-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πολύ καλή! Δεν θυμίζει κάτι άλλο.
Tο πίσω μέρος θα μπορούσε να είναι Audι. Μοιάζει επηρρεασμένο
Δεν ξέρω αν είναι το πίσω μέρος ή οι πλαινές γραμμές, αλλά και μένα μου θυμίζει Audi.
Μάλλον και τα δύο
-
Πίσω κάτι από audi, bmw, passat.Όπως και να έχει είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Πίσω κάτι από audi, bmw, passat.Όπως και να έχει είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο.Α ,μπρρρράβο! Πάντως με εξέπληξε θετικά η Citroen τουλχ στο θέμα της σχεδίασης
-
Να μπω και εγώ στην κουβέντα μιας και το έχω το citroen-ιλίκι στο αίμα μου μάλλον.
Καταρχήν η συγκεκριμένη C5 μου αρέσει. Μιλάω πάντα για την sedan γιατί η station μου θυμίζει έντονα Laguna.
Τώρα φαντάζομαι πως σχεδίασαν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέσα / έξω.
Πριν ξεκινήσει η σχεδίαση του είχαν τα αποτελέσματα πωλήσεων, ερευνών γνώμης κτλ κτλ που έδειχναν ότι η 1η C5 ενώ είχε πολλά καλά με την τιμή το κυριότερο σε πωλήσεις δεν ήταν δα και κανένα best seller.
Τα έβαλαν κάτω και είδαν ότι ο κόσμος προτιμα ειδικά σε αυτή την κατηγορία μια BMW ή ένα AUDI άντε να ... ξεπέσει σε κανένα Passat.
Αποφασίστηκε λοιπόν άμεσα το Facelift της C5 στο μοντέλο που κυκλοφορεί σήμερα τουλάχιστον εμφανισιακά να μην δείχνει σαν μεγάλο Daewoo στο πιο κυριλέ του και πιο επαναστατικό του.Άμεσα έδωσαν στους σχεδιαστές φωτογραφίες από BMW, Audi, VW κτλ image-maker αυτοκίνητα που προτιμάει ο κόσμος και τους είπαν 'Θέλουμε ένα μεσαίο να είναι σαν αυτά και να έχει και κάτι τις από Citroen για να μην χάσουμε τους σταθερούς μας πελάτες που λατρεύουν τις μεγάλες Citroen'
Οι σχεδιαστές πήραν λοιπόν το πίσω μέρος της 5άρας, το εμπρός από Passat και Audi και το πλαινο από Audi όπως το βλέπω τα έβαλαν στο ... mixer του εγκεφάλου τους και στο τέλος για σιρόπι έβαλαν και το πίσω παρ-πριζ από C6 μιας και είχε κάνει αίσθηση.
Στο εσωτερικό πάλι αποφάσισαν ότι δεν είναι δυνατόν να έχει καλύτερα υλικά το C4 από το C5 όπως συνέβαινε με την τωρινή έκδοση κατά την γνώμη μου και είπαν ΟΚ θα δείχνει σαν ... χμ ... BMW και AUDI μαζί αλλά για τους πιστούς μας πελάτες θα βάλουμε και το σταθερό τιμόνι βεβαια στο πιο πλούσιο του να μοιάζει με την γέφυρα του Star Trek.Το αποτέλσμα είναι αυτό που βλέπουμε.
Προσωπικά μου αρέσει αν και ομολογώ ότι θα έκανα περισσότερη εντύπωση με ένα αυτοκίνητο με τους κρίκους εμπρός και όχι τον λοχία στις κυρα κατίνες της γειτονιάς.
Κατά τα άλλα αν δεν έχουν όλες οι εκδόσεις υδροπνευατική, άριστα (όχι καλά) υλικά στο ταμπλό και γενικά το εσωτερικό και τιμή σαν του τωρινού C5 μαζί με ελάχιστον τον κινητήρα με τα 125 άλογα και ακόμα καλύτερα κανέναν από αυτούς της συνεργασίας με την BMW (για Ελλάδα μιλάω γιατί στην υπόλοιπη ευρώπη τα diesel της PSA σαρώνουν) απλά θα είναι μια από τα ίδια άντε ένα κλικ καλύτερα (γιατί δείχνει σαν BMW από πίσω) με το παρόν μοντέλο.
Για να μην έχουμε σχόλια κτλ κτλ ξαναλέω ότι είμαι Citroen-άκιας και έχω ένα Xantia και μάλιστα θα σκεφτόμουν σοβαρά να το αλλάξω με C5 ειδικά με το f/l.
-
Ομορφο σχεδιο ,μου αρεσε.Η παλια ομως .,....οσοι την ειχαν την πουλησαν οσο οσο για να ησυχασουν απο το συνεχες φορτωμα στην οδικη βοηθεια.Μακαρι να ειναι καλυτερο αυτο σε αυτον τον τομεα.
-
Την C5 f/l την πήρε το καλοκαίρι ο πατέρας μου στην έκδοση 1.8 Prestige. Απίστευτα άνετη, δεν έχει τους αεροδυναμικούς θορύβους από τους καθρέπτες που είχε η Xantia 1.8 που είχαμε πιο πριν, ενώ ο εξοπλισμός είναι απλά συβαρίτικος (και το ραδιο-CD της παίζει και MP3). ΑΛΛΑ... Τα καθίσματά της δεν έχουν το παραμικρό ίχνος πλευρικής στήριξης, ενώ είναι αρκετά πιο υποστροφική από την προκάτοχό της, τόσο που σε αρκετά σημεία προβληματίστηκα, παρά τα 215άρια Primacy. Η Xantia ήταν πιο σπορτίφ και άμεση στις αντιδράσεις της. Επίσης, στο ξεκίνημα νιώθεις τον κινητήρα να ζορίζεται από το βάρος του αμαξώματος. Παρ'όλα αυτά, στην εθνική μπορείς να κινείσαι παντού με παράλογα υψηλές ταχύτητες και να φτάνεις στον προορισμό σου εντελώς ατσαλάκωτος.
Εν κατακλείδι: αν έχεις μια 1800άρα ή δίλιτρη Xantia με ΟΛΑ τα έξτρα, κράτα την (ειδικά αν είναι η τρομερή Turbo Activa) και ξέχνα την - βαίνουσα πλέον προς αντικατάσταση - C5. Αν όχι και σ'ενδιαφέρει το υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, τότε έχεις λόγους να δεις τόσο την απερχόμενη, όσο και τη νέα C5. Αλλά η Xantia ήταν πιο απολαυστική.
-
Στη νέα C5 θα προσφέρονται δύο επιλογές καθισμάτων με τη μία να δίνει έμφαση στην άνεση και στην άλλη στην πλευρική στήριξη.
@νδρέας
-
Προσωπικά θα προτιμούσα πλευρική στήριξη. Έτσι κι αλλιώς, δεν υπάρχουν καθίσματα Citroen που δεν παρέχουν άνεση.
-
-
Έχεις σκεφτεί να την προτείνεις στον πατέρα σου στην θέση της BMW?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Έχεις σκεφτεί να την προτείνεις στον πατέρα σου στην θέση της BMW?Ο προσηλυτισμός τι ποινές αντιμετωπίζει;
@νδρέας
-
Θανάση, τον έχω αναλάβει εγώ τον Κωνσταντίνο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θανάση, τον έχω αναλάβει εγώ τον Κωνσταντίνο.Καλά αλλά άσε και μένα να κάνω την δουλειά μου
@mika
Δεν προσυλητίζουμε κανένα κύριε Μόνοι τους έρχονται σε μάς -
Μ'αρέσει πολύ.. ιδιαίτερα το 'ακατάστατο' εσωτερικό του! Θα ΄κοίταζα μάλλον την 'ανοιχτή' έκδοση όπως παρουσιάστηκε με το κονσεπτ καρ Airscape¨
-
Mirage δεν με παρακολουθείς
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Κωνσταντίνε τι θα έλεγες για 2λιτρη C5;
Κωνσταντίνε νόμιζα την παλαιά c5 εννοούσες. Έδειξα στον πατέρα μου από το φόρουμ την ερχόμενη c5 και του άρεσε πάρα πολύ! Οπότε πρώτα ο θεός μάλλον προς τα εκεί θα πάει η οικογένεια και θα αποκτήσει μια γαλλιδούλα
Άντε να δούμε και τιμές τώρα
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Mirage δεν με παρακολουθείςΚωνσταντίνε τι θα έλεγες για 2λιτρη C5;
Κωνσταντίνε νόμιζα την παλαιά c5 εννοούσες. Έδειξα στον πατέρα μου από το φόρουμ την ερχόμενη c5 και του άρεσε πάρα πολύ! Οπότε πρώτα ο θεός μάλλον προς τα εκεί θα πάει η οικογένεια και θα αποκτήσει μια γαλλιδούλα
Άντε να δούμε και τιμές τώρα
Το είχα χάσει αυτό το θέμα σε κάποια φάση... Άντε να δούμε και τιμές...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θανάση, τον έχω αναλάβει εγώ τον Κωνσταντίνο.
Καλά αλλά άσε και μένα να κάνω την δουλειά μου
@mika
Δεν προσυλητίζουμε κανένα κύριε Μόνοι τους έρχονται σε μάςΠήρες προαγωγή;
Γιατί δεν μας το είπες ρε;
-
Κωνσταντίνε έχεις πμ για τα νέα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Κωνσταντίνε έχεις πμ για τα νέα.Για ξαναστείλτο δεν ελαβα τίποτα
-
Λεπτομέρεια του πίσω παρμπρίζ.
Citroen C5 2008