...και είναι τρομερή αίσθηση...το καβαλάς όπου βρεις...το αφήνεις όπου βρεις...ΚΑΙ κάτω από πεύκα...είναι τέλεια!
Καλό αυτό με το φρένο. Ευχαριστώ...δε το σκέφτηκα...όχι τόσο για τη φθορά (δε με νοιάζει και πολύ...εταιρικό είναι) αλλά μήπως είναι κάπως πιο ελαφρύ το τιμόνι. Λές να το 'κρατάω' με χειρόφρενο??
Αυτό για τις ταπετσαρίες το πρόσεξα (μιας και μάλλον κυκλοφορεί ΜΟΝΟ το δικό μου και τα υπόλοιπα εταιρικά μας με τέτοιον εξοπλισμό σε όλη την Αθήνα)...μερικά έχουν κάτι πολύ περίεργα χρώματα...αλλά δεν είδα διαφορά στα πλαστικά...τέλοσπαντων...ευχαριστώ!
(Σας είπα ότι είναι λευκό? ...how cheap can you get??? )
-
Aπο fiat.gr:
Οι Fiat και Microsoft παρουσιάζουν το 'EcoDrive'
Οι Fiat Group Automobiles και Microsoft Automotive Business Unit ανακοίνωσαν στην 62η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τη δημιουργία ενός νέου συστήματος που βασίζεται στο Blue&Me και επιτρέπει στους οδηγούς να μειώσουν την επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τα αυτοκίνητά τους.
Η λύση του EcoDrive αποδεικνύει ότι η ευθύνη ενός κατασκευαστή προς το περιβάλλον δεν πρέπει να σταματάει όταν ένα αυτοκίνητο φεύγει τη γραμμή παραγωγής -αντίθετα επεκτείνεται από τον τρόπο που αντιμετωπίζεται από τον οδηγό.
Σήμερα οι επίσημες μετρήσεις για την κατανάλωση και τα επίπεδα ρύπων των αυτοκινήτων, με πιστοποιήσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση, γίνονται από επαγγελματίες οδηγούς σε τυποποιημένες ιδανικές συνθήκες, κοινές για όλους τους κατασκευαστές. Στην ουσία όμως τα πραγματικά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων είναι διαφορετικά. Κι αυτό γιατί εξαρτώνται από τις οδικές συνθήκες και την κατάσταση του αυτοκινήτου. Και φυσικά, πολύ μεγάλο ρόλο παίζει το οδηγικό προφίλ του οδηγού, ο τρόπος που οδηγεί.
Το σύστημα EcoDrive συλλέγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την απόδοση του αυτοκινήτου και τις μεταδίδει μέσω της υποδοχής USB του αυτοκινήτου σε ένα USB key, που ο οδηγός μπορεί να συνδέσει σ' έναν υπολογιστή. Το σύστημα 'EcoDrive' παρουσιάζει στον οδηγό τις επιδόσεις του αυτοκινήτου όσον αφορά στο περιβάλλον, περιλαμβάνοντας τις εκπομπές CO2 για κάθε διαδρομή. Αναλύει το στιλ του οδηγού και προτείνει λύσεις για να τη μείωση των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης καυσίμου.
Με αυτό τον τρόπο η Fiat δίνει την δυνατότητα στους οδηγούς να πρωταγωνιστήσουν σε ένα μεγάλο βήμα για την μεγαλύτερη προστασία του περιβάλλοντος και αποδεικνύει έμπρακτα τον ιδιαίτερο ζήλο με τον οποίο δραστηριοποιείται στην προσπάθεια για προστασία του περιβάλλοντος. Το 'EcoDrive' θα είναι διαθέσιμο το 2008 σε ορισμένα μοντέλα της Fiat εξοπλισμένα με το σύστημα Blue&Me.
-
Απο αποδοση του a/c στα fiat τι εντυπώσεις έχετε? Εγω με fiat bravo 1.2 16v δεν είμαι καθόλου ευχαριστημενος. Μεσα στην πόλη ουσιαστικά είναι άχρηστο γιατι οταν το αυτοκίνητο πηγαινει σιγα απλα δεν αντεχεις και ιδρωνεις Σε υψηλές ταχυτητες τα πράγματα είναι καλυτερα αλλα και παλι θα πρεπει να δουλεύει στο τερμα σχεδόν ολη την ώρα! Το γελοιο είναι ότι το αυτοκίνητο έχει και clima...Να σημειώσω οτι η συντηρηση εχει γίνει κανονικα! Αναλογες και χειρότερες εντυπωσεις είχα και με ενα seicento 1.1 το οποιο και ήταν και ολοκαινουριο! Γενικα τωρα που σκέφτομαι για καινούριο bravo αυτό με προβληματίζει Εξαρταται μηπως απο τον κυβισμο του αυτοκινητου? Παντως έχω την εντυπωση ότι τα ασιάτικα αυτοκίνητα είναι πρωτοπορα και με διαφορά στον τομέα αυτο(mazda 3, corolla, accent, rio, atos, που έχω μπει μπορω να πω ότι πάγωσα σε λιγα λεπτα)
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Απο αποδοση του a/c στα fiat τι εντυπώσεις έχετε? Εγω με fiat bravo 1.2 16v δεν είμαι καθόλου ευχαριστημενος. Μεσα στην πόλη ουσιαστικά είναι άχρηστο γιατι οταν το αυτοκίνητο πηγαινει σιγα απλα δεν αντεχεις και ιδρωνεις Σε υψηλές ταχυτητες τα πράγματα είναι καλυτερα αλλα και παλι θα πρεπει να δουλεύει στο τερμα σχεδόν ολη την ώρα! Το γελοιο είναι ότι το αυτοκίνητο έχει και clima...Να σημειώσω οτι η συντηρηση εχει γίνει κανονικα! Αναλογες και χειρότερες εντυπωσεις είχα και με ενα seicento 1.1 το οποιο και ήταν και ολοκαινουριο! Γενικα τωρα που σκέφτομαι για καινούριο bravo αυτό με προβληματίζει Εξαρταται μηπως απο τον κυβισμο του αυτοκινητου? Παντως έχω την εντυπωση ότι τα ασιάτικα αυτοκίνητα είναι πρωτοπορα και με διαφορά στον τομέα αυτο(mazda 3, corolla, accent, rio, atos, που έχω μπει μπορω να πω ότι πάγωσα σε λιγα λεπτα)Εχεις δικιο φιλε μου.Οντως το A/C στα fiat δεν ειναι κ οτι καλυτερο.Εχω 3 fiat διαφορετικων χρονολογιων και ξερω... Αμα ομως εχεις καταληξει να ιδρωνεις επειδη το αυτοκινητο ειναι ακινητο τοτε κατι δεν παει καλα με το A/C σου.Για δοκιμασε να αλλαξεις φρεον
Σε μενα εκανε πολυ διαφορα.Τωρα για την καινουργια γενια fiat ακομα δεν εχω αποψη....Ακομα... -
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Απο αποδοση του a/c στα fiat τι εντυπώσεις έχετε? Εγω με fiat bravo 1.2 16v δεν είμαι καθόλου ευχαριστημενος. Μεσα στην πόλη ουσιαστικά είναι άχρηστο γιατι οταν το αυτοκίνητο πηγαινει σιγα απλα δεν αντεχεις και ιδρωνεις Σε υψηλές ταχυτητες τα πράγματα είναι καλυτερα αλλα και παλι θα πρεπει να δουλεύει στο τερμα σχεδόν ολη την ώρα! Το γελοιο είναι ότι το αυτοκίνητο έχει και clima...Να σημειώσω οτι η συντηρηση εχει γίνει κανονικα! Αναλογες και χειρότερες εντυπωσεις είχα και με ενα seicento 1.1 το οποιο και ήταν και ολοκαινουριο! Γενικα τωρα που σκέφτομαι για καινούριο bravo αυτό με προβληματίζει Εξαρταται μηπως απο τον κυβισμο του αυτοκινητου? Παντως έχω την εντυπωση ότι τα ασιάτικα αυτοκίνητα είναι πρωτοπορα και με διαφορά στον τομέα αυτο(mazda 3, corolla, accent, rio, atos, που έχω μπει μπορω να πω ότι πάγωσα σε λιγα λεπτα)Εχεις δικιο φιλε μου.Οντως το A/C στα fiat δεν ειναι κ οτι καλυτερο.Εχω 3 fiat διαφορετικων χρονολογιων και ξερω... Αμα ομως εχεις καταληξει να ιδρωνεις επειδη το αυτοκινητο ειναι ακινητο τοτε κατι δεν παει καλα με το A/C σου.Για δοκιμασε να αλλαξεις φρεον
Σε μενα εκανε πολυ διαφορα.Τωρα για την καινουργια γενια fiat ακομα δεν εχω αποψη....Ακομα... -
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Απο αποδοση του a/c στα fiat τι εντυπώσεις έχετε? Εγω με fiat bravo 1.2 16v δεν είμαι καθόλου ευχαριστημενος. Μεσα στην πόλη ουσιαστικά είναι άχρηστο γιατι οταν το αυτοκίνητο πηγαινει σιγα απλα δεν αντεχεις και ιδρωνεις Σε υψηλές ταχυτητες τα πράγματα είναι καλυτερα αλλα και παλι θα πρεπει να δουλεύει στο τερμα σχεδόν ολη την ώρα! Το γελοιο είναι ότι το αυτοκίνητο έχει και clima...Να σημειώσω οτι η συντηρηση εχει γίνει κανονικα! Αναλογες και χειρότερες εντυπωσεις είχα και με ενα seicento 1.1 το οποιο και ήταν και ολοκαινουριο! Γενικα τωρα που σκέφτομαι για καινούριο bravo αυτό με προβληματίζει Εξαρταται μηπως απο τον κυβισμο του αυτοκινητου? Παντως έχω την εντυπωση ότι τα ασιάτικα αυτοκίνητα είναι πρωτοπορα και με διαφορά στον τομέα αυτο(mazda 3, corolla, accent, rio, atos, που έχω μπει μπορω να πω ότι πάγωσα σε λιγα λεπτα)Στο δικο μου συν bravista δεν εχω τετοιο προβλημα..Στο εξωτερικο συνεργειο που το πηγαινα ο μηχανικος μου ειχε πει οτι ειχε γινει συντηρηση,αλλα το ac ηταν αθλιο.Στην αντιπροσωπεια που το πηγα,με το που το πηρα ολα οκ και το ac ειναι αξιοπρεπεστατο.Πιανει ιδανικη θερμοκρασια ακομα και με καυσωνα,εστω κι αν το αμαξι ειναι μαυρο.
-
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
Απο αποδοση του a/c στα fiat τι εντυπώσεις έχετε? Εγω με fiat bravo 1.2 16v δεν είμαι καθόλου ευχαριστημενος. Μεσα στην πόλη ουσιαστικά είναι άχρηστο γιατι οταν το αυτοκίνητο πηγαινει σιγα απλα δεν αντεχεις και ιδρωνεις Σε υψηλές ταχυτητες τα πράγματα είναι καλυτερα αλλα και παλι θα πρεπει να δουλεύει στο τερμα σχεδόν ολη την ώρα! Το γελοιο είναι ότι το αυτοκίνητο έχει και clima...Να σημειώσω οτι η συντηρηση εχει γίνει κανονικα! Αναλογες και χειρότερες εντυπωσεις είχα και με ενα seicento 1.1 το οποιο και ήταν και ολοκαινουριο! Γενικα τωρα που σκέφτομαι για καινούριο bravo αυτό με προβληματίζει Εξαρταται μηπως απο τον κυβισμο του αυτοκινητου? Παντως έχω την εντυπωση ότι τα ασιάτικα αυτοκίνητα είναι πρωτοπορα και με διαφορά στον τομέα αυτο(mazda 3, corolla, accent, rio, atos, που έχω μπει μπορω να πω ότι πάγωσα σε λιγα λεπτα)
Εχεις δικιο φιλε μου.Οντως το A/C στα fiat δεν ειναι κ οτι καλυτερο.Εχω 3 fiat διαφορετικων χρονολογιων και ξερω... Αμα ομως εχεις καταληξει να ιδρωνεις επειδη το αυτοκινητο ειναι ακινητο τοτε κατι δεν παει καλα με το A/C σου.Για δοκιμασε να αλλαξεις φρεον
Σε μενα εκανε πολυ διαφορα.Τωρα για την καινουργια γενια fiat ακομα δεν εχω αποψη....Ακομα...Το Punto μου 1.2 με αυτόματο κλιματισμό Clima είναι οκ...
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Απο αποδοση του a/c στα fiat τι εντυπώσεις έχετε?A/C σε Panda diesel. Σε πολλή ζέστη ήθελε περίπου 15 λεπτά να αρχίσει να αποδίδει με εισαγωγή εξωτερικού αέρα ενώ με ανακύκλωση συντομότερα αλλά μετά από 4-5 λεπτά άρχισε να μυρίζει. Στη κίνηση με ρελαντί δεν κρυώνεις αλλά δεν ιδρώνεις κιόλας απλά δροσίζεσαι. Σε μένα βγάζει αρκετά κρύο αέρα από τις 2000 στροφές. Πάντως μετά από μισή ώρα ακόμη και με εισαγωγή εξωτερικού αέρα βγάζει μια μυρωδιά και αναγκάζομαι να ανοίξω τα παράθυρα για λίγο. Μην παραλείπεις να το λειτουργείς τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα το χειμώνα.
-
Όταν έκανα test drive το Bravo είχε πολλή ζέστη και το clima δούλευε στο full. Δεν ένοιωσα να κόβει καθόλου σε απόδοση το αμάξι, ενώ αμέσως κατέβασε τη θερμοκρασία στην καμπίνα, παρόλο που ήταν παρκαρισμένο στον ήλιο και χρώματος μαύρο. Δεν ξέρω βέβαια μετά από χρόνια ποιά θα είναι η απόδοσή του αλλά αρχική εντύπωση άριστη (και σε αυτόν τον τομέα)
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Απο αποδοση του a/c στα fiat τι εντυπώσεις έχετε? Εγω με fiat bravo 1.2 16v δεν είμαι καθόλου ευχαριστημενος. Μεσα στην πόλη ουσιαστικά είναι άχρηστο γιατι οταν το αυτοκίνητο πηγαινει σιγα απλα δεν αντεχεις και ιδρωνεις Σε υψηλές ταχυτητες τα πράγματα είναι καλυτερα αλλα και παλι θα πρεπει να δουλεύει στο τερμα σχεδόν ολη την ώρα! Το γελοιο είναι ότι το αυτοκίνητο έχει και clima...Να σημειώσω οτι η συντηρηση εχει γίνει κανονικα! Αναλογες και χειρότερες εντυπωσεις είχα και με ενα seicento 1.1 το οποιο και ήταν και ολοκαινουριο! Γενικα τωρα που σκέφτομαι για καινούριο bravo αυτό με προβληματίζει Εξαρταται μηπως απο τον κυβισμο του αυτοκινητου? Παντως έχω την εντυπωση ότι τα ασιάτικα αυτοκίνητα είναι πρωτοπορα και με διαφορά στον τομέα αυτο(mazda 3, corolla, accent, rio, atos, που έχω μπει μπορω να πω ότι πάγωσα σε λιγα λεπτα)Στο ΜΑREA 80 της αδερφής μου είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα τον Αυγουστο (έκανα ταξιδι 400χλμ πατημένος απλά και μόνο να το κρατάω ψηλά για να βγάζει δροσιά)πήγα σε ψυκτικό και όχι σε εξουσιοδοτημένο στην Καλλιθέα γεμισε φρέον και τωρα ήρθε στα ίσα του
-
To Panda έχει πρόβλημα με 500κμ!!!
Τι διάολο...ότι Ιταλικό αυτοκίνητο είχα...προβληματικό μου βγαίνει...τυχαίο?
Τέλοσπαντων...ο δείκτης καυσίμου μια ανεβαίνει...μια κατεβαίνει. Βγαίνω με φουλ ρεζερβουάρ (χθες γέμισα...85κμ έκανα από χθες)...και όταν ξαναμπαίνω μετά από καμιά-δυο ώρες...δίχνει 1/4 κάτω (σε επίπεδη επιφάνεια). Μετά...μέχρι να πάω από Ν.Σμύρνη, Αγ. Παρασκευή...ανέβηκε λίγο...και μετά πάλι έπεσε
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
To Panda έχει πρόβλημα με 500κμ!!!Τι διάολο...ότι Ιταλικό αυτοκίνητο είχα...προβληματικό μου βγαίνει...τυχαίο?
Τέλοσπαντων...ο δείκτης καυσίμου μια ανεβαίνει...μια κατεβαίνει. Βγαίνω με φουλ ρεζερβουάρ (χθες γέμισα...85κμ έκανα από χθες)...και όταν ξαναμπαίνω μετά από καμιά-δυο ώρες...δίχνει 1/4 κάτω (σε επίπεδη επιφάνεια). Μετά...μέχρι να πάω από Ν.Σμύρνη, Αγ. Παρασκευή...ανέβηκε λίγο...και μετά πάλι έπεσε
Δε σε θέλει ε;
Πρόβλημα με τον δείκτη καυσίμου είχε (δεν ξέρω αν έχει ακόμα) το πατρικό a4. -
charmak66 ναι μάλλον δε με θέλει...τι να πω...
-
Nikos120i
μην ανυσηχεις. Στην πορεια θα δεις πως σε μεγαλο βαθμο τα φιατ ειναι αυτοεπισκευαζομενα. Σε 2-3 γεμισματα το πολυ θα εχει στρωσει... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
To Panda έχει πρόβλημα με 500κμ!!!Τι διάολο...ότι Ιταλικό αυτοκίνητο είχα...προβληματικό μου βγαίνει...τυχαίο?
Τέλοσπαντων...ο δείκτης καυσίμου μια ανεβαίνει...μια κατεβαίνει. Βγαίνω με φουλ ρεζερβουάρ (χθες γέμισα...85κμ έκανα από χθες)...και όταν ξαναμπαίνω μετά από καμιά-δυο ώρες...δίχνει 1/4 κάτω (σε επίπεδη επιφάνεια). Μετά...μέχρι να πάω από Ν.Σμύρνη, Αγ. Παρασκευή...ανέβηκε λίγο...και μετά πάλι έπεσε
Ο δείκτης βενζίνης στο δικό μου Fiat ανεβαίνει όταν επιβραδύνω ή στις κατηφόρες και κατεβαίνει όταν επιταχύνω ή στις ανηφόρες. Αντίστοιχα ανεβαίνει στις αριστερές στροφές και κατεβαίνει στις δεξιές στροφές. Είναι δηλαδή πολύ απλά ΥΠΕΡευαίσθητος.
Μήπως λοιπόν και συ έβλεπες τη στάθμη υπό κάποια κλίση ή σε συνθήκες επιτάχυνσης/επιβράδυνσης ή στρίβοντας; Ναι, θα συμφωνήσω ότι είναι ΤΡΑΓΙΚΟ ν' ανεβοκατεβαίνει για πλάκα, είναι όμως θέμα ευαισθησίας και όχι λανθασμένης ένδειξης.
Για να σου δώσω μια τάξη μεγέθους συνήθως παίζει στο +/- 1/8 από εκεί που είναι κανονικά, άρα μιλάμε για διακύμανση 1/4, αυτό βέβαια σε ακραίες συνθήκες.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ο δείκτης βενζίνης στο δικό μου Fiat ανεβαίνει όταν επιβραδύνω ή στις κατηφόρες και κατεβαίνει όταν επιταχύνω ή στις ανηφόρες. Αντίστοιχα ανεβαίνει στις αριστερές στροφές και κατεβαίνει στις δεξιές στροφές. Είναι δηλαδή πολύ απλά ΥΠΕΡευαίσθητος.Eιναι ενα μικρο TIP:Typical Italian Problem...
-
Εμένα τυχαίνει πολύ συχνά σε στροφές το Punto να μου εξαφανίζει μέχρι και 1/4 βενζίνη.
Πλέον δε δίνω σημασία. -
Ο δείκτης καυσίμου στο cinquecento ήταν πολύ καλός ως κλισιόμετρο, αλλά το πόσο καύσιμο είχες στο ρεζερβουάρ δεν στο έδειχνε
Νίκο, αγάπησέ το και θα σε αγαπήσει
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
To Panda έχει πρόβλημα με 500κμ!!!Τι διάολο...ότι Ιταλικό αυτοκίνητο είχα...προβληματικό μου βγαίνει...τυχαίο?
Τέλοσπαντων...ο δείκτης καυσίμου μια ανεβαίνει...μια κατεβαίνει. Βγαίνω με φουλ ρεζερβουάρ (χθες γέμισα...85κμ έκανα από χθες)...και όταν ξαναμπαίνω μετά από καμιά-δυο ώρες...δίχνει 1/4 κάτω (σε επίπεδη επιφάνεια). Μετά...μέχρι να πάω από Ν.Σμύρνη, Αγ. Παρασκευή...ανέβηκε λίγο...και μετά πάλι έπεσε
Συνήθως τέτοια προβλήματα δημιουργούνται από προβλήματα στις γειώσεις. Είχα και εγώ τέτοιο πρόβλημα σε καινούργιο Grande Punto μου έφτιαξαν μια γείωση και δεν το ξαναέκανε
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...αλλά δε θα κάνω τίποτα γιατί είναι εταιρικό...θα το αφήσω να φτιαχτεί μόνο του.
FIAT FORUM