-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
και το σουϊφτ μου έχει μεγαλύτερους χώρους, αλλά δεν το βάζω στην υπογραφή μου.Ε κοίτα, αν υπήρχε Twingo 1.6 GTi (πωπω τι ωραίο που φαίνεται ακόμα και απλά γραμμένο!!!!) δεν θα το έβαζα ούτε εγώ στην υπογραφή μου και δεν πα΄να χώραγε ποδοσφαιρική ομάδα μέσα!!
ΥΓ όντως λάθος θρεντ, και συγγνώμη από του υπόλοιπους
Και μετά το συγνώμη συνεχίζουμε!!!
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Τα σχέδια του Βangle μου δίνουν την εντύπωση ΣΧΕΔΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ.Με τα δικά μας μάτια τα σχέδια αυτά δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Αυτά τα 'εκτρώματα' όμως είναι που πουλάνε στην άλλη όχθη του Ατλαντικού και ως γνωστόν αν δεν πουλάς εκεί -σε συνδυασμό με το ότι εκεί πουλάει καλά ο άμεσος ανταγωνιστής σου- τότε είσαι χαμένος...Τί να κάνουμε....έτσι έγιναν τα πράγματα...
-
Ο χρήστης Calibrator έγραψε:
Ε κοίτα, αν υπήρχε Twingo 1.6 GTi (πωπω τι ωραίο που φαίνεται ακόμα και απλά γραμμένο!!!!) δεν θα το έβαζα ούτε εγώ στην υπογραφή μου και δεν πα΄να χώραγε ποδοσφαιρική ομάδα μέσα!!Και ποιος σ'εμποδίζει να βάλεις το 1600άρι μοτέρ από το Clio; Άντε, ας πούμε ότι αρκείσαι στο 1400άρι με τα 98 άτια... Ξέρεις τι ξύλο θα ρίχνεις μετά;
-
Μια που σίγουρα ασχολείστε περισσότερο από μένα, ξέρετε αν είχε καμιά σχέση ο Μπάνγκλ με το ντιζάιν του Mini (καθώς ανήκει στη BMW)? Γιατί αν είχε τότε τον παραδέχομαι, άσχετα αν βρίσκω τις καινούριες 5άρες και 7άρες ελαφρώς 'too much'...
-
Όχι, άλλος το σχεδίασε, δεν θυμάμαι το όνομά του. Αλλά τον έδιωξαν για να πάρουν τον ακατανόμαστο.
-
Το νέο Mini το σχεδίασε ένας Αμερικάνος ονόματι Frank Stephenson. Αλλά αυτός δεν νομίζω πως ξεκίνησε από λευκό χαρτί οπότε γιατί να τον επικροτούμε, προς το παρόν τουλάχιστον, αφού έχει προσληφθεί από τη Φερράρι...Για να τον δούμε κι αυτόν...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Και ποιος σ'εμποδίζει να βάλεις το 1600άρι μοτέρ από το Clio; Άντε, ας πούμε ότι αρκείσαι στο 1400άρι με τα 98 άτια... Ξέρεις τι ξύλο θα ρίχνεις μετά;Με εμποδίζει η τσέπη μου κατ'αρχάς γιατί ακόμα και το 75άρι μοτεράκι που είπα να βάλω (το 16βάλβιδο που τώρα μπαίνει στο Twingo) κάνει καμιά 500ριά χιλιάρικα... μην μιλήσω για τα εξτρά που θα βγούνε από τη μετατροπή...
-
Πάντως την ιδέα σου την έβαλα... Σκέψου τώρα το Twingo πειραγμένο, με τα ζαντολάστιχα του Clio Dynamique και το μοτέρ του 1600αριού Clio, χωρίς κανένα εξωτερικό διακριτικό, μόνο καλύτερα αμορτισέρ και φρένα... Πολλοί θα είναι αυτοί που θα βάψουν το ακριβό τους αμάξι μπλε και θα το πετάξουν στη θάλασσα!
-
Ο χρήστης Calibrator έγραψε:
Και ποιος σ'εμποδίζει να βάλεις το 1600άρι μοτέρ από το Clio; Άντε, ας πούμε ότι αρκείσαι στο 1400άρι με τα 98 άτια... Ξέρεις τι ξύλο θα ρίχνεις μετά;
Με εμποδίζει η τσέπη μου κατ'αρχάς γιατί ακόμα και το 75άρι μοτεράκι που είπα να βάλω (το 16βάλβιδο που τώρα μπαίνει στο Twingo) κάνει καμιά 500ριά χιλιάρικα... μην μιλήσω για τα εξτρά που θα βγούνε από τη μετατροπή...
To 1.4 χωράει ?
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
ÐÜíôùò ôçí éäÝá óïõ ôçí Ýâáëá... ÓêÝøïõ ôþñá ôï Twingo ðåéñáãìÝíï, ìå ôá æáíôïëÜóôé÷á ôïõ Clio Dynamique êáé ôï ìïôÝñ ôïõ 1600áñéïý Clio, ÷ùñßò êáíÝíá åîùôåñéêü äéáêñéôéêü, ìüíï êáëýôåñá áìïñôéóÝñ êáé öñÝíá... Ðïëëïß èá åßíáé áõôïß ðïõ èá âÜøïõí ôï áêñéâü ôïõò áìÜîé ìðëå êáé èá ôï ðåôÜîïõí óôç èÜëáóóá!MÞðùò âÜæåéò éäÝåò ðïõ äåí ðñÝðåé??
-
ΟΚ καλη η ανανεωση αλλα να ειναι για κατι καλυτερο. Οχι να χαλαει κατι ηδη καλο και λειτουργικο. Το εσωτερικο των νεων BMW για παραδειγμα ειναι μαλλον προσανατολισμενα στο στυλ 'σαλονι' παρα 'cockpit', οπως ηταν μεχρι τωρα. Αυτο δεν ταιριαζει με το προφιλ της BMW, εκτος αν αρχιζει να βγαζει και αυτη 'σπορ' αυτοκινητα σαν της Mercedes... Ελπιζω τα πραγματα στο εξωτερικο design να μη χειροτερεψουν....
Καλη τυχη στη BMW και μακαρι να μη ξεχναει τι την εχει κανει αγαπητη στο κοινο της.... -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
To 1.4 χωράει ?Χωράει το άτιμο...
-
Ο χρήστης Calibrator έγραψε:
To 1.4 χωράει ?
Χωράει το άτιμο...
μ'αρέσει που όταν είχε βγει το τουϊνγκο, η ρενό έλεγε πως είχε βάλει τον 'παλιό' κινητήρα λόγω έλλειψης χώρου
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Το εσωτερικο των νεων BMW για παραδειγμα ειναι μαλλον προσανατολισμενα στο στυλ 'σαλονι' παρα 'cockpit', οπως ηταν μεχρι τωρα. Αυτο δεν ταιριαζει με το προφιλ της BMW, εκτος αν αρχιζει να βγαζει και αυτη 'σπορ' αυτοκινητα σαν της Mercedes... Ελπιζω τα πραγματα στο εξωτερικο design να μη χειροτερεψουν....Εγω πιστευω οτι καθε αλλο παρα πολυτελη σαλονια εχει η BMW στα νεα της μοντελα,χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν εχει στοιχεια πολυτελειας!
Δεν παει να γινει MERCEDES, αντιθετως παρουσιαζει ενα διαφορετικο πιο σπορτιφ στυλ στο εσωτερικο.Οπως για παραδειγμα η μειωση των αναριθμητων κουμπιων που υπαρχουν στο ταμπλο με χρηση του συστηματος idrive.
Φιλοσοφια δηλαδη του τυπου :''τερμα τα μπιχλιμπιδια''
Λιτοτητα,απλοτητα,εργονομια, απλουστερη χρηση για τον οδηγο.
Η ιδεα των σχεδιων του εσωτερικου των νεων μοντελων της BMW στηριζεται πιστευω στο γεγονος οτι το σχεδιο του ταμπλο ξεκινα απο το κεντρο και με ρεουσες γραμμες καταληγει στις πορτες...
Δεν ειναι τυχαιο οτι η BMW χρονια τωρα δημιουργει πολυ ομορφα ''εσωτερικα'',φτιαγμενα για τον οδηγο.
Η νεα σειρα 5 μπορει να ξενιζει λιγο τους πιο κυριλλεδες λογο της απλης και λιττης σχεδιασης.Το νεο X3 επισης,αν και ειναι πολυ ομορφο εσωτερικα.
Για τις εξωτερικες γραμμες των νεων μοντελων της BMW ειναι ενα αλλο θεμα,μια αλλη ''πονεμενη'' ιστορια... -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Τα σχέδια του Βangle μου δίνουν την εντύπωση ΣΧΕΔΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ.
Με τα δικά μας μάτια τα σχέδια αυτά δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Αυτά τα 'εκτρώματα' όμως είναι που πουλάνε στην άλλη όχθη του Ατλαντικού και ως γνωστόν αν δεν πουλάς εκεί -σε συνδυασμό με το ότι εκεί πουλάει καλά ο άμεσος ανταγωνιστής σου- τότε είσαι χαμένος...Τί να κάνουμε....έτσι έγιναν τα πράγματα...
Mε αυτη τη λογικη το 90% των αυτοκινητων ειναι ονειρα θερινης νυκτος για τον μεσο Ελληνα εκτος αν γινουν 1.4 λιτρα η 1.6. Αν αυτο τα κανει 'εκτρωματα' τοτε αυτα τα 'εκτρωματα' ειναι που πουλανε και κρατανε τις εταιριες στην αγορα να φτειαχνουν ακομα πιο πολλα αυτοκινητα. Ολοκληρη η οικονομια δουλευει ετσι. Και καιρος ειναι για 'αλλες εταιριες' που ειναι στο χειλος της καταστροφης να αρχισουν να σκεφτονται ετσι γιατι με τις πωλησεις θα δωσουν δουλεια σοτυς ανθρωπους και οχι με τα ονειρα. Τα ονειρα ειναι μια χαρα αλλα καποια φορα πρεπει να αντιπτωπισουμε την πραγματικοτητα εστω και αν δεν θελουμε.
Ν.
ΥΓ: καλα μιλαμε πρωτη φορα εχω ακουσει να αποκαλουν τα BMW εκτρωματα. Μαλλον εισαι επηρεασμενος με το οτι μονο βλεπεις το πισω μερος του αφου σου κανουν προσπεραση
-
Το θέμα δεν είναι στα κυβικά, αλλά στην αισθητική, την οποίαν η συντριπτική πλειοψηφία των αμερικάνικων πλοίων της στεριάς στερείται - προφανώς γιατί απευθύνεται σε ανθρώπους χωρίς αισθητική και αίσθηση του μέτρου.
Ο Ευρωπαίος δε θα δεχθεί να χαλάσουν οι ωραίες, φινετσάτες αλλά και μυώδεις, γραμμές που κάνανε διάσημες τις BMW, οι λιτές, απέριττες και γεμάτες αυτοπεποίθηση γραμμές των σχεδίων του Πινινφαρίνα, επειδή τα αμερικανάκια το θέλουν.
Γνώμη μου είναι πως όποια Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία υπακούσει στις αντιαισθητικές προσταγές της χώρας των βλαχαδερών πάει γυρεύοντας να χάσει την ταυτότητά της.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Τα σχέδια του Βangle μου δίνουν την εντύπωση ΣΧΕΔΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ.
Με τα δικά μας μάτια τα σχέδια αυτά δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Αυτά τα 'εκτρώματα' όμως είναι που πουλάνε στην άλλη όχθη του Ατλαντικού και ως γνωστόν αν δεν πουλάς εκεί -σε συνδυασμό με το ότι εκεί πουλάει καλά ο άμεσος ανταγωνιστής σου- τότε είσαι χαμένος...Τί να κάνουμε....έτσι έγιναν τα πράγματα...
Mε αυτη τη λογικη το 90% των αυτοκινητων ειναι ονειρα θερινης νυκτος για τον μεσο Ελληνα εκτος αν γινουν 1.4 λιτρα η 1.6. Αν αυτο τα κανει 'εκτρωματα' τοτε αυτα τα 'εκτρωματα' ειναι που πουλανε και κρατανε τις εταιριες στην αγορα να φτειαχνουν ακομα πιο πολλα αυτοκινητα. Ολοκληρη η οικονομια δουλευει ετσι. Και καιρος ειναι για 'αλλες εταιριες' που ειναι στο χειλος της καταστροφης να αρχισουν να σκεφτονται ετσι γιατι με τις πωλησεις θα δωσουν δουλεια σοτυς ανθρωπους και οχι με τα ονειρα. Τα ονειρα ειναι μια χαρα αλλα καποια φορα πρεπει να αντιπτωπισουμε την πραγματικοτητα εστω και αν δεν θελουμε.
Ν.
Εγώ δεν μίλησα πουθενά για κυβικά ούτε καν για μέγεθος αυτοκινήτου... Όπως είπε και ο skullone το πρόβλημα είναι στην αισθητική και το πώς την αντιλαμβάνεται ο καθένας. Η οικονομία που λες κάνει μια χαρά τη δουλειά της στην Αμερική, το πρόβλημα είναι πως η αντίληψη του μέσου Αμερικάνου σε σχέση με την αισθητική είναι...για τα μπάζα...ενώ η οικονομία και οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να τους ικανοποιήσουν για να αυξήσουν τα κέρδη τους φυσικά. Το άλλο πρόβλημα είναι το γιατί θα πρέπει να μας επιβάλλουν της Αμερικάνικη αισθητική, ενώ δε μας εκφράζει; Και αυτό που φοβάμαι είναι και αυτό που βλέπω να συμβαίνει τον τελευταίο καιρό. Ότι δηλαδή σιγά σιγά και εμείς ακολουθούμε και ενστερνιζόμαστε την Αμερικάνικη αντίληψη περί αισθητικής...
Μαλλον εισαι επηρεασμενος με το οτι μονο βλεπεις το πισω μερος του αφου σου κανουν προσπεραση
Όταν και αν -με το καλό- σταματήσετε να βλέπετε εσείς εκεί στην Αμερική το αυτοκίνητο αποκλειστικά και μόνο ως μέσο επίδειξης, εντυπωσιασμού και κοινωνικής καταξίωσης ή ως μέσο που θα σας επιτρέψει να πείτε στον Bob ή στον Paul: 'Έχω πιο δυνατό, πιο μεγάλο αυτοκίνητο, σε προσπέρασα, άρα είμαι περισσότερο επιτυχημένος από εσένα', τότε και μόνον τότε θα μπορέσετε και εσείς να αγαπήσετε το αυτοκίνητο και την ιδέα της αυτοκίνησης....
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Όταν και αν -με το καλό- σταματήσετε να βλέπετε εσείς εκεί στην Αμερική το αυτοκίνητο αποκλειστικά και μόνο ως μέσο επίδειξης, εντυπωσιασμού και κοινωνικής καταξίωσης ή ως μέσο που θα σας επιτρέψει να πείτε στον Bob ή στον Paul: 'Έχω πιο δυνατό, πιο μεγάλο αυτοκίνητο, σε προσπέρασα, άρα είμαι περισσότερο επιτυχημένος από εσένα', τότε και μόνον τότε θα μπορέσετε και εσείς να αγαπήσετε το αυτοκίνητο και την ιδέα της αυτοκίνησης....Θυμάστε μια διαφήμηση της Volvo στην Αμερική τη δεκαετία του '80 που έλεγε: 'They're boxy but they're good!!!' (σα να λέμε 'είναι σαν κουτιά, αλλά είναι καλά αυτοκίνητα...')
Είχαν κάποιο στυλ τα αυτοκίνητα εκεί μέχρι και τη δεκαετία του '70 και μετά 'εξελίχτηκαν'... Πάνε οι 'περιπετειώδεις' γραμμές, οι μάσκες με τα κρυμμένα ή τα προεξέχοντα φώτα, τα φτερά και οι καμπύλες στο πίσω μέρος... Τώρα όλα είναι πιο 'αεροδυναμικά' (το όριο είναι 60-70mph και η βενζίνη πάμφθηνη, σιγά την κορυφαία αεροδυναμική που χρειάζονται) και από προσωπικότητα... άλλο τίποτα!
Θα μπερδεύατε το σχήμα του Punto (για να πάρω κάποιο 'ταπεινό') με άλλο αυτοκίνητο, ακόμα και 'διακριτικά' να μην είχε?... Πάρτε μια νέα BMW 5-τόσο ή 7-τόσο, 'ισοπεδώστε' τις λεπτομέρειες στη μάσκα και κρύψτε το σήμα, να μου πείτε τι σας θυμίζει...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Τα σχέδια του Βangle μου δίνουν την εντύπωση ΣΧΕΔΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ.
Με τα δικά μας μάτια τα σχέδια αυτά δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Αυτά τα 'εκτρώματα' όμως είναι που πουλάνε στην άλλη όχθη του Ατλαντικού και ως γνωστόν αν δεν πουλάς εκεί -σε συνδυασμό με το ότι εκεί πουλάει καλά ο άμεσος ανταγωνιστής σου- τότε είσαι χαμένος...Τί να κάνουμε....έτσι έγιναν τα πράγματα...
Mε αυτη τη λογικη το 90% των αυτοκινητων ειναι ονειρα θερινης νυκτος για τον μεσο Ελληνα εκτος αν γινουν 1.4 λιτρα η 1.6. Αν αυτο τα κανει 'εκτρωματα' τοτε αυτα τα 'εκτρωματα' ειναι που πουλανε και κρατανε τις εταιριες στην αγορα να φτειαχνουν ακομα πιο πολλα αυτοκινητα. Ολοκληρη η οικονομια δουλευει ετσι. Και καιρος ειναι για 'αλλες εταιριες' που ειναι στο χειλος της καταστροφης να αρχισουν να σκεφτονται ετσι γιατι με τις πωλησεις θα δωσουν δουλεια σοτυς ανθρωπους και οχι με τα ονειρα. Τα ονειρα ειναι μια χαρα αλλα καποια φορα πρεπει να αντιπτωπισουμε την πραγματικοτητα εστω και αν δεν θελουμε.
Ν.
Εγώ δεν μίλησα πουθενά για κυβικά ούτε καν για μέγεθος αυτοκινήτου... Όπως είπε και ο skullone το πρόβλημα είναι στην αισθητική και το πώς την αντιλαμβάνεται ο καθένας. Η οικονομία που λες κάνει μια χαρά τη δουλειά της στην Αμερική, το πρόβλημα είναι πως η αντίληψη του μέσου Αμερικάνου σε σχέση με την αισθητική είναι...για τα μπάζα...ενώ η οικονομία και οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να τους ικανοποιήσουν για να αυξήσουν τα κέρδη τους φυσικά. Το άλλο πρόβλημα είναι το γιατί θα πρέπει να μας επιβάλλουν της Αμερικάνικη αισθητική, ενώ δε μας εκφράζει; Και αυτό που φοβάμαι είναι και αυτό που βλέπω να συμβαίνει τον τελευταίο καιρό. Ότι δηλαδή σιγά σιγά και εμείς ακολουθούμε και ενστερνιζόμαστε την Αμερικάνικη αντίληψη περί αισθητικής...
Μαλλον εισαι επηρεασμενος με το οτι μονο βλεπεις το πισω μερος του αφου σου κανουν προσπεραση
Όταν και αν -με το καλό- σταματήσετε να βλέπετε εσείς εκεί στην Αμερική το αυτοκίνητο αποκλειστικά και μόνο ως μέσο επίδειξης, εντυπωσιασμού και κοινωνικής καταξίωσης ή ως μέσο που θα σας επιτρέψει να πείτε στον Bob ή στον Paul: 'Έχω πιο δυνατό, πιο μεγάλο αυτοκίνητο, σε προσπέρασα, άρα είμαι περισσότερο επιτυχημένος από εσένα', τότε και μόνον τότε θα μπορέσετε και εσείς να αγαπήσετε το αυτοκίνητο και την ιδέα της αυτοκίνησης....
οκ θα απαντησω μια φορα μια και τα εχουμε πει εκατο φορες και εσυ εισαι κολημενος (By the way αγορασες καμμια alfa η ακομα ειναι πλατωνικος ο ερωτας; )
Για τα κυβικα το ειπα γιατι ολοι πεσανε στο ποστ εδω και μας λεγανε να βαλουμε αλλη μηχανη πιο μεγαλη κτλ.
Απο ποτε εγινε το προσπερασμα μεσο επιδειξης; Συνηθως προσπερναμε οταν οι αλλοι οδηγοι ειναι πιο αργοι. (Και συμφωνω με τα ποστ που λενε οτι οι εχωντες Γερμανικη λιμουζινα εχουν υφος - οπως βλεπεις και στην Αμερικη οπως και στην Ευρωπη (και δη Ελλαδα)).
Αντε παλι η μαγικη ιδεα της αυτοκινησης που την εχεις καταλαβει προντο αλλα εμεις οι φτωχοι συγγενεις δεν καταλαβαινουμε γκε γκε.
Και φυσικα αυτη η ιδεα ειναι τελειως ανεξαρτοποιημενη απο την ιδιοκτησια (οπως ειπα πλατωνικος ερωτας). Κατσε να σε αφησει κανα αυτοκινητο στη μεση τους δρομου την νυχτα και εχεις να ριξεις κατι μπινελικια εστω και αν ειναι Alfa η ερωτικη η Toyota Corolla ( που σου υποσχομαι οτι θα σε αφησει δεκα λιγωτερες φορες το εχω δοκιμασει και στα δυο και με Λαντσια Βετα και να δεις κατι Χρι$%Παν#$#γιες που ριξαμε).Και φυσικα η τυπικη λογικη οτι 'ολοι οι εν Αμερικη' εχουν κατωτερη κριτικη γνωση απο εσενα και ειναι μεσα στο ιδιο καζανι. Η λογικη συναντησα 5 Αμερικανους ετσι πρεπει να ειναι και τα 300 εκατομυρια. Εχει μαλιασει η γλωσσα μου να τα λεω και σε εσας εδω και στους συγγενεις. Εχετε μια πολυ μα πολυ στενη οπτικη γωνια. Και για το ονομα τους Θεου την θεωρειτε 100% σωστη και δεν σηκωνεντε μυγα στο σπαθι σας. Λες και ανακαλυψατε τη μαγικη συνταγη. Τελος παντων με γεια σας και χαρα σας.
Η πλακα εχει οτι το τι επηρεαζει τη BMW ειναι η γνωμη των κατοχων των αυτοκινητων της και φυσικα αυτων που μπορει να τα τα αγορασουν. Εγω και εσυ μπορει να γκαριζουμε οτι ειναι φολα και κακασχημα και το Χ5 ειναι παπαρια και το Καγιεν ειναι τερας αλλα ξερεις τι θα μας πουνε; φατε ματια ψαρια και εσυ κοιλια περιδρομο. Αμα δεν βαλουμε την υπογραφη μας στην γραμμη που λεγεται συμβολαιο ιδιοκτησιας μετραμε πολυ λιγο. Και το κακο ειναι οτι ολες οι εταιριες κανουν focus groups και δεν με φωναζουν να τος τα πω φωναζουν τους ιδιοκτητες που τους λενε οτι ναι μεν ειναι διαφορετικα αλλα ειναι δεν ειναι και ασχημα.
Οποτε η συζητηση ειναι απλως για να γεμιζουμε σελιδες και να λεμε την γνωμη μας. Που φυσικα ειναι και ο σκοπος του φορουμ.
Ν.
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Όταν και αν -με το καλό- σταματήσετε να βλέπετε εσείς εκεί στην Αμερική το αυτοκίνητο αποκλειστικά και μόνο ως μέσο επίδειξης, εντυπωσιασμού και κοινωνικής καταξίωσης ή ως μέσο που θα σας επιτρέψει να πείτε στον Bob ή στον Paul: 'Έχω πιο δυνατό, πιο μεγάλο αυτοκίνητο, σε προσπέρασα, άρα είμαι περισσότερο επιτυχημένος από εσένα', τότε και μόνον τότε θα μπορέσετε και εσείς να αγαπήσετε το αυτοκίνητο και την ιδέα της αυτοκίνησης....
Θυμάστε μια διαφήμηση της Volvo στην Αμερική τη δεκαετία του '80 που έλεγε: 'They're boxy but they're good!!!' (σα να λέμε 'είναι σαν κουτιά, αλλά είναι καλά αυτοκίνητα...')
Είχαν κάποιο στυλ τα αυτοκίνητα εκεί μέχρι και τη δεκαετία του '70 και μετά 'εξελίχτηκαν'... Πάνε οι 'περιπετειώδεις' γραμμές, οι μάσκες με τα κρυμμένα ή τα προεξέχοντα φώτα, τα φτερά και οι καμπύλες στο πίσω μέρος... Τώρα όλα είναι πιο 'αεροδυναμικά' (το όριο είναι 60-70mph και η βενζίνη πάμφθηνη, σιγά την κορυφαία αεροδυναμική που χρειάζονται) και από προσωπικότητα... άλλο τίποτα!
Θα μπερδεύατε το σχήμα του Punto (για να πάρω κάποιο 'ταπεινό') με άλλο αυτοκίνητο, ακόμα και 'διακριτικά' να μην είχε?... Πάρτε μια νέα BMW 5-τόσο ή 7-τόσο, 'ισοπεδώστε' τις λεπτομέρειες στη μάσκα και κρύψτε το σήμα, να μου πείτε τι σας θυμίζει...
Μα τι δηλαδη να λεγανε τοτε; την αληθεια μια και τα Βολβο εμοιαζαν σαν κουτια και οι επιδοσεις δεν ηταν μερος της εικονας (ως επι το πλειστον).
Γιατι δηλαδη αν κοιταξεις τα ευρωπαικα ποσο πιο αεροδυναμικα και με λιγωτερες καμπυλες ειναι. Βενζινη παφθηνη τι να κανουμε που δεν πληρωνουμε 1 ευρω το λιτρο και δεν εχουμ να ανησυχουμε αν τα αυτοκινητα θα ειναι 1100 κυβικα και μετα 1400 και αν θα μας φορολογησουν και αν θα πρεπει να κουβαλαμε την βαζελινη καθε φορα που ανακοινωνονται καινουργια 'ημιμετρα' για να μας σωσουν. και και και... πολλα αλλα (οχι οτι δεν υπαρχουν στραβα και εδω. και πολλα μαλιστα αλλα τουλαχιστο δεν φοβομαστε να αγορασουμε οτι αυτοκινητο θελουμε γιατι η κυβερνηση θα μας παρει το σπιτι )
Ν.
ΥΓ: Μα καλα τη φερανε στην Ελλαδα την διαφημιση η ζουσες στην Αμερικη. Πηγαινοερχομουνα πολυ συχνα την δεκαετια του 80 μεταξυ Αμερικης και Ελλαδος αλλα δεν την θυμαμαι στην Ελλαδα.
CHRIS BANGLE (ΑΡΧΙΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ BMW) : ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣ ;